Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate
#61 Napisany 05 lutego 2013 - 19:25
#62 Napisany 10 lutego 2013 - 23:41
i już mamy backpaddling Coxa. Nie będzie wersji na PS360U, ani żadnych HD kolekcji, poprzedni wywiad to było tylko teoretyzowanie. Taaa, jasssne
ed: http://www.siliconer...-combat-design/
system walki wzoruje się na bijatykach 2D. Imo bardzo dobra wiadomość, już namiastki takiego rozwiązania były w Portrait of Ruins, gdzie parę ataków można było wykonać jakimś ćwierćobrotem itp.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 12 lutego 2013 - 17:42
#63 Napisany 21 lutego 2013 - 15:40
#64 Napisany 21 lutego 2013 - 17:51
#65 Napisany 21 lutego 2013 - 19:03
#66 Napisany 21 lutego 2013 - 20:48
Ten post był edytowany przez Pious dnia: 21 lutego 2013 - 20:49
#67 Napisany 21 lutego 2013 - 21:18
#68 Napisany 21 lutego 2013 - 21:44
#69 Napisany 21 lutego 2013 - 21:57
Zagrałem i mam mieszane odczucia. Niby fajne 3d, ale grafika tak ziarnista, że ciężko mi się na to patrzyło. Chyba się wypaliłem ostatnio, bo zupełnie mnie ta gra nie bawi.
Pious masz kryzys, przedawkowałeś. Zrób sobie jakąś długą przerwę a potem wróć i od razu siadaj do Dark Souls.
#70 Napisany 21 lutego 2013 - 22:09
#71 Napisany 21 lutego 2013 - 23:02
System walki trochę wymaga przyzwyczajenia ale jest niezły, plus nie jest zbyt łatwo.
Grafika ładna, modele postaci super, tła także. Fakt, trochę ząbki widać, ale cierpi na to większość gier 3D na tej konsoli, mogli wyższą rozdzielczość tego ekranu dać Framerate rzeczywiście nie jest idealny, ale chyba nie jest tak źle że tylko 15 fps... Spodziewałem się dużo gorzej. Nie jest płynnie, ale też nie czuję ciągłego chrupania. Jedynie przeszkadza mi, że podczas biegu tło się nie do końca płynnie przesuwa.
Wrażenia pozytywne, ale nie na tyle, by kupować day one: dalej czekam na recenzje z tym, że dużo przychylniej.
#72 Napisany 22 lutego 2013 - 00:14
#73 Napisany 22 lutego 2013 - 08:57
#74 Napisany 22 lutego 2013 - 10:59
Aha, na zwykłym 3DSie lepiej mi się grało niż na dużym. Raz przez mniejszą pikselozę, a dwa przy full 3D na XLu częściej rozjeżdżał mi się obraz, mimo że niby ma większy sweet spot.
#75 Napisany 22 lutego 2013 - 11:05
#76 Napisany 22 lutego 2013 - 11:14
#77 Napisany 22 lutego 2013 - 11:16
#78 Napisany 22 lutego 2013 - 11:55
#79 Napisany 22 lutego 2013 - 13:21
#80 Napisany 22 lutego 2013 - 13:29
#81 Napisany 22 lutego 2013 - 13:35
Prędzej na PSN, XBLA i w eShopie na Wii U za pół roku.
fix'd ;p
-------------------
ed:
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 25 lutego 2013 - 18:35
#82 Napisany 05 marca 2013 - 09:25
Videogamer: 9/10 http://www.videogame...ate_review.html
IGN: 4,7 http://uk.ign.com/ar...-of-fate-review
Game Informer: 8,5/10 http://www.gameinfor...-bloodline.aspx
Nintendolife: 8/10 http://www.nintendol..._mirror_of_fate
Edge: 7/10 http://www.edge-onli...of-fate-review/
4,7 u IGN bo to nie stara Castlevania. Jak ja kocham takie "dziennikarstwo"
Ciągle się zastanawiam nad zakupem. Poprzednie odsłony serii mam gdzieś, więc pewnie bawiłbym się dobrze, jednak...
Ten post był edytowany przez MaxVarEmreis dnia: 05 marca 2013 - 09:48
#83 Napisany 05 marca 2013 - 10:54
#84 Napisany 05 marca 2013 - 10:58
#85 Napisany 05 marca 2013 - 11:02
Recki spoko, znaczy że tragedii nie ma. Chociaż IGN może mieć trochę racji. W sumie chętnie bym zamienił Mirror of Fate i stacjonarne Lords of Shadow na kolejne Igavanie. Eksploracja + dynamiczna akcja to moje ulubione elementy jakie pojawiły się w długiej historii Castlevanii, a już demo mnie utwierdziło w przekonaniu, że ani jednego ani drugiego w nowej odsłonie nie będzie. Szkoda trochę, ale z chęcią łyknę ładnie wyglądającą grę akcji z wolniejszym, ale wciąż satysfakcjonującym systemem walki i epicką, chociaż nie Castlevaniową muzyką.
Każdy reboot serii to ryzyko zepsucia starego fanbase, jednak w wypadku Lords of Shadow nie najgorzej to wyszło. Czekam na piątek, oby nie zawalili z przesyłką preordera.
Dzięki uprzejmości N od wczoraj gram, ale na razie za daleko nie zaszedłem. Zapowiada się na mocną siódemkę plus dobry efekt 3D i niezbyt niski poziom trudności
to Nintendo, nie Konami jest w Europie wydawcą?
#86 Napisany 05 marca 2013 - 11:17
#87 Napisany 05 marca 2013 - 11:20
#88 Napisany 05 marca 2013 - 13:44
Recenzja w kwietniowym N+ przeciezN wysłało Ci grę? O_o
#89 Napisany 05 marca 2013 - 14:16
#90 Napisany 05 marca 2013 - 14:22
Wysłanie gry przez prawie nieobecną w Polsce firmę do redaktora pisma które ostatni numer wydało 4 miesiące temu brzmi jak znalezienie jednorożca w centrum Warszawy
Dopatrzyli się zbieżności?