Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Expendables 2

Ubisoft PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
56 odpowiedzi na ten temat

#1 Shinigami Napisany 13 czerwca 2012 - 20:30

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Ubi się tym zajmuje... i to tyle na temat gry, na razie nic więcej nie wiadomo.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marca 2018 - 13:39

  • 0

#2 Cudak Napisany 13 czerwca 2012 - 20:32

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Już coś wiadomo.

Wyjdzie crap. :lol2:
  • 0

#3 Cr0ss2500 Napisany 13 czerwca 2012 - 20:35

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:
film akcji - OK, ale gra - zapewne będzie słuuaabbaaa xD
  • 0

#4 Ryan Napisany 13 czerwca 2012 - 21:32

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Jeśli utrzymają się istniejące trendy - będzie kolejne Anszroted. :olo:
  • 0

#5 Godot Napisany 13 czerwca 2012 - 21:34

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Jeżeli utrzymają standardy Rajana to wyjdzie... W sumie bez znaczenia, bo Rajan i tak nie kupi, bo przejdzie na jutubie ^_^
  • 0

#6 Ryan Napisany 13 czerwca 2012 - 21:42

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Your point being?
  • 0

#7 Godot Napisany 13 czerwca 2012 - 21:45

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
O to samo co Tobie: trollowanie ^_^
  • 0

#8 Shinigami Napisany 13 czerwca 2012 - 21:59

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

Już coś wiadomo.

Wyjdzie crap. :lol2:

Pewnie tak, ale to Ubi. Poza tym ostatnio w sumie odchodzi się od gier na filmowych licencjach, więc może ktoś wpadł na pomysł, żeby dać developerom więcej czasu na grę i nie sprzedać gówna.
  • 0

#9 Ryan Napisany 13 czerwca 2012 - 22:03

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
@Greg: Pudło. Napisałem jedynie, że będzie szuterem w rynnach jak U, podobnie do masy gier pokazywanych na E3.
  • 0

#10 Godot Napisany 13 czerwca 2012 - 22:04

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Przeszedłem Uncharted kilka razy (obecnie przechodzę znowu) i nie nazwałbym tego shooterem w rynnach. Ale pewnie się mylę. A Ty jesteś jedną z osób, które wrzucają Uncharted do jednego worka z Gears of War i Ratchet&Clank
  • 0

#11 Ryan Napisany 13 czerwca 2012 - 22:13

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Jedynkę? Jasne. Przynajmniej jeśli chodzi o gyrosy, bo w R&C nie grałem. To gra z trzeciej osoby z osłonami, strzelaniem i walką wręcz. Trawersal to malutki procent całości. Jeśli U to nie szuter, to G to romansidło.
  • 0

#12 Godot Napisany 13 czerwca 2012 - 22:20

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
No to graliśmy w inne Gearsy i inne Uncharted. Pewnie Tomb Raidera też wrzucisz do tego worka. No bo też jest i TPP i strzelanie i osłony.
  • 0

#13 Ryan Napisany 13 czerwca 2012 - 22:24

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nowego? Być może. Ostatniego? Nie. Brak cover systemu, rozbudowany trawersal.
  • 0

#14 fingus Napisany 13 czerwca 2012 - 22:27

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Owszem, strzelanie to najważniejszy i najbardziej widoczny element Unczarted, nei wiem jak w trójce, ale w dwójce jest go jeszcze więcej niz w jedynce. Ale czy to coś złego?
  • 0

#15 Godot Napisany 13 czerwca 2012 - 22:27

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Spoko. Wrzucaj sobie co chcesz i do czego chcesz. Ja gram w Uncharted, gram w Gears of War i widzę, że to dwie zupełnie różne gry dające zupełnie inne doznania. Skoro tak samo grasz w Gearsy i Uncharted to nie dziwię się, że nie znajdujesz frajdy w graniu i wszystko krytykujesz
  • 0

#16 Ryan Napisany 13 czerwca 2012 - 22:31

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
@fingus: Zależy czego szukasz. :)

@Greg: Ja nie mówię o doznaniach, Greg. Mówię o gameplayu. Gyrosy są dużo bardziej krwawe, nie są tak "filmowe" jak U. Co do tego nie ma wątpliwości. Ale setting i ilość cutscenek nie definiują mechaniki. Ad hominem pominę, bo nie wiem gdzie tu jest krytyka.
  • 0

#17 Druciak Napisany 13 czerwca 2012 - 22:32

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:
Dla rayana girsy i anczarted to to samo?
:lol2:
  • 0

#18 Godot Napisany 13 czerwca 2012 - 22:34

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Gra to nie tylko mechanika. Samochód to nie tylko silnik. A film to nie tylko efekty specjalne.
  • 0

#19 Druciak Napisany 13 czerwca 2012 - 22:36

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Gra to nie tylko mechanika. Samochód to nie tylko silnik. A film to nie tylko efekty specjalne.

Zależy jaki Greg. ;]
  • 0

#20 Ryan Napisany 13 czerwca 2012 - 22:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Gra to w znacznej mierze mechanika. Wyobrażasz sobie grę bez mechaniki? A grę bez fabuły? Bez cutscenek? No patrz!
  • 0

#21 Shinigami Napisany 13 czerwca 2012 - 22:43

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

Wyobrażasz sobie grę bez mechaniki?

Heavy Rain :cf:
  • 0

#22 Godot Napisany 13 czerwca 2012 - 22:44

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Każdy samochód ma silnik. Ale nie każdy ma bagażnik. Dach. Radio. Tylne siedzenia. Wyobrażam sobie samochód bez dachu. Ale nie bez silnika. I będziesz oceniał każdy samochód tylko i wyłącznie z perspektywy silnika, czy jako całość?
Ja na gry też patrzę jako na całość. Nie wycinam sobie pewnego fragmentu całości, porównuję do innego fragmentu całości innej gry, widzę podobieństwa, więc wrzucam do jednego wora. Co z tego, że Uncharted i Gearsy mają wspólne elementy, skoro jako całość to zupełnie inne produkcje oferujące inne doznania.
Dodge Chellenger 5.9 Hemi i Dodge Ram 5.9 Hemi mają ten sam silnik. Rozumiem, że wrzucasz je do jednej kategorii samochodów?
  • 0

#23 fingus Napisany 13 czerwca 2012 - 22:46

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Co do doznań, to te z Gearsów są bardziej spójne i pełne - tam wcielamy się w pudziana w wielkim pancerzu i z piłą zamontowaną pod karabinem - oczywiście, że będziemy rzezać wrażych nicponi - do tego nas stworzono. A w Uncharted? Wcielamy się w wesołego zawadiakę i poszukiwacza skarbów, a potem w ciągu paru godzin mordujemy circa 1000 terrorystów z użyciem broni maszynowej. Seagal do spółki z Willisem nie dokonali takiego dzieła we wszystkich swoich filmach. :trup:
  • 0

#24 Ryan Napisany 13 czerwca 2012 - 23:33

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Każdy samochód ma silnik. Ale nie każdy ma bagażnik. Dach. Radio. Tylne siedzenia. Wyobrażam sobie samochód bez dachu. Ale nie bez silnika. I będziesz oceniał każdy samochód tylko i wyłącznie z perspektywy silnika, czy jako całość?

Brawo. Czyli jeśli ktoś powie: te dwa samochody mają bardzo podobne silniki; Ty wykrzykniesz: ALE TEN JEST CZERWONY!

