Silniki
#421 Napisany 01 maja 2015 - 12:20
#422 Napisany 05 lipca 2015 - 16:51
#423 Napisany 15 marca 2016 - 23:25
#424 Napisany 16 marca 2016 - 23:51
Crytek ujawnił Cry Engine 5
pssite.com:
Cry Engine 5 dostępny będzie w formie "Zapłać ile chcesz". Czyli deweloperzy będą mogli z niego korzystać za darmo, a jeśli zdecydują się wpłacić Crytekowi za niego jakąś kwotę, to 70% niej pójdzie na specjalny fundusz, który przeznaczony będzie na dofinansowania deweloperów. Deweloperzy zyskają także dostęp do rynku, na którym będzie można handlować stworzonymi assetami.
Jakie są najważniejsze nowości piątej wersji silnika?
- Wykorzystanie C#
- Przebudowano niskopoziomowy renderer
- Wsparcie dla DirectX 12
- Zaawansowany system wolumetrycznych chmur
- Nowy system efektów cząsteczkowych
- Nowy interfejs
- Wsparcie dla middleware'u FMOD Studio
- CRYENGINE Answers - dedykowany kanał dla społeczności
świetne tech demo na Unity:
#425 Napisany 18 marca 2016 - 12:52
A to Unity to się w ogóle nadaje do czegoś poza działającymi w 15 fps grami bez grafiki?
#426 Napisany 31 marca 2016 - 23:50
Tech Demo z Lumberyard Engine od Amazona, silnika opartego o CryEngine:
#427 Napisany 27 maja 2016 - 06:38
#428 Napisany 27 maja 2016 - 10:08
Zabawne.
W wojnach wrzucają durne wykresy z flopami albo filmiki z Digital Foundry i dyskutują o nich, a w tym temacie cisza
#429 Napisany 21 czerwca 2016 - 14:46
dobrze słyszę że ta muzyczka to Nocturne Op. 9 No. 2 Chopina?
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 21 czerwca 2016 - 14:53
#430 Napisany 21 czerwca 2016 - 21:47
#431 Napisany 21 czerwca 2016 - 21:56
O Unity słyszę same złe rzeczy
Tylko Construct 2
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 21 czerwca 2016 - 21:57
#432 Napisany 21 czerwca 2016 - 21:58
#433 Napisany 21 czerwca 2016 - 22:02
Mam licencję na Unity, to może kiedyś się pobawię. Mam zerowe doświadczenie z grami 3D, więc jeśli coś jest idiotoodporne, to nie będę się na to obrażał.
#434 Napisany 21 czerwca 2016 - 22:03
#435 Napisany 21 czerwca 2016 - 22:08
YASG 2: Resurrection
#436 Napisany 21 czerwca 2016 - 23:40
Tylko Construct 2
A jakie inne jeszcze próbowałeś do gierek 2d? Bo C2 to tylko HTML5, czyli zasysa wydajnościowo.
#437 Napisany 22 czerwca 2016 - 06:25
#438 Napisany 22 czerwca 2016 - 06:42
Tylko Construct 2
A jakie inne jeszcze próbowałeś do gierek 2d? Bo C2 to tylko HTML5, czyli zasysa wydajnościowo.
Sam zasysasz wydajnościowo. Dla moich potrzeb Construct 2 wyciąga 60 klatek w 1080p
Choć jego idiotoodpornosć jest zbyt duża i trochę męcząca dla kogoś, kto potrafi programować. No, ale musiałem zadać sobie pytanie czy chcę się bawić, czy chcę coś zrobić.
#439 Napisany 22 czerwca 2016 - 09:26
Bzdura.A jakie inne jeszcze próbowałeś do gierek 2d? Bo C2 to tylko HTML5, czyli zasysa wydajnościowo.
#440 Napisany 22 czerwca 2016 - 15:18
Bzdura.
NIE.
HTML5 nie jest szybkie.
Dla moich potrzeb Construct 2 wyciąga 60 klatek w 1080p
To zależy jakie gry robisz.
Konjak (Joakim Sandberg), który robi swoje gry w pojedynkę nie przeszedł na Constructa 2, bo po przejściu na HTML5 dwójka zasysa, a jego gry są dynamiczne. Siedzi nadal na C1.
Ja swego czasu ściągnąłem triale Game Makera, ClickTeam Fusion i Constructa 2 i coś tam próbowałem dłubać, ale szybko stwierdziłem, że to nie ma sensu, bo jestem wyłącznie game designerem, więc nie jest moją rolą, żebym sam ożywiał własne pomysły na gry, bo to po prostu strata czasu, gdyż nie znam się na tym i nie kręci mnie to. Od ożywiania są inni, którzy już się na tym dobrze znają.
#441 Napisany 22 czerwca 2016 - 15:27
HTML5 w ogóle nie ma prędkości. Prędkość może mieć JS, który jest w obecnym kształcie językiem kompilowanym, a z natury dobrze użycza się kompozycji. Dla gier 2D (a do nich jest construct) jest absolutnie wystarczający. Jedyne, co może kogoś hamować, to to samo, co w przypadku np. Unity: niezrozumienie tego jak przekłada się naklepany kod na końcową wydajność. Często łatwiej jest wnioskować w kodzie natywnym niż w JS. Ale to przypadłość dewelopera, a nie konkretnego środowiska.HTML5 nie jest szybkie.
#442 Napisany 22 czerwca 2016 - 15:50
To zależy jakie gry robisz.
Konjak (Joakim Sandberg), który robi swoje gry w pojedynkę nie przeszedł na Constructa 2, bo po przejściu na HTML5 dwójka zasysa, a jego gry są dynamiczne. Siedzi nadal na C1.
Jeśli silnik pasuje do mojej gry, to jest w danej chwili dla mnie wystarczający. Po co mam kupować coś innego, jeśli to co mam działa? Mam kupić inny silnik, bo czyjaś gra działa w nim lepiej?
Ja swego czasu ściągnąłem triale Game Makera, ClickTeam Fusion i Constructa 2 i coś tam próbowałem dłubać, ale szybko stwierdziłem, że to nie ma sensu, bo jestem wyłącznie game designerem, więc nie jest moją rolą, żebym sam ożywiał własne pomysły na gry, bo to po prostu strata czasu, gdyż nie znam się na tym i nie kręci mnie to. Od ożywiania są inni, którzy już się na tym dobrze znają.
Nie masz pojęcia na czym polega game design, praca game designera i w ogóle gry wideo. Zamilcz na wieki
#443 Napisany 22 czerwca 2016 - 16:57
Nie masz pojęcia na czym polega game design, praca game designera i w ogóle gry wideo. Zamilcz na wieki
Takie słowa do guru game designu, no no no. Nie bądź bezczelny.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 22 czerwca 2016 - 16:57
#444 Napisany 22 czerwca 2016 - 18:38
Bomby prawdy.
Game designer który nie potrafi obsługiwać graficznego edytora gier, to jak taksówkarz, który nie potrafi jeździć autem
#445 Napisany 22 czerwca 2016 - 19:27
W jakimś tam zakresie potrafiłem obsługiwać edytor LBP, z Super Mario Maker też bym sobie poradził, ale są to edytory ograniczone.
Najlepszym edytorem do projektowania gier jest po prostu kartka i przybory kreślarskie, tego nic nie pobije. I to Ci pisze, przypominam, wybitny game designer, czyli moja skromna osóbka. Pamiętaj, kartka i coś do rysowania. Weź tę uwagę do siebie, młodzieńcze. Wszak dopiero zaczynasz swoją przygodę z projektowaniem gier i jeszcze przed Tobą długa i wyboista droga, aby coś osiągnąć.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 22 czerwca 2016 - 19:29
#446 Napisany 22 czerwca 2016 - 19:37
#447 Napisany 22 czerwca 2016 - 19:39
#448 Napisany 22 czerwca 2016 - 23:14
Mam znajomego, który przy grach pracuje z kartką papieru i w creditsach przy nazwisku nie ma designer tylko artist.
#449 Napisany 23 czerwca 2016 - 08:08
Czyś pracuje z kartką w kratkę i projektuje levele do mario zapełniając kwadraciki.
#450 Napisany 19 marca 2018 - 23:42
Epic za darmo wypluje assety z Paragona warte 12 baniek $.
pssite.com:
Epic postanowiło udostępnić wszystkie stworzone do gry rzeczy (łączna wartość do 12 milionów dolarów) za darmo. Dzięki temu deweloperzy korzystający z silnika Unreal Engine 4 mogą skorzystać z wysokiej jakości materiałów do tworzenia swoich gier.
Co udostępniono? 20 wysokiej jakości postaci z wszystkimi powiązanymi plikami (animacje, odgłosy, efekty), 1500 materiałów z lokacji (tekstury, modele i tym podobne). Ale to nie wszystko, bo we wpisie na blogu zdradzono, że to początek i w tym roku dostaniemy więcej materiałów z gry na własny (jeśli tworzymy gry w UE4) użytek.