Resistance: Fall of Man
#901 Gość__* Napisany 31 lipca 2007 - 16:09
Jedyne co mnie martwi to to o czym już była mowa: bardzo słaba interakcja z otoczeniem (choć szyby fajnie sie biją)oraz 100% skrypt. Czasem można pobiegać po naprawdę olbrzymim obszarze ale w rezultacie musisz dojść w jedno konkretne miejsce... dlaczego nie ma ich nigdy choćby dwóch!? Niezłą lipą jest czasem niemożliwość przeskoczenia murka o wysokości 40cm tylko dlatego, że skrytp nie przewiduje skrótu
Bardzo fajnie zrobiona jest opcja slow-motion w karabinie snajperskim... rewelka
Kupiłem PS3 pare dni temu i jak na razie mam tylko 6 gier ale ta jest najbardziej miodna Ide strzelać.
#902 Gość__* Napisany 06 sierpnia 2007 - 21:15
#903 Gość__* Napisany 04 września 2007 - 00:30
Ja mam w buddy na resi ok 40 Polaków gra pewnie ze 2 razy tyle.powiedzcie jak to jest z Resistance w PL. Duzo osob mozna znalesc online? W co najczęściej są grane matche? Jak się spisuje nowy płatny konktent?
#904 Gość__* Napisany 06 września 2007 - 01:31
wielu graczy ma problem z naliczaniem statsów. mi np gra "kradnie" defendery z trybu obj. jak od razu nie naliczy pierwszej rundy po zakończeniu drugiej to już nigdy nie naliczy. znam kilka osób które mają ten problem. ostrzegam tez przed glitchowaniem - pojawiły sie już z tego powodu pierwsze bany kont na ps network. wreszcie skończy sie snajpowanie z poza mapy.WTF?!
Znam sporo osob ktore graja po sieci w Resistance i nikt nie ma tego typu problemow.
Najlepiej zrobisz jak popytasz ludzi na forum PSXE (dzial PLAYSTATION-ONLINE-RESISTANCE)
U mnie wszytsko ładnie sie nabija.
PS. Ins moze czitowałes? ;P
#905 Gość__* Napisany 29 października 2007 - 21:27
#906 Gość__* Napisany 31 października 2007 - 12:06
#907 Gość__* Napisany 02 listopada 2007 - 16:58
New Features:
-Photo Mode: Player with a USB keyboard attached to their Playstation 3 may now take in-game screenshots by pressing the “printscreen” key (multiplayer only). There will be a slight pause as the screenshot is taken. The screenshots will be viewable from the Photo bar of the XMB menu.
-Rumble: Both Multiplayer and Singleplayer Resistance: Fall of Man now support the rumble feature of the Playstation Dual Shock 3 controller.
-New unlockables available on myresistance.net (Clank backpack, Magnet Boots, Ratchet's Wrench)
New Custom Game Options:
-Carbine 40mm Grenades may be turned off without turning off the carbine.
-Bullseye Tags may be turned off without turning off the bullseye.
-Password protection: Players may now create a custom game that requires a password for other players to join. When creating a custom game, select the option named “password” and enter the desired password from the on-screen keyboard. Players who are invited into a password protected game by another player already in the game do not need to enter a password to accept the invite. Password protected games will be indicated by a “lock” icon next to the game name in the “Find Game” screen.
-Global chat: There is a new game option named “Send Voice Chat To All”. If this is enabled, then all players in the game may hear voice chat sent from any other player in the game, including players on the opposing team and spectators. Squad voice chat will still only be heard by members of the same squad. This option defaults to off.
-Additional round balancing mode: “Round balancing” now has a third option available to custom games – “Aggressive”. If round balancing is set to aggressive, it will attempt to rebalance the teams every round based on how well the players scored in the previous round to create the most even teams. “Aggressive” round balancing WILL split parties.
Weapon Balancing: (Aeon rejoice and noobs am cry)
-Bullseye rate of secondary fire (the bullseye tag) has been decreased.
-Shotgun range and damage has been decreased for both primary and secondary fire modes.
-Arc charger fire rate has been increased.
-Arc charger clip size has been reduced.
-Arc charger damage has been decreased for the primary fire and increased for the secondary fire.
-Rocket launcher reload time has been increased.
-Rocket launcher projectile speed has been decreased.
-Rocket launcher splash damage radius has been decreased.
-Frag grenade splash damage radius has been decreased.
-Hedgehog grenade splash damage has been generally increased, although the radius in which it will kill a player in 1 hit has been decreased.
Bug Fixes:
-Fixed several possible collision exploits
-The “Elite Soldier” and “Assassin” medals are now obtainable in all ranked gametypes instead of just Deathmatch and Team Deathmatch
-“Defender” ribbons obtained in ranked CTF games will now correctly add to your total stats
-Fixed several issues that could cause party members to drop out of a party
-Various lobby, disconnect, and miscellaneous fixes.
http://img.photobuck... ... shot_1.jpg
http://img.photobuck... ... shot-1.jpg
#908 Napisany 03 listopada 2007 - 09:54
Musze w końcu kupić router i popykać w RS w sieci, bo nie wytrzymam
#909 Napisany 03 listopada 2007 - 10:47
To się nazywa "balans broni" i nie jest wymysłem InsomniacZaskoczyło mnie to, że patch ingeruje też w zmianę "mocy" broni i ich atrybutów Nie przypominam sobie żeby widział taki zabieg w jakiś innych fpsach...ale widać że twórcy cały czas interesują się Resistance i że cieszy się one nadal dużą popularnością
#910 Napisany 03 listopada 2007 - 13:04
A pamiętam wiele fpsów online na PC, w których właśnie brakowało bardzo takich łatek które lepiej zbalansowały by broń
#911 Napisany 03 listopada 2007 - 14:14
Noobku, przykłady pierwsze z brzegu, które miałytakie patchy to seria Halo czy Gears of War ;]Dante kopne Cię kiedyś za zwracanie się do mnie jak do dzieciaka albo byle jakiego noobka Wiem że to się nazywa balans broni i wiem że nie jest wymysł Insomniac...ale osobiście nie słyszałem jeszcze o żadnej grze na konsole, w której patch ingerowałby również w tą dziedzinę rozgrywki Choć moje doświadczenie z online na konsolach jest raczej znikome...
A pamiętam wiele fpsów online na PC, w których właśnie brakowało bardzo takich łatek które lepiej zbalansowały by broń
#912 Napisany 03 listopada 2007 - 14:26
#913 Napisany 03 listopada 2007 - 15:10
cycku, chyba wiesz jakie mam konsole?Noobku, przykłady pierwsze z brzegu, które miałytakie patchy to seria Halo czy Gears of War
Poza tym zdaje się że napisałem coś odnośnie mojego obycia z fpsami online na konsolach i odnosiłem się do swojego doświadczenia chociażby z CSem, DODem, itd...
No ale kończmy ten offtop bo sie zaczynam z Wami spoufalać Za jakiś tydzień w końcu powinienem posiąść router i sprawdzić PS network
#914 Gość__* Napisany 03 listopada 2007 - 15:26
#915 Napisany 04 listopada 2007 - 03:40
#916 Napisany 04 listopada 2007 - 03:55
#917 Gość__* Napisany 04 listopada 2007 - 06:59
Mam zamiar kupic ta gierke ale nie jestem w 100% przekonany i teraz pytam sie warto?
gra jest najlepszą obecnie grą multiplajer kupa ludzi na necie najlepiej złożoną jako całość singiel też zajebisty samj musisz sie przekonać dlaczego ta gra tak dobrze sie sprzedawała jak lubisz future fppsy musisz w nią zagrać.Pozatym ożesz ją wyrwać na allegro za 50-60 zeta bo prawie kazdy ją ma to dodatkowy plus oczywiście na cod4 kazdy teraz czeka ale nie każdy bedzie miał kase aby go kupić wiec ressa polecam polecam i jeszce raz polecam
#918 Napisany 04 listopada 2007 - 18:03
czy ja zadalem pytanie o wybur?!nie warto, lepiej kupic CoD4
Pozatym nie nawidze comandowskich rozkazow -moj brat kupil R6 vegas i nie moge na to patrzyc -najgorsza gra ever wiec nie mam zamiaru teraz kupowac cod4 chocby milala super grafe.
Kto jeszce by mi polecil R:fom
#919 Gość__* Napisany 05 listopada 2007 - 10:04
Multi jest swietne, gra nadal bardzo duzo ludzi (Mecze wyszukują sie w 4 sekundy) sporo naszych rodaków (obecnie są chyba 4 klany)
Gierke możesz kupić za małe pieniądze na allegro.
#920 Gość__* Napisany 05 listopada 2007 - 10:12
#921 Napisany 05 listopada 2007 - 19:01
wybór, nienawidzę.czy ja zadalem pytanie o wybur?!nie warto, lepiej kupic CoD4
Pozatym nie nawidze comandowskich rozkazow -moj brat kupil R6 vegas i nie moge na to patrzyc -najgorsza gra ever wiec nie mam zamiaru teraz kupowac cod4 chocby milala super grafe.
Kto jeszce by mi polecil R:fom
Widze, iz nie masz pojecia o CoD4, gdyż jest to zupełnie inny gameplay niz R6 Vegas. No ale skoro napisales posta, zeby ludzie ci pisali, zebys kupil, to zyj w nieswiadomosci.
#922 Gość__* Napisany 05 listopada 2007 - 21:21
#923 Napisany 06 listopada 2007 - 00:41
#924 Napisany 06 listopada 2007 - 04:30
ja tam wole uslyszec prawdeMam zamiar kupic ta gierke ale nie jestem w 100% przekonany i teraz pytam sie warto? jesli jestem na 99.9% przekonany to jak myslisz co chce uslyszec do ludzi- ze gra jest niczego warta? come on baby>>>
#925 Napisany 06 listopada 2007 - 10:26
#926 Napisany 06 listopada 2007 - 10:40
I tak nie masz specjalnego wyboru w tej kwestii na Ps3. Chociaż IMO CoD4 również mogłby być lepszym zakupem.
Ma wybor. Call of Duty 4. Ale i tak kupi Resistance
#927 Napisany 06 listopada 2007 - 17:50
Chciałem się tak ogólnie zapytać, czy łącze 512 download/128 upload jest wystarczające do gry i lagów nie będzie? Tak się pytam ogólnie, czy wystarcza takie łącze do grania przez PSN.