To drugie Nintendo by zachowało jako megatodę Directa
#91 Napisany 09 sierpnia 2013 - 10:54
#92 Napisany 09 sierpnia 2013 - 13:13
#93 Napisany 09 sierpnia 2013 - 15:21
Demko na eShopie za godzinkę
#94 Napisany 09 sierpnia 2013 - 15:21
#95 Napisany 09 sierpnia 2013 - 15:38
#96 Napisany 09 sierpnia 2013 - 16:20
Genialny pomysł ! Mam nadzieję, że będzie Direct z Wind Wakerem przed premierą i jeśli wtedy też rzucą demo (może być czasowe jak w Collector's Edition) i mogę nie wytrzymać i kupić WiiU.Jak ktoś ściągnie i będzie opisywać wrażenia to niech też napisze ile razy można je uruchomić.
#97 Napisany 09 sierpnia 2013 - 17:43
A ja dopiero w Niedzielę wracam do domu i wtedy sprawdzę Teraz tylko 3ds dla zajęcia czasu mi został
#98 Napisany 09 sierpnia 2013 - 17:58
15 uruchomień.
Przeszedłem demo i... dalej nie wiem o co tu chodzi
Bardzo ora mnie, że nie mogę (chyba) ręcznie oddalać i przybliżać kamery.
#99 Napisany 09 sierpnia 2013 - 18:08
Ale ogólnie jak wrażenia z tego dema ? Pozytywnie raczej mam nadzieje ?
#100 Napisany 09 sierpnia 2013 - 18:39
- Kamera. Brak jakiejkolwiek obsługi będzie często przeszkadzał, chyba, że nie ogranąłem po prostu czy da się jakoś przybliżyć i oddalić.
- QTE. Już same QTE z przyciskami mi niekoniecznie robi, ale z touch-screenem albo prawą gałką jest jeszcze bardziej meh.
- Pop-upy. Najbardziej denerwująca rzecz w demku. Zebranie każdej pierdoły, dostanie każdego nowego wonder-ludka, BAM, okienko „zdobyłeś small wonder-pasta”. Super, dajcie mi to na GamePadzie, a nie jak się dzieje akcja i akurat uciekam przed atakiem bosska, po drodze rozwalając drzewa.
- Używanie itemków. Używanie mi już dali na szybkę, ale mało intuicyjne jest przytrzymywanie palca na itemach, żeby użyć. To akurat drobiazg, bo i tak trzeba się starać nie używać wcale, bo jak w Bayo psują one rankingi.
No i tym sposobem przechodzimy do plusów:
+ Rankingi. Platinum style, bitches! Kto lubił w Bayonecie, polubi też tutaj. Dla mnie bomba.
+ Wykorzystanie funkcji GamePada. Wprawdzie psioczyłem na QTE i itemki, ale urzekła mnie akcja w hangarze, gdzie akcja chwilowo przenosiła się na Pada.
+ Wrażenia audio-wizualne. To z trailerów pewnie też się da zauważyć. Oprawa muzyczna jest odpowiednio epicka, graficznie pięknie się wszystko błyszczy i świeci.
+ Odwołania do poprzednich giereczek Platinum/Clover.
Miałem nadzieję, że po demie będę mądrzejszy i w stanie podjąć jakąś decyzję... niestety, jestem w tym samym punkcie co przed demem. Świeży gameplay, dobrze wykorzystany potencjał WiiU, ale historia i art style mnie nie ruszają i chaos jest ‘wszechobecny’, co mnie jednak odrzuca od kupowania na premierę.
#101 Napisany 10 sierpnia 2013 - 21:25
Konsoli jeszcze nie posiadam ,a złożyłem już zamówienie przedpremierowe
A kiedy sama konsola ?
Konsole planuję kupić pod koniec roku ,ale coś czuję ,że wysoki hype na W101 zrobi swoje i WiiU zawita znacznie wcześniej .
The Wonderful 101 Direct
Full length trailer
#102 Napisany 11 sierpnia 2013 - 18:27
Ponadto przekonałem się, że nie ma co się silić na zbieractwo, rozwalanie otoczenia wszędzie gdzie się da. Ważne jest jedynie rekrutowanie ludków, bo zwiększa moc, poza tym wystarczy naginać do przodu i bić przeciwników.
Kłamałbym, gdybym twierdził, że sterowanie nie sprawia problemów. Gałka jest czuła i łatwo o jednego zawijasa za dużo zrobić przez co taka prosta figura jak kółko już nie wychodzi. Ekran dotykowy z kolei ciężko ogarnąć przy większej ilości ludków. Chcąc zbudować drabinę zbyt długo to trwa w porównaniu do obsługi analogiem. Komplikuje to płynność rozgrywki i podejrzewam, że jest to element, który najbardziej podzieli fanów Platinum. Jedni będą cenić walkę za 'skillowość' i świeżość, innych będzie irytować brak precyzji i długi czas potrzebny do wykonania akcji. Ja się jeszcze miotam, bo jak mi wychodzi to jest osom, a jak mam problem z głupim zygzakiem trzeci raz z rzędu to wkrada się rezygnacja.
#103 Napisany 11 sierpnia 2013 - 19:21
Filmik wyjaśniający poszczególne elementy w grze :
#104 Napisany 12 sierpnia 2013 - 22:48
#105 Napisany 19 sierpnia 2013 - 00:59
IGN - 7.4/10
http://uk.ign.com/ar...rful-101-review
Problemy ze sterowaniem o których wspminał Tawotnica wyraźnie zaznaczone w recenzji.
#106 Napisany 19 sierpnia 2013 - 08:52
GameSpot review:
http://www.youtube.c...V7Zzep6g#at=238
Ocena : 8.0
Eurogamer review :
The Wonderful 101 has issues, especially with the gamepad, but it's also a beautifully engineered, original idea that looks gorgeous in motion. It's gigantic, too, with my first campaign run clocking in at 15 hours. Beyond that lie Hard difficulty, a long series of Wonderful Missions dedicated to the combat system, and such a depth of unlocks that I've barely scratched the surface. The Wonderful 101 makes you feel nostalgia, not so much for the TV shows or games it references as for memories of waking up at 7am on the weekends to watch shows and spending the rest of the day acting out the heroics. That's why the occasional intrusion of an adult tone is so discordant. This is a love letter to childhood innocence, to that age where truth and justice and awesome costumes seem almost real, as well as the coolest things in the world. In that light, picking at it seems churlish, because The Wonderful 101 doesn't make you feel like a hero; it makes you feel like hundreds.
Ocena : 8/10
http://www.eurogamer...rful-101-review
Nintendolife review :
The Wonderful 101 can be overwhelming, and the initial impression can be that it's simply bombarding the senses too much, confusing both the eyes and the thumbs. The key is to play at the right difficulty level and accept its insanity, work with its peculiar logic and remain open-minded to its mechanics. In return it delivers an exceptional experience in which no scenario is too outrageous, no enemy too exaggerated or no set-piece too excessive. It's not perfect, with some control quirks, fiddly moments and a multiplayer mode that feels tacked on, but so much about this title is thrilling. There's simply no other game on the market with such a focus on ridiculous fun - this really is a must-have title for the Wii U.
Ocena :9 /10
http://www.nintendol...u/wonderful_101
W tym tygodniu będę miał już swoją kopię , tylko zastanawiam się kiedy konsola zagości u mnie pod telewizorem.
Ostatnio przeglądając aukcje internetowe znalazłem WiiU wersje basic za 800 złotych i waham się z zakupem .Poczekać jeszcze trochę czy brać teraz ???
Ten post był edytowany przez Malutki dnia: 19 sierpnia 2013 - 08:58
#107 Napisany 19 sierpnia 2013 - 09:38
#108 Napisany 19 sierpnia 2013 - 09:41
#109 Napisany 19 sierpnia 2013 - 14:15
W101 nie uratuje WiiU. Next stop - WW
#110 Napisany 19 sierpnia 2013 - 15:33
Edge: "Wonderful 101 czerpie pomysły z poprzednich gier Kamiyi - kreskówkowy urok Viewtiful Joe, mechanizm poruszania pędzlem Okami, sceny kulminacyjne Bayonetty - ale w połączeniu stanowią one chaotyczny zlepek, rozgrywka jest niezdarna, a wygląd zabałaganiony. Na dłuższą metę, szybko się wyczerpują. Gdzieś w tym wszystkim jest dobra gra, ale przytłamszona chęcią schlebienia specyfice platformy oraz źle rozumianej opłacalności dla gracza".
#111 Napisany 20 sierpnia 2013 - 00:59
Oczekiwania wydawcy (czytaj: Nintendo) chyba nie są zbyt wysokie. Nakład na launch w Japonii to zaledwie 30k egzemplarzy, co nawet na kulejące WiiU jest bardzo mało. Jeżeli w pozostałych rejonach jest podobnie i nie szykuje się wiele reprintów, to aż mam ochotę się skusić, bo niezły kruczek kolekcjonerski może się okazać
#112 Napisany 22 sierpnia 2013 - 21:40
Miiverse community już jest.
Kolejna część Iwata Ask's, tym razem już nie tylko Kamiya bierze udział w dyskusji:
http://iwataasks.nin...onderful101/1/0
#113 Napisany 23 sierpnia 2013 - 09:22
W grze pojawi się ultra wysoki poziom trudności przy którym Kamiya nawet wysiada
Iwata: There's also a mode to satisfy all the users who are confident in their skills.
Yamagami That's right. We've also prepared a really hard mode that should probably be called 'A challenge from Kamiya.' How hard is it? Probably only Kamiya-san and the super debuggers from Mario Club are able to beat it.
Inaba: No, Kamiya can't do it.
Matsushita: It was so challenging, I asked Kamiya-san to help us out with the debugging process, but he said he couldn't do it.
