#121 Napisany 09 czerwca 2012 - 21:20
#122 Napisany 09 czerwca 2012 - 23:00
#123 Napisany 08 lipca 2012 - 16:42
12:00-1:00 Beyond: Two Souls: A New Breed of Interactive Storytelling from Writer/Director David Cage of Quantic Dream— David Cage, the co-CEO of Quantic Dream and writer/director of the 2010 hit Heavy Rain, discusses his latest project, Beyond: Two Souls. David will focus on the concept of creating innovative game play experiences that are woven together with emotion and story. Beyond: Two Souls is prepared to deliver an immersive interactive and cinematic experience based on emotional involvement and interactive storytelling. In developing a unique "interactive drama" to engross the audience, David and his team have introduced the concept of Virtual Performance Capture to videogames, where actors play the entire role in development of the game (from motion capture to dialogue). The session will cover techniques used to create an emotional and compelling experience, focusing on the company's award-winning titles as well as providing a deeper look into their Beyond: Two Souls. IGN.com's Greg Miller moderates with Cage and Academy Award nominee Ellen Page as they explore the "uncanny valley" of bringing realism and emotion to this current project.
#124 Napisany 13 lipca 2012 - 11:11
#125 Napisany 13 lipca 2012 - 20:09
Ale Ellen fajna tyz, az na Incepcje nabrałem smaka znow
#126 Napisany 14 lipca 2012 - 10:04
#127 Napisany 14 lipca 2012 - 12:25
#128 Napisany 14 lipca 2012 - 15:56
#129 Napisany 20 lipca 2012 - 16:23
#130 Napisany 20 lipca 2012 - 16:28
#131 Napisany 20 lipca 2012 - 16:51
#132 Napisany 06 sierpnia 2012 - 11:08
Hr byl tak innowacyjny jak innowacyjne moze byc robienie jajecznicy za pomoca krecenia analoga lub wciskania przyciskow, wiec bardzoNyu i Greg mają rację
Niektórzy ludzie chcą czegoś nowego, innowacji, ale jak ją dostają to narzekają śliniąc sie na widok następnego szuterka
#133 Napisany 18 sierpnia 2012 - 18:51
#134 Napisany 18 sierpnia 2012 - 21:17
#135 Napisany 18 sierpnia 2012 - 21:41
kopiuja pomysly z 7-letnich gierek ktore jezdzily na ocenach z rzedu "7" i zostaly zapomniane, i miec od razu innowacje
#136 Napisany 18 sierpnia 2012 - 22:41
#137 Napisany 19 sierpnia 2012 - 15:50
#138 Napisany 25 sierpnia 2012 - 20:32
"Do Beyond: Dwie Dusze podejdźcie tak, jak proponowaliśmy Wam w przypadku Heavy Rain. Zagrajcie więc raz i nie powtarzajcie kampanii. Oczywiście, moglibyście to zrobić, ale najlepsze doznania z gry będziecie czerpać, kiedy nie dowiecie się, jakie byłyby konsekwencje innych decyzji, aniżeli te, które podjęliście. Takie jest życie, a Beyond to życie Jodie."
#139 Napisany 25 sierpnia 2012 - 21:10
EDIT:
Zresztą, to jest bzdura. Co jest fajnego w życiu w tym, że nigdy nie dowiemy się, co by było, gdybyśmy podjęli inne decyzje? Właśnie to jest fajne, że tutaj można sprawdzić. No, ale Cage boi się o to, że zobaczymy dziury w scenariuszu.
#140 Napisany 25 sierpnia 2012 - 22:26
#141 Napisany 25 sierpnia 2012 - 23:26
Przy okazji HR Cage mowil jedynie zeby skonczyc gre bez wgrywania sejwow i sprawdzania innych sciezek. Co chyba jest logiczne przy tego typu grze. i tutaj chodzi o to samo, a nie o to zeby przejsc raz i nie grac wiecj lol, ruszcie glowa.
#142 Napisany 25 sierpnia 2012 - 23:57
#143 Napisany 26 sierpnia 2012 - 10:18
#144 Napisany 26 sierpnia 2012 - 10:20
#145 Napisany 26 sierpnia 2012 - 10:40
#146 Napisany 26 sierpnia 2012 - 11:34
“It’s the same approach as for Heavy Rain: Play it once and then don’t replay it. You can if you want, but I think the best way to experience the game is really to make choices and then never know what would have happened if you’d made a different choice. Because life is like this, and Beyond is the life of Jodie Holmes.
“For me, it’s more interesting to have players defining the life of Jodie – this is your version of the life of Jodie. And you can talk to other people and see their versions, and compare what you did, what you missed, what you saw, but never know what would have happened if… I think that’s the beauty of the thing.”
#147 Napisany 26 sierpnia 2012 - 12:47
#148 Napisany 26 sierpnia 2012 - 12:58
#149 Napisany 26 sierpnia 2012 - 16:44
Ciekawe jak poczuli się deweloperzy Far Cry 2 i - w szczególności - Spec Ops: The Line. Koleś brzmi jak srogi ignorant moim zdaniem.
#150 Napisany 26 sierpnia 2012 - 17:04
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
PlayStation →
EinhänderRozpoczęte przez Tawotnica , 11 kwi 2018 Squaresoft, PS1, PS3, PSP, Vita |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Lords of ThunderRozpoczęte przez Tawotnica , 06 sty 2018 Red, Hudson Soft, TG16, Sega CD i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
FIFA 18Rozpoczęte przez Cudak , 04 cze 2017 EA Vancouver, EA Romania i 7 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Pro Evolution Soccer 2018Rozpoczęte przez ACZ , 17 maj 2017 PES Production, Konami, PS4, PS3 i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
NBA 2K17Rozpoczęte przez vagrant3 , 24 sie 2016 Visual Concepts, 2K Sports, PS4 i 6 więcej... |
|
|