Skocz do zawartości

Zdjęcie

Assassin's Creed 3: Liberation

Ubisoft PS3 Vita X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
88 odpowiedzi na ten temat

#1 Kaxi Napisany 02 czerwca 2012 - 18:43

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
No, jakaś gra dużego kalibru na Vitę na święta, specjalnie dla Vity, żadna konwersja.
 

Yeah i just got the latest gameinformer and it has a preview of Assassins Creed 3:Liberation
For vita also stars a Female assassin!

•Its out same day as AC3 (oct30)
•Female assassin named Aveline
•Looks like same time period as AC3
•ubisoft sofia is devolping
•takes place during 1765-1780 during french and indian war
•one of the bullet points is that it's "true AC gameplay"
•will not connect to desmond
•will have "multiplayer specifically tailored to the vita experience"



Ubisoft Sofia o ile dobrze kojarzę to autorzy Ghost Recon Shadow Wars na 3DS. I to ich najlepsza (i chyba jedyna własna i samodzielna) gra w ich dorobku. Czyli na dwoje babka wróżyła, trzeba czekać na jakieś materiały.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marca 2018 - 14:51

  • 0

#2 ACZ Napisany 02 czerwca 2012 - 19:35

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
na E3 liczę na jakis gameplay
  • 0

#3 Kaxi Napisany 02 czerwca 2012 - 19:38

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
nie wiem tylko czy premiera równo z AC 3 na konsole to taki rewelacyjny pomysł.
  • 0

#4 xell Napisany 02 czerwca 2012 - 19:49

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
To się dowiedz i nas poinformuj.
  • 0

#5 Kaxi Napisany 02 czerwca 2012 - 20:22

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
widzę że złośliwość przed "tymi" dniami się włączyła
  • 0

#6 cygus Napisany 02 czerwca 2012 - 20:30

cygus

    Pikachu

  • Narybek
  • 72 Postów:
Są pierwsze obrazki. Pomimo słabej jakości skanów wygląda świetnie:
Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 0

#7 Eldarion Napisany 03 czerwca 2012 - 06:48

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 113 Postów:
świetnie się prezentuje, zastanawiam się tylko czy takie gry pomogą vicie sprzedawać się chociaż przyzwoicie
  • 0

#8 Cola Napisany 03 czerwca 2012 - 07:43

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Fajna laska = dobra gra

Wreszcie ciekawa zapowiedz na Vite.
  • 0

#9 Schrodinger Napisany 03 czerwca 2012 - 09:12

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
czuje że g**no nadchodzi
  • 0

#10 Texz Napisany 03 czerwca 2012 - 09:49

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
DAY 1
  • 0

#11 xell Napisany 03 czerwca 2012 - 10:32

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
Pełnoprawny Assassin's Cree LMAO. Pełnoprawne Asasyny są robione przez 7 studiów naraz, Ubi Sofia nie jest w stanie wysmażyć czegoś o porównywalnej wielkości.
  • 0

#12 Texz Napisany 03 czerwca 2012 - 12:12

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Gra wydaje się już nieźle zaawansowana... pierwsze linijki kodu zapewne powstawały w czasach gdy PS Vita jawiła się jako konsola z przyszłością ...
Wiecie dokąd zmierzam i jak wygląda dziś sytuacja z Vitą. Ubi pewnie żałuje wyrzuconej kapusty, ale zawsze jest dla graczy szansa, że tych 30 ludków którzy kupili w Polsce Vitę sobie pogra w dobrą grę.
  • 0

#13 Kaxi Napisany 03 czerwca 2012 - 12:51

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Nawet jeśli nie będzie to lepsza gra od Bloodlines, to będzie to mocna pozycja w bibliotece Vity. O ile jeszcze przed premierą nie okaże się, że wyjdzie na PSN.
  • 0

#14 xell Napisany 03 czerwca 2012 - 12:58

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

Nawet jeśli nie będzie to lepsza gra od Bloodlines, to będzie to mocna pozycja w bibliotece Vity.

Jak to mówią: w krainie ślepców jednooki królem. Albo: na bezrybiu i rak ryba.
  • 0

#15 Ryan Napisany 03 czerwca 2012 - 13:26

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Kaxi jak zwykle jara się obietnicą niemożliwego. Czas przywyknąć. ;)
  • 0

#16 Kaxi Napisany 03 czerwca 2012 - 13:34

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
O co chodzi?
  • 0

#17 MaxVarEmreis Napisany 03 czerwca 2012 - 14:56

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
OLO jaki hejting ze strony xella i Ryana. Choć typowy dla tych osobników :^^:
Trzymam kciuki za giereczke, bo ta seria mnie mocno kręci.
  • 0

#18 Lady Luck Napisany 03 czerwca 2012 - 15:20

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 746 Postów:
Jeszcze nie wyszła pełnoprawna część, a już hajpują następną OLO

Nareszcie jakaś asasynka o fajnym duzajnie dostanie rolę, o :P
Tylko ten kapelutek pewnie będzie niewygodny przy bieganiu i parkurowaniu :ninja:
  • 0

#19 GrzesiekMB Napisany 03 czerwca 2012 - 21:37

GrzesiekMB

    Abominacja

  • Forumowicze
  • 2 746 Postów:
tzn co sie swietnie prezentuje? te arty? LULzy
  • 0

#20 ACZ Napisany 05 czerwca 2012 - 04:16

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
trailer

  • 0

#21 Cola Napisany 05 czerwca 2012 - 05:51

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Animacja postaci trochę sztywna.
  • 0

#22 Pious Napisany 05 czerwca 2012 - 08:31

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
A mi się podoba, na kieszonce coś takiego zawsze będzie fajne. Mam już 2 argumenty za kupnem Vity.
  • 0

#23 MaxVarEmreis Napisany 06 czerwca 2012 - 09:03

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Z Neogafa/Kotaku

In broad strokes, the game plays similarly to other Assassin's Creed games. As I watched, the protagonist, a Creole woman named Aveline, crept along a rooftop above some Spanish guards—in the game's setting of New Orleans, the Spanish and French are fighting, and the Spanish are the Templar bad guys. In true Assassin's Creed fashion, Aveline took a couple of them down in one flying leap.

What happened next was a surprise, though. The action paused, the color faded, and icons lit up over the remaining soldiers. My demonstrator then tagged the soldiers using the Vita's touch screen, and Aveline automatically wiped them out, one at a time.

This power, called a "chain kill," isn't some one-time-only superpower; it's something players can do whenever they want, and is designed to let players who don't want to deal with long swordfights bypass them.

Of course, it's optional, so if you want a more challenging experience, you can forgo the chain kills. Interestingly enough, the chain kills seem to have been added because the core combat has (actually!) been made more difficult. Ubisoft giveth, and Ubisoft taketh away.

The added difficulty comes because there's no longer a perpetual block button—players can't just hold down the button and then mash the "counter" button to do an instakill. Instead, you have to feint and draw opponents out, then perform counters while remaining vulnerable to attack. I didn't have a chance to play the game, but as I watched my demonstrator get his ass kicked by some spanish guards, it became clear that he was unable to do the old Assassin's Creed block-parry two-step.

A few other things I noticed about the game:

  • Liberation has a dedicated jump button, the X button. The right trigger runs, but doesn't automatically jump at ledges—instead, you have to press X to jump. That's a big change from a series that typically hasn't had a real jump button.
  • I watched a sequence similar to more recent console games' horse and buggy chase sequences; the demonstrator tapped the touch screen to increase the horses' speed and held his finger down to make them slow down. I'm unsold on how fun this would be, but then, I didn't like those sequences in the console games either.
  • The game will have an economy like in the console games, though it will be different and "exclusive to the Vita," whatever that means.
  • We have confirmation on the alligators in the bayou sections. There will be alligators. Alligators!
  • The top devs did the requisite fact-finding trip to New Orleans, and a lot of the city's famous buildings are looking mighty nice.
  • Aveline's animations are totally new, and use the same animation tools as Assassin's Creed III; Aveline has a lot of Connor's moves, including pulling up an enemy as a human shield when faced with gunmen.
  • Aveline has a machete, which I didn't see used, and a blow-gun, which I did. While she was in one of the series' ubiquitous haystacks, she fired off a dart that poisoned one guard, luring another over to his location for a good neck-stabbing.
  • The characters in the game are all based on real historical figures, with the exception of Aveline herself; she's an amalgamation. If a character in the game dies, they died in real life at the same time.

Będzie dobrze :)
  • 0

#24 Mateo Napisany 26 czerwca 2012 - 10:13

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 088 Postów:
Ja również jestem dobrej myśli. :)
  • 0

#25 Cola Napisany 26 czerwca 2012 - 15:21

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Powinien wyjść killer, czekam jak wszyscy.
  • 0

#26 ACZ Napisany 11 lipca 2012 - 20:40

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
nowy trailer

  • 0

#27 Cola Napisany 12 lipca 2012 - 05:26

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Grafika mi się podoba, ale patrzę już jednym okiem,
  • 0

#28 ACZ Napisany 14 sierpnia 2012 - 19:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
trailer z gamescom:

  • 0

#29 BeSOS Napisany 14 sierpnia 2012 - 22:42

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Wyglada jak kupa...albo asasyn na ps2. Wiadomo jaki kierunek...:cf:
  • 0

#30 Cola Napisany 15 sierpnia 2012 - 05:13

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Na małym oledowm ekranie (ale wielkim jak na handhelda!) asasyn i tak będzie prezentował się świetnie. Poziom PS2/wczesne PS3. Prawdopodobnie świat gry będzie spory, więc grafika jest ok.
  • 0



Inne z tagami: