Skocz do zawartości

Zdjęcie

Silniki


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
464 odpowiedzi na ten temat

#1 Ryan Napisany 12 marzec 2012 - 15:32

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:
Dobra, żeby nie wrzucać losowo linków do informacji o silnikach i nie rozrzedzać ewentualnych dyskusji między tematami, postanowiłem założyć ten temat. Głównie, żeby wrzucić kolejne dwa linki. ;)

Walkthrough UE3:


Kilka cytatów Reina:
http://www.cinemable...eble-40315.html
W skrócie:
- Samaritan chodzi już na pojedynczej karcie graficznej (prototyp Keplera)
- UE4 wygląda dużo lepiej od Samarytanina

Przy okazji: ponoć głównym ficzerem UE4 jest dynamiczne GI, działające z ruchomymi światłami i obiektami.

No i jeszcze, jak ktoś chce, lepszej jakości pokazówka CryEngine 3:
http://uk.ign.com/vi...3-in-a-nutshell
  • 0

#2 ACZ Napisany 12 marzec 2012 - 15:45

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32054 Postów:
ciekawe czemu w tej pokazówce nie zrobili bardzo bliskiego najazdu na facjatę samarytanina. pewnie dlatego, ze juz tak dobrze jak w tech demku nie wyglada, gdzie bylo zalaczone jakies z kosmosu AA.
  • 0

#3 xell Napisany 12 marzec 2012 - 16:03

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16922 Postów:

- Samaritan chodzi już na pojedynczej karcie graficznej (prototyp Keplera)
- UE4 wygląda dużo lepiej od Samarytanina

Pierdu pierdu, UE4 będzie wyglądać na tyle, na ile pozwolą na to next-geny (i porównywalnie do konkurencyjnych silników gier). A że pewnie nie pozwolą na zbyt wiele wiele, to nawet grafa o jakości Samarytanina byłaby pewnie dużym skokiem.
Wczesne demka UE3 miały dużo ficzerów, które się nie znalazły w pierwszych grach na UE3 (GOW1, R6 Vegas itp), bo były zbyt kosztowne. Dopiero z kolejnymi grami/latami dodawali wiele ficzerów, jakie realistycznie się dały zaimplementować na konsolach i dawały ładne rezultaty.A teraz to sobie mogą mówić i mówić, jakie to UE4 jest szokujący.
  • 0

#4 fingus Napisany 12 marzec 2012 - 16:15

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33384 Postów:
To wy nie umiecie wklejać filmików z gametrailers, czy ja mam przeglądarkę, która nie umie ich wyświetlać? Ale na jakiej bym nie sprawdzał, widzę tylko "Sorry, this movie isn't available in Flash. Click below to watch..." ale nie da się click below, bo nic to nie daje i nic nie mogą obejrzeć. Dawajcie linka i będzie ok, bo to wklejanie mediów jest kija warte. :/
  • 0

#5 Druciak Napisany 12 marzec 2012 - 16:33

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12445 Postów:
Mi działają filmiki z GT, tylko muszę kliknąć opcję HD żeby odpaliło w oddzielnej zakładce i wtedy zmieniam na SD. ;]
  • 0

#6 Ryan Napisany 12 marzec 2012 - 16:56

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:

ciekawe czemu w tej pokazówce nie zrobili bardzo bliskiego najazdu na facjatę samarytanina. pewnie dlatego, ze juz tak dobrze jak w tech demku nie wyglada, gdzie bylo zalaczone jakies z kosmosu AA.


:fp: Bo faktycznie do dobrego modelu oświetlenia twarzy wystarczy wysokie AA.

A teraz to sobie mogą mówić i mówić, jakie to UE4 jest szokujący.


Wciąż jeszcze powstają gry ekskluzywne dla PC, więc ficzery nie-dla-konsol mają sens. Szczególnie, że piece już mocno przegoniły konsole.

To wy nie umiecie wklejać filmików z gametrailers, czy ja mam przeglądarkę, która nie umie ich wyświetlać? Ale na jakiej bym nie sprawdzał, widzę tylko "Sorry, this movie isn't available in Flash. Click below to watch..." ale nie da się click below, bo nic to nie daje i nic nie mogą obejrzeć. Dawajcie linka i będzie ok, bo to wklejanie mediów jest kija warte. :/

Pretensje do admina, że linki automagicznie zamienia na embed. Poza tym kliknij w któryś napis play w filmiku - przenosi na GT.

  • 0

#7 fingus Napisany 12 marzec 2012 - 16:58

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33384 Postów:
SD nie przenosi, HD faktycznie przenosi, ale nie w Safari na iPadzie, gdzie w ogóle nic nie ma. :(
  • 0

#8 xell Napisany 12 marzec 2012 - 17:09

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16922 Postów:

Wciąż jeszcze powstają gry ekskluzywne dla PC, więc ficzery nie-dla-konsol mają sens. Szczególnie, że piece już mocno przegoniły konsole.

Ile jest gier na UE3 tylko na PC, które mają production values zbliżone do GOW3 czy Batmana AC? Raczej nie ma sensu mwić o produkcjach tylko na PC, zwłaszcza że UE4 jest robione w celu tworzenia gier na next-geny (i PC), więc te wszystkie "OMG U w0nt b3li3v3 0urz graphicz" jest w kontekście tego, co będzie można zobaczyć na UE4 na konsolach następnej generacji.
  • 0

#9 Ryan Napisany 12 marzec 2012 - 17:41

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:

SD nie przenosi, HD faktycznie przenosi, ale nie w Safari na iPadzie, gdzie w ogóle nic nie ma. :(


To iPad ma Flasha? :olo:

@xell: Dunno, nie śledzę wszystkiego, co powstaje na UE. A wychodzi masa gier w Azji, o których nie słyszymy, bo poza Azję nie wychodzą.
  • 0

#10 xell Napisany 12 marzec 2012 - 19:34

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16922 Postów:
Ryan, nie łudź się, że giereczki dla Chińczyków czy Koreańców można porównać do Batmana czy GOW3, nawet jeśli wrzucają tam tekstury 10k na guzik od kurtki.
  • 0

#11 Zwyrol Napisany 12 marzec 2012 - 20:08

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3623 Postów:
Jeśli chodzi o Batman Arkham City, to zdaniem ludzi z Epic najbardziej zaawansowana technologicznie gra na UE3. Wrzucałem zresztą newsa o tym przed premierą gry.
  • 0

#12 Ryan Napisany 12 marzec 2012 - 22:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:
Żeby nie było tak monotematycznie (no, duotematycznie), przedstawiam: bitsquid. Silnik tworzony przez 2 byłych deweloperów z GRIN.

Prezentacja z GDC 2011: http://bitsquid.blog...ata-driven.html
Prezentacje z GDC 2012: http://bitsquid.blog...ks-gdc2012.html

Wygląda to całkiem zacnie, a toolchain jest stosunkowo nietypowy: zamiast jednego wielkiego edytora, jest masa mniejszych narzędzi. Przypomina to trochę staruteńką wojnę 3DS Max vs. Lightwave. ;)
  • 0

#13 ACZ Napisany 12 marzec 2012 - 22:25

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32054 Postów:
jak sie wlacza wideo z pierwszego lina?
  • 0

#14 Druciak Napisany 12 marzec 2012 - 22:28

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12445 Postów:
Masz takie strzałki na dole. ;] Najpierw jest z 5 slajdów, a potem filmik.
  • 0

#15 ACZ Napisany 12 marzec 2012 - 22:36

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32054 Postów:
fajne demko
  • 0

#16 Danteusz Napisany 13 marzec 2012 - 09:50

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29160 Postów:
Też chcę być fajny:
Niedawno wyszło Unity 3.5 ze wsparciem dla Flash, nowym systemem cząsteczkowym, LODem, HDR, wyszukiwaniem ścieżki i innymi bajerami
http://unity3d.com/u...s-new/unity-3.5
Żeby nie było że nikogo - Rochard z PSN jest w tym napisany
  • 0

#17 Ryan Napisany 13 marzec 2012 - 10:38

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:
Masa gier jest w Unity napisana. :) Generalnie gdyby nie rozdrabniali się na pofragmentowany rynek mobilny (Android ssie), to pewnie mieliby już ficzery na poziomie UE z początkiem tej generacji. :) Ale i tak dogonią silniki AAA z czasem.
  • 0

#18 Danteusz Napisany 13 marzec 2012 - 10:53

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29160 Postów:
Gdyby babcia miała wąsy to byłaby dziadkiem :P Ich biznesem jest silnik który działa na jak największej liczbie platform, szacunek dla nich że dogadali się z Apple i mogą wrzucać kod assemblera do projektu w Xcode, normalnie to nie jest dozwolone
  • 0

#19 Ryan Napisany 17 maj 2012 - 14:46

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:
Jak trzeba to przenieście. :P

Pojawiły się pierwsze materiały:
http://www.wired.com...f_unreal4/all/1
http://www.neogaf.co...ad.php?t=474483
  • 0

#20 Kaxi Napisany 17 maj 2012 - 14:50

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12175 Postów:
Dupy nie urywa, nie jest to klasę wyżej od Samaritanina. Oceniam same obrazki, może pełny materiał w ruchu jest lepszy.
  • 0

#21 MaxVarEmreis Napisany 17 maj 2012 - 14:50

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Dupy nie urywa, nie jest to klasę wyżej od Samaritanina. Oceniam same obrazki, może pełny materiał w ruchu jest lepszy.

Ano.
Widać, że robione pod konsole :olo:
  • 0

#22 Druciak Napisany 17 maj 2012 - 14:56

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12445 Postów:
Poslużę się obrazkiem z forum neogafa:
Dodany obrazek
  • 0

#23 ACZ Napisany 17 maj 2012 - 15:19

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32054 Postów:
Ryan, niedawno sam zalozyles temat o nowych silnikach, wiec po ch*j oddzielny, rusz d*pe i go poszukaj. zaraz zaloze Cry Engine 3, lol.
  • 0

#24 Zwyrol Napisany 17 maj 2012 - 15:29

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3623 Postów:
Uncharted 3 wcale nie wygląda gorzej niż ten cały UE4.


Dodany obrazek
  • 0

#25 Druciak Napisany 17 maj 2012 - 15:35

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12445 Postów:
Tylko, że Ty porównujesz obrazki to gifa, więc obraz statyczny do ruchomego. :pf:
  • 0

#26 xell Napisany 17 maj 2012 - 15:41

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16922 Postów:
Gaycharted jest meh, zresztą wszystkie gierki z tych starożytnych konsol trącą myszką. No cóż, oby Epic pokazało jakieś filmiki na E3.
  • 0

#27 ACZ Napisany 17 maj 2012 - 15:42

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32054 Postów:
ND na kolejnej generacji i tak stworzy mocniejszy silnik, więc tym UE4 tak mocno bym sie nie jarał. tym bardziej, ze UE4 bedzie musial chodzic na wszystkim, począwszy od konsol, tabletów, a skonczywszy na smartfonach i kuchence mikrofalowej. :cf:
  • 0

#28 Stan Napisany 17 maj 2012 - 15:42

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 23349 Postów:
Póki co dupy nie urywa.
  • 0

#29 Ryan Napisany 17 maj 2012 - 15:46

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:
Art style do bani. Diabły nikogo tak gdzieś od wczesnych dziewięćdziesiątych. Ale technologicznie - czego tam niby brakuje?
  • 0

#30 ACZ Napisany 17 maj 2012 - 15:50

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32054 Postów:
łap leniu smierdzacy
http://nikogoforum.p...c/5452-silniki/
  • 0