Skocz do zawartości

Zdjęcie

Theatrhythm Final Fantasy

indieszero Square Enix 3DS

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
43 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 22 czerwca 2012 - 08:09

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 105 Postów:

Theatrhythm-Final-Fantasy-PAL-launch-Ann

www.theatrhythm.com

http://www.nintendo....tasy_49403.html

http://www.nintendo...._49968.html#top

70 kawałków z 25 lat FF i do tego masa przedrożałego DLC. Demko jest dostępne w eShopie, polecam obadać. Ja byłem blisko kategoryzowania gry jako 'shovelware' po pierwszych zapowiedziach, zagrałem w demka i teraz nie mogę się doczekać. Nawet nie jestem zbytnio fanem Finali i nie kojarzę wszystkich kawałków, ale sam gameplay mnie kupił. Rhythm Thief nie ma startu! ;p


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 02 grudnia 2013 - 12:06

  • 0

#2 MaxVarEmreis Napisany 22 czerwca 2012 - 19:17

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Fakt, jest fajniej niż się można spodziewać na poczatku. Mam nadziej, że tylko będzie więcej urozmaiceń jeśli chodzi o ruchy stylusem po ekranie. Nie mam jednak jakiegoś ogromnego sentymentu do muzyki z serii i nie wiem czy zainteresuje się pełną wersją.
No i 3D w tej grze jest niezauważalne :) Koncentrujemy się na "nutkach" i nie dostrzegamy głebi po prostu, nie ma na to czasu :)
  • 0

#3 Kaxi Napisany 22 czerwca 2012 - 19:24

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 155 Postów:
Za to poziomy trudności są fajne, szybko pojawia się wyzwanie.

Niby popierdółka, ale podobno pełna wersja ma masę zawartości + regularne DLC, co trochę usprawiedliwia wydanie tego w pudełko, bo nie oszukujmy się, wygląda na gierką za parę dolców z cyfrowej.
  • 0

#4 mic Napisany 22 czerwca 2012 - 23:06

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:
Fajniutka ta gra ! Pewnie sporo będzie muzyki co przyniesie nostalgiczne wspomnienia :) sam gameplay na duży plusik - fajniutko jest ale na poziomie ultimate jakoś nie daje sobie rady :) A Wam jak idzie ? :)
  • 0

#5 Kaxi Napisany 22 czerwca 2012 - 23:11

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 155 Postów:
Na środkowym jest wyzwanie, ale dalej przyjemnie, na najwyższym nie dojeżdżam do końca piosenki albo z wielkim trudem.
  • 0

#6 mic Napisany 22 czerwca 2012 - 23:25

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:
No właśnie ten ostatni ultimate niszczy zupełnie :) nie daje tam rady chwila tylko i już fail :)
  • 0

#7 Otacon Napisany 24 czerwca 2012 - 08:30

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 16 070 Postów:
fajna giereczka :) o FF wiele można powiedzieć ale nie to, że ma słabą muzykę. Kupię jak cena spadnie do stówki.
jak by był utwór z FF7 z kościoła to chyba mi się łezka utoczy ;)
  • 0

#8 lukaszSA Napisany 24 czerwca 2012 - 10:08

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 944 Postów:
Ten pierwszy utwór na Ultimate pokonuje mnie w parę sekund. Ale już tego drugiego rozwaliłem bez problemów :king:
Fajna gierka, ale niestety niewiele mam wspólnego z Final Fantasy. Gdyby wyszło coś w tym stylu ale z muzyką z Zeldy czy Mass Effect brałbym bez zastanowienia.
  • 0

#9 Tawotnica Napisany 03 lipca 2012 - 22:36

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 105 Postów:


launch trailer z NA.
  • 0

#10 Tawotnica Napisany 13 lipca 2012 - 23:47

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 105 Postów:
Gorąco polecam TFF! Jeśli chodzi o treść to gra jest dopakowana i imo warta wydania na kartridżu.
Do wyboru mamy 3 tryby:
- series, czyli seria na poziomie basic po 3 utwory z każdej numerowanej części FF
- challenge, czyli to masterowanie utworów co było zaprezentowane w demku
- chaos tower, połączenie FMS+BMS o różnych poziomach trudności z możliwością grania multicart play dla dwóch graczy
Oprócz tego jest masa zbieractwa - 243 kart do albumu, 77utworów muzycznych i 13 filmów czeka na odblokowanie.
Nowe postacie też można zdobyć zbierając kryształy w chaos tower.
Postacie mają levele i statystyki, co jest o tyle przydatne, że możemy szybciej zbierać itemy i ewentualnie grindować exp, żeby było łatwiej na wyższych poziomach trudności.
TFF też wykorzystuje StreetPass, ale oprócz przekazania statystyk chyba nic więcej się nie wymienia.

Oprawa wizualna to największy minus gry. Wygląda na robioną w pośpiechu, efekt 3D jest znikomy, widea w tle EMS są słabej jakości
Brak motywu z FFIX po angielsku jakoś specjalnie mnie nie rusza, bo oprócz FF I & II: Dawn of Souls na GBA i FF III na DS'a trzymałem się z daleka od Finali i większości utworów nawet nie znam.
  • 0

#11 mic Napisany 14 lipca 2012 - 00:26

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:
No już demo dawało fajne odczucia wg mnie :) A jak ten grind i levelowanie postaci wpływa na grę na tych wyższych stopniach trudności ?
  • 0

#12 Tawotnica Napisany 14 lipca 2012 - 00:30

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 105 Postów:
masz więcej HP, przez co możesz sobie częściej pozwolić na bad/miss zanim zginiesz.
  • 0

#13 mic Napisany 14 lipca 2012 - 00:39

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:
A postacie które są w aktualnie walczącej "drużynie" maja jakieś cechy charakterystyczne ? Typu jakaś magia czy specjale ?
  • 0

#14 Tawotnica Napisany 14 lipca 2012 - 00:55

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 105 Postów:
Tak. W zależności od EQ można używać różnych specjali w BMS i boostować sobie statsy. Cloud na przykład ma special 'weapon break', który osłabia ataki potworów. Lightning ma głównie ofensywne magiczne speciale, Cecil defensywne takie jak 'cure' czy 'protect', które chronią przed utratą HP. Bardziej się przydają boosty do statystyk, bo postacie z dopakowanym agility zdobywają częściej itemy i karty w FMS.
EQ montujemy w typowy sposób - 3, 4 sloty i ograniczona ilość CP.
  • 0

#15 szczudel Napisany 14 lipca 2012 - 11:58

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Bardzo chetnie bym w to pograł w HD na wielkim ekranie - rozsiadłbym sie w fotelu i porelaksował w rytmach FF. Szkoda że jest ta gra tylko na handela którego nie mam w planach kupowac.
  • 0

#16 Tawotnica Napisany 14 lipca 2012 - 12:15

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 105 Postów:
Wytłumacz mi w jaki sposób gra miała by funkcjonować na konsoli stacjonarnej, biorąc pod uwagę, że Wii U jeszcze nie wyszło.
Jak już jesteśmy w sferze marzeń to ja bym chętnie zobaczył Theatrhythm innej serii niż FF. Theatrhythm The Legend of Zelda na przykład by mnie dużo bardziej urządzało, bo przynajmniej bym znał cały soundtrack. Link pasuje jak ulał do modelu postaci:

Dodany obrazek
  • 1

#17 mario554 Napisany 14 lipca 2012 - 17:03

mario554

    Mokujin

  • Narybek
  • 26 Postów:


Dla tego kawałka jestem wstanie to kupić ;)
  • 0

#18 Schrodinger Napisany 14 lipca 2012 - 17:06

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
to piszczenie tylko wk***ia, dlaczego nie jest zrobione tak ze jak sie na cos nie nacisnie to po prostu nie zagra normalna melodia jak w GH ?
  • 0

#19 mario554 Napisany 14 lipca 2012 - 17:11

mario554

    Mokujin

  • Narybek
  • 26 Postów:
Może jest?? A ciekawe czy jest jakiś player żeby sobie odsłuchać kawałki ^^
  • 0

#20 Tawotnica Napisany 14 lipca 2012 - 18:51

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 105 Postów:

Może jest??


nie jest, tracisz HP, melodia gra normalnie dalej. To bardziej przypomina Taiko no Tatsujin niż Guitar Hero.

A ciekawe czy jest jakiś player żeby sobie odsłuchać kawałki ^^


jest. Podobnie jak player, żeby oglądać filmiki
  • 0

#21 drAKul Napisany 16 lipca 2012 - 09:52

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:
Nie chcę disować po ograniu dema ale jako mega fan wszystkich EBA, Bębenków, GH, rhythm heaven i całej reszty ja grając te dwa utwory w demo nie czuję rytmu. Dla mnie gra słabo idzie w melodię utworów i często bardziej się czuję jakbym naparzał w kolorowe kółeczka niż szedł z flow muzyki. Nie wiem jak jest z resztą gry ale po filmikach oraz włsnym doswiadczeniu z demem dla mnie gra sporo odbiega od EBA i RH.
  • 0

#22 Otacon Napisany 16 lipca 2012 - 16:18

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 16 070 Postów:
a ja po demku jestem na + i jak tu czytam gra jest bogata w treść i mocno skillerska co lubię. Na allegro już do 130 pln zeszła :tak:
  • 0

#23 Kaz Napisany 31 lipca 2012 - 21:40

Kaz

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 613 Postów:
Gierka bardzo przyjemna. Naprawde wiele radosci daje dopiero na drugim poziomie trudnosci, ale na trzecim zdecydowanie za mocno pokazuje nam jak bardzo ciency jestesmy. Mam nadzieje ze SE zrobi kolejną odsłonę z muzyka z Chrono Cross'a.
  • 0

#24 Tawotnica Napisany 31 lipca 2012 - 22:54

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 105 Postów:
co ty, Chaos Tower hartuje. Tak od 75lvl wzwyż zaczynają się obracające strzałki, to dopiero hardcore. Bez EQ imo nie do przejścia.
Samo zrobienie Ultimate ze stoic bonus jest proste, jak już masz wygrindowane postacie. Wymasterowanie z kolei na SSS wszystkiego graniczy z jakimś cudem. Dopiero w dwóch utworach mi się udało.
  • 0

#25 Texz Napisany 01 sierpnia 2012 - 20:16

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Zamówiłem w Zavvi. Zbyt dużo wspomnień gdy oglądałem reckę. Jeżeli wyszła by Theathryma w TLOZ byłbym w siódmym niebie.
  • 0

#26 Kaz Napisany 03 sierpnia 2012 - 10:15

Kaz

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 613 Postów:

to piszczenie tylko wk***ia, dlaczego nie jest zrobione tak ze jak sie na cos nie nacisnie to po prostu nie zagra normalna melodia jak w GH ?

Da się to wyłączyć całkowicie albo ściszyć w opcjach, ale tak na prawdę to bez tego gra się o wiele gorzej... te dźwięki są dosyć pomocne w grze.

Samo zrobienie Ultimate ze stoic bonus jest proste, jak już masz wygrindowane postacie. Wymasterowanie z kolei na SSS wszystkiego graniczy z jakimś cudem. Dopiero w dwóch utworach mi się udało.

W sumie rzeczywiście Ultimate nie jest takie złe jak się przyzwyczai. NA początku zagrałem w One Winged Angel i mnie zniszczyło więc myślałem że wszystko będzie takie trudne, jak na razie robie to dużo okazało się być całkiem prostych.

A w Tower jestem dopiero na czterdziestym którymś levelu i już jest mocno ciężko na battle songach... Także na tych 70tkach to mnie chyba zniszczy.
  • 0

#27 Tawotnica Napisany 03 sierpnia 2012 - 10:30

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 105 Postów:
pamiętaj, że im wyższy level postaci, którymi przechodzisz nutki w towerze tym wyższy poziom trudności będzie kolejnej nutki. Do framienia kryształów dobrze stworzyć najpierw drużynę low-level i nazdobywać parę prostych nutek, żeby później móc drużyną na 99 w jednym kawałku nawet 3 razy bossa rozklepać.
  • 0

#28 Tawotnica Napisany 10 grudnia 2012 - 13:45

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 105 Postów:
http://www.jp.square...om/theatrhythm/

nowu teaser site TFF. Pewnie będzie wersja na iOS. Spoko, zacna to giereczka, oby jak najwięcej ludzi miało możliwość zagrania, bo na 3DSie tytuł został mocno niedoceniony.
  • 0

#29 Kaxi Napisany 10 września 2013 - 13:51

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 155 Postów:

Bedzie sequelik, spring 2014.


  • 0

#30 Tawotnica Napisany 10 września 2013 - 15:53

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 105 Postów:
Miło. Spodziewałem się iOS, szczerze mówiąc. Teraz tylko liczyć na to, że nie zrezygnują z wydania w EU. Z pierwszym TFF ponad 50h spędziłem, więc sequel to dla mnie must-have.
  • 0



Inne z tagami: