Resistance: Fall of Man
Rozpoczęte przez
McDrive
, 08 03 2006 12:33
1033 odpowiedzi na ten temat
#121 Gość__* Napisany 29 sierpnia 2006 - 16:14
#122 Gość__* Napisany 29 sierpnia 2006 - 20:56
http://www.megaupload.com/?d=V40GSAGD
juz to zassysam ^^
Nie moglem ściągać trailer. Trzeba zarejestrować??
#123 Napisany 29 sierpnia 2006 - 23:18
Trzeba zarejestrować??
trzeba zarejestrować. I kawe napić
#124 Napisany 29 sierpnia 2006 - 23:22
Gdy mało ludzi z Polska ściągać nie trzeba rejestrować. Kawę można napić
#125 Napisany 29 sierpnia 2006 - 23:26
Coś nasz KOLEGA Z HIMALAJÓW nie opisuje wrażeń. Czyżbyś opłakiwał kompletny brak cieni i AF, YETI?
#126 Napisany 30 sierpnia 2006 - 06:23
Headshot rewelacyjny o_O
#127 Gość__* Napisany 30 sierpnia 2006 - 08:43
brak cieni i AF, jestem przekonany ze w koncowej wersji bedziesz to miałCoś nasz KOLEGA Z HIMALAJÓW nie opisuje wrażeń. Czyżbyś opłakiwał kompletny brak cieni i AF, YETI?
z oficjalnego forum gry
The gamespot build was after the PSM build, if that's what you're asking.
EDIT: Yes, and before the MTV build
_________________
Mike Stout
Insomniac Games
czyli to co zostało zaprezentowane GS to jakies starszy kawałek kodu
PSM widziało Resistance pod koniec lipca i gra wygladała tak
Na TGS dostaniemy prezentacje na ktorej gra wyglada jeszcze lepiej niz to co widzielismy w zapowiedzi GS (cienie itp.)
A wrazenia...juz jestem na 90% pewny ze to bedzie jeden z moich tytułow startowych (zaraz po LAIR)
#128 Napisany 30 sierpnia 2006 - 08:58
(zaraz po LAIR)
BTW, na GC leciał sobie na stoisku Sony trailerek Laira i wygladał rewelacyjnie o_O
2 razy ogladałem
#129 Napisany 30 sierpnia 2006 - 09:11
Ta, rzeczywiście wygląda świetnie, choć nie za bardzo mówi, jak będzie się w tę grę grało.
Skąd ta pewność? Przecież koleś z Insomniac nic o tym nie mówi.brak cieni i AF, jestem przekonany ze w koncowej wersji bedziesz to miał
#130 Gość__* Napisany 30 sierpnia 2006 - 09:15
bo to gra...INSOMNIAC? czyli nalezy sie spodziewac pieknej graficznie gry.Skąd ta pewność? Przecież koleś z Insomniac nic o tym nie mówi.brak cieni i AF, jestem przekonany ze w koncowej wersji bedziesz to miał
#131 Napisany 30 sierpnia 2006 - 09:26
Mają jeszcze dwa miesiące, to bardzo mało czasu na poprawienie wszystkich graficznych braków Resistance.bo to gra...INSOMNIAC? czyli nalezy sie spodziewac pieknej graficznie gry.
#132 Gość__* Napisany 30 sierpnia 2006 - 09:33
4 miesiace, bo to co widział GS wyglada gorzej(ale nie mowie ze słabo to wygladało, co to to nie ^^)od tego co zostało zaprezentowane PSM (pod koniec lipca) wiec moze juz teraz maja cienie i cała reszte ???
IMO na TGS zaprezentuja gotowa gre.
IMO na TGS zaprezentuja gotowa gre.
#133 Napisany 30 sierpnia 2006 - 09:35
Kto cię uczył czytać?
The gamespot build was AFTER the PSM build
#134 Gość__* Napisany 30 sierpnia 2006 - 09:40
sorry cos mi sie POJEBALO
MASZ RACJE, NO NIC OBECNIE JAK DLA MNIE GRAFICZNIE TO JEST 8-, ZOBACZYMY CO POKAZE TGS
#135 Gość__* Napisany 30 sierpnia 2006 - 09:52
LITTLE TIDBITS: (NEW)
- Rachel Parker, a member of British Intelligence, is the game's narrator.
- Time of day and weather will come into play, as well, as you'll find yourself guiding Hale through darkness and snowy environments that are thick with foes.
- There are sparse but effective tracks during combat and proper orchestral-influenced music during the story sequences, which gave it a cinematic feel that worked.
CONTROLS:
The game will utilize the tilt features as the way of breaking an enemy's grip when they are holding you, as well as other uses not being disclosed at this time.
Move: Left analog stick
Aim: Right analog stick
Zoom: R3
Primary fire: R1
Secondary fire: L1
Cycle weapon: R2
Cycle grenade: O
Crouch: L2
Jump: X
- Rachel Parker, a member of British Intelligence, is the game's narrator.
- Time of day and weather will come into play, as well, as you'll find yourself guiding Hale through darkness and snowy environments that are thick with foes.
- There are sparse but effective tracks during combat and proper orchestral-influenced music during the story sequences, which gave it a cinematic feel that worked.
CONTROLS:
The game will utilize the tilt features as the way of breaking an enemy's grip when they are holding you, as well as other uses not being disclosed at this time.
Move: Left analog stick
Aim: Right analog stick
Zoom: R3
Primary fire: R1
Secondary fire: L1
Cycle weapon: R2
Cycle grenade: O
Crouch: L2
Jump: X
#136 Napisany 30 sierpnia 2006 - 11:54
Zoom: R3
o_O
gdzie to jest o_O
#137 Gość__* Napisany 30 sierpnia 2006 - 11:58
chyba lewa gałka (musisz wcisnac)
#138 Napisany 30 sierpnia 2006 - 11:59
Pewno w tym samym miejscu co w padzie od PS2. Trzeba nacisnac 'right analog stick'
#139 Napisany 30 sierpnia 2006 - 12:08
chyba lewa gałka (musisz wcisnac)
acha przy okazji dziekuję Czysi za szybką interwencję i poinformowanie mnie na gg gdzie jest L3 i R3 ;*
#140 Gość__* Napisany 30 sierpnia 2006 - 12:17
nowe screeny
OMG!!!
OMG!!!
#141 Napisany 30 sierpnia 2006 - 12:21
OMG?
1szy screen tragedia, pozostałe bez reweli
1szy screen tragedia, pozostałe bez reweli
#142 Gość__* Napisany 30 sierpnia 2006 - 12:23
Drugi screen mi kogos przypomina
#143 Gość__* Napisany 30 sierpnia 2006 - 12:26
jedyn nie jest to jakas rewelacja, ale wyglada bardzo dobrze (niech ktos sobie zobaczy z screeny z E3, skok jest spory)
a drugi screen to... mioooooodzio!
a drugi screen to... mioooooodzio!
#144 Napisany 30 sierpnia 2006 - 12:27
Yeti troche za szybko i za łatwo sie podniecasz . Nie to, zeby screeny były złe czy cos, ale daleko im do tego zeby spowodowac u mnie cumshotanowe screeny
OMG!!!
#145 Gość__* Napisany 30 sierpnia 2006 - 12:29
bardziej chodzi mi o desing tego drugiego ufoka jest swietny, a grafika jak wspomniałem wczesniej jest bardzo dobra, czyli jak dla mnie 8-
#146 Napisany 30 sierpnia 2006 - 12:51
Faktycznie, ten drugi UFOK ma "to cos" w sobie ;]
#147 Napisany 30 sierpnia 2006 - 12:59
Ładne te screeny (poza pierwszym)... niezłe tekstury (ach te zęby ufoka:P) ...podoba mi sie wg mnie gra na 8ke zależy to teraz od długości gry.
#148 Napisany 01 września 2006 - 09:30
#149 Gość__* Napisany 04 września 2006 - 14:59
On September 8th, EGM and 1UP will feature Insomniac's Resistance: Fall of Man on The 1UP Show with exclusive new video footage and an office tour where we talk to the developers. Ever wondered what a nearly complete PS3 launch game looks like? We'll have more than enough new stuff to show you.
Then come back on September 12th for our in-depth impressions on new features such as co-op play, vehicles, multiplayer matches and much more. For those of you who can't wait that long and want impressions of the game now, also be sure to check out the October issue of EGM with Guitar Hero 2 on the cover.
http://www.1up.com/d...d=3153386&did=2
^^w koncu dowiemy sie co z tym multi (jak to sie prezentuje)
Then come back on September 12th for our in-depth impressions on new features such as co-op play, vehicles, multiplayer matches and much more. For those of you who can't wait that long and want impressions of the game now, also be sure to check out the October issue of EGM with Guitar Hero 2 on the cover.
http://www.1up.com/d...d=3153386&did=2
^^w koncu dowiemy sie co z tym multi (jak to sie prezentuje)
#150 Gość__* Napisany 04 września 2006 - 16:24
Bardzo dobra wiadomosc, teraz tylko zeby faktycznie gra okazala sie tak grywalna jak Black + multi. Musze jednak przyznc ze single bardziej mnie interesuje bo lacze mam tylko 512/128 i uzalezniac sie nie lubie;] (tak warcraft,starcraft mowie do was;/)