tak w ogóle to w 2018 taką oprawę jak w trailerach W3 można by wyciągnąć
#871 Napisany 15 czerwca 2018 - 22:57
#872 Napisany 15 czerwca 2018 - 23:05
Imho rzecz w tym, że on zasadniczo nie spuszcza się aż tak bardzo nad grafiką ale raczej nad rozmiarami, patentami, możliwościami rozgrywki i seamlessness (jak to jest po polsku?) w grze. Ja bym się bardziej obawiał że, jak sam przyznaje, ma fioła na punkcie cyberpunka. Graczom mniej zainteresowanym tematem może aż tak bardzo nie podejść.
Ten post był edytowany przez Nexus dnia: 15 czerwca 2018 - 23:06
#873 Napisany 15 czerwca 2018 - 23:28
duzo nie trzeba zmieniac w samej gierce zeby wygladala lepiej od wersji komsolowej bo juz sama vanilla na wysokich ustawieniach w 4k to top graficzny giereczek do dzis dzien
jeden z moich ulubionych riszejdow bo gra wyglada jak z trailera gdzie tropili ciri
@Szrot tak pacze na te gify i dzisiaj to już nie robi takiego wrażenia imo, to co pokazali w tym roku na e3 wygląda już ładniej np ghost of fukushima, cyberpunk pewnie też
Ten post był edytowany przez Chewie dnia: 15 czerwca 2018 - 23:30
#874 Napisany 15 czerwca 2018 - 23:48
tak w ogóle to w 2018 taką oprawę jak w trailerach W3 można by wyciągnąć
Już w 2017r. osiągało ją kombo mocny procesor + 1080Ti + wsparcie modów.
To ważne przy Cyberpunk 2077, ponieważ to co widzieli dziennikarze podobno było ogrywane na i7 8700k, 32 GB RAM i GTX 1080Ti.
PCMR jak się patrzy, ale jak przyrównywałem kilka gier u siebie na komputerze i na konsolach, korzyść blachy przedstawiała się głównie natywnym 4k i 60 klatkami (plus wiadomo - tekstury detale).
Więc śmiało można założyć, że bazą wypadowa Cyberpunk 2077, będzie PC, na którym osiągnąć się powinno 4k + 60 k/s. i wysokie/ultra.
Coś tam pójdzie pod nóż (na pewno połowę klatek - oby było stabilne 30k/s, bo pamiętamy maj 2015r. zasadniczo też czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień.... ), trochę detali i rozdzielczość spadnie do 1440p na One X. Na Pro nieco skromniej i 1080p. PS4 jeszcze mniej i 900p, no i One z 720p
Niemniej Redzi już dawno potwierdzili, że gra jest przygotowywana też z myślą o przyszłą technologię, więc 2020/21 i premiera na PS5 i One Y z całym ich dobrodziejstwem
Bo jednak bazy ponad stu mln. konsol nie porzuci nikt poważny, a dla nowej generacji taki sztos (oby) będzie jak znalazł.
#875 Napisany 18 czerwca 2018 - 08:20
Konfiguracja na której odpalana była gra:
#876 Napisany 18 czerwca 2018 - 10:03
Nic mi to nie mówi, ile to jest Plejstejszyn sklejonych taśmą?
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 18 czerwca 2018 - 10:04
#877 Napisany 18 czerwca 2018 - 10:10
#878 Napisany 18 czerwca 2018 - 10:12
https://youtu.be/53MyR_Z3i1w
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 18 czerwca 2018 - 10:15
#879 Napisany 18 czerwca 2018 - 10:15
Nic mi to nie mówi, ile to jest Plejstejszyn sklejonych taśmą?
5,5 prosiaka, 9 slimek lub 1 PC Stana.
#880 Napisany 18 czerwca 2018 - 14:14
Przecież PS4 slimka wciągnie tą grę nosem
#881 Napisany 18 czerwca 2018 - 14:26
#882 Napisany 18 czerwca 2018 - 15:16
PS5 ma szansę za mocno od tego nie odstawać.
Konfiguracja na której odpalana była gra:
CPU: Intel i7-8700K 3.70Ghz;
Płyta główna: ASOS ROG STRIX Z370-I GAMING;
RAM: G.SKILL RIPJAWS V, 2X16GB, 3000Mhz, CL15;
GPU: NVIDIA GEFORCE GTX1080Ti;
SSD: SAMSUNG 960 PRO 512GB M.2 PCIe;
Zasilacz: CORSAIR SF600 600W
#883 Napisany 18 czerwca 2018 - 15:18
ma szanse xD tylko ze w sierpniu nowe karty a nowa generacja za pare lat
#884 Napisany 18 czerwca 2018 - 15:54
To dobrze bo realna premiera CP2077 to równie odległy termin.
#885 Napisany 18 czerwca 2018 - 15:56
zapowiedza na koniec 2019 i obsuna na 2020
#886 Napisany 18 czerwca 2018 - 17:41
Jeśli mają spełnić oczekiwania inwestorów, gra musi się sprzedać. Nowa generacja + wysoki próg wejścia na PC na pewno w tym nie pomoże
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 18 czerwca 2018 - 17:41
#887 Napisany 18 czerwca 2018 - 17:59
Ta grafa z pierwszego trailera
Tja, jak teraz na to patrzę to niezłą ściemę CDP walnęło. Ten fragment, gdzie łódka w nocy płynie to nadal takiej wody w gierkach nie ma.
#888 Napisany 18 czerwca 2018 - 18:01
Ta grafa z pierwszego trailera
Tja, jak teraz na to patrzę to niezłą ściemę CDP walnęło. Ten fragment, gdzie łódka w nocy płynie to nadal takiej wody w gierkach nie ma.
Oni mieli taką grafę w grze, ale potem się skapnęli że na niczym nie ruszy i były ostre cięcia
#889 Napisany 18 czerwca 2018 - 22:35
#890 Napisany 18 czerwca 2018 - 22:38
Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 19 czerwca 2018 - 08:40
#891 Napisany 18 czerwca 2018 - 23:14
#892 Napisany 18 czerwca 2018 - 23:18
Ja i tak na premierę Cyberpunka planuję kupić konkretną kartę graficzną, odpalanie tego na ps4 [bo na ps4 zostało potwierdzone] to grzech
#893 Napisany 18 czerwca 2018 - 23:20
czekamy na gejplej i jakas date kurla zeby mozna bylo cokolwiek powiedziec
#894 Napisany 19 czerwca 2018 - 06:43
Trzeba będzie ciąć budynki, usuwać wieżowce. Tak będzie finalnie
GTA na polskim blokowisku?
Grałbym jak wściekły
#895 Napisany 19 czerwca 2018 - 08:44
#896 Napisany 19 czerwca 2018 - 10:27
Ciekawy wywiad.
"Czy główny bohater będzie miał tylko dwie spluwy, jedna na ludzi, drugą na androidy?"
#897 Napisany 20 czerwca 2018 - 08:28
pecetowe halucynacje z niedożywienia przeniesione do wojen
#898 Napisany 20 czerwca 2018 - 14:23
Dziekowac pan Szrot
#899 Napisany 20 czerwca 2018 - 19:43
Wyciekło nagranie dźwiękowe z prezentacji gry dla mediów podczas E3:
https://vocaroo.com/i/s0fbiFWRw5Ne
https://vocaroo.com/i/s09KXDSxxIkF
#900 Napisany 20 czerwca 2018 - 20:56
Grube leaki, megatony prawdy powiadam:
>Trauma team is expensive medical insurance, whole scene of them reviving you back to life if you die.
>Your apartment is apart of a mega complex>You can spend hours at the gun dealer if you have enough money>6 unique districts, unique people & interactions in each district>Pushing their community system from the idea in Witcher 2, having every single person have their own day/night schedule associated to them>Even side characters, like your fixer where you upgrade your Bionics give you fleshed out commentary and side quests>Doctor is your friend, does the actual surgery to character for cyberwear (more serious bionics) that are way more visual to character.>Eddy is short for euro dollars, currency of the world>Weapon modification is a huge part of one of the ways to play the game, all the way down to grip styles, I guess similar to PUBG in terms of customization, just more personalized>Your vision heals over time after eye surgery ie. low contrast, blur, optical zoom issues that gets more refined over time just by it healing>Multiple firing modes on every single weapon, have to purchase the mods
>YongYea (youtuber) had extremely high expectations and was still blown away
>Another youtuber came out of the demo wide eyed, saying its Bebop, Bladerunner, and Ghost in the Shell combined, it has all the aesthetic and charm>There are illegal doctors for cyberwear, more expensive, higher rep for street cred for certain factions, more military grade>You can drive a large variety of vehicles in the game with destruction model, vehicle combat similar to pubg is possible>Random encounters at night time and day time with certain groups depending on street cred and reputation>Preparation for missions is vital similarly to Witcher series ie. mixing potions, but tinkering your bionics and cyberwear before hand>Lie detection system for private military sector, you have choices, but those choices have consequences, they can steal info from previous encounters and choices you have made when you come into contact with people from the PMS>Corporations can pay you off, or you deliver money but keep it, or complete the quest. >Consequence would be (as the middleman) youll be increasing rep as not trustworthy between groups, or certain influential people, which will affect dialogue choices later on. ie. factions remember that info like Clem remembers Lee's choices in TWD>The choices in playing out a mission very reminiscent to Deus Ex 1.>double jump, shotgun that ricochets and shows bullet trajectory + bullet time, mantis blades can be used from the 2012 trailer>fully detailed gore>different dialogue choices can completely alter the way a mission can be played out>sounds like you have an annoying female narrator
>media class was considered and was done to about 25% until it was realized that it was too difficult to make it work
>nomad class and a corporate career path will be considered for a possible DLC depending on sales>Player house is in, however not customizable. House customization was dropped because it made cutscenes happening in the house too difficult to make in the current engine>Several voice options were originally planned but were scrapped later, the final build has one voice for male and one for female player character>Player can use the metro to move inside the city, player can have interactions with NPCs while riding the metro>level cap is 20, player gets to choose a specialization perk every 5 levels>customizable playlist similar to MGS5>body types include an extremely fat body type as well as a "hulk" type>each limb is divided into 3 sections for cybernetic implants. For example you can have a fully cybernetic arm or just partly cybernetic arm, There are dozens of different modules for each slot and each module can be customized further. There are also "sets" (similar to witcher 3 armor sets) that grant additional bonuses when used together.>Player will be able to do jobs for the cops as well as corporate parties.
>Player can move around the city with a bike, car or metro. Bike can driven freely, car is more limited except for race sequences.
>Both bike and car have some custom options>there are spontaneous riots that can occur in the city that will lead to fight between the police and the rioters. Also the trauma team moves around the city. None of this is scripted, it's all dynamic AI.>player can get on top of every building in the game, including the highest skyscrapers>the vertical distance between the highest and lowest point of the game world is about 5 kilometers>because some events in the city are generated dynamically by the AI as described earlier, the city news that are broadcasted reflect these events. You can have weeklong riots in the city with detailed news coverage, dynamically generated and non-scripted. If the player participates, he will get to the news and can gain street-cred this way (or lose with certain factions it if he/she chooses to fight for the cops)
>among the available cyber implants/body mods are ones that change your voice to slightly robotic or even completely machine-like
>background choices can have huge impacts on the gameplay itself, if the character was born blind he/she will start the game with basic eye implants that change how you see the environment compared to more "normal" characters. Player can also replace one or both eyes during the game. This is just one example>Nomads are in the game as a minor NPC faction, for example player can participate in races that they arrange in the outskirts of the city (similat to witcher 3 horse races)>there are underground/sewer locations that can be accessed outside missions and have unique populations>people in the street can give you simple pseudo-random quests (not infinite and unique to each playthrough)>player can have an AI companion (multiple choices, both male/female/machine types available with unique properties and bonuses).AI is optional but provides interesting bonuses such as relaying city news to you, aiding in hacking/bartering/etc. and even acting as a portable loudspeaker if you want to blast out your music playlist in the rainy neon street>like Witcher 3 the game has multiple endings but unlike witcher 3 it also has several completely different starting scenarios based on your choices during character creation