Skocz do zawartości

Zdjęcie

Currentgen - News


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
3817 odpowiedzi na ten temat

#3751 Danteusz Napisany 19 kwiecień 2018 - 19:03

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29240 Postów:
Albo dwa posty wyżej :tak:
  • 0

#3752 ACZ Napisany 19 kwiecień 2018 - 22:26

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:

Na swoje 40-lecie SNK wypluje jakiś sprzęt.

small_541764771.jpg


  • 0

#3753 ACZ Napisany 22 kwiecień 2018 - 20:11

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:

Campo Santo, czyli autorzy Firewatch dołączyli do Valve.


  • 0

#3754 xell Napisany 22 kwiecień 2018 - 22:11

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16942 Postów:

Campo Santo, czyli autorzy Firewatch dołączyli do Valve.

*zostali kupieni przez Valve
  • 0

#3755 xell Napisany 07 maj 2018 - 12:49

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16942 Postów:
Chris Avellone wyciąga związane ze swoim odejściem/wyrzuceniem z Obsidian, zwłaszcza ma dużo negatywnego do powiedzenia o Feargusie Urquharcie. Nie wiem, gdzie leży prawda, ale dość fascynująca lektura. :banderas: :uff:

Chris Avellone alledges Obsidian almost silenced and forced him to never work on RPGs again

Ostro podejrzany jest timing tych jego wywodów - tuż przed premierą drugich Filarów i zastanawiam się, czy się nie obawia, że będzie miał problemy ze znalezieniem nowych zleceń (bo przez ostatnie kilka lat pracował kontraktowo nad różnymi gierkami od wielu studiów). Ale może kupił bitcoina wieki temu i ma wyyebane.
  • 0

#3756 ACZ Napisany 01 czerwiec 2018 - 20:37

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:

Nordisk Film przejął Avalanche Studios za 89 mln Euro.
 
NEOsite.pl:
 
Kolejni deweloperzy, którzy pozostawali niezależni znajdują nowych właścicieli. W przypadku Avalanche Studios jest to jednak firma spoza branży gier, która, podobnie jak chociażby Annapurna Pictures, chce inwestować pieniądze z rynku filmowego w gry wideo.
 
Nordisk Film, które powstało w 1906 roku stopniowo rozrastało się w kolejnych gałęziach przemysłu rozrywkowego. Kupno Avalanche jest kolejnym krokiem podjętym przez firmę. Szwedzki deweloper został kupiony za €89 milionów. W skład transakcji wchodzą wszyscy pracownicy każdego z trzech studiów (w Sztokholmie, Nowym Jorku i Malmo).
Avalanche mimo wykupienia, zachowa pełną niezależność od właściciela i nadal będzie mogło pracować jako deweloper niezależny. Studio uniknie także zmian kadrowych. Jedynie co, to do grona dyrektorów zarządzających studia dołączy przedstawiciel Nordisk Film - Mikkel Weider.
Szef Avalanche - Pim Holfve - przyznał, że transakcja dokonana została w odpowiednim momencie za odpowiednią gotówkę. 89 milionów euro pozwoli rozwijać firmę i pozyskiwać nowych partnerów. Z transakcji zadowolone jest także Nordisk Film.
 

Czujemy, że Avalanche zmierza w dobrym kierunku i nie zamierzamy ingerować w ich pracę. Zachowanie kreatywnej niezależności jest tak samo ważne, jak stabilność finansowa, którą im zapewnimy.


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 01 czerwiec 2018 - 20:38

  • 0

#3757 lukaszSA Napisany 07 czerwiec 2018 - 08:46

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 21206 Postów:

CEO Ubisoftu:

 

 

There will be one more console generation and then after that, we will be streaming, all of us

 

https://gamasutra.co...e_streaming.php

 

Nie wiem, czy za 10 lat będzie wszystko streamowane, ale za 30 na pewno 


  • 0

#3758 cybercotlet Napisany 07 czerwiec 2018 - 09:01

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 6603 Postów:

Taa jasne będzie jeszcze jedna generacja a później już tylko pecety :yao:


  • 0

#3759 burnstein Napisany 07 czerwiec 2018 - 09:03

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 41900 Postów:

Taa jasne będzie jeszcze jedna generacja a później już tylko pecety :yao:

 

Nie, będzie jak z netflixem :dunno: Odpalisz sobie apkę Plejstejszyn na telewizorze OLED LG SMOLISTA CZERŃ.


Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 07 czerwiec 2018 - 09:04

  • 0

#3760 lukaszSA Napisany 07 czerwiec 2018 - 09:19

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 21206 Postów:

Najbardziej się martwię o ilość i lokalizację farm. W przypadku takiego streamingu duże znaczenie ma fizyczna odległość między serwerem a klientem. Jak w polsce nic nie będzie, to sobie nikt nie pogra


  • 0

#3761 Jedyn Napisany 07 czerwiec 2018 - 09:26

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22548 Postów:
Nie martw się Łukasza, jeszcze wiele lat masz przed sobą, tym bardziej że Nintendo nie przejdzie na ten system.
  • 0

#3762 Schrodinger Napisany 07 czerwiec 2018 - 09:27

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 56529 Postów:

Nintendo to dopiero odkrywa że jest internet


  • 0

#3763 lukaszSA Napisany 07 czerwiec 2018 - 09:28

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 21206 Postów:

No właśnie myślę o RE7 na Switchu, które w Japonii działa dobrze a w europie nie działa wcale 


  • 0

#3764 Kaxi Napisany 07 czerwiec 2018 - 09:37

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12223 Postów:

No, a VR to kolejny skok jak z 2D do 3D.


  • 0

#3765 lukaszSA Napisany 07 czerwiec 2018 - 09:38

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 21206 Postów:

VR od początku nikogo i nikt tego na poważnie nie brał.

 

Streaming to bardziej ewolucja cyfrowej dystrybucji.


  • 0

#3766 Schrodinger Napisany 07 czerwiec 2018 - 09:39

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 56529 Postów:

najpierw to cyfrowa dystrybucja musi zabić płytki :cf: 


  • 0

#3767 lukaszSA Napisany 07 czerwiec 2018 - 09:40

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 21206 Postów:

To już się powoli dzieje :hmmm: Niektóre gry mają już 50% udziału cyfry


  • 0

#3768 Kaxi Napisany 07 czerwiec 2018 - 09:48

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12223 Postów:

Niektóre nawet mają 100%.

 

 

Spoiler


  • 0

#3769 Jedyn Napisany 07 czerwiec 2018 - 10:31

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22548 Postów:
Szczególnie widać jak PlayStation Now podbija świat :hihi:
  • 0

#3770 lukaszSA Napisany 07 czerwiec 2018 - 10:33

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 21206 Postów:

Dlatego myślę. że trzeba czekać dłużej niż jedną generację.

 

20 albo 30 lat. Jeszcze USA musi w końcu ogarnąć u siebie Internet


  • 0

#3771 Kaxi Napisany 08 czerwiec 2018 - 14:26

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12223 Postów:

Wyciekł RPG Maker MV na PS4 i Switcha:

 

34603368_1268836633253624_41676223403073


  • 0

#3772 Dixi Napisany 08 czerwiec 2018 - 14:35

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3228 Postów:

Newsy przed E3 :olo:

 

trDTCKJ.gif


  • 1

#3773 Kazuo Napisany 08 czerwiec 2018 - 21:10

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 11078 Postów:

 

 

Resident Evil Within? Pierwsze słyszę o tej grze, ale leciutki boner jest. 


  • 0

#3774 Jedyn Napisany 14 czerwiec 2018 - 15:46

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22548 Postów:
Activision znów podpadło graczom :clown:

https://www.eurogame...fans-are-fuming
  • 0

#3775 lukaszSA Napisany 22 czerwiec 2018 - 06:46

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 21206 Postów:

Oficjalny trailer na oficjalnym kanale Nintendo a tam logo i pad Xboksa :uff:

 

 

 


Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 22 czerwiec 2018 - 06:49

  • 2

#3776 Jedyn Napisany 22 czerwiec 2018 - 07:42

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22548 Postów:
Szkoda tylko że Minecraft nikogo.
(Na forumku :cf:)
  • 0

#3777 ACZ Napisany 22 czerwiec 2018 - 21:56

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:

Bethesda pozywa Warner Bros.

 

NEOsite.pl:

 

Co jest powodem pozwu? Bethesda twierdzi, że Warner Bros. oraz producent gry, Behaviour Interactive, wykorzystali kod gry Fallout Shelter do stworzenia mobilnej produkcji zatytułowanej Westworld.

Jak zatem Bethesda, bez dostępu do kodu gry Westworld odkryła, że gra, którą stworzyła ta sama firma (Behaviour Interactive) to niemalże ta sama produkcja? Pracownicy Bethesdy doskonale znając swoje Fallout Shelter spróbowali odtworzyć znane im błędy. Okazało się, że bez problemu działają one także w Westworld.

Wychodzi więc na to, że Behaviour Interactive chciało pójść na skróty i tym samym może stracić dwa razy. Bethesda żąda teraz, aby gra Westworld została wycofana ze sprzedaży, a zyski dzięki niej uzyskane, trafiły też do Bethesdy.


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 22 czerwiec 2018 - 21:57

  • 0

#3778 ACZ Napisany 29 czerwiec 2018 - 21:42

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:

Amy Hennig nie pracuje (wyszło, że już od stycznia) już w EA. Założyła własne studio.

 

NEOsite.pl:

 

Matka Nathana Drake'a nie współpracuje już z Electronic Arts. Po anulowaniu gry w uniwersum Gwiezdnych Wojen i zamknięciu studia Visceral Games, Amy Hennig pozostawała bez pracy aż do teraz, kiedy to ujawniła czym się obecnie zajmuje.

Pod koniec 2017 roku, Electronic Arts zamknęło studio Visceral Games, które pracowało nad przygodową grą akcji w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Zdaniem wydawcy, dzisiejsi gracze nie są zwolennikami gier liniowych, a taka miała być anulowana produkcja tworzona m.in. przez Amy Hennig.

 

Wielu zastanawiało się co z pracownikami Visceral Games, którzy stracili pracę po zamknięciu studia. Wiadomo, że część z nich została oddelegowana do innych studiów, aby pomagali przy innych tytułach. Najciekawsza była jednak sytuacja Amy Henning, która od tamtego czasu nie udzielała żadnych informacji o swojej przyszłości i teraźniejszości. 

Deweloperka postanowiła w końcu zabrać głos i wyjawić czym się obecnie zajmuje. Okazuje się, że oficjalnie zakończyła ona swą współpracę z EA w styczniu tego roku. Nie została ona jednak całkowicie na lodzie, ponieważ założyła małe studio, które będzie zajmować się tworzeniem gier m.in. na VR.

 

"Pracuję samodzielnie i jestem niezależna. Właśnie założyłam własne małe, niezależne studio i współpracuję z kilkoma osobami. Mam nadzieję, że uda mi się zaprosić do zespołu kilka osób, chcę mieć małą firmę liczącą od sześciu do ośmiu osób. Maksymalnie 15 i zrobić jeszcze kilka projektów, w tym rzeczy dla wirtualnej rzeczywistości."


  • 0

#3779 ACZ Napisany 21 lipiec 2018 - 17:29

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:

THQ Nordic na Gamescomie zapowie dwie nowe gry.


  • 0

#3780 ACZ Napisany 31 lipiec 2018 - 20:41

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:

Doktor Richard Marks po prawie 20 latach pracy w Sony przeszedł do Google.

 

NEOsite.pl:

 

Richard Marks może nie być znany każdemu. Nie pcha się na scenę podczas konferencji na targach gier, udziela niewiele wywiadów, skupiając się na swojej pracy. A ma na koncie praktycznie każdy sprzęt, który został wydany przez Sony PlayStation.

Richard Marks do Sony dołączył w 1999 roku i otrzymał przewodnictwo w grupie nazwanej PlayStation Magic Labs, której celem było tworzenie prototypów, mogących stać się faktycznymi sprzętami. Spod jego ręki (współpracował głównie z Antonem Mikhailovem) wyszedł EyeToy, PlayStation Eye, PlayStation Move, PlayStation Camera oraz PlayStation VR.

Jeśli więc Sony potrzebowało  czegoś nowego w temacie sprzętu lub akcesoriów - wybierało się do swojego działu R&D pod szefostwem Marksa. Ale ten okres się skończył. Serwis VentureBeat poinformował, że doktor Richard Marks przeszedł do Google, gdzie będzie pracował nad VR-owym projektem Daydream.

 

Na pewno kojarzycie typa (i Antona Mikhailova) z konf, bo to oni zawsze prezentowali te wszystkie kontrolery ruchowe od Sony.

 

small_1920062778.jpg

 

532965c1ad32e.jpg

 

adPRKhM.jpg


  • 0