Currentgen - News
#3751 Napisany 19 kwietnia 2018 - 19:03
#3752 Napisany 19 kwietnia 2018 - 22:26
Na swoje 40-lecie SNK wypluje jakiś sprzęt.
#3753 Napisany 22 kwietnia 2018 - 20:11
Campo Santo, czyli autorzy Firewatch dołączyli do Valve.
#3754 Napisany 22 kwietnia 2018 - 22:11
*zostali kupieni przez ValveCampo Santo, czyli autorzy Firewatch dołączyli do Valve.
#3755 Napisany 07 maja 2018 - 12:49
Chris Avellone alledges Obsidian almost silenced and forced him to never work on RPGs again
Ostro podejrzany jest timing tych jego wywodów - tuż przed premierą drugich Filarów i zastanawiam się, czy się nie obawia, że będzie miał problemy ze znalezieniem nowych zleceń (bo przez ostatnie kilka lat pracował kontraktowo nad różnymi gierkami od wielu studiów). Ale może kupił bitcoina wieki temu i ma wyyebane.
#3756 Napisany 01 czerwca 2018 - 20:37
Nordisk Film przejął Avalanche Studios za 89 mln Euro.
NEOsite.pl:
Kolejni deweloperzy, którzy pozostawali niezależni znajdują nowych właścicieli. W przypadku Avalanche Studios jest to jednak firma spoza branży gier, która, podobnie jak chociażby Annapurna Pictures, chce inwestować pieniądze z rynku filmowego w gry wideo.
Nordisk Film, które powstało w 1906 roku stopniowo rozrastało się w kolejnych gałęziach przemysłu rozrywkowego. Kupno Avalanche jest kolejnym krokiem podjętym przez firmę. Szwedzki deweloper został kupiony za €89 milionów. W skład transakcji wchodzą wszyscy pracownicy każdego z trzech studiów (w Sztokholmie, Nowym Jorku i Malmo).
Avalanche mimo wykupienia, zachowa pełną niezależność od właściciela i nadal będzie mogło pracować jako deweloper niezależny. Studio uniknie także zmian kadrowych. Jedynie co, to do grona dyrektorów zarządzających studia dołączy przedstawiciel Nordisk Film - Mikkel Weider.
Szef Avalanche - Pim Holfve - przyznał, że transakcja dokonana została w odpowiednim momencie za odpowiednią gotówkę. 89 milionów euro pozwoli rozwijać firmę i pozyskiwać nowych partnerów. Z transakcji zadowolone jest także Nordisk Film.
Czujemy, że Avalanche zmierza w dobrym kierunku i nie zamierzamy ingerować w ich pracę. Zachowanie kreatywnej niezależności jest tak samo ważne, jak stabilność finansowa, którą im zapewnimy.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 01 czerwca 2018 - 20:38
#3757 Napisany 07 czerwca 2018 - 08:46
CEO Ubisoftu:
There will be one more console generation and then after that, we will be streaming, all of us
https://gamasutra.co...e_streaming.php
Nie wiem, czy za 10 lat będzie wszystko streamowane, ale za 30 na pewno
#3758 Napisany 07 czerwca 2018 - 09:01
Taa jasne będzie jeszcze jedna generacja a później już tylko pecety
#3759 Napisany 07 czerwca 2018 - 09:03
Taa jasne będzie jeszcze jedna generacja a później już tylko pecety
Nie, będzie jak z netflixem Odpalisz sobie apkę Plejstejszyn na telewizorze OLED LG SMOLISTA CZERŃ.
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 07 czerwca 2018 - 09:04
#3760 Napisany 07 czerwca 2018 - 09:19
Najbardziej się martwię o ilość i lokalizację farm. W przypadku takiego streamingu duże znaczenie ma fizyczna odległość między serwerem a klientem. Jak w polsce nic nie będzie, to sobie nikt nie pogra
#3761 Napisany 07 czerwca 2018 - 09:26
#3762 Napisany 07 czerwca 2018 - 09:27
Nintendo to dopiero odkrywa że jest internet
#3763 Napisany 07 czerwca 2018 - 09:28
No właśnie myślę o RE7 na Switchu, które w Japonii działa dobrze a w europie nie działa wcale
#3764 Napisany 07 czerwca 2018 - 09:37
No, a VR to kolejny skok jak z 2D do 3D.
#3765 Napisany 07 czerwca 2018 - 09:38
VR od początku nikogo i nikt tego na poważnie nie brał.
Streaming to bardziej ewolucja cyfrowej dystrybucji.
#3766 Napisany 07 czerwca 2018 - 09:39
najpierw to cyfrowa dystrybucja musi zabić płytki
#3767 Napisany 07 czerwca 2018 - 09:40
To już się powoli dzieje Niektóre gry mają już 50% udziału cyfry
#3768 Napisany 07 czerwca 2018 - 09:48
Niektóre nawet mają 100%.
#3769 Napisany 07 czerwca 2018 - 10:31
#3770 Napisany 07 czerwca 2018 - 10:33
Dlatego myślę. że trzeba czekać dłużej niż jedną generację.
20 albo 30 lat. Jeszcze USA musi w końcu ogarnąć u siebie Internet
#3771 Napisany 08 czerwca 2018 - 14:26
Wyciekł RPG Maker MV na PS4 i Switcha:
#3772 Napisany 08 czerwca 2018 - 14:35
Newsy przed E3
#3773 Napisany 08 czerwca 2018 - 21:10
Resident Evil Within? Pierwsze słyszę o tej grze, ale leciutki boner jest.
#3774 Napisany 14 czerwca 2018 - 15:46
#3775 Napisany 22 czerwca 2018 - 06:46
Oficjalny trailer na oficjalnym kanale Nintendo a tam logo i pad Xboksa
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 22 czerwca 2018 - 06:49
#3776 Napisany 22 czerwca 2018 - 07:42
(Na forumku )
#3777 Napisany 22 czerwca 2018 - 21:56
Bethesda pozywa Warner Bros.
NEOsite.pl:
Co jest powodem pozwu? Bethesda twierdzi, że Warner Bros. oraz producent gry, Behaviour Interactive, wykorzystali kod gry Fallout Shelter do stworzenia mobilnej produkcji zatytułowanej Westworld.
Jak zatem Bethesda, bez dostępu do kodu gry Westworld odkryła, że gra, którą stworzyła ta sama firma (Behaviour Interactive) to niemalże ta sama produkcja? Pracownicy Bethesdy doskonale znając swoje Fallout Shelter spróbowali odtworzyć znane im błędy. Okazało się, że bez problemu działają one także w Westworld.
Wychodzi więc na to, że Behaviour Interactive chciało pójść na skróty i tym samym może stracić dwa razy. Bethesda żąda teraz, aby gra Westworld została wycofana ze sprzedaży, a zyski dzięki niej uzyskane, trafiły też do Bethesdy.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 22 czerwca 2018 - 21:57
#3778 Napisany 29 czerwca 2018 - 21:42
Amy Hennig nie pracuje (wyszło, że już od stycznia) już w EA. Założyła własne studio.
NEOsite.pl:
Matka Nathana Drake'a nie współpracuje już z Electronic Arts. Po anulowaniu gry w uniwersum Gwiezdnych Wojen i zamknięciu studia Visceral Games, Amy Hennig pozostawała bez pracy aż do teraz, kiedy to ujawniła czym się obecnie zajmuje.
Pod koniec 2017 roku, Electronic Arts zamknęło studio Visceral Games, które pracowało nad przygodową grą akcji w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Zdaniem wydawcy, dzisiejsi gracze nie są zwolennikami gier liniowych, a taka miała być anulowana produkcja tworzona m.in. przez Amy Hennig.
Wielu zastanawiało się co z pracownikami Visceral Games, którzy stracili pracę po zamknięciu studia. Wiadomo, że część z nich została oddelegowana do innych studiów, aby pomagali przy innych tytułach. Najciekawsza była jednak sytuacja Amy Henning, która od tamtego czasu nie udzielała żadnych informacji o swojej przyszłości i teraźniejszości.
Deweloperka postanowiła w końcu zabrać głos i wyjawić czym się obecnie zajmuje. Okazuje się, że oficjalnie zakończyła ona swą współpracę z EA w styczniu tego roku. Nie została ona jednak całkowicie na lodzie, ponieważ założyła małe studio, które będzie zajmować się tworzeniem gier m.in. na VR.
"Pracuję samodzielnie i jestem niezależna. Właśnie założyłam własne małe, niezależne studio i współpracuję z kilkoma osobami. Mam nadzieję, że uda mi się zaprosić do zespołu kilka osób, chcę mieć małą firmę liczącą od sześciu do ośmiu osób. Maksymalnie 15 i zrobić jeszcze kilka projektów, w tym rzeczy dla wirtualnej rzeczywistości."
#3779 Napisany 21 lipca 2018 - 17:29
THQ Nordic na Gamescomie zapowie dwie nowe gry.
#3780 Napisany 31 lipca 2018 - 20:41
Doktor Richard Marks po prawie 20 latach pracy w Sony przeszedł do Google.
NEOsite.pl:
Richard Marks może nie być znany każdemu. Nie pcha się na scenę podczas konferencji na targach gier, udziela niewiele wywiadów, skupiając się na swojej pracy. A ma na koncie praktycznie każdy sprzęt, który został wydany przez Sony PlayStation.
Richard Marks do Sony dołączył w 1999 roku i otrzymał przewodnictwo w grupie nazwanej PlayStation Magic Labs, której celem było tworzenie prototypów, mogących stać się faktycznymi sprzętami. Spod jego ręki (współpracował głównie z Antonem Mikhailovem) wyszedł EyeToy, PlayStation Eye, PlayStation Move, PlayStation Camera oraz PlayStation VR.
Jeśli więc Sony potrzebowało czegoś nowego w temacie sprzętu lub akcesoriów - wybierało się do swojego działu R&D pod szefostwem Marksa. Ale ten okres się skończył. Serwis VentureBeat poinformował, że doktor Richard Marks przeszedł do Google, gdzie będzie pracował nad VR-owym projektem Daydream.
Na pewno kojarzycie typa (i Antona Mikhailova) z konf, bo to oni zawsze prezentowali te wszystkie kontrolery ruchowe od Sony.