Rayman Legends
#421 Napisany 02 września 2013 - 10:30
Ciekawe jak długo ubi będzie wspierać grę po premierze, myślę tutaj o challengach.
#422 Napisany 02 września 2013 - 10:44
Szczególnie te wodne
Wydaje mi się, że podniósł się poziom w challengach u ludzi albo wyjątkowo dziś mi nie podpasowały bo zwykle pierwsza próba to było srebro,a tu ledwo brązy mam. Jakoś dzisiejszych nie chce mi się bardziej śrubować (no i skilla brak co też ma coś do rzeczy ).
#423 Napisany 02 września 2013 - 14:19
Niby w nim mam zaznaczone, że zrobione jest wszystko (kryształowy puchar nad drzwiami), ale jest jeszcze jakiś ukryty boss fight do którego trzeba zebrać wszystkie 700 niebieskich mord Nie pozostaje mi nic innego jak po raz trzeci wymasterować levele z Origins
Z czasowych challengy tylko jeden musiałem powtarzać więcej niż 10 razy, ciekawe czy inni też będą z nim mieć problemy (ostatni pojawiający się w wodnym świecie).
Ten post był edytowany przez Ney dnia: 02 września 2013 - 14:35
#424 Napisany 02 września 2013 - 19:19
#425 Napisany 02 września 2013 - 19:33
Nolajf!
#426 Napisany 02 września 2013 - 19:54
#427 Napisany 03 września 2013 - 21:38
Zdrapka: Najbardziej oklepany motyw na ekran dotykowy ever.
#428 Napisany 03 września 2013 - 22:23
Jedna taka, w której trzeba żaby ubijać, żeby się skały otwierały.
Druga, z wijami i tymi trupkami z fiesta de los muertos.
#429 Napisany 03 września 2013 - 23:11
Jak oglądam ducha Jedyna, to się nie dziwię, że zawsze jest wolniejszy ode mnie. Ale dobra rada dla lepszej rywalizacji: ZIOM, cios przyspiesza postać, a gdy tylko masz więcej miejsca - cios + skok zaraz po kopnięciu!
Szkoda, że nie mam czasa grać za bardzo. Wczoraj np. tylko rano spróbowałem czelendży po jednej próbie. Gry dalej nie przeszedłem, ale nadrobi się.
#430 Napisany 04 września 2013 - 06:13
Ten z żabami to w drugim (albo pierwszym, już nie pamiętam) świecie czy tym wodnym? Bo dopiero ten ostatni daje mocno popalić, ale po kilkunastu (kilkuset?) próbach jedzie się jak na autopilocie niektóre sekcje i nawet do 35 sekund można zejść jak nie lepiej
#431 Napisany 04 września 2013 - 07:31
Mowilem juz ze gra jest genialna?!?!? I latwiejszansporo od Origins (YEAH), checkpointow czasem nawet jestvaz za duzo, mogli je sobie darowac w muzycznych np levelach i tym podobnych gdzie przejscie opierabsir na biegnieciu przed siebie.
#432 Napisany 04 września 2013 - 08:14
No jest łatwiejsza. Całkiem sporo łatwiejsza - widać, że była projektowana dla Wii U .
#433 Napisany 04 września 2013 - 08:36
I dobrze, że łatwiejsza. Grono osób, które można zaprosić do beztroskiego grania się zwiększa.
#434 Napisany 04 września 2013 - 10:47
#435 Napisany 04 września 2013 - 12:17
wszystko wiem, przecież mówię że z 10 czasówek wykręciłem.Torq musisz stosować skróty, używać ciosu na długich prostych żeby przyspieszyć, jak są skocznie to często opłaca się zrobić "dół cios" to wybiją gdzieś daleko itp.
te dwie po prostu są trudne, chyba na yt zobaczę co ludzie tam inaczej robią niż ja.
#436 Napisany 04 września 2013 - 12:59
Gierka jest taka krótka, że lepiej dłużej samemu pokombinować i się pomęczyć ,w końcu się uda Ja chyba najsłabszy z Was jestem, a za któryś tam razem wychodziło...
#437 Napisany 04 września 2013 - 20:32
Nolife4ever!!!!
#438 Napisany 04 września 2013 - 20:53
Gratulacje. Właśnie dziś się zastanawiałem nad zakupem Raymana ale chyba muszę trochę przystopować.
#439 Napisany 04 września 2013 - 21:54
A ja w ogóle czasa nie mam obecnie . Ale bym pogiercował, jestem dopiero w drugim świecie.
#440 Napisany 04 września 2013 - 22:01
Ney, gratulacje A i zdjecie fajnej jakosci
#441 Napisany 05 września 2013 - 07:43
#442 Napisany 05 września 2013 - 08:24
Spokojnie każdy świat da się w 20-30 minut na 100% zrobić.
Aha i jednak po zebraniu 700 niebieskich mord nie ma dodatkowej walki czy levelu (tylko prezenty postaciowo-lumowe).
#443 Napisany 05 września 2013 - 09:48
#444 Napisany 05 września 2013 - 09:59
Legends już na dysku. Przychodzę z pracy i gram.
#445 Napisany 05 września 2013 - 10:03
Marian nie nudzi przy trzecim włączeniu. Rayman ...
#446 Napisany 05 września 2013 - 10:35
... trochę nudzi.Marian nie nudzi przy trzecim włączeniu. Rayman ...
#447 Napisany 05 września 2013 - 13:32
Ano niestety, ta gra została stworzona do niegrania w pojedynkę.
#448 Napisany 06 września 2013 - 00:25
Na styk! Czasówki i poziomy muzyczne mają świetną płynność. Na levelach, gdzie trzeba naginać pozytywnie się odbija niższy niż w Origins poziom trudności. Łatwiej złapać 'flow' danego levelu i można się skupić na szlifowaniu runa.
Skończyłem trzeci świat, trochę gorszy motyw przewodni od poprzednich dwóch, gdzie sam soundtrack powalał na kolana. AI w levelach z Murphym zasysa, w challengach dużo lepiej się sprawdzało. Spokojnie dałoby się na GamePadzie ogarnąć dwie postacie na raz - skok i atak na łopatkowych, a przyspieszenie przez wduszenie gały. Chyba muszę wypróbować opcję forever alone i prawą ręką obsługiwać pada a lewą tycać w szybkę.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 06 września 2013 - 00:25
#449 Napisany 06 września 2013 - 06:47
#450 Napisany 06 września 2013 - 06:54
Stylus w gębę i jedziesz.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|