Skocz do zawartości

Zdjęcie

Cyberpunk 2077

CD Projekt Red CD Projekt PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
3192 odpowiedzi na ten temat

#871 Schrodinger Napisany 15 czerwca 2018 - 22:57

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:

tak w ogóle to w 2018 taką oprawę jak w trailerach W3 można by wyciągnąć 


  • 0

#872 Nexus Napisany 15 czerwca 2018 - 23:05

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 959 Postów:

Imho rzecz w tym, że on zasadniczo nie spuszcza się aż tak bardzo nad grafiką ale raczej nad rozmiarami, patentami, możliwościami rozgrywki i seamlessness (jak to jest po polsku?) w grze. Ja bym się bardziej obawiał że, jak sam przyznaje, ma fioła na punkcie cyberpunka. Graczom mniej zainteresowanym tematem może aż tak bardzo nie podejść. 


Ten post był edytowany przez Nexus dnia: 15 czerwca 2018 - 23:06

  • 0

#873 Chewie Napisany 15 czerwca 2018 - 23:28

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

duzo nie trzeba zmieniac w samej gierce zeby wygladala lepiej od wersji komsolowej bo juz sama vanilla na wysokich ustawieniach w 4k to top graficzny giereczek do dzis dzien

 

jeden z moich ulubionych riszejdow bo gra wyglada jak z trailera gdzie tropili ciri

 

@Szrot tak pacze na te gify i dzisiaj to już nie robi takiego wrażenia imo, to co pokazali w tym roku na e3 wygląda już ładniej np ghost of fukushima, cyberpunk pewnie też


Ten post był edytowany przez Chewie dnia: 15 czerwca 2018 - 23:30

  • 4

#874 Sylvan Wielki Napisany 15 czerwca 2018 - 23:48

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 610 Postów:

tak w ogóle to w 2018 taką oprawę jak w trailerach W3 można by wyciągnąć 

 

Już w 2017r. osiągało ją kombo mocny procesor + 1080Ti + wsparcie modów. :pc:
To ważne przy Cyberpunk 2077, ponieważ to co widzieli dziennikarze podobno było ogrywane na i7 8700k, 32 GB RAM i GTX 1080Ti.

PCMR jak się patrzy, ale jak przyrównywałem kilka gier u siebie na komputerze i na konsolach, korzyść blachy przedstawiała się głównie natywnym 4k i 60 klatkami (plus wiadomo - tekstury detale).

Więc śmiało można założyć, że bazą wypadowa Cyberpunk 2077, będzie PC, na którym osiągnąć się powinno 4k + 60 k/s. i wysokie/ultra.

Coś tam pójdzie pod nóż (na pewno połowę klatek - oby było stabilne 30k/s, bo pamiętamy maj 2015r. zasadniczo też czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień.... :sapek: ), trochę detali i rozdzielczość spadnie do 1440p na One X. Na Pro nieco skromniej i 1080p. PS4 jeszcze mniej i 900p, no i One z 720p :sadfrog:

Niemniej Redzi już dawno potwierdzili, że gra jest przygotowywana też z myślą o przyszłą technologię, więc 2020/21 i premiera na PS5 i One Y z całym ich dobrodziejstwem :retard:

Bo jednak bazy ponad stu mln. konsol nie porzuci nikt poważny, a dla nowej generacji taki sztos (oby) będzie jak znalazł.

 


  • 3

#875 SosaiKyo Napisany 18 czerwca 2018 - 08:20

SosaiKyo

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 538 Postów:

Konfiguracja na której odpalana była gra:

 

CPU: Intel i7-8700K 3.70Ghz;
Płyta główna: ASOS ROG STRIX Z370-I GAMING;
RAM: G.SKILL RIPJAWS V, 2X16GB, 3000Mhz, CL15;
GPU: NVIDIA GEFORCE GTX1080Ti;
SSD: SAMSUNG 960 PRO 512GB M.2 PCIe;
Zasilacz: CORSAIR SF600 600W

  • 0

#876 burnstein Napisany 18 czerwca 2018 - 10:03

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:

Nic mi to nie mówi, ile to jest Plejstejszyn sklejonych taśmą?


Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 18 czerwca 2018 - 10:04

  • 0

#877 Schrodinger Napisany 18 czerwca 2018 - 10:10

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
Jeden prosiak
  • 0

#878 BeSOS Napisany 18 czerwca 2018 - 10:12

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ta grafa z pierwszego trailera :banderas:

https://youtu.be/53MyR_Z3i1w

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 18 czerwca 2018 - 10:15

  • 0

#879 Hellmans Napisany 18 czerwca 2018 - 10:15

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 011 Postów:

Nic mi to nie mówi, ile to jest Plejstejszyn sklejonych taśmą?

 

5,5 prosiaka, 9 slimek lub 1 PC Stana.


  • 6

#880 Texz Napisany 18 czerwca 2018 - 14:14

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Przecież PS4 slimka wciągnie tą grę nosem

Spoiler


  • 1

#881 lukaszSA Napisany 18 czerwca 2018 - 14:26

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:
O. Czyli silnik zoptymalizowali. Wiedźmin na bagnach mógł tylko pomarzyć o 25 klatkach
  • 0

#882 Danteusz Napisany 18 czerwca 2018 - 15:16

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:


Konfiguracja na której odpalana była gra:

CPU: Intel i7-8700K 3.70Ghz;
Płyta główna: ASOS ROG STRIX Z370-I GAMING;
RAM: G.SKILL RIPJAWS V, 2X16GB, 3000Mhz, CL15;
GPU: NVIDIA GEFORCE GTX1080Ti;
SSD: SAMSUNG 960 PRO 512GB M.2 PCIe;
Zasilacz: CORSAIR SF600 600W

PS5 ma szansę za mocno od tego nie odstawać.
  • 0

#883 Chewie Napisany 18 czerwca 2018 - 15:18

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

ma szanse xD tylko ze w sierpniu nowe karty a nowa generacja za pare lat


  • 2

#884 Texz Napisany 18 czerwca 2018 - 15:54

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

To dobrze bo realna premiera CP2077 to równie odległy termin. 


  • 0

#885 Chewie Napisany 18 czerwca 2018 - 15:56

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

zapowiedza na koniec 2019 i obsuna na 2020


  • 0

#886 Woroq Napisany 18 czerwca 2018 - 17:41

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 667 Postów:
REDzi nie mogą przesadzić z zapotrzebowaniem na moc. Nawet za dwa lata, taka konfiguracja PC będzie w niewielkim % dostępnych pieców.

Jeśli mają spełnić oczekiwania inwestorów, gra musi się sprzedać. Nowa generacja + wysoki próg wejścia na PC na pewno w tym nie pomoże :)

Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 18 czerwca 2018 - 17:41

  • 0

#887 ACZ Napisany 18 czerwca 2018 - 17:59

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:

 

Ta grafa z pierwszego trailera :banderas:

Tja, jak teraz na to patrzę to niezłą ściemę CDP walnęło. Ten fragment, gdzie łódka w nocy płynie to nadal takiej wody w gierkach nie ma.


  • 0

#888 Danteusz Napisany 18 czerwca 2018 - 18:01

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:

 

 

Ta grafa z pierwszego trailera :banderas:

Tja, jak teraz na to patrzę to niezłą ściemę CDP walnęło. Ten fragment, gdzie łódka w nocy płynie to nadal takiej wody w gierkach nie ma.

 

Oni mieli taką grafę w grze, ale potem się skapnęli że na niczym nie ruszy i były ostre cięcia


  • 0

#889 BeSOS Napisany 18 czerwca 2018 - 22:35

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Pytanie czy ktoś byłby w stanie taką grafe zrobić np na Prosiaku.
  • 0

#890 Dixi Napisany 18 czerwca 2018 - 22:38

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:
Trzeba będzie ciąć budynki, usuwać wieżowce. Tak będzie finalnie :ok:
j4KHQGX.gif

Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 19 czerwca 2018 - 08:40

  • 8

#891 Chewie Napisany 18 czerwca 2018 - 23:14

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

mam nadzieje ze bedzie mozna grac jedrula https://youtu.be/GhU2eZYm7BQ?t=245

 


  • 0

#892 narvany Napisany 18 czerwca 2018 - 23:18

narvany

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 403 Postów:

Ja i tak na premierę Cyberpunka planuję kupić konkretną kartę graficzną, odpalanie tego na ps4 [bo na ps4 zostało potwierdzone] to grzech


  • 0

#893 Chewie Napisany 18 czerwca 2018 - 23:20

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

czekamy na gejplej i jakas date kurla zeby mozna bylo cokolwiek powiedziec :beret:


  • 0

#894 lukaszSA Napisany 19 czerwca 2018 - 06:43

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Trzeba będzie ciąć budynki, usuwać wieżowce. Tak będzie finalnie :ok:
comment_btbxAsodZ6mouuBg1FOtHVECbsImKrn0

 

GTA na polskim blokowisku?

 

Grałbym jak wściekły 


  • 0

#895 Chewie Napisany 19 czerwca 2018 - 08:44

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:
Chyba kazdy by chcial. Az dziw ze nikt nie zrobil mapki z sosnowcem. Gdyby tylko r* wypuscil narzedzia moderskie jak beth :( Ale teraz nalezy sie spodziwac najgorszego po nich
  • 0

#896 Sylvan Wielki Napisany 19 czerwca 2018 - 10:27

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 610 Postów:

Ciekawy wywiad.



"Czy główny bohater będzie miał tylko dwie spluwy, jedna na ludzi, drugą na androidy?" :D


  • 0

#897 Schrodinger Napisany 20 czerwca 2018 - 08:28

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:

pecetowe halucynacje z niedożywienia przeniesione do wojen :potter: 


  • 1

#898 Chewie Napisany 20 czerwca 2018 - 14:23

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

Dziekowac pan Szrot


  • 0

#899 Chestitty Napisany 20 czerwca 2018 - 19:43

Chestitty

    krulestwo moje nie jest z tego świata

  • Forumowicze
  • 1 193 Postów:

Wyciekło nagranie dźwiękowe :olo: z prezentacji gry dla mediów podczas E3:

 

https://vocaroo.com/i/s0fbiFWRw5Ne

https://vocaroo.com/i/s09KXDSxxIkF


  • 2

#900 Texz Napisany 20 czerwca 2018 - 20:56

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Grube leaki,  megatony prawdy powiadam:

 

>Trauma team is expensive medical insurance, whole scene of them reviving you back to life if you die.

>Your apartment is apart of a mega complex
>You can spend hours at the gun dealer if you have enough money
>6 unique districts, unique people & interactions in each district
>Pushing their community system from the idea in Witcher 2, having every single person have their own day/night schedule associated to them
>Even side characters, like your fixer where you upgrade your Bionics give you fleshed out commentary and side quests
>Doctor is your friend, does the actual surgery to character for cyberwear (more serious bionics) that are way more visual to character. 
>Eddy is short for euro dollars, currency of the world
>Weapon modification is a huge part of one of the ways to play the game, all the way down to grip styles, I guess similar to PUBG in terms of customization, just more personalized
>Your vision heals over time after eye surgery ie. low contrast, blur, optical zoom issues that gets more refined over time just by it healing
>Multiple firing modes on every single weapon, have to purchase the mods

 

 

>YongYea (youtuber) had extremely high expectations and was still blown away

>Another youtuber came out of the demo wide eyed, saying its Bebop, Bladerunner, and Ghost in the Shell combined, it has all the aesthetic and charm
>There are illegal doctors for cyberwear, more expensive, higher rep for street cred for certain factions, more military grade
>You can drive a large variety of vehicles in the game with destruction model, vehicle combat similar to pubg is possible
>Random encounters at night time and day time with certain groups depending on street cred and reputation
>Preparation for missions is vital similarly to Witcher series ie. mixing potions, but tinkering your bionics and cyberwear before hand
>Lie detection system for private military sector, you have choices, but those choices have consequences, they can steal info from previous encounters and choices you have made when you come into contact with people from the PMS
>Corporations can pay you off, or you deliver money but keep it, or complete the quest. >Consequence would be (as the middleman) youll be increasing rep as not trustworthy between groups, or certain influential people, which will affect dialogue choices later on. ie. factions remember that info like Clem remembers Lee's choices in TWD
>The choices in playing out a mission very reminiscent to Deus Ex 1.
>double jump, shotgun that ricochets and shows bullet trajectory + bullet time, mantis blades can be used from the 2012 trailer
>fully detailed gore
>different dialogue choices can completely alter the way a mission can be played out
>sounds like you have an annoying female narrator

 

 

>media class was considered and was done to about 25% until it was realized that it was too difficult to make it work

>nomad class and a corporate career path will be considered for a possible DLC depending on sales
>Player house is in, however not customizable. House customization was dropped because it made cutscenes happening in the house too difficult to make in the current engine
>Several voice options were originally planned but were scrapped later, the final build has one voice for male and one for female player character
>Player can use the metro to move inside the city, player can have interactions with NPCs while riding the metro
>level cap is 20, player gets to choose a specialization perk every 5 levels
>customizable playlist similar to MGS5
>body types include an extremely fat body type as well as a "hulk" type
>each limb is divided into 3 sections for cybernetic implants. For example you can have a fully cybernetic arm or just partly cybernetic arm, There are dozens of different modules for each slot and each module can be customized further. There are also "sets" (similar to witcher 3 armor sets) that grant additional bonuses when used together.
>Player will be able to do jobs for the cops as well as corporate parties.

 

 

>Player can move around the city with a bike, car or metro. Bike can driven freely, car is more limited except for race sequences.

>Both bike and car have some custom options
>there are spontaneous riots that can occur in the city that will lead to fight between the police and the rioters. Also the trauma team moves around the city. None of this is scripted, it's all dynamic AI.
>player can get on top of every building in the game, including the highest skyscrapers
>the vertical distance between the highest and lowest point of the game world is about 5 kilometers
>because some events in the city are generated dynamically by the AI as described earlier, the city news that are broadcasted reflect these events. You can have weeklong riots in the city with detailed news coverage, dynamically generated and non-scripted. If the player participates, he will get to the news and can gain street-cred this way (or lose with certain factions it if he/she chooses to fight for the cops)

 

 

>among the available cyber implants/body mods are ones that change your voice to slightly robotic or even completely machine-like

>background choices can have huge impacts on the gameplay itself, if the character was born blind he/she will start the game with basic eye implants that change how you see the environment compared to more "normal" characters. Player can also replace one or both eyes during the game. This is just one example
>Nomads are in the game as a minor NPC faction, for example player can participate in races that they arrange in the outskirts of the city (similat to witcher 3 horse races)
>there are underground/sewer locations that can be accessed outside missions and have unique populations
>people in the street can give you simple pseudo-random quests (not infinite and unique to each playthrough)
>player can have an AI companion (multiple choices, both male/female/machine types available with unique properties and bonuses).AI is optional but provides interesting bonuses such as relaying city news to you, aiding in hacking/bartering/etc. and even acting as a portable loudspeaker if you want to blast out your music playlist in the rainy neon street
>like Witcher 3 the game has multiple endings but unlike witcher 3 it also has several completely different starting scenarios based on your choices during character creation

 

 


  • 4



Inne z tagami: