:cry:

*Idzie do szafy po strój Spider-Mana z przedszkola*

Możecie na mnie liczyć!!!

#32 xell Napisany 14 września 2012 - 11:41

xell

Flawless Cowboy

• Forumowicze
  • 21 329 Postów:
Ciekawe jak przetłumaczą tytuł na polski? "Cudowny - wskazówki dla każdego" ?

#33 Tawotnica Napisany 14 września 2012 - 11:45

Tawotnica

Samus Aran

• Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Ciekawe jak przetłumaczą tytuł na polski? "Cudowny - wskazówki dla każdego" ?

Gra na Nintendo tłumaczona na polski, dobry żart ;p

#34 Ney Napisany 23 stycznia 2013 - 15:39

Ney

Paskudny Nerdzioch

• Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Filmik z dzisiejszego Direct był świetny. Platinum znowu dostarczy :)

#35 mic Napisany 23 stycznia 2013 - 15:42

mic

Viewtiful Joe

• Forumowicze
  • 1 069 Postów:
Trailerek spoko - gra dalej świetnie się zapowiada !

#36 Tawotnica Napisany 23 stycznia 2013 - 15:45

Tawotnica

Samus Aran

• Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
czy tylko ja się nie jaram? Kolejny trailer i kolejny raz nie wiem o co w tej grze chodzi, bohaterowie mi się nie podobają (wyglądają jak marne podróbki Viewtiful Joe), VA również, nie czuję klimatu.

#37 Kaxi Napisany 23 stycznia 2013 - 15:51

Kaxi

N+ Crew

• Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Tez średnio się jaram, ale zwiastun fajny.

#38 ogqozo Napisany 23 stycznia 2013 - 16:03

ogqozo

Nightmare

• Forumowicze
  • 914 Postów:
Tak jak pisałem, z wyglądu gra jest dla mnie odpychająca, oczy bolą od tych kolorków. Ale to nie pierwsza wyprawa Platinum w krainę kiczu, a wiemy, że potrafią z tego wyrobić arcydzieło, więc... zobaczymy.

#39 mic Napisany 23 stycznia 2013 - 16:06

mic

Viewtiful Joe

• Forumowicze
  • 1 069 Postów:
Mi to wygląda na taką arcade wersję Pikmin 3 - i jestem ciekaw co ta gra zaprezentuje. 3 mam kciuki aby była dobra i przy okazji mocno w to wierze ;)

#40 Kaxi Napisany 01 lutego 2013 - 11:35

Kaxi

N+ Crew

• Forumowicze
  • 14 161 Postów:
http://platinumgames....er_012213s.mov

Tu można zassać trailer z ostatniego Directa, ale w 60fps, tak jak ta gra jest meant to be played.

#41 Malutki Napisany 01 lutego 2013 - 19:57

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:

http://platinumgames....er_012213s.mov

Tu można zassać trailer z ostatniego Directa, ale w 60fps, tak jak ta gra jest meant to be played.

Obejrzałem ten filmik i za***iście się prezentuje ta gierka :)

#42 Kaxi Napisany 18 kwietnia 2013 - 15:49

Kaxi

N+ Crew

• Forumowicze
  • 14 161 Postów:

http://www.gonintend...story&id=200576

Gdyby gra rzeczywiście wyszła w czerwcu to byłoby całkiem grubo. Myślałem, że skoro nie ma nic w maju od N, to już przed końcem wakacji nie będzie.

#43 mic Napisany 18 kwietnia 2013 - 20:07

mic

Viewtiful Joe

• Forumowicze
  • 1 069 Postów:

Dobrze by było jeśli ten czerwiec to nie ściema.

#44 Malutki Napisany 29 kwietnia 2013 - 13:44

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:

TW101 nie będzie długą grą.

Kamiya: Wonderful 101 more about fun than game length, hopes people play it over and over

If u hate to finish a game the next day u buy it, u better not play TW101. I focus on how it is fun, not how long it lasts till the ending.

I hope you enjoy it like that. RT @Asmodeus77: So is TW101 meant to be played over and over like DMC?

http://nintendoevery...-over-and-over/

Ten post był edytowany przez Malutki dnia: 29 kwietnia 2013 - 13:44

#45 Kaz Napisany 29 kwietnia 2013 - 16:38

Kaz

Sub-Zero

• Forumowicze
  • 613 Postów:

Trochę mnie to zawiodło... mam nadzieję że to "next day" to takie ogromne uogólnienie.

#46 Malutki Napisany 29 kwietnia 2013 - 17:14

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Oby nie była tak krótka jak Mad World :( . Osiem w porywach do dziesięciu godzin powinno być normą dla takich tytułów. 

#47 mic Napisany 29 kwietnia 2013 - 18:00

mic

Viewtiful Joe

• Forumowicze
  • 1 069 Postów:

Mad World to dobra gra jednak też trochę monotonna - więc przesada z długością by też nie była wskazana. Takie 8h było by ok i wcale nie tak krótko. Najważniejsze aby gra była dobra! Wtedy nawet będzie można ją powtarzać :)

#48 Malutki Napisany 30 kwietnia 2013 - 08:49

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Inaba clarifies Kamiya's The Wonderful 101 comments, says the game will make make you happy to own a Wii U

Platinum's Atsushi Inaba jumped on Twitter to clarify the statements made by Kamiya earlier yesterday...

So it looks like @PG_Kamiya has caused another bit of controversy. What he is saying is his basic approach to how he creates an action game. The idea is rooted in that you shouldn’t pad your game with content users won’t enjoy in order to control play time to the end of the game. It isn’t something he wants to do, or thinks you should do.

