Skocz do zawartości

Zdjęcie

Silniki


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
494 odpowiedzi na ten temat

#361 xell Napisany 13 czerwca 2014 - 15:50

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 327 Postów:

Nawet nie wiedziałem, że SOTL był na UE3. :)

Osobiście nie wierzę w to, że oddanie Gyrosów wiązało się z czymkolwiek związanym z UE. Takie transakcje wiązane to sobie mogą robić małe podmioty, a nie MS i Epic. ;) MS od bardzo dawna używa UE wewnętrznie do różnych rzeczy (m.in. wszelkiej maści prototypów) i mają sporo zakumulowanej wiedzy na temat tego silnika. To wygodne dla nich rozwiązanie i chyba tylko (aż) tyle. Współpraca nad UE jest obustronna, w końcu MS dużo feedbacku od Tima włącza w swoje projekty (sprzętu, API).

Aha - Mortale (poprzedni i ten nowy) są na UE.

No nie wiem, pamiętam jak państwo polskie kupowało od amerykańskiego przemysłu zbrojeniowego F16, to umowa była taka że my od nich kupujemy samoloty za 10mld a oni u nas inwestują 5mld w przemysł (czy jakoś tak). Co prawda Amerykanie nas wyrolowali i tych inwestycji nie ma ani śladu, ale umowa była. ;)

 

Ale pewnie ten sam silnik w większości gier sporo upraszcza z punktu widzenia wydawcy, można mieć ninja-coderów w centrali którzy mogą łatwo przeskakiwać z projektu na projekt w celu asystowania czy coś. No i w tym momencie pewnie łatwo znaleźć pracowników z doświadczeniem przy Unreal Engine.


  • 0

#362 Ryan Napisany 13 czerwca 2014 - 19:02

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ale Polska to mały podmiot. :P Nawet Epic ma większą od nas płynność. ;]
  • 0

#363 nole Napisany 18 czerwca 2014 - 12:20

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:

Unity już dostępne dla każdego na PS4

http://blogs.unity3d...ation4-is-here/


How can my team get Unity for PlayStation®4?

Start by registering with Sony. Once registered, developers can download Unity for PlayStation®4, get creating and self-publish. It’s that simple. As a special extra incentive, Sony will make a number of licenses available absolutely free of charge for approved titles.  :potter:
 


  • 0

#364 Ryan Napisany 18 czerwca 2014 - 12:42

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Czyli *NIE* dla każdego.
  • 0

#365 Aleks Napisany 28 lipca 2014 - 22:13

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

uECpowE.0.0_cinema_960.0.gif
 

 

więcej:

Spoiler


:mog:


Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 28 lipca 2014 - 22:14

  • 0

#366 Aleks Napisany 07 sierpnia 2014 - 15:43

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

Source 2 tools teased in Dota 2 update

 

Dota-2-tools-610x346.jpg


  • 0

#367 leon Napisany 02 września 2014 - 17:14

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:


  • 0

#368 Ryan Napisany 02 września 2014 - 19:19

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Zbyt wiele rzeczy w screen space, słabe to jak na desktopowe middleware.
  • 0

#369 lukaszSA Napisany 02 września 2014 - 19:26

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Dzień w którym Ryan pochwali jakiś silnik/render/screen będzie chyba największym wydarzeniem w historii grafiki komputerowej ;)


  • 0

#370 Ryan Napisany 02 września 2014 - 19:28

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Wielokrotnie chwaliłem silniki. :P
  • 0

#371 lukaszSA Napisany 02 września 2014 - 19:33

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Przypadkowo większość z nich powstała z wykorzystaniem technologi Imagination Technologies :cf:


  • 0

#372 Ryan Napisany 02 września 2014 - 19:51

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nope. :P
  • 0

#373 leon Napisany 14 listopada 2014 - 15:34

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:


  • 0

#374 ACZ Napisany 29 stycznia 2015 - 15:32

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:

Unreal Paris


  • 0

#375 nole Napisany 24 lutego 2015 - 15:47

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 729 Postów:
Silicon Studio (kolesie od Bravely Default) zaprezętowali swój nowy silnik Mizuchi na PS4 i PC. Premiera latem.


  • 0

#376 Ryan Napisany 24 lutego 2015 - 15:52

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Było kilka postów wyżej. Kinda. ;)
  • 0

#377 Ryan Napisany 24 lutego 2015 - 23:19

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
UE4.7 wyszło.

https://www.unrealen...ine-47-released
  • 0

#378 leon Napisany 24 lutego 2015 - 23:32

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

Wyjdą jakieś gry na tym silniku w ogóle ?

:cf:


  • 0

#379 torq314 Napisany 25 lutego 2015 - 07:18

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 491 Postów:
Emscripten podpięli :sir:
  • 0

#380 Danteusz Napisany 25 lutego 2015 - 08:18

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

Wyjdą jakieś gry na tym silniku w ogóle ?
:cf:

Też się zastanawiałem i sprawdziłem: niedługo wychodzi Tekken 7 :)
  • 0

#381 ACZ Napisany 25 lutego 2015 - 22:42

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:

to sie nie liczy.

tez mnie zastanawia czy Epic planuje wypuszczenie jakiejs gry-kraszera graficznego, ktory pokaże moc silnika jak swego czasu zrobily to gearsy.


  • 0

#382 Danteusz Napisany 25 lutego 2015 - 23:25

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Epic to chyba powoli daje sobie spokój z poważnym robieniem gier. O Fortnite cicho, UT robią open source, markę Gears sprzedali, a nic nowego nie zapowiedzieli
  • 0

#383 Schrodinger Napisany 03 marca 2015 - 09:49

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:

Unreal Endinge 4 za darmoszkę, z tego co rozumiem to pobierają jakiś tam procent jedynie z zarobków gry chyba

http://www.vg247.com...veryone-to-use/


  • 0

#384 Danteusz Napisany 03 marca 2015 - 12:58

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
5% od zysku. Ciekawe co na to Unity
  • 0

#385 BeSOS Napisany 03 marca 2015 - 13:01

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

chyba nikt UE4 nie zainteresowal sie wiec daja za free....dziwny obrot sprawy po tym jak UE3 byl w zasadzie wszedzie obecny na pastgenach. Ciekawe czemu, ue4 byl na maksa promowany podczas ujawnienia nowych PS4/Bone....


  • 0

#386 Danteusz Napisany 03 marca 2015 - 13:05

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Duże studia wolą mieć własny silnik nad którym mają pełną kontrolę, a małe nie miały zasobów aby zrobić grę dobrze wyglądającą na UE. Teraz zmienia się to drugie, gry indie często nie odstają wizualnie od AAA, stąd usunięcie bariery startu dla silnika ma sens. Konkurencja ze strony Unity też ma znaczenie, to jest jednak silnik pierwszego wyboru dla indyków
  • 0

#387 Ryan Napisany 03 marca 2015 - 14:10

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

chyba nikt UE4 nie zainteresowal sie wiec daja za free...

Albo policzyli, że korzystniej jest im oddać za free, coś co i tak tworzą, bo pozwoli im to zmiażdżyć konkurencję.
  • 0

#388 BeSOS Napisany 03 marca 2015 - 14:13

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

no spoko ja poprostu jestem starsznie ciekaw jakiejs gry AAA na tym silniku i dziwie sie ze taka cisza w temacie ;/


  • 0

#389 Schrodinger Napisany 03 marca 2015 - 14:17

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:

no mam teraz dylemat na czym zrobić swoje GOTY !


  • 0

#390 BeSOS Napisany 03 marca 2015 - 14:20

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

ME4 bedzie na starym smieciu FBE2 wiec dupy nie rozsadzi :reggie:


  • 0