Skocz do zawartości

Zdjęcie

Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate

MercurySteam Konami 3DS X360 PS3 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
104 odpowiedzi na ten temat

#61 Tawotnica Napisany 05 lutego 2013 - 19:25

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:
http://gematsu.com/2...eos-screenshots

^ od cholery filmików z gameplayem.
  • 0

#62 Tawotnica Napisany 10 lutego 2013 - 23:41

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:
http://gamingeveryth...dispels-rumors/

i już mamy backpaddling Coxa. Nie będzie wersji na PS360U, ani żadnych HD kolekcji, poprzedni wywiad to było tylko teoretyzowanie. Taaa, jasssne :olo:

ed: http://www.siliconer...-combat-design/

system walki wzoruje się na bijatykach 2D. Imo bardzo dobra wiadomość, już namiastki takiego rozwiązania były w Portrait of Ruins, gdzie parę ataków można było wykonać jakimś ćwierćobrotem itp.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 12 lutego 2013 - 17:42

  • 0

#63 Kaxi Napisany 21 lutego 2013 - 15:40

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Ściągam demo :)
  • 0

#64 Tawotnica Napisany 21 lutego 2013 - 17:51

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:
Podoba mi sie poziom trudnosci i 'patternowi' przeciwnicy, grafika w 3D wyglada lepiej niz bez. Do sterowania musialem przywyknac chwile, bo chialem robic sieczke jak w igavaniach, a tu jednak troche mniejsza dynamika rozgrywki jest. No i np. wygodniej byloby puszczac grapple skokiem (B) niz R, ale to drobiazg. QTE to niekoniecznie moj ulubiony element, ale jezeli nie bedzie tego w nadmiarze to da sie przezyc. Mapka -vaniowa wprawdzie jest, ale juz z tego co Cox mowil wynika, ze gra bedzie raczej liniowa. Jezeli backtracking ma polegac na czasowkach jak w demku, to lekki fail. Zobaczymy, co pierwsze recki powiedza, preorder mam zlozony i czekam z wywalonym jezorem na wiecej. Potencjal na killera jest, ale po 5 minutowym poczatkowym etapie ciezko stwierdzic cos wiecej.
  • 0

#65 MaxVarEmreis Napisany 21 lutego 2013 - 19:03

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Dodałbym jeszcze bardzo fajną muzykę. 3D dodaje poczucie wielkości obszaru, tego zamku. Wszystko jest takie wielkie i to czuć. Szkoda, że demko nie oferuje żadnego dialogu. Prawdopodobnie zakup na premierę.
  • 0

#66 Pious Napisany 21 lutego 2013 - 20:48

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Zagrałem i mam mieszane odczucia. Niby fajne 3d, ale grafika tak ziarnista, że ciężko mi się na to patrzyło. Chyba się wypaliłem ostatnio, bo zupełnie mnie ta gra nie bawi.

Ten post był edytowany przez Pious dnia: 21 lutego 2013 - 20:49

  • 0

#67 Texz Napisany 21 lutego 2013 - 21:18

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Czy ja dobrze widzę 15, 20 maks klatek na sekundę?
  • 0

#68 Pious Napisany 21 lutego 2013 - 21:44

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Dobrze. Slabo to wyglada na maksa.
  • 0

#69 torq314 Napisany 21 lutego 2013 - 21:57

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 479 Postów:

Zagrałem i mam mieszane odczucia. Niby fajne 3d, ale grafika tak ziarnista, że ciężko mi się na to patrzyło. Chyba się wypaliłem ostatnio, bo zupełnie mnie ta gra nie bawi.


Pious masz kryzys, przedawkowałeś. Zrób sobie jakąś długą przerwę a potem wróć i od razu siadaj do Dark Souls.
  • 0

#70 Pious Napisany 21 lutego 2013 - 22:09

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Przerwe mam juz ponad miesiac. Nawet oatatni boss w Paperze czeka.
  • 0

#71 Kaxi Napisany 21 lutego 2013 - 23:02

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Pozytywne zaskoczenie. 3D efekt tak dobry lub nawet lepszy niż w Kid Icarus, sprawia że te wszystkie monumentalne budowle wyglądają jeszcze bardziej epicko. Mega szacun, że w 3D nie spada rozdzielczość ani framerate (przynajmniej w momentach kiedy robiłem porównanie. w trakcie walk może są spadki, nie wiem)

System walki trochę wymaga przyzwyczajenia ale jest niezły, plus nie jest zbyt łatwo.

Grafika ładna, modele postaci super, tła także. Fakt, trochę ząbki widać, ale cierpi na to większość gier 3D na tej konsoli, mogli wyższą rozdzielczość tego ekranu dać :/ Framerate rzeczywiście nie jest idealny, ale chyba nie jest tak źle że tylko 15 fps... Spodziewałem się dużo gorzej. Nie jest płynnie, ale też nie czuję ciągłego chrupania. Jedynie przeszkadza mi, że podczas biegu tło się nie do końca płynnie przesuwa.


Wrażenia pozytywne, ale nie na tyle, by kupować day one: dalej czekam na recenzje z tym, że dużo przychylniej.
  • 0

#72 mic Napisany 22 lutego 2013 - 00:14

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:
Mi się podoba ogólnie demko, choć fakt by mogło być plynniejsze. Ogólnie jednak plusik duży i raczej chętnie zagram w pełna wersje.
  • 0

#73 Godot Napisany 22 lutego 2013 - 08:57

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Pograłem w demko. No nawet fajne to, pyka się. Ale po skończeniu demka uświadomiłem sobie, że ta giereczka będzie kosztować 200 zł...


:yao:
  • 0

#74 Tawotnica Napisany 22 lutego 2013 - 10:59

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:
Przeszedłem już n-ty raz demko i mocno mnie irytuje brak możliwości skipowania cutscenek i trzymanie za rączkę. Rozumiem, że to początkowy etap gry, dlatego to taki tutorial, ale mam nadzieję, że w pełnym tytule nie będzie mi co chwile przerywał pop-up typu 'naciśnij B, potem B, żeby wykonać.podwójny skok'. No shit Sherlock.
Aha, na zwykłym 3DSie lepiej mi się grało niż na dużym. Raz przez mniejszą pikselozę, a dwa przy full 3D na XLu częściej rozjeżdżał mi się obraz, mimo że niby ma większy sweet spot.
  • 0

#75 Texz Napisany 22 lutego 2013 - 11:05

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Właśnie nie wiem czy to zmęczenie, ale w 3d miałem poświaty po obu stronach obiektów, tzn. ghosting.
  • 0

#76 Tawotnica Napisany 22 lutego 2013 - 11:14

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:
Też miałem ghosting, w szczególności jak wjeżdżał bossek pod koniec demka, to podłoga się masakrycznie rozjeżdżała. Właśnie o to mi chodziło, na XL'u jest to dużo bardziej ewidentne. W najgorszym wypadku trzeba będzie grać ze sliderem zsuniętym do połowy, a szkoda bo momentami tła w trójwymiarze wyglądają świetnie i oddają klimat stacjonarnego LoS i jego pięknych krajobrazów. Niedoróbki techniczne mogą położyć tą giereczkę. ;<
  • 0

#77 Texz Napisany 22 lutego 2013 - 11:16

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Kid Icarius nie ma jakoś znacznie słabszej oprawy, a mimo to trzyma stały poziom fps. Mógłbym grać nawet bez efektu 3d, ale ze stałymi 30.
  • 0

#78 Tawotnica Napisany 22 lutego 2013 - 11:55

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:
Story trailer Simona, chyba nie był wrzucany jeszcze:

  • 0

#79 Texz Napisany 22 lutego 2013 - 13:21

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Przeszedłem demo... powinni to puścić na Vicie w 60 klatkach na sekundę bo ta gra zwyczajnie się męczy na 3DSie.
  • 0

#80 Kaxi Napisany 22 lutego 2013 - 13:29

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Prędzej w eShopie na Wii U za pół roku.
  • 0

#81 Tawotnica Napisany 22 lutego 2013 - 13:35

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:

Prędzej na PSN, XBLA i w eShopie na Wii U za pół roku.


fix'd ;p

-------------------
ed:
Dodany obrazek

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 25 lutego 2013 - 18:35

  • 0

#82 MaxVarEmreis Napisany 05 marca 2013 - 09:25

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Eurogamer: 7/10 http://www.eurogamer...-of-fate-review
Videogamer: 9/10 http://www.videogame...ate_review.html
IGN: 4,7 :olo: http://uk.ign.com/ar...-of-fate-review
Game Informer: 8,5/10 http://www.gameinfor...-bloodline.aspx
Nintendolife: 8/10 http://www.nintendol..._mirror_of_fate
Edge: 7/10 http://www.edge-onli...of-fate-review/

4,7 u IGN bo to nie stara Castlevania. Jak ja kocham takie "dziennikarstwo" :^^:

Ciągle się zastanawiam nad zakupem. Poprzednie odsłony serii mam gdzieś, więc pewnie bawiłbym się dobrze, jednak...

Ten post był edytowany przez MaxVarEmreis dnia: 05 marca 2013 - 09:48

  • 0

#83 Kaxi Napisany 05 marca 2013 - 10:54

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Dzięki uprzejmości N od wczoraj gram, ale na razie za daleko nie zaszedłem. Zapowiada się na mocną siódemkę plus dobry efekt 3D i niezbyt niski poziom trudności :)
  • 0

#84 Danteusz Napisany 05 marca 2013 - 10:58

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:
N wysłało Ci grę? O_o
  • 0

#85 Tawotnica Napisany 05 marca 2013 - 11:02

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 106 Postów:

Recki spoko, znaczy że tragedii nie ma. Chociaż IGN może mieć trochę racji. W sumie chętnie bym zamienił Mirror of Fate i stacjonarne Lords of Shadow na kolejne Igavanie. Eksploracja + dynamiczna akcja to moje ulubione elementy jakie pojawiły się w długiej historii Castlevanii, a już demo mnie utwierdziło w przekonaniu, że ani jednego ani drugiego w nowej odsłonie nie będzie. Szkoda trochę, ale z chęcią łyknę ładnie wyglądającą grę akcji z wolniejszym, ale wciąż satysfakcjonującym systemem walki i epicką, chociaż nie Castlevaniową muzyką.
Każdy reboot serii to ryzyko zepsucia starego fanbase, jednak w wypadku Lords of Shadow nie najgorzej to wyszło. Czekam na piątek, oby nie zawalili z przesyłką preordera.

Dzięki uprzejmości N od wczoraj gram, ale na razie za daleko nie zaszedłem. Zapowiada się na mocną siódemkę plus dobry efekt 3D i niezbyt niski poziom trudności :)


to Nintendo, nie Konami jest w Europie wydawcą?
  • 0

#86 Kaxi Napisany 05 marca 2013 - 11:17

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Kodziki czasem wysyłają.
  • 0

#87 burnstein Napisany 05 marca 2013 - 11:20

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 115 Postów:
dostałeś jako redaktor n+? :cf:
  • 0

#88 twilitekid Napisany 05 marca 2013 - 13:44

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:

N wysłało Ci grę? O_o

Recenzja w kwietniowym N+ przeciez ;)
  • 0

#89 Danteusz Napisany 05 marca 2013 - 14:16

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:
Wysłanie gry przez prawie nieobecną w Polsce firmę do redaktora pisma które ostatni numer wydało 4 miesiące temu brzmi jak znalezienie jednorożca w centrum Warszawy
  • 0

#90 Psycho-Mantis Napisany 05 marca 2013 - 14:22

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:

Wysłanie gry przez prawie nieobecną w Polsce firmę do redaktora pisma które ostatni numer wydało 4 miesiące temu brzmi jak znalezienie jednorożca w centrum Warszawy


Dopatrzyli się zbieżności? :olo:
  • 0



Inne z tagami: