Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resistance: Fall of Man


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1033 odpowiedzi na ten temat

#991 Gość__* Napisany 23 lipiec 2008 - 20:05

Gość__*
  • Goście
No czego jak czego, ale klimatu Ratchet and Clank to bym się w Resistance nie spodziewał.
  • 0

#992 Gość__* Napisany 06 sierpień 2008 - 20:51

Gość__*
  • Goście
:shock: :-D

A klimatu Resistance w Ratchecie tez nie?

:lol:
  • 0

#993 Gość__* Napisany 08 sierpień 2008 - 00:56

Gość__*
  • Goście
Co do klimatu chodziło mi że w Ratchecie jest jakiś. W Resistance go nie poczułem. Resistance jest moim zdaniem grą z bardzo słabą fabułą i postacią. Oby R2 był lepszy.
  • 0

#994 Gość__* Napisany 09 sierpień 2008 - 14:48

Gość__*
  • Goście
A jaki FPS na rynku ma ciekawsza postac i fabule? Ja akurat mam dokladnie odwrotne odczucia. Co prawda bohater, ktorym gramy nie wydaje sie specjalnie bystry czy kontaktowy ale na pewno nie jest tuzinkowy.
  • 0

#995 Ney Napisany 15 październik 2008 - 09:04

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8248 Postów:
Ale ta gra jest cholernie nierówna. Niektóre levele są rewelacyjne i śliczne (np. Conversion Center – :king:), inne nudne jak flaki z olejem i w dodatku brzydkie (kanały na których teraz jestem :bue: ). Bronie to samo – snajperka, karabin spoko, ale to coś z kulkami nie wiem jak mogło się przedostać do tego tytułu (nawet nie chodzi o te kulki, ale podobnie jak z shotgunem w ogóle nie czuć ich powera). Z fabułą też IMO jest problem – cała otoczka z Chimerą kapitalna, ale sposób opowiadania tej historii po prostu nie wciąga i Insomniac rozegrał to chyba najgorzej jak mógł. Hale w dodatku wygląda po prostu głupio :) . Mimo wszystko gra się przyjemnie i napewno skończe R:FoM bo jest sporo fajnych momentów i patentów, ale moim zdaniem to jest FPP na poziomie choćby Preya, a nie killerów z tego gatunku...Potencjał jednak ku temu jest i mam nadzieję, że wszystko co MI nie pasuje Insomniac poprawi w sequelu :foch:
  • 0

#996 olfeusz Napisany 15 październik 2008 - 15:15

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3529 Postów:
Na pewno czegoś grze brakuje, ale jest dobre i obecne bardzo tania więc kto nie grał powinien kupić bo samo założenie gry jest fajne. Ledwo zakończyła się II WW, a tu Europę zaatakowała Chimera. Też obecnie jestem w tunelach i muszę przyznać, że ta broń z kulkami jest beznadziejna, ale skuteczna. Shotgun ma powera, zwłaszcza jak się strzela dwoma pociskami, a przeciwnikami aż odrzuca.

Rzeczywiście przedstawienie historii nie nakręca, no ale tak jak mówiłem samo założenie jest świetne i to ratuje fabułę. Co do Hale'a to zwykły, prosty facet. I trzeba też pamiętać, że gra wyszła razem z konsolą i nie spodziewajmy się Nathana czy też Fenixa.

Po ukończeniu jedynki dwójkę biorę na pewno i mam nadzieję, że się nie zawiodę.
  • 0

#997 MonsieurWoland Napisany 15 październik 2008 - 15:38

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15138 Postów:
Mi Resistance nie podszedl. Od ponad roku lezakuje na polce w celu ukonczenia:P U mnie jednak glownym problemem byla mysl, ze przez Insomaniac zamiast grac w kolejnego Ratcheta to cioram w tego szrota :^^:

2jke raczej kupie. Lubie sobie ponarzekac :^^:
  • 0

#998 Gość__* Napisany 15 październik 2008 - 16:10

Gość__*
  • Goście
resistance byl pierwsza gra w jaka gralem w tej generacji i przyznam szczerze,ze bardzo mi podszedl do gustu, moze nie jest to przelom ale bardzo dobry shooter, mi sie tam te chmiery podobaja jak i sam swiat i gemplay ;] dobra gierka ale jakims tam hitem tez nie jest. kiedys z pewnoscia ja ukoncze jak sie dorobie swojego ps3 :)
  • 0

#999 AdamekPL Napisany 29 listopad 2008 - 19:48

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2127 Postów:
Pierwsza gra, którą odpaliłem na ps3 :)
I wrażenia raczej mieszane. Niby wszystko na swoim miejscu, ale gra nie ma tego szlifu, który przyciąga do konsoli.
Grafika jest dobra, bardzo ciekawe bronie, design przeciwników (chimery zjadają stworki z Halo na śniadanie).
Szkoda że gra nie jest dostatecznie epicka, nie ma tutaj takiego efektu że zawsze się coś zajebistego dzieje, jak w Gears of War 2.
Kompani z drużyny są i tyle można o nich dobrego powiedzieć, bo generalnie na nic się nie przydają :)
Strzela się nieźle, ale bez specjalnej satysfakcji.
Średniak, którego jednak ukończę i sprawdzę multi.
Jeśli się w dwójce poprawili to co mi nie leży, to chyba powinienem jak najszybciej zamawiać ;p
  • 0

#1000 Kradziej Napisany 13 marzec 2009 - 21:43

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 15923 Postów:
Kop, kop, kop!
Dzisiaj pierwszy raz usiadłem do Resistance'a samemu i na dłużej - wcześniej był tylko co-op u kumpla, i to krótko. Co mnie najpierw zdziwiło, to nieodnawiajaca sie energia i zupełny brak apteczek - na szczęście szybko zostało to zmienione. Celowanie jest bardzo wygodne,to przecież podstawa i częsty problem konsolowych shooterów. Chimery fajnie giną, fajnie wyglądają, dobrze spełniają rolę przeciwników.
Ogólnie gra jest bardzo podobna do Halo - i tu i tu śmieszne pukawki strzelające glutkami, w obydwu grach zastosowano też taki zdeczka arcade'owy gameplay. Bardziej to Quake niż CoD, o to mi chodzi. Insomniacy oczywiście znowu się popisali i dali nam świetne pukawki - póki co nie mam ich dużo jakoś (snajperka to moja najnowsza zdobycz), ale za to jak! Każdym gunem strzela się inaczej i różnią się one czymś więcej niż tylko kształtem, a secondary fire to w większości przypadków cudeńka. "znaczniki", spowolnienie czasu, tarcza - no cudnie no! :)
Ciekawy jest też sposób opowiadania historii - o wielu zdarzeniach, zamiast obserwować je na własne oczy, dowiadujemy sie z wypowiedzi pani Parker. Natomiast Hale jest dziwny - do tej pory odezwał się jeno DWA razy. Wygląda i zachowuje się też trochę jakby zupełnie nie miał własnej woli, tylko słuchał rozkazów. Ale może takie były zamiary twórców?
Jeszcze (momentami) humor. Scenka, w której dwóch snajperów - brytol i jankes - załatwiają Chimery wesoło sobie przy tym rozmawiając o "dupie Maryni" jest świetna :lol:

Aha - grają jeszcze jacyś ludzie w multi, czy wszyscy przesiedli się do dwójki?
  • 0

#1001 ACZ Napisany 06 styczeń 2010 - 23:07

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 33182 Postów:
Odkopuję temat, bo godzinę temu przeszedłem grę (nie ma trofeów to tylko na normalu). Moim zdaniem Insomniac stworzyło zajebiste uniwersum i świetną historię, a nic nie mówiący Nathan mi pasi. Gra trochę przypomina Halo, szczególnie na otwartych przestrzeniach tylko, że Resistance ma bardziej zróżnicowane i ciekawsze bronie (można kombinować sobie) oraz sam gameplay jest znacznie lepiej dopracowany (np. jazda pojazdami), nie nużący i miodniejszy. Grafa o dziwo jak na tytuł na premierę PS3 prezentuje się ładnie, świetnie prezentują się budowle i statki Chimer.
Po jedynce już wiem, że seria Resistance będzie jedną z moich ulubionych serii strzelanek tej generacji. Ogółem klimatyczna i szybka napierdalanka z zacnym uniwersum. Jak ktoś jeszcze nie grał to grzech nie wziąć za 3 dychy z Allegro. :^^:
8.5/10, więcej nie dam, bo domyślam się, że dwójka jest lepsza.

Aha - grają jeszcze jacyś ludzie w multi, czy wszyscy przesiedli się do dwójki?

Z ciekawości wlazłem do multi i zagrałem jeden mecz w team deathmatch, więc jeszcze grają. ;)

W Resistance 2 już planuję platynkę. :^^: Dodany obrazek Dodany obrazek
  • 0

#1002 Danteusz Napisany 06 styczeń 2010 - 23:21

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 30405 Postów:
Nie zrobisz platynki w R2, 10000 fragów online jest przegięciem
  • 0

#1003 ACZ Napisany 07 styczeń 2010 - 01:06

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 33182 Postów:

10000 fragów online jest przegięciem

Nie dla mnie. Dodany obrazek Dodany obrazek
  • 0

#1004 Danteusz Napisany 07 styczeń 2010 - 01:13

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 30405 Postów:
Czytałem jak ludzie robili to trofeum, zajmuje chyba z miesiąc, pod koniec rzygali tą grą. Insomniac przegięło pałę
  • 0

#1005 Gość_Zero_* Napisany 07 styczeń 2010 - 01:16

Gość_Zero_*
  • Goście
a UT3 nie miał czasem jeszcze bardziej porytych trofeów za multi ?
  • 0

#1006 Danteusz Napisany 07 styczeń 2010 - 01:17

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 30405 Postów:
Owszem, ma, tam jest kilka tak porytych trofeów jak to.
  • 0

#1007 Scorpio Napisany 07 styczeń 2010 - 08:51

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Np. trofeum No-Life ... czy ktokolwiek ma UTIII na platynę BEZ ustawek?