BTW, if you didn’t know @PG_Kamiya is the kind of game director who will pack as much content into the game as he can until he is satisfied. If we were to give in to all of his desires, the game we’d ship would probably be some super-long action game that no one would beat. I’ve been teamed up with @PG_Kamiya as his producer for a long time now, and game length is something I’ve never once worried about.

That means both the length of a single play-through and the replayability of the game. Never worried once. Never. Actually, my job really is to be the one who says “This is too %^&* long! Cut it!”

Of course, even though @pg_kamiya didn’t intend for people to jump to their own conclusions, they did. In this case, that conclusion was “So TW101 is going to be short then?!” Let me make my own conclusion: TW101 will be so much fun you are going to wear out your Wii U GamePad. Actually, the Wii U GamePad is pretty sturdy, so you probably won’t wear it out…

And I’m sorry I can’t explain to you in exact terms why I think you will have so much fun with TW101. I promise there will be plenty of news about the game in the days and weeks to come. But I will say this – Everyone here is working incredibly hard to make sure you say two things about TW101. One: I’m happy I bought a Wii U! — Two: I’m happy I bought The Wonderful 101!

Sorry for the flood of tweets, but thanks for staying with me!

http://gonintendo.co...story&id=201517

#49 Malutki Napisany 17 maja 2013 - 21:02

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Gra pojawi się w Europie 23 sierpnia.

Boxart:

61VjIgZ2ElL.jpg

#50 Kaxi Napisany 18 maja 2013 - 11:20

Kaxi

N+ Crew

• Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Ładne, pasuje :) I wcześniej niż hAmerykanie.

#51 Kaz Napisany 18 maja 2013 - 11:32

Kaz

Sub-Zero

• Forumowicze
  • 613 Postów:

Okladka calkiem fajna, wyglada jak jakis film pixara.

#52 Kaxi Napisany 24 maja 2013 - 13:56

Kaxi

N+ Crew

• Forumowicze
  • 14 161 Postów:

ibgau0hDPnM9Bn.gif

Nie widziałem wcześniej tego fragmentu.

#53 funditto Napisany 24 maja 2013 - 14:13

funditto

Sephiroth

• Forumowicze
  • 2 320 Postów:

Świetnie to wygląda. Ciekawe czy będzie demo. Naprawdę powoli się nastawiam na 7mą konsolę w chacie..

#54 Malutki Napisany 11 czerwca 2013 - 17:04

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:

#55 Kaxi Napisany 11 czerwca 2013 - 17:37

Kaxi

N+ Crew

• Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Na propsie trailer. Giereczka to niby pierwsza jeszcze generacja produkcji na Wii U, a wygląda bardziej next-genikowo niż cokolwiek, co pokazało samo N.

#56 Malutki Napisany 11 czerwca 2013 - 20:26

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Potwierdzono lokalny multiplayer dla pięciu osób :) 

trength in Numbers

As Wonder Red, leader of the Wonderful 100, you must unite your mob of heroes to morph into powerful transformations such as a fist, sword, glider or gun to battle aliens throughout Blossom City. It’s up to you and your team of superheroes to take on colossal robots and alien masterminds bent on obliterating everything in their path.

Features:

Unite your horde of heroes to morph into powerful weapons to crush the invaders or to synthesize into bridges, chains and other objects that help you make it through the world’s different environments.

Clobber bad guys with deep and engaging combat. String together combos, dynamically switch between Unite Morphs, defend and evade alien attacks and rack up points to earn the best grades and rewards.

Explore each stage to find helpless citizens and recruit them to join your army of heroes. The more heroes you gather, the more powerful your Unite transformations will become.

Fight alongside friends in five-player local co-op multiplayer. Each player controls a Wonder One character and pummels enemies with a unique Unite transformation.

At the in-game shop, you can spend the valuable O Parts you earn fighting aliens to upgrade or buy entirely new Unite Morphs.

http://gonintendo.co...story&id=204679

#57 Kaz Napisany 11 czerwca 2013 - 21:46

Kaz

Sub-Zero

• Forumowicze
  • 613 Postów:

Potwierdzono lokalny multiplayer dla pięciu osób :)

Genialnie. Pre-order.

#58 Tawotnica Napisany 19 czerwca 2013 - 10:29

Tawotnica

Samus Aran

• Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
http://www.nintendow...interview/34703

In The case of Wonderful 101, we really try to pack a lot of different ideas into it, and it got a lot bigger than I thought. And in fact we estimate that a normal play session would be 20 hours. Personally I think that I kept piling stuff on and I realized "Wow, this is going to be a pretty big game." But that notwithstanding, replayability is a really important factor, it has to be sort of easy to play in the sense that you don't get tired of playing it, and you would be able to ultimately play it in a day.

wygląda na to, że W101 jednak nie będzie grą krótką. W tym momencie moje zainteresowanie z grą z poziomu "meh, może kupię jak potanieje" skoczyło do "warto zainteresować się po reckach jeszcze w tym roku". 20h to już solidny kawał giery.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 czerwca 2013 - 10:30

#59 Malutki Napisany 21 czerwca 2013 - 09:57

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:

20 godzin przy light'owej  sesyjce grania to świetny wynik. Jeżeli oceny będą w miarę przyzwoite to kupie TW101 w dniu premiery ,chociaż konsoli jeszcze nie będę posiadał to chciałbym wesprzeć ten projekt :) .Lepsza taka gierka niż kolejne Mario ...

Over 11 Minutes Awesome Gameplay

#60 Malutki Napisany 18 lipca 2013 - 21:10

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Intro Video

20 minutowy gameplay, początek gry :

Hype !!!!

Ten post był edytowany przez Malutki dnia: 18 lipca 2013 - 22:50

Inne z tagami: