Skocz do zawartości

Zdjęcie

Beyond: Two Souls

PS3 Quantic Dream

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
728 odpowiedzi na ten temat

#121 twilitekid Napisany 09 czerwca 2012 - 21:20

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
Z tym sie zgodze. Fahrenheit byl konczony w pospiechu przez naciski wydawcy. W HR Cage zas mogl spokojnie dopiescic swoja gre. Tylko to nie zmienia faktu, ze przy F to HR nie jest zadna innowacja, zadnym novum. Tylko - jak powiedziales - poprawna realizacja tych samych zalozen.
  • 0

#122 Schrodinger Napisany 09 czerwca 2012 - 23:00

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
Czy ja wiem, Dante czy ktoś pisał że z gry wycieli dość sporo contentu z paranormalnymi rzeczami przez co jak ktoś ograł w każdą strone i ma calaka, a do tego nie podnięcał się grą jak pedofil w sklepie z zabawkami to widział że fabuła kulała. Jasne przy pierwzym podejsciu gra miala momenty, jako całość leżała tam gdzie miałą rozwijać skrzydła - w fabule
  • 0

#123 Ryan Napisany 08 lipca 2012 - 16:42

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Trochę na temat gierki będzie na Comic-Con już w czwartek:

12:00-1:00 Beyond: Two Souls: A New Breed of Interactive Storytelling from Writer/Director David Cage of Quantic Dream— David Cage, the co-CEO of Quantic Dream and writer/director of the 2010 hit Heavy Rain, discusses his latest project, Beyond: Two Souls. David will focus on the concept of creating innovative game play experiences that are woven together with emotion and story. Beyond: Two Souls is prepared to deliver an immersive interactive and cinematic experience based on emotional involvement and interactive storytelling. In developing a unique "interactive drama" to engross the audience, David and his team have introduced the concept of Virtual Performance Capture to videogames, where actors play the entire role in development of the game (from motion capture to dialogue). The session will cover techniques used to create an emotional and compelling experience, focusing on the company's award-winning titles as well as providing a deeper look into their Beyond: Two Souls. IGN.com's Greg Miller moderates with Cage and Academy Award nominee Ellen Page as they explore the "uncanny valley" of bringing realism and emotion to this current project.
  • 0

#124 ACZ Napisany 13 lipca 2012 - 11:11

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
material z produkcji z Ellen Page.

  • 0

#125 BeSOS Napisany 13 lipca 2012 - 20:09

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
wolałem KARE :foch:
Ale Ellen fajna tyz, az na Incepcje nabrałem smaka znow :)
  • 0

#126 Sotaku Napisany 14 lipca 2012 - 10:04

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
żona była bardzo zawiedziona jak jej powiedziałem że z Kary nie będzie gry
  • 0

#127 burnstein Napisany 14 lipca 2012 - 12:25

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:
od początku ci to powtarzałem, ale pewnie ty nawciskałeś żonie do głowy bzdur i przez ciebie czuje się zawiedziona :^^:
  • 0

#128 Sotaku Napisany 14 lipca 2012 - 15:56

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
nie zrobiłem tego :foch:
  • 0

#129 ACZ Napisany 20 lipca 2012 - 16:23

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
dyskusja

  • 0

#130 Godot Napisany 20 lipca 2012 - 16:28

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Czychu, możesz ją streścić? :hihi:
  • 0

#131 ACZ Napisany 20 lipca 2012 - 16:51

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
nie
  • 1

#132 Holden Napisany 06 sierpnia 2012 - 11:08

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:

Nyu i Greg mają rację :tak:

Niektórzy ludzie chcą czegoś nowego, innowacji, ale jak ją dostają to narzekają śliniąc sie na widok następnego szuterka :fp:

Hr byl tak innowacyjny jak innowacyjne moze byc robienie jajecznicy za pomoca krecenia analoga lub wciskania przyciskow, wiec bardzo
  • 0

#133 Sotaku Napisany 18 sierpnia 2012 - 18:51

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
http://www.vg247.com...ay-demo-leaked/

gameplay
  • 0

#134 Kaxi Napisany 18 sierpnia 2012 - 21:17

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Hello Geist, it's been a long time.



  • 0

#135 Holden Napisany 18 sierpnia 2012 - 21:41

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:
sprytni sa

kopiuja pomysly z 7-letnich gierek ktore jezdzily na ocenach z rzedu "7" i zostaly zapomniane, i miec od razu innowacje :hihi:
  • 0

#136 burnstein Napisany 18 sierpnia 2012 - 22:41

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:
nie kopiują, w beyondzie autorsko wycięli gejplej. w ogóle z tego co widzę to gra będzie polegała na tym, że wszystko się dzieje jak chce, a gracz wyłącznie lata sobie tym duszkiem i psuje śmietniki i przeciwników. fajnie, że wszelkie przejawy imersji z jakąkolwiek postacią zostały wycięte w zarodku
  • 0

#137 ACZ Napisany 19 sierpnia 2012 - 15:50

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
Cage gada o grze:

  • 0

#138 ACZ Napisany 25 sierpnia 2012 - 20:32

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
Cage:

"Do Beyond: Dwie Dusze podejdźcie tak, jak proponowaliśmy Wam w przypadku Heavy Rain. Zagrajcie więc raz i nie powtarzajcie kampanii. Oczywiście, moglibyście to zrobić, ale najlepsze doznania z gry będziecie czerpać, kiedy nie dowiecie się, jakie byłyby konsekwencje innych decyzji, aniżeli te, które podjęliście. Takie jest życie, a Beyond to życie Jodie."


  • 0

#139 Nyjacz Napisany 25 sierpnia 2012 - 21:10

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:
To niech dadzą platynę za jednokrotne skończenie gry.

EDIT:
Zresztą, to jest bzdura. Co jest fajnego w życiu w tym, że nigdy nie dowiemy się, co by było, gdybyśmy podjęli inne decyzje? Właśnie to jest fajne, że tutaj można sprawdzić. No, ale Cage boi się o to, że zobaczymy dziury w scenariuszu.
  • 0

#140 Nexus Napisany 25 sierpnia 2012 - 22:26

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 959 Postów:
Fakt, głupoty gada. Jak tak obmyśla grę na jedno przejście to niech po prostu zrobi liniową do bólu grę ale z perfekcyjnie dopracowaną fabułą.

  • 0

#141 BeSOS Napisany 25 sierpnia 2012 - 23:26

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Raczej ps3 site zrobilo jak zwykle idiotyczne tlumaczenie.

Przy okazji HR Cage mowil jedynie zeby skonczyc gre bez wgrywania sejwow i sprawdzania innych sciezek. Co chyba jest logiczne przy tego typu grze. i tutaj chodzi o to samo, a nie o to zeby przejsc raz i nie grac wiecj lol, ruszcie glowa.
:fp:
  • 0

#142 Nexus Napisany 25 sierpnia 2012 - 23:57

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 959 Postów:
Kurwens, faktycznie, coś takiego zapodawał przy HR... :lama:
  • 0

#143 Kaxi Napisany 26 sierpnia 2012 - 10:18

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Można by wreszcie zakazać tego ps3site na naszym forum.
  • 0

#144 BeSOS Napisany 26 sierpnia 2012 - 10:20

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Jestem za. Tumany pokroju Czyska ktorzy ani slowa w innym jezyku jak polski nie kumaja niech sobie tam wchodza i czerpia wiedze ale litosci, mnie ogarnia przerazenie jak czasem czytam ich newsy czy nie daj Boze recki mega obiektywne. Banda zjebow w jednym miejscu.
  • 0

#145 Kaxi Napisany 26 sierpnia 2012 - 10:40

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Jest tyle innych stron, a przynajmniej będzie mniej głupot u nas. Moderatorzy, do dzieła ;) Kto chce niech czyta, ale newsów stamtąd nie wrzuca.
  • 0

#146 Nexus Napisany 26 sierpnia 2012 - 11:34

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 959 Postów:
On chyba jednak faktycznie to powiedział... :hmmm:

“It’s the same approach as for Heavy Rain: Play it once and then don’t replay it. You can if you want, but I think the best way to experience the game is really to make choices and then never know what would have happened if you’d made a different choice. Because life is like this, and Beyond is the life of Jodie Holmes.

“For me, it’s more interesting to have players defining the life of Jodie – this is your version of the life of Jodie. And you can talk to other people and see their versions, and compare what you did, what you missed, what you saw, but never know what would have happened if… I think that’s the beauty of the thing.”


  • 0

#147 burnstein Napisany 26 sierpnia 2012 - 12:47

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:
ten kejdź to jednak debil, stawiam diamenty przeciwko orzechom, że platynka w tej niby grze będzie wymagała poznania wszystkiego. co za hipokryta
  • 0

#148 torq314 Napisany 26 sierpnia 2012 - 12:58

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:
W Pac Mana też powinno sie grać tylko raz. Po co psuć sobie przyjemność odbioru wielokrotnym powtarzaniem? To jest Twoja wersja Pac-Mana. Możesz porozmawiać z przyjaciółmi i porównać co Ci się udało, co Ci sie nie udało, ale nigdy nie wiesz co mogłoby się stać.
  • 0

#149 Kradziej Napisany 26 sierpnia 2012 - 16:44

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Ostatnio też mówił, że chciałby, aby ktoś stworzył grę inspirowaną... "Czasem apokalipsy".
Ciekawe jak poczuli się deweloperzy Far Cry 2 i - w szczególności - Spec Ops: The Line. Koleś brzmi jak srogi ignorant moim zdaniem.
  • 0

#150 ACZ Napisany 26 sierpnia 2012 - 17:04

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
wypadaloby teraz przeprosic za te inwektywy, ktore kierowaliscie w moją stroną i w kierunku rzetelnych redaktorów ps3site.pl. :hihi:
  • 0



Inne z tagami: