Skocz do zawartości

Zdjęcie

Code of Princess

3DS Switch Atlus Studio Saizensen Nicalis

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
34 odpowiedzi na ten temat

#31 Tawotnica Napisany 28 marca 2013 - 10:36

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
Tak, online. Tryb versus po sieci też jest.
  • 0

#32 MaxVarEmreis Napisany 28 marca 2013 - 11:24

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

ktoś bierze dzisiaj, mimo wysokiej ceny? Ja się dam naciągnąć, gra ma 4p co-op jakby co ;> 

Ale coop singla?? 

Ja jeszcze nie wiem, kusi, ale jednocześnie cena odstrasza...zobaczymy ile mi mechanik powie za naprawę samochodu dziś, jak będzie stosunkowo mało, to może się skusze :D


  • 0

#33 Tawotnica Napisany 28 marca 2013 - 12:00

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
ileśtam misji, 20?, można przejść w coopie. Zobaczę po południu i dam znać.
  • 0

#34 Tawotnica Napisany 29 marca 2013 - 20:28

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
Skończyłem tryb kampanii + paręnaście misji pobocznych i cóż mogę rzec - gra jak nie z tej ery, nieczęsto się trafia jeszcze beat 'em up, a to jeden z rzadkich przypadków połączenia bmup z elementami RPG, gdzie przydzielanie punktów do skilli jest istotne. Nawet soundtrack brzmi jak z najlepszych anime lat ‘90.

Fabuła jest krótka i jak ze sztampowego JRPG - upadek królestwa; stworzenie drużyny; rozdupienie głównego złego, ale jest naszpikowana humorem, barwnymi postaciami i wszystko dzieje się w takim oszałamiającym tempie, że nie idzie się nudzić. Serio, te 3-4h na przejście kampanii to idealna długość, gra wcale nie jest przez to za krótka - ma wysoki replay value, kupę misji bonusowych i sporo grywalnych bohaterów.

Na razie tylko Solange grałem, cycatą księżniczką z okładki (a raczej z kafelka startowego :<). Poruszanie się po płaszczyznach odbywa się za pomocą wciśnięcia L/R, który jednocześnie robi za blok, skaczemy strzałką w górę, czyli nie poruszmy się swobodnie po całym ekranie, tylko na trzech, czasem 6 płaszczyznach.

Podstawą walki są ataki słabe (B) i mocne (A), do tego dochodzi burst, który zabiera manę (X) i lock-on (Y) powodujący podwójne obrażenia naznaczonemu przeciwnikowi. Ta ostatnia mechanika mi nieszczególnie przypadła do gustu, bo oprócz na bossów jest praktycznie bezużyteczna, kiedy wychodzi na nas chmara parunastu potworów. Do tego wszystkiego dochodzą kombinacje typu dół, dół, B; ćwierć obrotu, A itp. Niektóre kombinacje podbijają przeciwników w powietrze, kolejne pozwalają nimi żonglować – standard.

Niestandardowe są z kolei bomby. Dół, dół B z powietrza powoduje wybuch obok miecza, który barwi trafionych przeciwników na różowawy kolor i odbija ich od siebie, zadając obrażenia. Te bomby straszny rozpiździel sieją, co byłoby fajne, gdyby nie to, że mają tendencję do krzywdzenia własnego bohatera i to dosyć często.

Generalnie to jest spora wada, bo szczególnie w końcowych etapach gry, gdzie zaczynają się podwójne Demon Lords, smoki i inne dopakowane stwory gra cierpi na za duży chaos. Wolałem się ratować parę razy resetem niż się męczyć po nieudanym kombo, nie powinno tak być. Druga rzecz, która trochę może przeszkadzać to ryzyko, że robiąc misje poboczne równocześnie z kampanią można się przegrindować. Na ostatnie dwie misje Solange już była tak dopakowana, że pokonanie endbossa nie dało mi w ogóle satysfakcji.

Największym plusem gejmplejowym jest możliwość modyfikacji stylu walki przez ekwipunek i skille. Eq nie zmienia wyglądu postaci, ale miesza w statsach i daje różne umiejętności, z czego można wycisnąć sporą ilość funu, bawiąc się różnymi kompletami. Sporo jest modyfikatorów bursta - miecz, który sprawia, że X odrzuca przeciwników, hełm, który podwaja zadawane obrażenia przeciwnikom w zbrojach, jeszcze innny item sprawiający, że ataki podczas burstu są nie do zablokowania albo taki, który odnawia życie etc. do tego dochodzi przydzielanie skill-pointsów i fani tabelek powinni być baaardzo zadowoleni.

Zazdroszczę amerykanom, że dostali to w pudełku i z OST, bo chętnie bym postawił sobie Code of Princess na półce. Niszowa gierka, ale bardzo dobrze trafiła w mój gust, imo warta swojej ceny przez spory replay value.

Tak btw. – obczajałem rankingi online na razie ma 5 miejsc i żadnego stworzonego pokoju do grania :olo: za dużo ludzi chyba tej gry nie kupiło. Zdaje się, że całą grę można w co-opie przez sieć przejść, więc jak ktoś ma ochotę to niech daje znać.
  • 2

#35 Tawotnica Napisany 08 marca 2018 - 21:14

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

następny kotlecik na Switcha, Code of Princess EX wychodzi w lecie:

 

 

 

Jeśli gra będzie płynniej chodzić niż na 3DSie to już dużo da. Local co-op też zawsze mile widziany. Problem w tym, że na trailerze nie wygląda zbyt dobrze. 


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 08 marca 2018 - 21:15

  • 0



Inne z tagami: