Resistance: Fall of Man
#961 Napisany 09 grudnia 2007 - 22:24
#962 Napisany 09 grudnia 2007 - 23:17
Ty za to nie grałeś w Resistance, więc skąd możesz wiedzieć, jak wyglądają dalsze levele?co innego widziec, co innego grac. Chociaz nie dla ciebie, ty jakos tekstur oceniasz po trailerach. Tak czy inaczej proponuje wizyte u okulisty, czas chyba zmienic szkla...
#963 Napisany 09 grudnia 2007 - 23:19
wiec, STFU
#964 Napisany 09 grudnia 2007 - 23:44
Nie skończyłeś Resistance i znasz tylkopierwsze, najgorsze graficznie levele, więc jak możesz oceniać tekstury w późniejszych levelach i twierdzić, że absolutnie nie ma tak dobrych na niektórych obiektach, jak w Gearsach?Ja w przeciwienstwie do was sonybojki gralem zarowno w Resistance i Gears of War.
wiec, STFU
#965 Napisany 09 grudnia 2007 - 23:58
Wybacz dziecko mam wieksze pojecie na temat tego w co gralem i jakie gry ukonczylem.
Resistance nie podskakuje graficznie GoW. Pozniejsze lvl owszem wygladaja ladniej niz poczatkowe, ale to nic nie zmienia.
#966 Napisany 10 grudnia 2007 - 01:09
Wystarczy mi informacja, że nie skończyłeś Resistance, aby obalić Twoje fanbojowskie teksty. W sumie Ty nawet nie kupiłeś Resistance, pamiętam Twoje dawne gadki szmatki.Tak? Napisz cos jeszcze... np. ile godzin dzis gralem w Assassins Creed?
Wybacz dziecko mam wieksze pojecie na temat tego w co gralem i jakie gry ukonczylem.
Resistance nie podskakuje graficznie GoW. Pozniejsze lvl owszem wygladaja ladniej niz poczatkowe, ale to nic nie zmienia.
#967 Napisany 10 grudnia 2007 - 01:31
Czy bedziesz miec odwage zamilknac na zawsze?
#968 Napisany 10 grudnia 2007 - 10:26
#969 Napisany 17 grudnia 2007 - 18:03
#970 Napisany 17 grudnia 2007 - 20:22
#971 Napisany 03 stycznia 2008 - 12:54
#972 Napisany 03 stycznia 2008 - 12:55
#973 Napisany 03 stycznia 2008 - 14:26
#974 Napisany 03 stycznia 2008 - 19:44
#975 Gość__* Napisany 05 stycznia 2008 - 02:32
imo klasy postaci całkowicie zniszczą to co prezentuje resi online w tej chwili. na 1 zasówam ze wszystkimi broniami i używam ich w m iarę potrzeby. po co te podziały , może jeszcze pojazdy dadzą. ja sie chyba nie piszę na te zmiany. mam nadzieję że rozgrywka sieciowa nie odbiegnie gameplayem od tej z części pierwszej.z tymi klasami jesli to jest potwierdzona informacja to super pomysl, chociaz troche sciagniety z Team Fortress ale koncepcja sluszna
#976 Napisany 09 stycznia 2008 - 10:53
imo klasy postaci całkowicie zniszczą to co prezentuje resi online w tej chwili. na 1 zasówam ze wszystkimi broniami i używam ich w m iarę potrzeby. po co te podziały , może jeszcze pojazdy dadzą. ja sie chyba nie piszę na te zmiany. mam nadzieję że rozgrywka sieciowa nie odbiegnie gameplayem od tej z części pierwszej.z tymi klasami jesli to jest potwierdzona informacja to super pomysl, chociaz troche sciagniety z Team Fortress ale koncepcja sluszna
pewnie masz trochę racji. Z tym, że ten wykres to jakaś bzdura chyba, to przecież nie mogą być bronie z drugiego resistance'a. W "jedynce" były super a tu jakieś zwykłe pistoleciaki, czy m-16. To raczej jakaś ściema jest.
#977 Gość__* Napisany 09 stycznia 2008 - 16:11
#978 Gość__* Napisany 29 stycznia 2008 - 21:16
#979 Gość__* Napisany 10 lipca 2008 - 08:31
mam od wczoraj DS3 dajcie znać czy Resistance obsługuje wibrę...
bo z tego co czytałem w necie (LIST OF PLAYSTATION®3 TITLES COMPATIBLE WITH DUALSHOCK®3 IN NORTH AMERICA AND EUROPE - September 20th, 2007) powinno działać, ale u mnie dupsko... gdzie ewentualnie szukać jakiegoś update`u
#980 Gość__* Napisany 10 lipca 2008 - 09:34
Z tego co pamiętam, to Resistance było jednym z tytułów startowych. Wtedy jeszcze DS3 nie było, więc raczej dopiero po jakimś patchu będą. A po co patch z wibracjami dla Europy, skoro tu oficjalnie jeszcze DS3 nie ma?
#981 Gość__* Napisany 10 lipca 2008 - 09:52
#982 Gość__* Napisany 10 lipca 2008 - 18:23
#983 Napisany 10 lipca 2008 - 19:04
#984 Gość__* Napisany 11 lipca 2008 - 08:32
Resistance było 4 pozycją jaką ukończyłem na PS3...
+ grafika dobra (bardzo przyjemnie wyglądał śnieg - ten padający)
+ audio dobre ale bez rewelacji
+ gameplay dobry (ale szkoda że życie odnawiało się tylko max 25%)
+ sterowanie padem jak na FPP było całkiem całkiem...
- momentami trochę za łatwa
jak dla mnie 7/10
Co do wrażeń z online`u - lightowo nie jest, trochę obrywam kwestia bardzo szybkiego tempa w porównaniu do singla, ale z czasem...
P.S. W Motorstormie jestem na początku singla i też nie ma wibry, gra nie widzi sama patcha, analogicznie jak w Resistance wejdę online to może gra sama się upgrade`uje
#985 Gość__* Napisany 11 lipca 2008 - 10:23
#986 Gość__* Napisany 11 lipca 2008 - 10:32
#987 Napisany 11 lipca 2008 - 13:59
#988 Gość__* Napisany 11 lipca 2008 - 14:02
#989 Gość__* Napisany 11 lipca 2008 - 14:21
GB jak bym był na kwadracie to bym pewnie sprawdził, ale nie jestem...