Skocz do zawartości

Zdjęcie

Silniki


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
494 odpowiedzi na ten temat

#391 lukaszSA Napisany 03 marca 2015 - 14:24

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Nie ma obsługi Wii U - nie jestem zainteresowany.


  • 0

#392 Ryan Napisany 03 marca 2015 - 14:37

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Cryengine ma, powinieneś wspierać produkty Cryteka!
  • 0

#393 lukaszSA Napisany 03 marca 2015 - 14:39

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Dostałem licencję tylko na Unity :ok: 


  • 0

#394 Danteusz Napisany 03 marca 2015 - 19:09

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:


Cryengine ma, powinieneś wspierać produkty Cryteka!


Tego to dopiero nikt nie uzywa
  • 0

#395 Ryan Napisany 03 marca 2015 - 19:23

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Już bym tak nie przesadzał. :) Kingdom Come i Star Citizen używają Cryengine. IMO to kwestia czasu jak Crytek zacznie rozdawać silnik na podobnych zasadach. Społeczność i tak póki co jest największa wokoło Unity, więc nie ma co ogłaszać UE zwycięzcą. ;]
  • 0

#396 Danteusz Napisany 03 marca 2015 - 19:26

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Tak, wiem, Sonic Boom też używa :P Na razie jest nowe rozdanie, dowiemy się efektów za kilka lat, choć nie sądzę żeby Cryengine miało szansę wyjsć zwycięsko.

Przy okazji: Unity 5 za darmo do użytku osobistego
  • 0

#397 torq314 Napisany 03 marca 2015 - 19:32

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:

Tak, wiem, Sonic Boom też używa :P Na razie jest nowe rozdanie, dowiemy się efektów za kilka lat, choć nie sądzę żeby Cryengine miało szansę wyjsć zwycięsko.

Przy okazji: Unity 5 za darmo do użytku osobistego


Świetne wieści, napiszę sobie coś na własny użytek.
  • 1

#398 Ryan Napisany 03 marca 2015 - 19:33

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

nie sądzę żeby Cryengine miało szansę wyjsć zwycięsko.

Ale nie musi przegrać. :P
  • 0

#399 ACZ Napisany 03 marca 2015 - 20:14

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:

Nie ma obsługi Wii U - nie jestem zainteresowany.

pamietaj, ze WiiU w 2016 bedzie juz martwe. Zdązysz do tego czasu cos na nim zakodzic? :cf:


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 03 marca 2015 - 20:14

  • 0

#400 lukaszSA Napisany 03 marca 2015 - 20:24

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Liczę na jakiś program przejścia z Wii U na nową platformę :ftopa:

 

Głupio by było wyłożyć tyle kasy na dev kita i zaraz potem usłyszeć datę premiery nowej konsoli :fa:


  • 0

#401 Schrodinger Napisany 03 marca 2015 - 20:30

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
Zapytaj się swoich ziomeczkow programistów wiiu kiedy nowa konsola ;) albo miela
  • 0

#402 lukaszSA Napisany 03 marca 2015 - 20:32

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Może Iwaty spytam. Wysłał mi zaproszenie na Linkedin :cf:


  • 0

#403 ACZ Napisany 03 marca 2015 - 20:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:

trailer z GDC, miks gierek:

 

i jeszcze nowy gejplej z UT:


  • 0

#404 kostek Napisany 03 marca 2015 - 21:43

kostek

    radical

  • Forumowicze
  • 2 255 Postów:

Epic zmiażdżył. Nie dość, że teraz silnik jest za darmo, to jeszcze oddają część kaski, którą płacili subskrybenci. Aha i jeszcze rozdają po $30 na zakupy w ich marketplace. Kolesie od Unity idą się wieszać.


  • 0

#405 Schrodinger Napisany 04 marca 2015 - 01:59

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:

Kolejni, tym razem nowy Source 2 za darmoszkę

http://www.polygon.c...free-developers


Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 04 marca 2015 - 02:00

  • 0

#406 Ryan Napisany 04 marca 2015 - 11:22

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Autodesk kupił w zeszłym roku Bitsquid, autorów Bitsquid Engine (huehuehue) i opublikował właśnie info o udostępnieniu pochodnego bitsquidowi silnika Stingray.

http://www.cgchannel...ay-game-engine/

http://www.autodesk....paigns/stingray

Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 04 marca 2015 - 11:23

  • 0

#407 ACZ Napisany 04 marca 2015 - 21:02

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:

UE sie dobrze nadaje do gierek 2d czy nie?


  • 0

#408 Druciak Napisany 04 marca 2015 - 21:03

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

A do 2D to nie lepiej Unity jakieś? Ryan?


  • 0

#409 Danteusz Napisany 04 marca 2015 - 21:06

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:

Unity było średnie do 2D, ale wprowadzili nowy moduł do obsługi 2D. Nie wiem jak się sprawdza, nie używałem


  • 0

#410 Rudolf Napisany 04 marca 2015 - 21:10

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5 711 Postów:

Czemu było średnie do 2d? To ważne  :szepart:


  • 0

#411 Danteusz Napisany 04 marca 2015 - 21:15

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:

Nie miało wsparcia 2D, po prostu ustawiało się kamerę z boku na sztywno i robiło wszystko to samo co w 3D


  • 0

#412 torq314 Napisany 04 marca 2015 - 22:00

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:
Bo to szybciej działa niż renderowanie na bitmapy.
  • 0

#413 Ryan Napisany 04 marca 2015 - 22:14

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Unity było średnie do 2D, ale wprowadzili nowy moduł do obsługi 2D. Nie wiem jak się sprawdza, nie używałem

Do obsługi sprajtów jest dobry. Do UI ssie pałę na maks.
  • 0

#414 ACZ Napisany 04 marca 2015 - 22:28

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:

a UE se radzi git majonez ze sprajtami czy nie?


  • 0

#415 Ryan Napisany 04 marca 2015 - 22:51

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie używałem. Testowałem tylko Unity i Cryengine.
  • 0

#416 Ryan Napisany 05 marca 2015 - 10:59

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

  • 0

#417 ACZ Napisany 05 marca 2015 - 14:45

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:

to jeszcze launch trailer i miks nadchodzących giereczek.

 

 


  • 0

#418 ACZ Napisany 09 marca 2015 - 14:30

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:

ten open world to ciekawe jakiego kompa by trzeba było mieć do takiej jakosci, pewnie ze trzy 980 gtx na pokładzie:


  • 0

#419 lukaszSA Napisany 09 marca 2015 - 17:07

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Takie filmiki to tylko mydlenie oczu.

 

Niech pokażą gry, w których poza grafiką trzeba też liczyć mnóstwo innych rzeczy. Imponujące tech dema to nawet Wii U miało


  • 0

#420 Ryan Napisany 11 marca 2015 - 10:47

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Valve VR + screeny z Source 2.

http://alex.vlachos....ing_GDC2015.pdf
  • 0