A w Resistance grałem tylko demo. Dalej skala całości powoduje opad szczęki. Podobnie jak poziom trudności.
  • 0

#1008 MonsieurWoland Napisany 07 styczeń 2010 - 11:38

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15138 Postów:

Odkopuję temat, bo godzinę temu przeszedłem grę (nie ma trofeów to tylko na normalu).


Sa jednak skillpointy OLO.
  • 0

#1009 keogh Napisany 07 styczeń 2010 - 12:09

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 10604 Postów:
dwójka zasysa trochę, bo pojazdów nie ma :(
w jedynkę grałem chwilę, ale wydawała się bardziej w stylu CoD`a,
  • 0

#1010 olfeusz Napisany 07 styczeń 2010 - 14:01

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3529 Postów:

Czytałem jak ludzie robili to trofeum, zajmuje chyba z miesiąc, pod koniec rzygali tą grą. Insomniac przegięło pałę


W pierwszym MW wbiłem 10k killi zarówno na X360 jak i PS3 i nie widziałem w tym nic wielkiego. Jeśli gra Cię wciągnie na maxa to nie widzę problemu. Gorzej jeśli się nie chce, a się robi. Tylko jaki jest tego sens? Nie wiem.
  • 0

#1011 Kradziej Napisany 07 styczeń 2010 - 17:02

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 15923 Postów:
Wiesz, jak cię gra wciagnie od okolic premiery i będziesz w nią grał, to pewnie, te kilkadziesiat tysiecy killi wbijesz. Ale jak chcesz się pobawić miesiąc i zdobyć przy okazji wszystkie trofea - może być gorzej. Z drugiej strony, w multi R2 moze grac nawet 60 graczy, więc jak Czychu zdobędziesz skilla to fragi powinny wpadać szybciorkiem ;)
  • 0

#1012 Texz Napisany 07 styczeń 2010 - 17:30

Texz

    jailer

  • Forumowicze
  • 29106 Postów:
Jakiego skilla w R2? Przy 60 graczach granat rzucony w mniej uczęszczane miejsce od ręki daje multikilla.
  • 0

#1013 Kradziej Napisany 07 styczeń 2010 - 17:34

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 15923 Postów:
Jakiś pewnie istnieje. BTW - co z perspektywy czasu sądzicie o systemie HP z R1? Trochę oldskulu i troszkę njuskulu, moim zdaniem porachencjum - poziom trudnosci przez to skakał w górę i to w sposób bardzo perfidny :/
  • 0

#1014 olfeusz Napisany 07 styczeń 2010 - 18:14

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3529 Postów:
Że się zapytam o jakim systemie mówisz? Pasku życia? Coś "nowego", ale nawet mi to przypadło do gustu.
  • 0

#1015 ACZ Napisany 07 styczeń 2010 - 21:01

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 33182 Postów:
Pasek życia jest właśnie zajebisty i chętnie bym go widział w innych grach.
  • 0

#1016 Danteusz Napisany 07 styczeń 2010 - 21:02

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 30405 Postów:

Czytałem jak ludzie robili to trofeum, zajmuje chyba z miesiąc, pod koniec rzygali tą grą. Insomniac przegięło pałę


W pierwszym MW wbiłem 10k killi zarówno na X360 jak i PS3 i nie widziałem w tym nic wielkiego. Jeśli gra Cię wciągnie na maxa to nie widzę problemu. Gorzej jeśli się nie chce, a się robi. Tylko jaki jest tego sens? Nie wiem.

Niczego nie ujmując R2, do MW nie ma podejścia ;)
  • 0

#1017 Kradziej Napisany 07 styczeń 2010 - 22:11

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 15923 Postów:
Tak, o pasek życia mi chodzi. Z jednej strony stara szkoła, bo musimy czaić się na apteczki, z drugiej - motyw obecny w dzisiejszych shooterach, bo częśc życia się regeneruje. I co? I tyle, że gra tak czy siak cały czas mnie frustrowała beznadziejnym rozmieszczeniem checkpointów i perfidnie trudnymi walkami.
  • 0

#1018 ACZ Napisany 07 styczeń 2010 - 22:12

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 33182 Postów:
Ale hard czy normal?
  • 0

#1019 Kradziej Napisany 07 styczeń 2010 - 22:16

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 15923 Postów:
Los normalos.
  • 0

#1020 ACZ Napisany 07 styczeń 2010 - 22:25

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 33182 Postów:
Kilka momentów jest trudnych, które nie można przechodzić na pałę ala rambo, to tyle. Rozmieszczenie checkpointów dla mnie było idealne. Podobało mi się również to, że misje były krótkie.
  • 0