Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resistance: Fall of Man


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1033 odpowiedzi na ten temat

#91 Gość__* Napisany 22 sierpień 2006 - 07:10

Gość__*
  • Goście
Klip - http://www.kotaku.co... ... 195689.php
  • 0

#92 Danteusz Napisany 22 sierpień 2006 - 10:14

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 30382 Postów:
Z Resistance może wyjść naprawdę dobra gra, może nie na miarę Halo ale z pewnością uprzyjemni czas spędzony przy świeżo zakupionej konsoli.
  • 0

#93 Gość__* Napisany 22 sierpień 2006 - 12:03

Gość__*
  • Goście
Schneider offered some distinguishing stats. Thanks to high-res graphics and orchestral music, the game, he said, currently takes up 22 Gigabytes of memory on a Blu-Ray disc

http://www.mtv.com/n... ... lines=true
  • 0

#94 Gość__* Napisany 22 sierpień 2006 - 15:00

Gość__*
  • Goście
:ninja:
no tak przeciez płyty BR to niepotrzebny dodatek

gra startowa ktoa zajmuje prawie cała obietosc BR! :ninja:
  • 0

#95 heaven77 Napisany 22 sierpień 2006 - 15:10

heaven77

    Mega Man

  • Narybek
  • 100 Postów:
Nie wiem jak dla was ale dla mnie to nie jest zadnym zaskoczeniem :cojest:
  • 0

#96 MaxVarEmreis Napisany 22 sierpień 2006 - 15:11

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

:ninja:
no tak przeciez płyty BR to niepotrzebny dodatek

gra startowa ktoa zajmuje prawie cała obietosc BR! :ninja:

Jesli pierwsza gra tyle zajmuje, i to jeszcze zadem masakrator pod zadnym wzgledem, to mysle, ze nawet 100 giga nie wystarczy.
No cóż, tutaj mamy chyba, ładny przykład umiejetności kompresji....a raczej ich braku.
  • 0

#97 Gość__* Napisany 22 sierpień 2006 - 15:12

Gość__*
  • Goście
Okładka (z oficjalnego forum Resistance)

Dodany obrazek

very nice :ninja:
  • 0

#98 heaven77 Napisany 22 sierpień 2006 - 15:18

heaven77

    Mega Man

  • Narybek
  • 100 Postów:
Poprostu BR daje komfort programistom bo nie muszą sie martwic o kompresje czy jakies inne "zbędne" rzeczy. Miejsca nigdy za mało wszystko mozna wrzucic i nie wazne czy cos jest potrzebne czy cos sie da skompresowac czy nie. Czekam na kilkunasto gigowe demka do zassania z sieci :trup:
  • 0

#99 Gość__* Napisany 22 sierpień 2006 - 15:22

Gość__*
  • Goście

Czekam na kilkunasto gigowe demka do zassania z sieci :trup:

o to nie ma co sie martwic, kiedys ktos z Sony w wywiadzie powiedzial ze wazna rzecza bedzie aby wszelkiego rodzaju muzyka, dodatki do gier czy dema wazyły jak najmniej
  • 0

#100 Gość__* Napisany 22 sierpień 2006 - 15:39

Gość__*
  • Goście

Klip - http://www.kotaku.co... ... 195689.php

:blah: jakosc...lepiej jej nie komentowac
  • 0

#101 BeSOS Napisany 22 sierpień 2006 - 15:40

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24662 Postów:
ja mam nadzieje ze w grze bedzie wiecej niz 1 rodzaj przeciwnika, bo narazie wszedzie widze te zmutowane poczwarki z rozdziawionymi ryjami :D Dziwnie wyglada jak wchodzisz do pomieszczenia a w nim atakuje cie 5 takich samych obcych ;] akurat w Resistance to razi
  • 0

#102 Gość__* Napisany 22 sierpień 2006 - 15:55

Gość__*
  • Goście
ja na tym filmiku widze juz 3 rodzaje przeciwników :ninja:
  • 0

#103 Orange Napisany 22 sierpień 2006 - 17:07

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Absolutny brak kompresji przy teksturach 720p i wyżej to czysta fikcja. Konsola musiałaby mieć GPU z ~dwoma giga pamięci...
  • 0

#104 Gość__* Napisany 25 sierpień 2006 - 09:16

Gość__*
  • Goście
Concept art pictures
http://img241.images... ... ce1jt0.jpg
http://img244.images... ... ce2da8.jpg
http://www.watch.imp... ... /rst02.jpg
http://www.watch.imp... ... /rst08.jpg
http://www.watch.imp... ... /rst09.jpg

i jeden nowy screen
http://www.watch.imp... ... /rst01.jpg
wow :ninja:
4xAA ??
  • 0

#105 syon Napisany 25 sierpień 2006 - 12:14

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:
Concepty są nawet gites jak to zresztą mają w zwyczaju, a screen? !!! :bue: !!!
  • 0

#106 Gość__* Napisany 26 sierpień 2006 - 18:14

Gość__*
  • Goście
Super art
Dodany obrazek

Ruszyla strona - http://www.us.playst... ... -018/Site/
  • 0

#107 MaxVarEmreis Napisany 26 sierpień 2006 - 18:17

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Super art
Obrazek

Fajnie ujęty klimacik :D
  • 0

#108 Gość__* Napisany 26 sierpień 2006 - 22:06

Gość__*
  • Goście
wow, ten arcik jest swietny!!! :ninjadance:
  • 0

#109 McDrive Napisany 27 sierpień 2006 - 12:13

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

Super art
Obrazek

Ruszyla strona - http://www.us.playst... ... -018/Site/

:shock: Poprostu nie mam żadnych pytań.
  • 0

#110 Gość__* Napisany 27 sierpień 2006 - 19:25

Gość__*
  • Goście
Kilka gify...

Dodany obrazek Dodany obrazek
Dodany obrazek Dodany obrazek
Dodany obrazek Dodany obrazek
  • 0

#111 Gość__* Napisany 27 sierpień 2006 - 21:22

Gość__*
  • Goście
Dodany obrazek
;)
  • 0

#112 Gość__* Napisany 27 sierpień 2006 - 21:25

Gość__*
  • Goście
Hehehe... :twisted:
  • 0

#113 Ryan Napisany 27 sierpień 2006 - 22:00

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32561 Postów:
Śliczne toto. Nawet zrzut ekranu ujdzie. :) To co mnie rozwaliło, to że serwery WWW Sony chodzą na... Windows a strony są w technologii MS (ASP.NET). Ciekawe w czym będzie wyrzeźbiony PS Hub. :D
  • 0

#114 Orange Napisany 28 sierpień 2006 - 08:32

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Jeśli jako .ASPX to się uśmieję :D (tym bardziej jeśli będzie to darmowe ;) )
  • 0

#115 Gość__* Napisany 29 sierpień 2006 - 09:16

Gość__*
  • Goście
Mamy nowe screeny i scany!

scan
Dodany obrazek

obcy prezentuja sie naprawde bardzo dobrze ^^

dwa nowe screeny
Dodany obrazek
Dodany obrazek

huh... gra nabiera rumiencow ^^

nowa zapowiedz na GameSpocie
http://uk.gamespot.c... ... id=6156671
  • 0

#116 Gość__* Napisany 29 sierpień 2006 - 09:51

Gość__*
  • Goście
i kolejne screeny tym razem prosto z gry! (jakosc nie najlepsza :/)
http://img219.images...24/resi5zs6.jpg
http://img244.images...6011/icywj9.jpg
bazuka
http://img244.images...68/modelai5.jpg
nice ^^
http://img208.images...762/res1xx2.jpg
http://img172.images...175/res2qp2.jpg
http://img208.images...849/res3ek6.jpg
http://img220.images...199/res4ul8.jpg
http://img208.images...035/res5ws4.jpg
http://img209.images...111/res6uh1.jpg
http://img209.images...325/res7iy0.jpg
http://img209.images...276/res8ag6.jpg
http://img172.images...893/res9hu6.jpg
http://img209.images...55/res10bm9.jpg
http://img172.images...63/res11jr8.jpg
http://img237.images...40/res12tf8.jpg
http://img237.images...47/res13id0.jpg
http://img172.images...03/res14sm1.jpg
http://img172.images...60/res15gc0.jpg
http://img209.images...84/res16cl7.jpg
http://img209.images...58/res17ev2.jpg
http://img172.images...85/res18ef3.jpg
http://img237.images...54/res19bb1.jpg
http://img237.images...54/res20ds7.jpg
http://img209.images...28/res21on2.jpg
http://img237.images...16/res22ta2.jpg
http://img172.images...50/res23jl6.jpg
http://img237.images...13/res24dz5.jpg

:)
  • 0

#117 Matrox Napisany 29 sierpień 2006 - 12:00

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3057 Postów:
Nadal nie wiem co w tej grze zajmuje az tyle miejsca. Moim zdaniem wyglada to srednio, do tego roznorodnosc wrogow doprawdy powala... beda lepsze gry na PS3 i gdybym mial kupowac konsole to napewno nie z ta gra.
  • 0

#118 Gość__* Napisany 29 sierpień 2006 - 12:41

Gość__*
  • Goście

Nadal nie wiem co w tej grze zajmuje az tyle miejsca



To chodzi o te ze devoleperom nie chce sie komrpesowac tej gry ;-) (tak gdzies czytalem )
  • 0

#119 Ryo-San Napisany 29 sierpień 2006 - 12:54

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:

Nadal nie wiem co w tej grze zajmuje az tyle miejsca

przeciez to logiczne ze Sony juz teraz chce dac prztyczka w noc Microsoftowi i napedowi DVD - Sony juz na wejsciu musi pokazac ze BR to przyszlosc a DVD do lamusa - dlatego zaloze sie ze ta gra poprostu MUSI tyle zajmowac - ba zaloze sie ze wiekszosc gier od Sony bedzie zajmowala wiecej niz DVD - ot taki marketingowe zagranie - i jak widze kilka osob lyka to ze gra na launchu zajmuje 22 giga bo - jest taka rozbudowana LOL
Resistance zapewne bez problemow zmiescilby sie na plycie DVD - ale po co? ;]

a co do gry - ja tam biore to w ciemno - Insomaniacy nie zawiodą i tyle w tym temacie
  • 0

#120 xell Napisany 29 sierpień 2006 - 13:48

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 18044 Postów:
Zdaje się, że na płycie będą od razu wszystkie możliwe języki i pewnie jakieś filmiki o powstawaniu gry w 1080p ;)
Obejrzałem ten video interview z gamespotu, gra prezentuje się całkiem nieźle, ale jakoś nie powołuje wrażenia "muszę w to zagrać".
  • 0