Jeśli to prawdziwe wyniki to aż smutno się robi Może sytuację ratują choć trochę pobrane wersje cyfrowe bo pewnie część osób preferuje taką wersję... No i tak jak cytuje wyżej Malutki to nadzieja jeszcze w USA bo np na gafie jest spore zainteresowanie tą pozycja.
#121 Napisany 29 sierpnia 2013 - 10:06
#122 Napisany 29 sierpnia 2013 - 11:56
Mówiliście że W101 uratuje WiiU?
#123 Napisany 29 sierpnia 2013 - 12:31
Mówiliście że W101 uratuje WiiU?
NIe
#124 Napisany 29 sierpnia 2013 - 12:32
I potem człowiek się dziwi czemu Nintendo nie tworzy nowych ip skoro "zatwardziali fanboje" nie widzą świata poza marianem i zeldą ...
Jest odwrotnie. Nintendo specjalnie podkłada się tworząc takie "nowe ip" które nikogo, żeby potem mieć pretekst dla 1001 części mario tudzież zeldy.
Mówiąc inaczej i wprost - to złośliwe, mściwe dupki są. "chcecie nowego ip? Naprawdę? To macie!"
Nowe ip na miarę Nintendo powinno być EPICKIE, z rozmachem! Jeżeli dwadzieścia lat temu dało się projektować Zeldy z dwoma alternatywnymi rozległymi światami, a dzisiaj nowym ip jest arkejdowa popierdółka, to to jest uwstecznianie się. Zwłaszcza gdy u konkurencji nowe ip w tej i kolejnej generacji to Mass Effect, Assassin's Creed, Dark Souls czy Watch Dogs.
#125 Napisany 29 sierpnia 2013 - 13:07
#126 Napisany 29 sierpnia 2013 - 13:15
Akurat ostatnie ruchy (2DS, obniżka ceny WiiU) to sensowne posunięcia
#127 Napisany 29 sierpnia 2013 - 13:16
brak gier na wiiu, wywalenie z oferty basica,Akurat ostatnie ruchy (2DS, obniżka ceny WiiU) to sensowne posunięcia
#128 Napisany 29 sierpnia 2013 - 13:18
Basica nikt nie kupował, brak gier to efekt wcześniejszych decyzji
#129 Napisany 29 sierpnia 2013 - 16:22
Akurat ostatnie ruchy (2DS, obniżka ceny WiiU) to sensowne posunięcia
Tylko obniżka.
2ds oznacza zmanowanie czasu który można było poświęcić na coś innego plus lepszy marketing SUWAKA do wyłączania 3d.
#130 Napisany 29 sierpnia 2013 - 16:32
I potem człowiek się dziwi czemu Nintendo nie tworzy nowych ip skoro "zatwardziali fanboje" nie widzą świata poza marianem i zeldą ...
Pewnie grali w to samo demko co ja
Nie wiem co tu się dziwić, przecież było pewne, że gra zbombi z taką datą wydania i zerowym marketingiem. Zanim pojawiło się demo to nawet nie wiedziałem o co w W101 chodzi. Recenzje nie są dobre, tylko mieszane (wypadałoby przeczytać ze dwie, trzy zamiast patrzeć na Metacritic :reggie2:) i wynika z nich, że sterowanie to dla wielu dealbreaker.
Jako wydawca Nintendo dało ciała po całości, bo rzucili grę jako zapełniacz line-upu między Pikmina i Raymana. Gdyby wyszła w czasie posuchy to na bank bym kupił, ale teraz to jako zatwardziały fan Nontendo wolę platformówkę 2D od Ubisoftu
#131 Napisany 29 sierpnia 2013 - 16:39
Nie, to jest przyznanie sie do błędu z 3D i obniżka ceny. Suwaka sie nie reklamujeTylko obniżka.
Akurat ostatnie ruchy (2DS, obniżka ceny WiiU) to sensowne posunięcia
2ds oznacza zmanowanie czasu który można było poświęcić na coś innego plus lepszy marketing SUWAKA do wyłączania 3d.
#132 Napisany 29 sierpnia 2013 - 16:59
Nie, to jest przyznanie sie do błędu z 3D i obniżka ceny. Suwaka sie nie reklamuje
Tylko obniżka.
Akurat ostatnie ruchy (2DS, obniżka ceny WiiU) to sensowne posunięcia
2ds oznacza zmanowanie czasu który można było poświęcić na coś innego plus lepszy marketing SUWAKA do wyłączania 3d.
To również uderzenie w demografię, w której N zawsze było bardzo silne, a która a) do tej pory z 3DSem było odstawiona nieco na bok (oznaczenie 7 na pudełku konsoli, etc.) i b) generuje bardzo dużo ze świątecznych zakupów.
#133 Napisany 06 września 2013 - 05:27
Gdyby wyszła w czasie posuchy to na bank bym kupił, ale teraz to jako zatwardziały fan Nontendo wolę platformówkę 2D od Ubisoftu
tydzień później i już siedzę z gierką odpaloną na GamePadzie. Wrażenia na gorąco:
+ tempo rozgrywki: W101 zapierdziela jak ICE z Kolonii do Berlina. Dzieje się dużo i szybko, czasem przez to lekki nieogar się wkrada, ale częste checkpointy, całkowity czas trwania jednego etapu rzadko przekraczający naście minut i rankingi dają to spory replay-value.
+ duża różnorodność: z demka można było odnieść wrażenie, że W101 to taka chodzona nawalanka doprawiona odrobiną Pikmina. Nic bardziej mylnego. Jestem po prologu i trzech rozdziałach, a już były etapy na szynach, latanie statkiem, bitwy powietrze itd.
+ GamePad: Często ww. wstawki wykorzystują dwa ekrany na raz, co wcześniej próbowało tylko ZombiU. Tutaj twórcy poszli o krok dalej, bo o ile w survival horrorze mieliśmy tam tylko inwentarz, ewentualnie celowniczek i trzeba było jedynie uważać, żeby zombiak nie zaszedł od tylca tak tutaj gameplay na dwóch ekranach prawie że TWEWY style. Co więcej, mimo tego dwuekranowego zabiegu można grać w opcji off-tv jak widać na screenie:
+ widowiskowe bossfighty: Nie będę spoilował, powiem tylko, że możliwość przemiany właściwie we wszystko, co można sobie wyobrazić daje nieograniczone pokłady epickości w starciach z bossami. Znowu nasuwa się porównanie do Bayo – jak ktoś lubił climaxy w wykonaniu wiedźmy, to na finisherach w W101 się nie zawiedzie.
- brak podstawowych umiejętności na start: to jest dziwny zabieg. Przez to demko zniechęciło pewnie sporą liczbę potencjalnych nabywców. Trzeba wykupić blok i unik, a przyspieszenie rysowania diametralnie zmienia dynamikę sterowania. Do tego stopnia, że powtarzając pierwsze levele gry wymiata się na pure Platinum bez większego wysiłku. Imo taka prędkość powinna być od początku dostępna. Niepotrzebnie zawyżony learning curve i zasysający przez to początek
- za dużo QTE: Niby fajnie są zrobione te QTE, bo podobnie jak w Bayo nabijają punktów do rankingu, jest wystarczająco czasu i dzieją się fajerwerki na ekranie, kiedy się tępo naparza w A, ale to nie moja bajka.
- fabuła: WTF is this shit. Nie wiem o co chodzi, nie wiem czy chcę wiedzieć o co chodzi. Pierwsze wrażenie sprawie okrutne, to już Bayonetta pod tym względem wypada lepiej, chociaż to też była pozbawiona sensu młócka. Dobrze, że dość czerstwych dialogów w W101 nie trzeba sobie zapodawać z jeszcze bardziej czerstwym angielskim dubbingiem. Przełączając na japońską ścieżkę dźwiękową łatwiej idzie przełknąć tę durnotę.
- GamePad: z jednej strony plus, z drugiej minus, bo sterować to się tym nie da. Analog bezsprzecznie wygrywa z ekranem dotykowym. No i wielokrotnie nachodziła mnie myśl „czemu nie ma gyro?” Skoro wciskali wszystkie możliwe gimmicki, to i sterowanie ruchowe by się sprawdziło, np. tu:
Lata się topornie jak w grach Sudy prawie.
Noooo, treściwa gierka, skoro już tyle po paru rozdziałach można o niej napisać.
#134 Napisany 11 września 2013 - 09:09
#135 Napisany 11 września 2013 - 23:26
Ah, ten rumuński temperament
Gameplayowo jest ok, ale im mniej liniowe poziomy tym bardziej przeszkadza kamera i zaczynam się miotać, bo nie wiem gdzie iść. Często jest zwężony obraz, bo ekipa chodzi po jakiś rurach, kanałach itp. zamkniętych pomieszczeniach i wygląda to wtedy tak:
a przy takiej intensywnej rozgrywce jak w W010 przydaje się każdy milimetr ekranu do orientacji, więc tego typu wstawki przeszkadzają.
#136 Napisany 12 września 2013 - 23:19
to już jest przegięcie. Człowiek się stara, żeby wyciągnąć pure platinum, nie zgarnąć ani jednego hita, a tu nagle wyskakują na cały ekran jakieś bzdurne retrospekcje jednego z bohaterów, które absolutnie NIKOGO. Trzeba gierce przyznać, że jest kopalnią pomysłów, coś jak Super Mario Galaxy, jednak z tą różnicą, że Kamiya wrzucił do jednego wora wszystko co mu do głowy przyszło, szybko zamieszał i randomowo wybierał sobie porcje, które zaserwuje graczom. W związku z tym jest strasznie nierówno i po takich ewidentnie zwalonych sekwencjach jak ta wyżej, nagle jest przebłysk geniuszu:
#137 Napisany 16 września 2013 - 03:59
The Legend of Zelda:
Punch-Out!:
Super Mario Bros.:
Jest tego więcej, ale te dwa akurat na screenach uchwyciłem. Napakowana kozackimi odwołaniami gierka daje +101 do wspaniałości.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 16 września 2013 - 04:45
#138 Napisany 16 września 2013 - 09:26
Fajowe screeny. Ogólnie, jakoś o grach na Wii przyjemnie się tutaj czyta Ile już masz tej gry za sobą?
#139 Napisany 16 września 2013 - 13:53
Ta Zelda to nawiązanie do Minish Cap czy do czegoś oczywistego czego nie zauważyłem?
Do Mario w ogóle nie widzę o co chodzi
#140 Napisany 16 września 2013 - 14:15
kurde, ja też tak patrzę i nie wiem o co chodzi
#141 Napisany 16 września 2013 - 14:19
Come on, ścinanie trawy i fireball. Możliwe, że na screenie tego tak nie widać, ale w grze jest dosyć jasne do czego nawiązują.Ta Zelda to nawiązanie do Minish Cap czy do czegoś oczywistego czego nie zauważyłem?
Do Mario w ogóle nie widzę o co chodzi
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 16 września 2013 - 14:19
#142 Napisany 16 września 2013 - 18:47
Też tego nie wyłapałem. Myślałem, że z Zeldą chodzi o Minishowy klimat, bo nie wiedziałem, że ścinanie trawy to ekskluzywny dla Zeld motyw.
#143 Napisany 16 września 2013 - 19:04
#144 Napisany 17 września 2013 - 01:08
Wspominałem już, że Wonderful 100 to międzynarodowa ekipa? Multi-kulti pełną gębą i jechanie po stereotypach. Wonder black m.in. tańczy breaka i obsługuje wszelkie urządzenia elektroniczne Właśnie znalazłem polskego "Wspaniałego" - Paolo Adamich!
...
Paolo? Nvm, oto on:
Kraków reprezentant.
------------
ed:
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 17 września 2013 - 05:56
#145 Napisany 19 września 2013 - 09:38
First picture of The Wonderful 101 prototype
http://www.neogaf.co...ad.php?t=666949
Moja kopia już czeka tylko na konsolę.
Z dziką rozkoszą już bym zagrał
#146 Napisany 23 października 2013 - 20:12
jakiś patch się pojawił do ściągnięcia i zainstalowania dzisiaj, ponoć strasznie zbugowane W101 miejscami było (czego na szczęście nigdzie nie zauważyłem grając)
#147 Napisany 23 października 2013 - 21:17
a ja wciąż od premiery jeszcze nie włączyłem... trochę mnie demo odstraszyło i za bardzo rozkochałem się w pikminie żeby sięza to zabrać... ale nie długo trzeba będzie w końcu odpalić żeby i sprzedać dziada.
#148 Napisany 23 października 2013 - 21:31
nie masz W101, a bierzesz Sonica, który wiadomo, że był/jest/będzie crapem
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 23 października 2013 - 21:31
#149 Napisany 23 października 2013 - 21:38
Ja nie mam? Kupiłem na premierę i leży na półce :] Czeka na swoją kolej jak będę miał klimat odpowiedni. Ja miałem preorder łanderfula jak ty jeszcze na demo narzekałeś ;] Nawet ankiete na clubie nintendo wypelnilem ze wporzo gierka - taki ze mnie oszust ;] A w sonica gram bo teraz mam busy okres w robocie to łątwiej mi przez godzinkę biegać jakimś niebieskim pedałem kierować setką maciejów w epickiej gierce... do tego potrzebne są dłuższe posiedzenia.
#150 Napisany 27 października 2013 - 17:36
Jak się czyta to co piszę Tawot to się aż chce zainwestować w to całe WiiU. Czuć w tych postach, że świetnie się bawisz grając w te gierki.