Castlevania: Lords of Shadow 2
#121 Napisany 10 stycznia 2014 - 12:04
#122 Napisany 10 stycznia 2014 - 12:07
#123 Napisany 10 stycznia 2014 - 12:18
Jedynka była super.
#124 Napisany 10 stycznia 2014 - 12:23
#125 Napisany 10 stycznia 2014 - 12:28
#126 Napisany 10 stycznia 2014 - 12:29
#127 Napisany 10 stycznia 2014 - 12:38
A user wszecheverczasów stwierdza, że Castlevania zawsze byyła mierna
#128 Napisany 10 stycznia 2014 - 18:30
ciekaw jestem (ale bardziej chyba sie obawiam) jak wyjdzie polaczenie obecnych czasow z przeszloscia....zalatuje mi to Darksidersami 1 i to jest slabe ;/ oby nie byl to trzon gry.
#129 Napisany 11 stycznia 2014 - 13:53
Screeny wrzucone przez Tawotnicę przypominają mi o Vampire The Masquerade: Redemption. A to była bardzo fajna gierka.
Najnowszy gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=3G5i0JKzvos
#130 Napisany 29 stycznia 2014 - 19:35
Exploring The World Trailer (+ pieprzenie nudne gadanie)
#131 Napisany 29 stycznia 2014 - 20:55
im więcej pokazują, tym mnie mam ochotę w to zagrać. Coś mi nie pasują te lokacje we współczesności, szarobura kolorystyka, mechy jako wrogowie. To nie jest to czym mnie oczarowała jedynka No i wg mnie ruchoma kamera to wada, LoS1 miało swój cudowny klimat między innymi przez przecudnie wykonane otocznie, w dużej mierze było to możliwe dzięki temu, że patrzyliśmy tylko w jedno miejsce, po filmikach widzę, że jakość otoczenia jest wykonana gorzej jak tam.
Zanim kupię to będę musiał poczytać trochę recenzji.
#132 Napisany 29 stycznia 2014 - 22:48
#134 Napisany 05 lutego 2014 - 09:45
#135 Napisany 05 lutego 2014 - 12:25
tego się obawiałem, po pierwszych pokazach gameplay'u coś mi nie pasowało.
#136 Napisany 05 lutego 2014 - 15:07
a ja i tak sparwdzam day 1, jedynke z tego samego powodu olalem bo narzekania bylo wchuj. MS zasluzyli na kredyt zaufania.
#137 Napisany 05 lutego 2014 - 15:10
#138 Napisany 05 lutego 2014 - 21:49
#139 Napisany 05 lutego 2014 - 21:55
Zamiast smęcić na forum, mogłeś cisnąc dalej. Druga połowa znacznie lepsza
#140 Napisany 05 lutego 2014 - 21:58
I co ma się męczyć przez 10h, bo potem jest lepiej? Głupota. Jak gra nie wciągnie przez godzinę, max 2 to nie warto się męczyć nawet jak od połowy jest lepiej(chyba, że gra trwa 3-4h to od biedy można dać szansę), zwłaszcza przy takiej grze jak Castlevania, która jest na jakieś 20h.
Sam podchodziłem do gry 2 albo 3 razy i spoko, pograłem godzinę, przeszedłem pierwszego bossa i zapał opadł totalnie. Jednak w God of Wara grało mi się znacznie lepiej, chociaż Castlevania ma to coś, lecz niestety mnie nudziła. Dwójki nie tykam.
Ten post był edytowany przez Druciak dnia: 05 lutego 2014 - 21:59
#141 Napisany 05 lutego 2014 - 22:04
Ja wróciłem po roku
Nie ma tego klimatu z początku- nie ma zamku, mroku itp atrakcji.
#142 Napisany 05 lutego 2014 - 22:09
#143 Napisany 05 lutego 2014 - 22:12
Nie pamiętam długości.... może być około 15h, ale idzie szybko. To znaczy sprawia takie wrażenie przez chaptery. Jeden króki, drugi tylko boss i jakoś leci.
Jakbyś dzisiaj odpalił, to jutro/pojutrze koniec.
#144 Napisany 05 lutego 2014 - 22:18
U fingusa to chyba za miesiąc przy dobrych wiatrach.
#145 Napisany 05 lutego 2014 - 22:19
Ale już grał, początek zaliczony.
#146 Napisany 05 lutego 2014 - 22:28
Łap plusa.U fingusa to chyba za miesiąc przy dobrych wiatrach.
#147 Napisany 12 lutego 2014 - 22:24
Na live demko do ogrania.
Nie dotrwałem do końca.
To samo co jedynka, wygląda jak jedynka. Jak ktoś olał poprzednią odsłonę, tą również może odpuścić.
Jak komuś się podobało w jakimś stopniu, czekać aż cena spadnie do 80zł....
Wracać do Castlevani na DS.
#148 Napisany 13 lutego 2014 - 02:11
Jedyneczka była super, jedno z największych zaskoczeń tej generacji IMO. Pamiętam jak kupiłem i przed yebane 3 miesiące gra kisiła się na półce, dopiero po czasie coś mnie tknęło, żeby od niechcenia włączyć i... całą grę przeszedłem za jednym podejściem, tak mnie wciągnęło.
O LoS 2 za dużo nie czytałem, ale po krytyce RE6 i nowego Batka już wiem, że branżowym mediom nie można ufać - kupię, zagram, sam ocenię. Wrzucony tutaj gameplay wygląda w każdym razie zachęcająco, mam nadzieję, że gierka będzie dosyć trudna
#149 Napisany 13 lutego 2014 - 21:41
Dzięki Luckowi dowiedziałem się w ogóle o istnieniu dema no i niestety sprawdziłem... Jestem ogromnym fanem jedyneczki, chyba mój ulubiony "slasher" tej generacji (mgr nie podszedł mi designem plus jestem no skillem ). Wszystko było dla mnie idealne w tej grze: widoczki. lokacje, fachowe walki z bossami, design, fabuła nawet ciekawa, dobra grafika i system walki, który był bardziej skomplikowany niż GOW (za to nie poryty jak ninja gaiden) i dzięki oryginalnym patentom (czarna/biała magia, nabijanie punktów magii na combach bez obrażeń, super patent ) trafił idealnie w moje gusta. A w tej części co? A wujów sto! Demo mnie totalnie od siebie odrzuciło, grafika w ogóle nie ruszyła do przodu, walka z robotem taka se, tytani w jedynce byli duuuużo lepsi, jeśli o to chodzi. I najważniejszy minus- sknocili moim zdaniem system walki... Wiem, że to wielkie słowa po ograniu dema, ale tak to na razie dla mnie wygląda. Walka biczem dużo lepiej wyglądała w jedynce niż tutaj plus było czuć większego powera (tu jest się Draculą i jest się słabszym? c'mon). Zamiana białej i czarnej magii na miecz i rękawice to strzał w kolano dla mnie. Pomijając, że chęć nabicia punktów magii wymagała u nas pewnego strategicznego myślenia w jedynce, starania się o walkę bez otrzymywania obrażeń, tak po prostu te bronie wydają się zwyczajnie słabe (nawet w rękawice, w jedynce na początku już wydawały się mocniejsze) i dodane tak żeby były, niczym poboczne bronie w gowie... Wolałem już jedną dodatkową broń w jedynce, którą można było ładnie wplatać w komba plus dzięki magii miała dodatkowe dwie wariacje, jeśli chodzi o ataki.
Poza demem odrzucają mnie grafiki z współczesnego świata, jak już tam lata to mógł się przebrać olo ( ), wydaje się to nie pasować za bardzo do siebie... Nie wiem, gra i tak jest już za 35 funciaków w amazonie, jeśli zbombi to kupię za 20 o ile nie będzie tragedii. Straszny zawód jak na razie, jedyneczka w moim top10 tej generacji
#150 Napisany 13 lutego 2014 - 21:45
Demowa lokacja, to pomieszczenie- ssie, jak w jedynce te zamknięte miejscówki.
Na otwartym terenie mogą dać radę.
IMO walka może być trudniejsza i będzie podchodzić pod timing- dobre wyczucie bloku i kontry. Nie znamy pozostałych powerupów.
Nie można za bardzo poszaleć jedna bronią- lubię ten jego pejcz i chciałbym tylko tam naparzać, nie mogę. Kilku będzie wymagało użycia rękawicy np...
Jak napisałem wyżej- za 80zł kupić, ograć i allegro.