Skocz do zawartości

Zdjęcie

Shantae: Half-Genie Hero

Way Forward XSEED Switch WiiU PS4 Vita XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
48 odpowiedzi na ten temat

#1 Malutki Napisany 01 lipca 2012 - 09:16

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

WayForward talks success on eShop, more Shantae confirmed, Bloodrayne Wii U talk

A portion of a Nintendojo interview with WayForward's Voldi Way...

Nintendojo: First of all, thank you so much for joining us. Generally speaking, WayForward has always been there delivering exceptional content, doing good licensed games and taking advantage of digital distribution, which you guys have done exceptionally well.

Voldi Way: Yeah, we love it, we’re thrilled, like, any chance we get, you know, because, um– I’ve heard people are down on the eShop and stuff, and I don’t get it, unless they just– I don’t know. We love it. Like, honestly I wish we could do more, it’s just we keep getting busy doing work-for-hire projects, and so, like, we have a whole list of things we want to do, um, and the only thing holding us back actually is just time. You know how, like, your personal projects take a back seat for the ones you’re getting paid, and uh, our original stuff still only accounts for, like, 7% of our total revenue, so like 93% is what pays the bills. (laughs)

But yeah, we love it. If we had our way, we’d come out with a new eShop game every month.

ND: Even that 7% of your revenue, that’s still making money from the service?

Voldi: Oh yeah, yeah, and as far as the efforts go, they’re all very profitable, so it’s not like just a labor of love or anything. I mean, it is because we like doing it, but it’s also profitable, so we can totally justify doing it, it’s just, you know, other projects come on and then– I don’t know. I really– I wish I had a good answer for why we don’t do more. (laughs)

ND: Speaking of Shantae, is there anything coming down the pipeline that you can talk about?

Voldi: Um, I mean, I wish I could say something specific, but we are working on it. Like I would expect to see it on, you know, Wii U, uh, it’s just, I don’t want to commit to a time because it always gets– even though we have been working on it, you know, like I said it gets pushed to the back burner, so um, originally we were hoping to have something for launch, but that’s clearly not going to happen. But yeah, Shantae is definitely in the works, and the last one, Risky’s Revenge, kind of left off on, like, a down note, so we have to address that, right? So yeah, definitely more Shantae, for sure.

ND: Now regarding something like BloodRayne, do you know what the possibility is of bringing that to Wii U?

Voldi: Um, well, tech-wise, totally, we’re all set, so I guess that’s up to them. You know what? You should bug them about it, and we’ll bug them, you know, because I don’t know why that one didn’t come up. I mean, they talked about putting it on Steam and stuff like that, but now that you mention it, they haven’t mentioned Wii U yet, and it should be on it.

http://gonintendo.co...story&id=180383


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 19:32

  • 0

#2 ChrnoX Napisany 08 lipca 2012 - 06:36

ChrnoX

    Pikachu

  • Narybek
  • 56 Postów:
Nowa część Shantae to na pewno dobra wiadomość, choć szkoda że platformą docelową nie jest 3DS, tak Wii U jak najbardziej potrzebuje tego typu pozycji.
  • 0

#3 fingus Napisany 21 sierpnia 2014 - 19:55

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Co to za Shantae? Znalazłem w internetach "Shantae: Half-Genie Hero", które wychodzi na wszystko, co żyje (oraz WiiU i Vitę). To to? Chyba nie ma tematu w multiplatformach, z którym mógłbym połączyć, więc przenoszę in 3... 2... 1...

(tak nawiasem mówiąc - w ogóle kogoś ta gierka?)
  • 0

#4 nole Napisany 03 czerwca 2016 - 13:12

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

XSEED wyda grę w pudełku pod koniec roku na PS4 oraz 2 nieżywe konsolki PSVitę  i WiiU :o. W zestawie będzie też soundtrack CD z 20 utworami.


  • 0

#5 ACZ Napisany 17 czerwca 2016 - 14:39

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 067 Postów:


  • 0

#6 Tawotnica Napisany 06 grudnia 2016 - 06:21

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 070 Postów:

wooo!! Gierka załapie się jeszcze na 2016 rok:

 

https://www.kickstar...o/posts/1756646

premiera wersji cyfrowej 20.12.!  :klaszcze:


  • 0

#7 Tawotnica Napisany 20 grudnia 2016 - 19:12

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 070 Postów:
Łaaaaa, mesjasz wjechał sam raz, żeby się załapać do topki GOTY2016 :bowdown:

CO

ZA

GRA

Na żywo wygląda jeszcze cudniej niż na trailerach. Rysowane 2D na pierwszym planie jest świetnie uzupełniane przez elementy 3D tle. Np. w hubie tło przesuwa się w taki sposób, że powstaje efekt lekko wygiętego obrazu. Animacje przeciwników, szczególnie bossów to coś pięknego. Cenię sobie dobry pixel art jak z poprzedniej odsłony Shantae, ale to jest jedno z najlepszych 2,5D jakie widziałem.

Nie tylko stylistyka uległa zmianie, rozgrywka wraca do korzeni serii i rezygnuje z mapek metroidvaniowych. W pierwszej chwili trochę szkoda, ale po pierwszych dwóch światach mogę stwierdzić, że konstrukcja leveli na tym ani trochę nie ucierpiała i nadal są dopakowane po brzegi sekrecikami.

Fani serii od razu rozpoznają pierwszą planszę, która jest remakiem otwarcia Shantae z GBC. Ogólnie gra ma być czymś między rebootem, remakiem a sequelem, więc jestem ciekaw ile odwołań WayForward napakowało do 1/2 Genie Hero.

Jako klucze do roadblocków tym razem służą transformacje poprzez taniec. Shantae zręcznie bujając biodrami może się zamieniać m.in. w małpeczkę, nietoperza albo kraba i wspinać się po ścianach, latać po linii prostej bądź oddychać pod wodą w ten sposób. Ulepszenia ataku, obrony, backdash itd. można kupować za zebrane kryształki w sklepach. Dodatkowe tańce, np.: odnawiające życie również są dostępne w taki sposób.

Fabułę pcha się do przodu pomagając mieszkańcom Scuttle Town i działa to na zasadzie trade questów jak w Zeldach. Tu wchodzi w grę backtracking, bo zdobycie przedmiotów potrzebnych do wymiany wymaga ponownego odwiedzania niektórych miejscówek. Np. solony karmel można zdobyć jedynie będąc małpeczką, a bez karmelu nie odblokuje się kolejny level.

Soundtrack też od razu chwyta za jaja. Syntetyzator dudni z głośników aż miło, nic tylko założyć kulę dyskotekową nad telewizorem i grać do świtu:



Nie prześpijcie tej gry. Często czytam na forumku, że brakuje dobrych platformówek na konsole nie-Nintendo, a te wszystkie indyki są zawsze w nużącej już stylistyce retro. No to tutaj macie PETARDĘ od weteranów z WayForward, którzy w sam raz przed świętami i 15-leciem serii wyrobili się z nową perełką na XONE, PS4, PC, Vitę (i WiiU).
  • 5

#8 funditto Napisany 21 grudnia 2016 - 14:01

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Na czym ogrywasz ?
  • 0

#9 BeSOS Napisany 21 grudnia 2016 - 14:19

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Szkoda że to kosztuje 84 zł...Podobno też gra jest dosyć krótka. Kiedyś sprawdzę na bank bo wygląda cudownie ni i platformer ale nie w tej cenie.
  • 0

#10 fingus Napisany 21 grudnia 2016 - 14:22

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Nikt tak jak Tawot nie potrafi zajarać do gierki, której i tak później nie kupię. :olo:
  • 1

#11 Tawotnica Napisany 21 grudnia 2016 - 16:13

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 070 Postów:

Na XONE i WiiU kosztuje tylko 69,00 PLN. Wersja na WiiU nie korzysta z żadnych dodatkowych funkcji padleta, więc spokojnie można brać na cokolwiek. 

 

edit: a co do długości gry - poprednie Shantae zajmowały 6-7. HGH ma dużo bonusowej treści, tak jak nowe grywalne postacie i będzie też darmowe DLC.

 

Narzekania na ceny w związku z tym też nie rozumiem - gra wychodzi również w pudełku, walory ma niczym platformówki AAA i 70 dyszek to rozsądna cena za wersję cyfrową. Raymany czy Mariany bez masterowania też poniżej 10h zrobicie, a płacicie prawie dwie stówy.  


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 21 grudnia 2016 - 16:21

  • 0

#12 Schrodinger Napisany 21 grudnia 2016 - 16:14

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:

nie do końca, bo żeby pograć na WiiU trzeba wyciągnąć konsolę z szafy, zetrzeć roczny kurz i dopiero odpalić gierkę ... w sumie na xboksie podobnie :yao:


  • 0

#13 BeSOS Napisany 21 grudnia 2016 - 16:54

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Rayman Legenda akurat był wcbuj obszerny, Nie mierz każdego swoją miarą Bo ty gierki nawet na 30 godzin Przychodzisz w 10 godzin

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 21 grudnia 2016 - 16:54

  • 0

#14 Daddy Napisany 21 grudnia 2016 - 18:15

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 928 Postów:

nie do końca, bo żeby pograć na WiiU trzeba wyciągnąć konsolę z szafy, zetrzeć roczny kurz i dopiero odpalić gierkę ... w sumie na xboksie podobnie :yao:

 

Ten temat to nie wojenki.


  • 0

#15 Tawotnica Napisany 21 grudnia 2016 - 18:24

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 070 Postów:

 Nie mierz każdego swoją miarą Bo ty gierki nawet na 30 godzin Przychodzisz w 10 godzin

 

Nie rozumiem co to zmienia. Zrzędzisz jak casuale na cenę Mario Run na sprawiedliwie(j) imo wycenioną produkcję. Najlepiej, żeby wszystkie takie gry wyszły od razu w plusie albo kosztowały dolara jak na telefonach. :dunno: Nie dziwi mnie, że coraz mniej platformówek wychodzi, skoro ludzie takie nastawianie mają. 


  • 0

#16 Spuczan Napisany 21 grudnia 2016 - 18:42

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 12 962 Postów:
Dziwisz się cebulaczkowi który zrzuca się na giereczki lub dostaje je za darmochę od kolegi? Przecież gdyby nie Nejek to Jedyn nie zagrałby w 90% gier więc skąd on ma wiedzieć ile ma kosztować dana gra?

Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 21 grudnia 2016 - 18:44

  • 0

#17 ACZ Napisany 21 grudnia 2016 - 22:33

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 067 Postów:


  • 0

#18 BeSOS Napisany 21 grudnia 2016 - 23:07

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Spuszczan, mniej walenia konia więcej myślenia bo widzę jakiś ból dupy masz o to że się grami wymieniamy :reggie: Każdemu zaglądasz tak do portfela? To jest bardziej cebulackie niż zrzutka.

Tawot, imo prawie 90 zł za jakby nie patrzeć indyka na kilka h (wg recek) -pomijajac już jak dobrego, to zwyczajnie za dużo. Z tego samego powodu czekałem na price drop np Inside. Mówisz że to nadal dwa razy mniej niż Rayman Legends czy DKC ale czy dostajesz tyle samo contentu?

Nie hejtuje gierki, narzekam na cenę, zawsze byłem pro-plafformerowy (Yooka Laylee np wplacilem hajs na kickstarterze) i chętnie bym to lyknal ale w tej cenie są zna znów dłuższe tytuły równie grywalne.

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 21 grudnia 2016 - 23:08

  • 0

#19 Tawotnica Napisany 22 grudnia 2016 - 03:34

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 070 Postów:
Ok, ale jakie masz platformówki równie grywalne w tej cenie? Mi na myśl przychodzi tylko Ori, który tyle samo kosztował na premierę i nikt nie narzekał, bo zamiast KS fundusze zgarnęli od Microsoftu. Nawet jak uznasz, że jest połowę mniej treści niż w Raymanach to masz o połowę niższą cenę, więc nie wiem w czym problem. Poza tym to nie jest indyk od pierwszego lepszego studia tylko kraszer od gości, którzy są ponad 15 lat w branży, ogarniają gatunek jak mało kto i zapewniają gameplay z najwyższej półki.
  • 0

#20 Spuczan Napisany 22 grudnia 2016 - 08:30

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 12 962 Postów:

Spuszczan, mniej walenia konia więcej myślenia bo widzę jakiś ból dupy...

Ostatnio to raczej ty tylko walisz konia i stąd pewnie wynika rozdrażnienie. Z tym bólem dupy to też masz widzę cały czas problem bo piszesz tak za każdym razem gdy odpowiem na bzdury które wypisujesz o czym za chwilę. A  ponieważ wypisujesz je często :dunno:

 

... masz o to że się grami wymieniamy  :reggie: Każdemu zaglądasz tak do portfela? To jest bardziej cebulackie niż zrzutka.

Ja nikomu nie zaglądam do portfela (o czym też za chwilę) tylko bawi mnie twoja żałosna argumentacja co ile powinno kosztować i dlaczego. 

 

Tawot, imo prawie 90 zł za jakby nie patrzeć indyka na kilka h (wg recek) -pomijajac już jak dobrego, to zwyczajnie za dużo. Z tego samego powodu czekałem na price drop np Inside. Mówisz że to nadal dwa razy mniej niż Rayman Legends czy DKC ale czy dostajesz tyle samo contentu?

Argument o obszerności danego tytuły nie jest nawet na poziomie gimbusa. Ale pobawmy się w tę twoją grę o oczywiście ustalajmy cenę każdej produkcji na śmiesznej zasadzie ile płacimy za godzinkę zabawy :hihi: Wracają wspomnienia o rpgach na setki godzin, płytkich sportówkach w których ciągle dzieje się to samo i bijatykach które można skończyć po 3 godzinach  :clown:

 

Według HLTB:

 

Shantae: Half-Genie Hero wystarczy nam na około 7 godzin 30 minut;

Donkey Kong: Country wystarczy nam na około 6 godzin 30 minut;

Rayman Legends wystarczy nam na około 27 godzin.

 

Nie ważne kto robił grę, ile osób było w to zaangażowanych oraz czy jest dobra czy nie. Najważniejszy jest zawsze stosunek jednej godziny zabawy do ceny  :fp: Ustalenie za niskiej ceny na premierę to jak strzał w kolano. Nie od dziś wiadomo, że pierwsze parę tygodni decyduje o sukcesie danej pozycji a ty szczekasz dwa dni po premierze, że twórcy chcą za dużo. Szkoda, że tam nie pracujesz to byś im wyjaśnił parę rzeczy a tak to pewnie chłopaki dzwonili w tej sprawie do wróżbity Macieja lub głosowali. Takie same głupie argumenty pojawiły się w temacie Mario Run. Stado fachowców przybiegło i powiedziało ile gra powinna kosztować. Tylko biedne Nintendo ma klapki na oczach.

 

I teraz wracając do mojego chorobliwego zainteresowania twoim portfelem: skoro nie zmierzasz kupić danej gry za cenę w dniu premiery to nie kupuj ale tłumacz innym czy warto ani ile powinna kosztować. To jest właśnie cebulactwo.

 

Składnie się kimś na gry to nie jest coś co potępiam. Sam tego nie robię (kupiłem chyba 1 grę z bratem na pół) ale nie rozumiem jak ktoś kto nie płaci za coś pełnej ceny może tłumaczyć innym ile mają za to zapłacić.


  • 0

#21 BeSOS Napisany 22 grudnia 2016 - 09:31

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Kończąc twój monolog (naprawdę nie chce mi się tego kontynuować) -nie rozumiem tego oburzenia. Napisałem że gra jest droga (moja opinia), nie kupuje jej ani sam ani na pół (nie twój interes) i co tu więcej bić piane? Nie zgrywaj teraz kulturalnego bo sam zacząłeś szczekać.

Dzięki za analizę, ja twojej nie zrobię bo nic o tobie nie wiem :sadcf:
  • 0

#22 Schrodinger Napisany 22 grudnia 2016 - 09:35

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
Prawda jest taka że Spuczan jest ostatnimi czasy bardzo wulgarny i agresywny, wszędzie szuka zaczepki.
  • 0

#23 Tawotnica Napisany 23 grudnia 2016 - 05:41

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 070 Postów:
Skończyłem - 100% itemków, 7:02h na liczniku i zamówiłem od razu pudełko na Vitę. Gierka aż się prosi o calakowanie, bo poziomy świetnie nadają się zarówno do lizania ścian jak i speed runów. Jeden z dostępnych w sklepiku tańców pozwala się przenosić pomiędzy poszczególnymi segmentami leveli, co uczyniło backtracking i dozbieranie brakujących znajdziek czystą przyjemnością. Wrócenie się do wcześniej niedostępnego przejścia po zdobyciu nowej umiejętności to kwestia paru minut. Mieszkańcy Scuttle Town po każdym pchnięciu fabuły wspomagają Shantae wskazówkami do której miejscówki najlepiej się udać po niezbędne fanty, więc o zacięciu się nie ma mowy.

Weterani gatunku będą zadowoleni z wyzwania jakie stanowią Hero Mode i osiągnięcia, np. te związane z perfekcyjnym przejściem etapów na szynach. Dla nowicjuszy z kolei rozsiane są gęsto przedmioty lecznicze i tańce pozwalających uzupełnić zasoby w myśl zasady "im więcej nazbierasz, tym łatwiej przejdziesz dalej". Najtrudniejszy jest sam początek, kiedy Shantae ma tylko 2 serca energii i ograniczony arsenał skilli. Później dopiero ostatni szefek może sprawić kłopoty.

Klimacik gra ma też bezbłędny - kolorowy świat wypełniony tak wesołymi postaciami, że nawet antagonistów nie idzie nie polubić. Lekka, humorystyczna fabuła nigdy nie ciąży nad gameplayem, nie ponagla gracza, co pozwoli znaleźć każdemu odpowiednie tempo. Całość ma przyjemnie staroszkolny posmak, kiedy gry były przede wszystkim grami, a nie interaktywnymi molochami multimedialnymi.

Podobnie jak już Pirate's Curse nowa Shantae nie rewolucjonizuje gatunku, nie szuka na siłę nowych rozwiązań czy konceptów. Bierze sprawdzone elementy jak ucieczki, zjeżdżalnie albo obrotowe platformą dookoła bossów w typowych miejscach jak pustynie, wodospady czy fabryki i łączy je w śliczną, dopieszczoną i przede wszystkim bardzo różnorodną całość.

Wady są kosmetyczne. Np. brak możliwości sprawdzenia progresu %, jeśli nie wyjdzie się do ekranu wyboru sejwa albo szczątkowy voice acting na który najwidoczniej zabrakło budżetu (Shantae od czasu do czasu wypowie po jednej linijce w środku dialogu, co sprawia wrażenie mocno wyrwanego z kontekstu). Najsłabszym elementem rozgrywki jest transformacja w myszkę i poruszanie się nią po maleńkich korytarzykach. Odnalezienie wejścia do jednego z przejść dla myszy i nawigacja po nim między przeszkadzającymi dżdżownicami było jedynym frustrującym fragmentem HGH. Mysz po wduszeniu kierunku cały czas idzie, zatrzymując się dopiero przy następnym zakręcie, co powoduje problemy przy przechodzeniu na latające platformy i trafieniu w wyjście z labiryntu. W tym miejscu wypada wspomnieć, że każda z transformacji Shantae ma odczuwalne słabe strony, które mają wyważyć zyskane umiejętności. Przykładowo małpka może atakować tylko zwisając ze ściany, inna transformacja bardzo się ślizga i ma dużo bardziej czułe sterowanie, a nietoperz lata tylko po linii poziomej. To dobry pomysł, ale mysz została tutaj najgorzej ze wszystkich form wykonana.

Ponadto powrót do tańców po Pirate's Curse, gdzie umiejętności zmieniało się płynnie podczas gry może rwać rozgrywkę. Żeby wybrać formę trzeba się zatrzymać, nacisnąć przycisk tańca i odczekać na odpowiednie okno z transformacjami obłożonymi na kierunkach dpada. Brakuje szybkiego wybierania, ale w żadnym wypadku nie jest to game breaker.

Half-Genie Hero to najradośniejsza gra roku na co najmniej siedem godzin nieskrępowanego, platformowego funu. Jak was to nie przekonuje to włącznie sobie funktastyczny soundtrack i spróbujcie się nie bujać.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 23 grudnia 2016 - 06:31

  • 4

#24 lukaszSA Napisany 06 stycznia 2017 - 21:20

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Ależ ta gra jest zajebista. Kto nie gra, ten głupi chuj :^^: 

 

 

:banderas: 


  • 0

#25 BeSOS Napisany 06 stycznia 2017 - 22:24

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Super nuta!

A tak naprawdę no comment.
  • 0

#26 ACZ Napisany 05 marca 2017 - 19:40

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 067 Postów:

 

Shantae: Half-Genie Hero dostanie tryb Hard-Core, który ma zadowolić wszystkich fanów gier z czasów, kiedy wściekłość i rzucanie padami było normą. Przeciwnicy w nowym trybie mają być szybsi, silniejsi i jeszcze bardziej bezlitośni. Ponadto, znajomość wszystkich schematów z dotychczasowych trybów ma mieć tu niewielkie znaczenie, bo przeciwnicy pojawiać się będą w innych miejscach. Tyczy się to również bossów, którzy będą mieć nowe zachowania i statystyki.

39518f106676259848ee880692065e46_origina


  • 0

#27 lukaszSA Napisany 11 maja 2017 - 20:40

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

No proszę. Switch dostanie kolejny port z Wii U

 

C_kIAlrVwAA8XWr.jpg

 

Spoiler


  • 0

#28 Tawotnica Napisany 13 czerwca 2017 - 05:58

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 070 Postów:
Risky mode nadchodzi:



Ponoć już tego lata na wszystko.
  • 0

#29 lukaszSA Napisany 11 grudnia 2017 - 23:15

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Na wiosnę

 

Yq9EoWR.jpg

 

LDvbLoL.jpg

 

45 euro


Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 11 grudnia 2017 - 23:16

  • 0

#30 fingus Napisany 11 grudnia 2017 - 23:16

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Strasznie wyuzdane robi się ostatnio to Nintendo. Czyżby powrót do korzeni?
  • 0



Inne z tagami: