Tymczasem na Kickstarterze...
#601 Napisany 02 października 2014 - 18:55
https://www.kickstar...1095869/reflex/
Fundusze nie wpływają wystarczająco silnie, żeby ukończono projekt, ale kto wie, kto wie. Uwielbiam CPMA i gra na tej mechanice pieści mnie w odpowiedni sposób.
#602 Napisany 02 października 2014 - 21:37
Wczoraj wsparłem polskie Warlocks - https://www.kickstar...1946/warlocks-0 - ledwo się udało osiągnąć cel. Super pykało mi się w demko na sieci pod względem samego sterowania. Co prawda arenowe nawalanie mnie różnie kręci, ale kolo bez rąk mnie przekonał
Ten post był edytowany przez Kradziej dnia: 02 października 2014 - 21:38
#603 Napisany 03 października 2014 - 14:53
ludzie w tym roku juz nie są tak łatwowierni i dają duzo mniej kasy niz w roku poprzednim.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 03 października 2014 - 14:54
#604 Napisany 03 października 2014 - 18:25
Ja rozważam obecnie wsparcie tego:
https://www.kickstar...1095869/reflex/
Fundusze nie wpływają wystarczająco silnie, żeby ukończono projekt, ale kto wie, kto wie. Uwielbiam CPMA i gra na tej mechanice pieści mnie w odpowiedni sposób.
wygląda jak kalka quake 3 arena
#605 Napisany 04 października 2014 - 09:27
to od Czycha + trochę więcej info
Kickstarterowa bańka pękła? Coraz mniej finansowanych projektów, coraz mniej zebranych pieniędzy
Zapoczątkowany przez studio Double Fine bum na Kickstartera to z pewnością jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie gier ostatnich lat. Ugruntowało pozycję niezależnych produkcji i pozwoliło na stworzenie wielu tytułów, które bez tego nigdy by nie powstały. Wygląda jednak na to, że szaleństwo powoli dobiega końca.
Ciekawe dane na ten temat zebrał i przedstawił Thomas Bidaux z firmy konsultingowej Ico Partners. Z jego wyliczeń wynika, iż w pierwszej połowie tego roku na Kickstarterze udało się sfinansować 175 tytułów. Prognoza na cały rok wynosi więc 350 ufundowanych gier. Tymczasem w 2013 roku zebrano pieniądze na aż 446 tytułów.
Jeszcze marniej sytuacja wygląda, jeśli chodzi o wpłacane kwoty. W całym 2013 roku zebrano prawie 58 milionów dolarów. Z kolei w pierwszej połowie tego roku - "zaledwie" 13,5 miliona. Prognoza na cały rok wynosi więc 27 milionów dolarów. To ciągle imponująca suma, ale nie sposób zauważyć ogromnego spadku w porównaniu z rokiem poprzednim.
W 2013 roku 21 tytułom udało się zebrać ponad 500 tysięcy dolarów. A w pierwszej połowie tego roku dokonały tego jedynie trzy produkcje - Kingdom Come: Deliverance, Amplitude i Unsung Story.
Grom fundowanym na Kickstarterze z pewnością nie pomagają afery, o jakich słyszymy coraz częściej. Yogventures zebrało 567 tysięcy dolarów i nigdy się nie ukaże. Clang zostało skasowane, choć na produkcję uzbierano 526 tysięcy dolarów. Nic dziwnego, że gracze są coraz ostrożniejsi i coraz mniej chętnie przeznaczają swoje pieniądze na zaledwie obietnice gier.
Bidaux zwraca też uwagę na to, że największym konkurentem Kickstartera i crowdfundingu w ogóle może być wczesny dostęp na Steamie. Tam też płaci się za obietnicę, ale dostaje się jednak od razu coś, w co można już zagrać. Wielu deweloperów także chętniej wybiera ten model - nie liczy się zebrana suma, a pieniądze można zbierać cały czas, a nie tylko w trakcie trwania kampanii.
Dni Kickstartera nie są jeszcze policzone, wszystko wskazuje jednak na to, że w najbliższym czasie nie powinniśmy spodziewać się kolejnych spektakularnych zbiórek na tym serwisie. Ale może to i dobrze? Przecież od początku miało to być, zdaje się, narzędzie dla mniejszych i ambitnych projektów, a nie dyktowanych nostalgią powrotów wielkich twórców. Może wszystko po prostu wraca do normy?
#606 Napisany 06 października 2014 - 07:20
Czyli CPMA Ci nic nie mówi.wygląda jak kalka quake 3 arena
#607 Napisany 18 października 2014 - 11:02
https://www.kickstar...8672139/urbance
I dla miłośników niepowodzeń: http://drop-kicker.com/
#608 Napisany 18 października 2014 - 11:45
#609 Napisany 21 października 2014 - 13:37
https://www.kickstar...s/impact-winter
Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 21 października 2014 - 13:38
#610 Napisany 31 października 2014 - 22:30
Nowy trailer "Shadow of the Eternals" - myślałem, że gierka nie uzbierała kasy, a jak widać chyba nadal powstaje.
#611 Napisany 10 listopada 2014 - 21:15
#612 Napisany 19 listopada 2014 - 07:41
H O L Y F U C K !
Niespecjalnie jarał mnie Kickstarter...Mighty No 9 zainteresował, acz dopiero to wywołało prawdziwe zainteresowanie i chęć wsparcia projektu...
https://www.kickstar...t-and-click-adv
Panie i Panowie! Powyżej /poniżej?/ mamy sneak-peek tego , co w 2k16 będzie GOTY! Wspierajcie!
#613 Napisany 21 stycznia 2015 - 10:26
Kolejna gra, ktora choc tylko na pc, mimowolnie wyrzuca kase z mego portfela w strone autorow...
I ten trailer, ktory od publikacji na tym kicku, zdobywa tytul najlepszego trailera w historii videogamingu
https://www.kickstar...rafegame/strafe
Ten post był edytowany przez michalmarek77 dnia: 21 stycznia 2015 - 10:26
#614 Napisany 21 stycznia 2015 - 19:50
#615 Napisany 22 stycznia 2015 - 01:37
zajebiaszczy trailerek
#616 Napisany 22 stycznia 2015 - 14:29
Może nie do końca o grach wideło ale też o grach Czy ktoś może mi wyjaśnić fenomen tego "czegoś"? Sorki ale mój mały móżdżek tego nie ogarnia
https://www.kickstar...ploding-kittens
#617 Napisany 26 stycznia 2015 - 22:25
Internet ma obsesję na punkcie kotów, spójrz na wszystkie gify i memy.
#618 Napisany 05 lutego 2015 - 00:04
#619 Napisany 06 lutego 2015 - 15:39
#620 Napisany 08 lutego 2015 - 01:09
Underworld Ascension zmierza pewnym krokiem do uzyskania środków finansowych, Shadowrun Hong-Kong też sobie świetnie radzi. Wuhląda na to, że fani RPG są oddani i liczni i będą mieli w co szpilać przez następne lata.
#621 Napisany 19 kwietnia 2015 - 12:28
#622 Napisany 30 kwietnia 2015 - 20:44
Jutro rusza zbiórka na tzw. "Project Ukulele", który ma być duchowym spadkobiercą Banjo-Kazooie i innych platformówek 3D. Za sterami byli pracownicy dawnego Rare. Gra ma mieć tytuł "Yooka-Laylee", a w głównej roli kameleon i nietoperz. Poniżej krótki filmik jak to wygląda w ruchu. Zobaczę jakie będą progi, ale to będzie chyba pierwszy projekt jaki wesprę, fajnie to wygląda
Ten post był edytowany przez Inuki dnia: 30 kwietnia 2015 - 20:44
#623 Napisany 30 kwietnia 2015 - 21:00
#624 Napisany 01 maja 2015 - 20:41
#625 Napisany 01 maja 2015 - 20:57
No dokładnie; "Yooka-Laylee" uzbierało główny cel w niecałe 40 minut i z każą chwilą przekraczane są kolejne progi. Do 1 miliona, czyli wersji na konsole, chyba szybko dojdzie, a jeszcze 45 dni zostało W sumie zastanawiam się, czy nie szarpnąć się na wersję pudełkową i dodatki w wersji fizycznej, ale taka opcja jest tylko na PC W sumie najlepsza i tak jest wersja na Nintendo 64 - rozwaliła mnie ta opcja
Ten post był edytowany przez Inuki dnia: 01 maja 2015 - 20:59
#626 Napisany 01 maja 2015 - 23:04
#627 Napisany 03 maja 2015 - 09:48
#628 Napisany 04 maja 2015 - 20:43
Nie umrze, ale szał minąłWygląda na to, że czychowe marzenia o śmierci kickstartera się nie sprawdzają.
#629 Napisany 04 maja 2015 - 21:05
#630 Napisany 04 maja 2015 - 21:11
Szał minął bo musiał minąć. Ale przez osgtatnie pół roku sporo się działo - m.in. Thimbleweed Park, Shadowrun Hong-Kong, Underworld Ascension, Strafe, Descent, Toejam and Earl, teraz Ukulele. Co prawda wszystko to old-schoolowe projekty, no ale było od początku wiadomo, że gracze nie będą wykładać kasy na rzeczy, których nie znają/rozumieją.