Yeti, kiedy zaczniesz podawać źródła? Poważnie, to już zaczyna być meczące, tak samo jak wklejanie całego newsa po angielsku, bez żadnego streszczenia itp
Resistance: Fall of Man
Rozpoczęte przez
McDrive
, 08 03 2006 12:33
1033 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 25 lipca 2006 - 11:12
#62 Napisany 25 lipca 2006 - 11:44
YOGI tego nie czyta, nie oczekuj więc streszczenia
#63 Napisany 25 lipca 2006 - 12:19
Czepiacie się. To już jest streszczenie treści ze skanów - i dobrze, bo ciężko się czyta takie mróweczki. Zapowiada się słodko.
#64 Napisany 25 lipca 2006 - 12:25
ja nie wiem czy to streszczenie skanów, czy wypracowanie yetiego. Nie bede prowadził dochodzenia skąd jest info, wystarczy podać źródło
#65 Gość__* Napisany 27 lipca 2006 - 22:04
A tu kilka fotek ktore prezentuja sie lepiej niz oficjalne screeny od Sony (lol)
#66 Napisany 27 lipca 2006 - 22:26
Skany z czasopisma z PlayStation w tytule ignoruje, ale reszta też prezentuje się znakomicie, no, poza 30 klatkami. Będą musieli zrobić masę efektów i filtrów, żeby gracze to wybaczyli, bo dla mnie animacja jest najważniejsza.
#67 Napisany 27 lipca 2006 - 22:29
ja akurat nie rozumiem tej nagonki na animacje. 60 fpsów jest świetne, ale dobre 30 fpsów + lepsza grafa to imo więcej niż wynagrodzenie straty tych 30 fpsów
#68 Napisany 27 lipca 2006 - 22:34
ja akurat nie rozumiem tej nagonki na animacje. 60 fpsów jest świetne, ale dobre 30 fpsów + lepsza grafa to imo więcej niż wynagrodzenie straty tych 30 fpsów
Wiesz, ja od czasu kiedy zobaczyłem nocną trasę w Gran Turismo w trybie Hi-Spec jestem fanem 60klatek. Ta płynność bardzo urealnia obraz i ułatwia sterowanie. Dlatego ja mam podejście odwrotne- przedewszystkim płynne jak masełko 60 klatek, a potem reszta.
#69 Gość__* Napisany 09 sierpnia 2006 - 14:59
Nowe screeny
wow gra wyglada coraz lepiej, sadze ze na TGS Resistance bedzie prezentowała sie znacznie lepiej niz podczas E3.
wow gra wyglada coraz lepiej, sadze ze na TGS Resistance bedzie prezentowała sie znacznie lepiej niz podczas E3.
#70 Napisany 09 sierpnia 2006 - 15:05
Cieżko porównać bo screeny są za małe, ale na pewno gra wypięknieje do premiery.
#71 Napisany 09 sierpnia 2006 - 15:14
Cholernie małe. Prawie nic nie widać.Cieżko porównać bo screeny są za małe
#72 Napisany 09 sierpnia 2006 - 15:19
ale wyglada fajnie jest klimacik
#73 Napisany 09 sierpnia 2006 - 15:25
Pierwsze dwa screeny klimatycznie przypominaja mi Gears of War.
#74 Gość__* Napisany 09 sierpnia 2006 - 16:01
na tym screenie widzimy mechanicznego pajaka
mam nadzieje ze nie zastapił on "normalnego" pająka (ten prezentował sie bardzo fajnie)
mam nadzieje ze nie zastapił on "normalnego" pająka (ten prezentował sie bardzo fajnie)
#75 Napisany 09 sierpnia 2006 - 16:38
Być moze jest to ludzki pojazd. Odpowiedz, na "pająka" obcych.na tym screenie widzimy mechanicznego pajaka
mam nadzieje ze nie zastapił on "normalnego" pająka (ten prezentował sie bardzo fajnie)
]
#76 Napisany 09 sierpnia 2006 - 19:01
Jest dokładnie jak piszesz. A to przykład że "pająki" raczej zostają: http://img50.imagesh...scan0004zi5.jpgByć moze jest to ludzki pojazd. Odpowiedz, na "pająka" obcych.na tym screenie widzimy mechanicznego pajaka
mam nadzieje ze nie zastapił on "normalnego" pająka (ten prezentował sie bardzo fajnie)
]
#77 Gość__* Napisany 12 sierpnia 2006 - 10:27
1ups Podcast:
Mark Rein and Cliffy B. (GeOW developers) said they really enjoyed Resistance at E3 and were looking forward to it...
They recognized Resistance: Fall of man as their most wanted game (besides GoW) this year.
Mark Rein and Cliffy B. (GeOW developers) said they really enjoyed Resistance at E3 and were looking forward to it...
They recognized Resistance: Fall of man as their most wanted game (besides GoW) this year.
#78 Gość__* Napisany 12 sierpnia 2006 - 23:08
Those were from PSM. There originally were high-res.
We generally don't have the HUD on screen, but the game does have a HUD.
Some of the comments on GAF are entertaining, like "Where is the gore?"
Don't worry about that, as with magazines that are read by folks of all ages, we tune it down and try not to show gore. .
JS
_________________
James Stevenson
Insomniac Games
http://forums.insomn... ... hp&t=31837
We generally don't have the HUD on screen, but the game does have a HUD.
Some of the comments on GAF are entertaining, like "Where is the gore?"
Don't worry about that, as with magazines that are read by folks of all ages, we tune it down and try not to show gore. .
JS
_________________
James Stevenson
Insomniac Games
http://forums.insomn... ... hp&t=31837
#79 Napisany 13 sierpnia 2006 - 16:28
Zauważyłem jedną ciekawą rzecz: w tej grze podobno nie było II WŚ tylko czemu na jednym z trailerów z E3 jest pokazana mapa Europy z "teraźniejszości"(chodzi mi o ten trailer w którym mapa zaczyna sie powoli zapełniać czarnym kolorem wskazującym postęp obcych).
O tu(ni ma belarusi i ukrainy; za to Polska jak aktualna): http://img101.images.../7457/euwv2.jpg
O tu(ni ma belarusi i ukrainy; za to Polska jak aktualna): http://img101.images.../7457/euwv2.jpg
#80 Gość__* Napisany 14 sierpnia 2006 - 22:18
Key features
* Epic single player campaign
* Co-operative, split screen multiplayer and highly customizable online gameplay.
* PlayStation 3 superior power enables Resistance: Fall of Man to feature a wide variety of fluidly moving characters that exhibit more sophisticated behaviors and interact with their environments more realistically.
* Greater processing power on PlayStation 3 and Blu-ray technology enables more immersive visual and sound effects in Resistance: Fall of Man, heightening the chaos of large-scale warfare.
* A powerful rendering engine allows Resistance: Fall of Man to feature a greater variety of highly detailed and interactive environments for a console FPS experience, including large battlefields and sprawling military command centers.
* Insomniac Games has combined its passion for creating exotic weapons and vehicles with a proprietary physics system to create a unique human and alien arsenal.
http://ps3.qj.net/Re... ... /aid/61770
* Epic single player campaign
* Co-operative, split screen multiplayer and highly customizable online gameplay.
* PlayStation 3 superior power enables Resistance: Fall of Man to feature a wide variety of fluidly moving characters that exhibit more sophisticated behaviors and interact with their environments more realistically.
* Greater processing power on PlayStation 3 and Blu-ray technology enables more immersive visual and sound effects in Resistance: Fall of Man, heightening the chaos of large-scale warfare.
* A powerful rendering engine allows Resistance: Fall of Man to feature a greater variety of highly detailed and interactive environments for a console FPS experience, including large battlefields and sprawling military command centers.
* Insomniac Games has combined its passion for creating exotic weapons and vehicles with a proprietary physics system to create a unique human and alien arsenal.
http://ps3.qj.net/Re... ... /aid/61770
#81 Gość__* Napisany 15 sierpnia 2006 - 20:01
#82 Gość__* Napisany 18 sierpnia 2006 - 08:13
Z forum Insomniac Games
Pytanie jednego z uzytkowników fora.
EvilTaru wrote:
Has the graphics improved over the E3 demo? If so how much?
Odpowiedz
James Stevenson (Insomniac Games)
Over the E3 demo? Hah! I'm incredibly impressed with how much the graphics have improved in the past two weeks. I almost didn't recognize a couple of levels now that the lighting has gone in.
http://forums.insomn...pic.php&t=31570
Pytanie jednego z uzytkowników fora.
EvilTaru wrote:
Has the graphics improved over the E3 demo? If so how much?
Odpowiedz
James Stevenson (Insomniac Games)
Over the E3 demo? Hah! I'm incredibly impressed with how much the graphics have improved in the past two weeks. I almost didn't recognize a couple of levels now that the lighting has gone in.
http://forums.insomn...pic.php&t=31570
#83 Gość__* Napisany 21 sierpnia 2006 - 16:57
#84 Napisany 21 sierpnia 2006 - 18:12
bez reweli
#85 Gość__* Napisany 21 sierpnia 2006 - 18:57
#86 Napisany 21 sierpnia 2006 - 19:03
podtrzymuje zdanie
#87 Gość__* Napisany 21 sierpnia 2006 - 19:59
These screens were taken before a lot of the recent polishing has gone into the game.
In another thread I said lighting has been going in. This is one of the last things to go into some of these levels. This lighting is essentially another coating of polish that really just gives some areas a completely different feel. Some seem to be taking that comment a bit out of context (NeoGAF etc.). The overall point is that we're in the polishing phase now, and the game is continuing to look better and better and some levels have made huge jumps over the past month.
In another thread I said lighting has been going in. This is one of the last things to go into some of these levels. This lighting is essentially another coating of polish that really just gives some areas a completely different feel. Some seem to be taking that comment a bit out of context (NeoGAF etc.). The overall point is that we're in the polishing phase now, and the game is continuing to look better and better and some levels have made huge jumps over the past month.
#88 Napisany 21 sierpnia 2006 - 20:16
#89 Napisany 21 sierpnia 2006 - 20:22
heaven77, nie ten temat