Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resistance: Fall of Man


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1033 odpowiedzi na ten temat

#61 Jedyn Napisany 25 lipiec 2006 - 11:12

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:
Yeti, kiedy zaczniesz podawać źródła? Poważnie, to już zaczyna być meczące, tak samo jak wklejanie całego newsa po angielsku, bez żadnego streszczenia itp
  • 0

#62 xell Napisany 25 lipiec 2006 - 11:44

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:
YOGI tego nie czyta, nie oczekuj więc streszczenia :ninja:
  • 0

#63 Ryan Napisany 25 lipiec 2006 - 12:19

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32170 Postów:
Czepiacie się. To już jest streszczenie treści ze skanów - i dobrze, bo ciężko się czyta takie mróweczki. :) Zapowiada się słodko.
  • 0

#64 Jedyn Napisany 25 lipiec 2006 - 12:25

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:
ja nie wiem czy to streszczenie skanów, czy wypracowanie yetiego. Nie bede prowadził dochodzenia skąd jest info, wystarczy podać źródło
  • 0

#65 Gość__* Napisany 27 lipiec 2006 - 22:04

Gość__*
  • Goście
A tu kilka fotek ktore prezentuja sie lepiej niz oficjalne screeny od Sony (lol)

Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
  • 0

#66 Gnato Napisany 27 lipiec 2006 - 22:26

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1457 Postów:
Skany z czasopisma z PlayStation w tytule ignoruje, ale reszta też prezentuje się znakomicie, no, poza 30 klatkami. Będą musieli zrobić masę efektów i filtrów, żeby gracze to wybaczyli, bo dla mnie animacja jest najważniejsza.
  • 0

#67 Jedyn Napisany 27 lipiec 2006 - 22:29

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:
ja akurat nie rozumiem tej nagonki na animacje. 60 fpsów jest świetne, ale dobre 30 fpsów + lepsza grafa to imo więcej niż wynagrodzenie straty tych 30 fpsów :)
  • 0

#68 Gnato Napisany 27 lipiec 2006 - 22:34

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1457 Postów:

ja akurat nie rozumiem tej nagonki na animacje. 60 fpsów jest świetne, ale dobre 30 fpsów + lepsza grafa to imo więcej niż wynagrodzenie straty tych 30 fpsów :)


Wiesz, ja od czasu kiedy zobaczyłem nocną trasę w Gran Turismo w trybie Hi-Spec jestem fanem 60klatek. Ta płynność bardzo urealnia obraz i ułatwia sterowanie. Dlatego ja mam podejście odwrotne- przedewszystkim płynne jak masełko 60 klatek, a potem reszta.
  • 0

#69 Gość__* Napisany 09 sierpień 2006 - 14:59

Gość__*
  • Goście
Nowe screeny

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

wow gra wyglada coraz lepiej, sadze ze na TGS Resistance bedzie prezentowała sie znacznie lepiej niz podczas E3.
  • 0

#70 Danteusz Napisany 09 sierpień 2006 - 15:05

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27923 Postów:
Cieżko porównać bo screeny są za małe, ale na pewno gra wypięknieje do premiery.
  • 0

#71 McDrive Napisany 09 sierpień 2006 - 15:14

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

Cieżko porównać bo screeny są za małe

Cholernie małe. Prawie nic nie widać.
  • 0

#72 Jedyn Napisany 09 sierpień 2006 - 15:19

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:
ale wyglada fajnie ;) jest klimacik :)
  • 0

#73 Danteusz Napisany 09 sierpień 2006 - 15:25

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27923 Postów:
Pierwsze dwa screeny klimatycznie przypominaja mi Gears of War.
  • 0

#74 Gość__* Napisany 09 sierpień 2006 - 16:01

Gość__*
  • Goście
na tym screenie widzimy mechanicznego pajaka
Dodany obrazek

mam nadzieje ze nie zastapił on "normalnego" pająka (ten prezentował sie bardzo fajnie)
Dodany obrazek
  • 0

#75 MaxVarEmreis Napisany 09 sierpień 2006 - 16:38

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

na tym screenie widzimy mechanicznego pajaka


mam nadzieje ze nie zastapił on "normalnego" pająka (ten prezentował sie bardzo fajnie)
]

Być moze jest to ludzki pojazd. Odpowiedz, na "pająka" obcych.
  • 0

#76 McDrive Napisany 09 sierpień 2006 - 19:01

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

na tym screenie widzimy mechanicznego pajaka


mam nadzieje ze nie zastapił on "normalnego" pająka (ten prezentował sie bardzo fajnie)
]

Być moze jest to ludzki pojazd. Odpowiedz, na "pająka" obcych.

Jest dokładnie jak piszesz. A to przykład że "pająki" raczej zostają: http://img50.imagesh...scan0004zi5.jpg
  • 0

#77 Gość__* Napisany 12 sierpień 2006 - 10:27

Gość__*
  • Goście
1ups Podcast:


Mark Rein and Cliffy B. (GeOW developers) said they really enjoyed Resistance at E3 and were looking forward to it...

They recognized Resistance: Fall of man as their most wanted game (besides GoW) this year.
  • 0

#78 Gość__* Napisany 12 sierpień 2006 - 23:08

Gość__*
  • Goście
Those were from PSM. There originally were high-res.

We generally don't have the HUD on screen, but the game does have a HUD.

Some of the comments on GAF are entertaining, like "Where is the gore?"

Don't worry about that, as with magazines that are read by folks of all ages, we tune it down and try not to show gore. .

JS
_________________
James Stevenson
Insomniac Games

http://forums.insomn... ... hp&t=31837
  • 0

#79 McDrive Napisany 13 sierpień 2006 - 16:28

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Zauważyłem jedną ciekawą rzecz: w tej grze podobno nie było II WŚ tylko czemu na jednym z trailerów z E3 jest pokazana mapa Europy z "teraźniejszości"(chodzi mi o ten trailer w którym mapa zaczyna sie powoli zapełniać czarnym kolorem wskazującym postęp obcych).

O tu(ni ma belarusi i ukrainy; za to Polska jak aktualna): http://img101.images.../7457/euwv2.jpg
  • 0

#80 Gość__* Napisany 14 sierpień 2006 - 22:18

Gość__*
  • Goście
Key features

* Epic single player campaign
* Co-operative, split screen multiplayer and highly customizable online gameplay.
* PlayStation 3 superior power enables Resistance: Fall of Man to feature a wide variety of fluidly moving characters that exhibit more sophisticated behaviors and interact with their environments more realistically.
* Greater processing power on PlayStation 3 and Blu-ray technology enables more immersive visual and sound effects in Resistance: Fall of Man, heightening the chaos of large-scale warfare.
* A powerful rendering engine allows Resistance: Fall of Man to feature a greater variety of highly detailed and interactive environments for a console FPS experience, including large battlefields and sprawling military command centers.
* Insomniac Games has combined its passion for creating exotic weapons and vehicles with a proprietary physics system to create a unique human and alien arsenal.

http://ps3.qj.net/Re... ... /aid/61770
  • 0

#81 Gość__* Napisany 15 sierpień 2006 - 20:01

Gość__*
  • Goście
Sony's Marketing Invasion for Resistance: Fall of Man

http://ps3.qj.net/So... ... /aid/61894
  • 0

#82 Gość__* Napisany 18 sierpień 2006 - 08:13

Gość__*
  • Goście
Z forum Insomniac Games

Pytanie jednego z uzytkowników fora.

EvilTaru wrote:

Has the graphics improved over the E3 demo? If so how much?

Odpowiedz

James Stevenson (Insomniac Games)

Over the E3 demo? Hah! I'm incredibly impressed with how much the graphics have improved in the past two weeks. I almost didn't recognize a couple of levels now that the lighting has gone in.
http://forums.insomn...pic.php&t=31570

:skacze:
  • 0

#83 Gość__* Napisany 21 sierpień 2006 - 16:57

Gość__*
  • Goście
Nowe 2 screeny:

http://img126.images... ... g01qn3.jpg
http://img241.images... ... g02fk4.jpg
  • 0

#84 Jedyn Napisany 21 sierpień 2006 - 18:12

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:
bez reweli
  • 0

#85 Gość__* Napisany 21 sierpień 2006 - 18:57

Gość__*
  • Goście
Znowu...

http://static.flickr...faa3d8161_b.jpg
http://static.flickr...751d62496_b.jpg
http://static.flickr...20e93a4dd_b.jpg
  • 0

#86 Jedyn Napisany 21 sierpień 2006 - 19:03

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:
podtrzymuje zdanie :)
  • 0

#87 Gość__* Napisany 21 sierpień 2006 - 19:59

Gość__*
  • Goście
These screens were taken before a lot of the recent polishing has gone into the game.

In another thread I said lighting has been going in. This is one of the last things to go into some of these levels. This lighting is essentially another coating of polish that really just gives some areas a completely different feel. Some seem to be taking that comment a bit out of context (NeoGAF etc.). The overall point is that we're in the polishing phase now, and the game is continuing to look better and better and some levels have made huge jumps over the past month.
  • 0

#88 heaven77 Napisany 21 sierpień 2006 - 20:16

heaven77

    Mega Man

  • Narybek
  • 100 Postów:
http://playstation3.... ... e/1204.jpg

Blur blur widze :bue:

sry nie ten temat :sciana:

dzieki dante za uwage :hejka:
  • 0

#89 Danteusz Napisany 21 sierpień 2006 - 20:22

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27923 Postów:
heaven77, nie ten temat :P
  • 0

#90 Gość__* Napisany 21 sierpień 2006 - 22:04

Gość__*
  • Goście
Dodany obrazek
:)
  • 0