#391 Napisany 08 czerwca 2017 - 22:31
#392 Napisany 09 czerwca 2017 - 10:16
Czys po prostu jest Polakiem i wrzucil tekst po Polsku na Polskie forum.
#393 Napisany 09 czerwca 2017 - 12:23
Brawa dla redów za ładne rozegranie sprawy i wystosowanie tej wiadomości. Śmiem wątpić, że teraz media growe opublikują te wykradzione informacje, a wszystko będzie do znalezienia tylko na darkweb lol (czytaj NeoGaf), a nie głównej stronie IGN.
#394 Napisany 12 lipca 2017 - 16:40
Wywiad z autorem uniwersum Cyberpunka o współpracy z CDPR i wizycie w PL.
http://www.eurogamer...torem-uniwersum
#395 Napisany 09 listopada 2017 - 23:51
#396 Napisany 10 listopada 2017 - 00:11
lol ci goscie czytali z kartki? xD ale sztywny ten wywiad
Ten post był edytowany przez Chewie dnia: 10 listopada 2017 - 00:18
#397 Napisany 10 listopada 2017 - 20:37
Gość co wcześniej opublikował materiały jakoby CDP był kołchozem pracy wyjechał z kolejnym materiałem, a konkretnie o problemach przy pracy nad Cyberpunkiem. Byli pracownicy twierdzą, że dobrze będzie jak ta gra wyjdzie w 2020 roku, czyli być może już nie na tej generacji.
Tu skrót:
http://www.pssite.co...niewypalem.html
#398 Napisany 10 listopada 2017 - 21:30
No to grubo jak są w takiej czarnej dupie
#399 Napisany 10 listopada 2017 - 21:35
No to będą mieli niezła konkurencję w 2020, death stranding i cos jeszcze, moze gta
#400 Napisany 10 listopada 2017 - 21:47
#401 Napisany 10 listopada 2017 - 21:55
Przed premierą wiedźmina była dokładnie taka sama gadka... że gra, którą obiecywali nie istnieje, że będzie ogromny zawód itp.
Póki co zdaje się Redzi zapowiadali 2 duże gry AAA do 2021, więc CP2077 powinni wypuścić maksymalnie w 2018, o ile chcieliby utrzymać swoje plany w mocy. Zobaczymy jak to im wyjdzie.
Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 10 listopada 2017 - 21:55
#402 Napisany 10 listopada 2017 - 22:01
Taa tyle, że nigdy nie było tak głośno o odejściach w trakcie produkcji gry jak teraz Z tego co rozumiem wcześniej ludzie odchodzili po premierze gry.
#403 Napisany 10 listopada 2017 - 22:15
Teraz, że jacyś tam inni ważni odchodzą
Po prostu życie Rotacja jak wszędzie. Na razie dla mnie to po prostu kolejna rozdmuchana drama.
#404 Napisany 10 listopada 2017 - 23:39
#405 Napisany 13 listopada 2017 - 23:11
Cyberpunk ma być/jest robiony na nowym silniku REDEngine 4.
BTW po weekendowych doniesieniach dziś przy obrocie ponad 110 mln kurs CDP spadł o 8,13%. Ciekawe czy jutro kontynuacja spadków.
#406 Napisany 14 listopada 2017 - 10:14
#407 Napisany 14 listopada 2017 - 10:36
Niemal, bo może CBP2077 nigdy się nie ukaże i wywalą go do śmieci przy takich problemach
#408 Napisany 14 listopada 2017 - 11:49
POPULARNY POST!
Nie wyjdzie. Gra jest w powijakach i była minimum dwa razy zrestartowana (materiał YongYea mówi o trzech resetach, ja wiem o dwóch). Nie ma najmniejszej szansy na to, że CP wyjdzie w 2018. Ze względów marketingowych może zapowiedzą CP na koniec 2018, ale się w tym terminie nie ukaże i ukazać się nie może.Póki co zdaje się Redzi zapowiadali 2 duże gry AAA do 2021, więc CP2077 powinni wypuścić maksymalnie w 2018, o ile chcieliby utrzymać swoje plany w mocy. Zobaczymy jak to im wyjdzie.
Poznałem kilka osób z CDP Red związanych z CP i doskonale widać po LinkedIn jak i po creditsach w dodatkach do W3, że wszyscy już dawno w CDP nie pracują, albo w 100% zostali przerzuceni z CP do W3 i dodatków. Krew i Wino wyszły w maju ubiegłego roku i na liście płac jest absolutnie każda osoba, o której wiem, że niby zajęta była pracą nad CP.
Bzdura, nie tak wygląda życie. Nawet życie dewelopera gier nie wygląda tak poza CDP. Reputacja CDP jest znana każdemu, kto choćby liznął polski gamedev. Dyktatura Badowskiego jest większa nawet niż Tymińskiego w CI czy Marchewki w Techlandzie. W Polskim gamedevie standardem jest to, o czym wspomina Yong ("robisz co ci każę albo wypier*alaj" kierowane do kogoś poniżej w zespole), a CDP i tak podbija poprzeczkę.Po prostu życie Rotacja jak wszędzie. Na razie dla mnie to po prostu kolejna rozdmuchana drama.
To, że W3 się udał stało się MIMO TEGO jak gówniane są warunki pracy w CDP, a nie dzięki temu jakie dobre jest to studio. Ludziom pracującym tam autentycznie zależy na IP Wiedźmina i chcą się podpisać pod czymś dobrym. Ale okupują to godzeniem się na warunki kołchoźnicze.
Skala odejść po zakończeniu gier jest bezprecedensowa. Nie znam innego studia, w którym całe zespoły odchodziłyby (z własnej woli, zrozum) po zakończeniu produkcji. Masa utalentowanych pojedynczych kontrybutorów odeszła (co Yong naświetlił) i to ma gigantyczne znaczenie dla zdolności zespołów do pchnięcia kolejnego projektu do przodu. To było problemem po pierwszym Wiedźminie, to było problemem po drugiej części, to się stało ponownie. Wszyscy ludzie, którzy przeszli z Red to GOGa a historie których znam z pierwszej albo drugiej ręki są przeszczęśliwi, że udało im się dokonać tej zmiany. CDP Red to obóz pracy i nazywanie tego "po prostu życie" to plucie w twarz ludziom, którzy nad wieśkami pracowali.
#409 Napisany 14 listopada 2017 - 11:54
#410 Napisany 14 listopada 2017 - 11:55
#411 Napisany 14 listopada 2017 - 11:58
CD Projekt to fałszywy mesjasz.
Bańka jest zarówno na giełdzie jak i w umysłach graczy. Jedni i drudzy za kilka lat się obudzą z rękami w nocniku.
#412 Napisany 14 listopada 2017 - 11:58
Bo wydała na świat CIEBIE!pewnie tak samo jątrzyłeś przed premierą Wiedźmina 3, dlaczego tak nienawidzisz POLSKI!?
#413 Napisany 14 listopada 2017 - 11:58
A kto lubi Polskę?
#414 Napisany 14 listopada 2017 - 12:02
#415 Napisany 14 listopada 2017 - 12:09
#416 Napisany 14 listopada 2017 - 13:18
#417 Napisany 14 listopada 2017 - 13:28
#418 Napisany 14 listopada 2017 - 13:35
Takie są niby plany. Poszczególne Wieśki też miały być jeszcze bardziej złożone.Na tym tle komicznie brzmią te wszystkie zapewnienia o wielkości i poziomie skomplikowania świata Cyberpunka w porównaniu z Wieśkiem.
#419 Napisany 14 listopada 2017 - 17:28
("robisz co ci każę albo wypier*alaj" kierowane do kogoś poniżej w zespole),
Kurwa, szok i niedowierzanie w pracy trzeba robić to co Ci każą szefowie.