Gratsy. :fp:
  • 0

#25 Godot Napisany 13 czerwca 2012 - 23:50

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:

szuterem w rynnach


Ja widzę, że określiłeś przynależność gatunkową. Więc porównanie do koloru chybione totalnie. Chyba, że samochody, dla Ciebie, dzielą się na żółte, czerwone, niebieskie i resztę.
  • 0

#26 Ryan Napisany 14 czerwca 2012 - 00:06

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Aha, to teraz będziesz brnął w kierunku "przynależność gatunkowa nie jest określona mechaniką". Ok, to czym? Cutscenkami? Platformówka z przerywnikami filmowymi to gatunkowo to samo, co puzzle z przerywnikami filmowymi? A może fabułą? To taki Wing Commander i Command & Conquer to praktycznie identyczne gry: nie dość, że obie mają cutscenki z aktorami, to jeszcze w obu fabuła kręci się wokoło grupki żołnierzy ratujących (wszech)świat, z którymi przechodzimy z misji do misji i śledzimy ich perypetie. Jedni się lubią, inni nie, pojawia się kilku znanych aktorów w stereotypowych rolach. Klony normalnie. Halo Wars i Halo ileś tam to też gatunkowo identyczne gry, bo mają zbliżoną fabułę i identyczny setting.
  • 0

#27 Godot Napisany 14 czerwca 2012 - 00:12

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Czego nie zrozumiałeś w wypowiedzi: "Ja na gry też patrzę jako na całość. Nie wycinam sobie pewnego fragmentu całości, porównuję do innego fragmentu całości innej gry, widzę podobieństwa, więc wrzucam do jednego wora"?
Może powiększę:
Ja na gry też patrzę jako na całość
Serio pytam. Bo musiałeś czegoś nie zrozumieć, skoro napisałeś co napisałeś.
  • 0

#28 Ryan Napisany 14 czerwca 2012 - 00:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Najwyraźniej nie ogarniasz koncepcji gatunku. Nie czaisz też tego, że nie oceniałem gry, a klasyfikowałem ją. Doczytaj, wrócimy do rozmowy. :)
  • 0

#29 Godot Napisany 14 czerwca 2012 - 00:45

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Greg: Nie wycinam sobie pewnego fragmentu całości, porównuję do innego fragmentu całości innej gry, widzę podobieństwa, więc wrzucam do jednego wora
Ryan: Platformówka z przerywnikami filmowymi to gatunkowo to samo, co puzzle z przerywnikami filmowymi?
Ja mam doczytać? Cool.

Nie ogarniam jak do jednego wora można wrzucić dwie różne koncepcyjnie gry "bo się strzela i jest kamera tpp". To tak jakbyś wrzucił do jednego wora wspomnianego przeze mnie Challengera i Rama, "bo mają mocne, takie same, silniki". Co z tego, że mają. Co z tego, że się strzela. Odbiór tych samochodów i tych gier jest zupełnie inny. Jasne, można na Challengera zapakować pianino na dach i można Ramem startować w wyścigach po owalnych torach. Tak samo można grać w Uncharted jak w strzelankę. Tylko jest to sztuczne, bezsensowne i dziwne. Bo są lepsze gry w których się strzela niż Uncharted i są lepsze samochody do przewozu pianina niż Challenger. Dlatego te Twoje klasyfikacje są pozbawione sensu. Są sztuczne, bo robisz je na podstawie jednego elementu gry.
A traktowanie rozmówców z góry sobie daruj. Nie jestem gówniarzem, żebyś mi pisał o doczytaniu, czajeniu i ogarnianiu. Nie jesteś aż tak skomplikowany, żebym nie rozumiał co masz na myśli.
  • 0

#30 Danteusz Napisany 14 czerwca 2012 - 08:12

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Po raz kolejny informuję że Uncharted jest przez większość dużych stron o grach klasyfikowane jako Action-Adventure, z kolei Gearsy czy Halo jako Shooter. Wolę trzymać się klasyfikacji gatunkowej dobranej przez opiniotwórcze media, nie przez Ryana na forum. Jak ktoś chce robić własne definicje gatunków - proszę bardzo, ale niech nie wymusza swoich sprzecznym z powszechnie przyjętymi poglądów na innych.
  • 0



Inne z tagami: