#31 Napisany 30 maja 2012 - 18:54
#32 Napisany 30 maja 2012 - 18:57
#33 Napisany 30 maja 2012 - 18:57
No tak, tworząc RPG z pewnością wzorują się na FPSie.lepiej niech robi klon deusa niz klon shadowruna od nieistniejacej FASA, chociaz shadowrun byl fajnym online...
@Druciak: Jesteś optymistą. ;]
#34 Napisany 30 maja 2012 - 19:00
#35 Napisany 30 maja 2012 - 19:01
#36 Napisany 30 maja 2012 - 19:04
#37 Napisany 30 maja 2012 - 19:05
#38 Napisany 30 maja 2012 - 19:12
Klon Deusa.
Skąd wiesz, że nie?
#39 Napisany 30 maja 2012 - 19:16
#40 Napisany 30 maja 2012 - 19:34
#41 Napisany 30 maja 2012 - 19:40
Ponad 4700 stron opisujących grę i jej cały świat.
Mocno osadzone w klimacie cyberpunk.
Podobne i inspirowane Łowcą Androidów.
Brutalna, dorosła i mroczna fabuła.
Bardzo nieliniowa rozgrywka.
Różne klasy postaci.
Ogrom broni i ulepszeń dla każdej z nich.
Gra ma wyznaczyć nowe standardy w grach RPG.
#42 Napisany 30 maja 2012 - 19:43
#43 Napisany 30 maja 2012 - 19:53
Bo grałem w DXHR i grałem w CP2020. CP2020 to świat Gibsonowski, klasyczny CP, a nie neo-renesans i postyCP H+. To tak w telegraficznym skrócie. Poza tym hakowanie w CP jest o kilka rzędów bardziej złożone, niż to, co oferuje DXHR. To trochę jakby osobna gra w grze. Masa zasad, których ogarnięcie nie było wcale łatwe. Ja np. naciskałem, żeby drużyna outsourcowała hakowanie, bo mogłem z biodra wyciągać wynik akcji i nie rozgrywać złożonej mechaniki z graczami. ;]Skąd wiesz, że nie?
#44 Napisany 30 maja 2012 - 20:26
no juz juz... nie nazywajmy tego graniem w deusa... miej jakis szacunek do gry.Bo grałem w DXHR i grałem w CP2020. CP2020 to świat Gibsonowski, klasyczny CP, a nie neo-renesans i postyCP H+. To tak w telegraficznym skrócie. Poza tym hakowanie w CP jest o kilka rzędów bardziej złożone, niż to, co oferuje DXHR. To trochę jakby osobna gra w grze. Masa zasad, których ogarnięcie nie było wcale łatwe. Ja np. naciskałem, żeby drużyna outsourcowała hakowanie, bo mogłem z biodra wyciągać wynik akcji i nie rozgrywać złożonej mechaniki z graczami. ;]
#45 Napisany 30 maja 2012 - 20:31
#46 Napisany 30 maja 2012 - 20:41
#47 Napisany 30 maja 2012 - 20:44
#48 Napisany 30 maja 2012 - 20:47
#49 Napisany 30 maja 2012 - 22:19
#50 Napisany 30 maja 2012 - 22:33
#51 Napisany 30 maja 2012 - 22:48
#52 Napisany 30 maja 2012 - 22:52
#53 Napisany 30 maja 2012 - 22:54
#54 Napisany 30 maja 2012 - 22:56
#55 Napisany 30 maja 2012 - 22:57
nie. po prostu irytuje mnie, ze cdp jest wynoszony na piedestał dlatego, ze w koncu udalo im sie zrobic jedną grę na jedną konsolę (ostatnio w tv bylo jakies rozdanie nagród i tez cdp dostal), a o innych polskich firmach deweloperskich, ktore kodowanie na konsole mają w malym palcu od dawna i robia gry na konsole praktycznie od poczatku tej generacji, sie zapomina. fakt, wiesiek 2 to najwyzej oceniana polska gra konsolowa, ale bez przesady. jeszcze duzo cdp musi sie nauczyc jesli chce byc traktowany powaznie na konsolowym rynku.
CDPR wynoszony jest na piedestały dlatego, że stworzył świetną grę, a nie dlatego, że udało im się wcisnąć ją na PCty. Akolady i zasypywanie ich nagrodami odbywało się już w 2011 roku.