Everyone: (laughs)
Info dla Acza
Gra od Platinum Games. Widac, że Ninny zasugerowalo, że to ma byc gra z dziecinnym designem. ;]
http://e3.nintendo.c...iu/projectp-100
ponoc ma wylądowac na launch window. Reggie twierdzi, ze to mocny tytul. ktos zainteresowany? ;]
Iwata: But as far as Nintendo was concerned, since it was our first time collaborating with PlatinumGames, I think there was a time where we must have thought "PlatinumGames has shown that they can get results themselves, so we should respect them and discover their value," and so we took a step back and watched over them in a way.
Yamagami: There was. Although there came a point where we had to say something. So we had a lot of meetings about how to approach Kamiya-san directly.
Iwata: Kamiya-san, how did you feel about Yamagami-san and Matsushita-san closing in?
Kamiya: Originally, I had somehow imagined that those requests would come in more systematically. I thought the requests that would come in would be very business-like.
Iwata: Really? That was your image of Nintendo?
Kamiya: I thought you guys were going to reach out to me saying something like, "We did some user research and these are the results we got, so we want you to change it so it fits this."
Iwata: Like, "Marketing data proves you should go this way."
Kamiya: Right. So I was surprised. This should have been obvious, but I was a little surprised at how human you guys were.
Iwata: So your original image of Nintendo was of something that wasn't human? (laughs)
Everyone: (laughs)
Ten post był edytowany przez Malutki dnia: 23 sierpnia 2013 - 09:23
#114 Napisany 23 sierpnia 2013 - 10:26
W grze pojawi się ultra wysoki poziom trudności przy którym Kamiya nawet wysiada
Iwata: There's also a mode to satisfy all the users who are confident in their skills.
Yamagami That's right. We've also prepared a really hard mode that should probably be called 'A challenge from Kamiya.' How hard is it? Probably only Kamiya-san and the super debuggers from Mario Club are able to beat it.
Inaba: No, Kamiya can't do it.
Matsushita: It was so challenging, I asked Kamiya-san to help us out with the debugging process, but he said he couldn't do it.
Everyone:
Info dla Acza
Gra od Platinum Games. Widac, że Ninny zasugerowalo, że to ma byc gra z dziecinnym designem. ;]
http://e3.nintendo.c...iu/projectp-100
ponoc ma wylądowac na launch window. Reggie twierdzi, ze to mocny tytul. ktos zainteresowany? ;]
Iwata: But as far as Nintendo was concerned, since it was our first time collaborating with PlatinumGames, I think there was a time where we must have thought "PlatinumGames has shown that they can get results themselves, so we should respect them and discover their value," and so we took a step back and watched over them in a way.
Yamagami: There was. Although there came a point where we had to say something. So we had a lot of meetings about how to approach Kamiya-san directly.
Iwata: Kamiya-san, how did you feel about Yamagami-san and Matsushita-san closing in?
Kamiya: Originally, I had somehow imagined that those requests would come in more systematically. I thought the requests that would come in would be very business-like.
Iwata: Really? That was your image of Nintendo?
Kamiya: I thought you guys were going to reach out to me saying something like, "We did some user research and these are the results we got, so we want you to change it so it fits this."
Iwata: Like, "Marketing data proves you should go this way."
Kamiya: Right. So I was surprised. This should have been obvious, but I was a little surprised at how human you guys were.
Iwata: So your original image of Nintendo was of something that wasn't human? (laughs)
Everyone:
fix
#115 Napisany 28 sierpnia 2013 - 11:08
Czy gierunia już zbombiła?
#116 Napisany 28 sierpnia 2013 - 11:11
#117 Napisany 28 sierpnia 2013 - 11:39
Dzisiaj po 15:00Czy gierunia już zbombiła?
Pewnie będzie <10k w Media Create.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 28 sierpnia 2013 - 11:40
#118 Napisany 28 sierpnia 2013 - 12:06
W UK zadebiutowała na 14 miejscu bodajże.
#119 Napisany 28 sierpnia 2013 - 18:10
Moja kopia doszła z amazona właśnie i testuje Łatwiutki poziomik trudności na start włączyłem bo i tak pewnie grę kilka razy powtarzać będę
#120 Napisany 29 sierpnia 2013 - 09:24
Słaba sprzedaż The Wonderful 101
Brytyjscy i japońscy gracze nie oszaleli na punkcie nowej gry Platinum Games. Naprawdę dobre recenzje The Wonderful 101 (80% w serwisie Metacritic) nie przełożyły się na choćby zadowalającą sprzedaż.
W Kraju Kwitnącej wiśni na chwilę obecną rozeszło się zaledwie 5258 sztuk gry, a na terenie Zjednoczonego Królestwa produkcja Platinum nie zdołała przebić się do lokalnego Top 20. Miejmy nadzieję, że sprzedaż rozbuja się z czasem i zostanie podbita przez szalenie chłonny rynek Stanów Zjednoczonych.
http://www.ppe.pl/ne...derful_101.html
I potem człowiek się dziwi czemu Nintendo nie tworzy nowych ip skoro "zatwardziali fanboje" nie widzą świata poza marianem i zeldą ...
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|