Currentgen - News
#91 Napisany 15 czerwca 2006 - 21:39
http://arstechnica.c...ure/mattlee.ars
#92 Napisany 15 czerwca 2006 - 21:41
#93 Napisany 16 czerwca 2006 - 00:35
http://gamasutra.com... ... t_01.shtml
#95 Napisany 20 czerwca 2006 - 19:40
http://gamasutra.com... ... t_01.shtml
#96 Gość__* Napisany 22 czerwca 2006 - 22:39
#97 Napisany 30 czerwca 2006 - 12:46
http://biz.gamedaily... ... 120&page=2
BIZ: Since we only have time for one more, let me throw in a question for all the hardcore gamers... Is Shenmue III ever going into production?
SS: I really can't answer that, although I will say that we look very closely at our IP and a few days ago we [announced] the comeback of Golden Axe... and I know a Sega guy who worked here in the early '90s on Genesis and touched a lot of the core brands in a prior life, so having come back here in 2004 when we started to relaunch the company, part of our mission is to look at our library of IP and be real selective and smart about which ones we bring out, which ones are "next-genable" and creatively that we bring something new to the table with them. I never want to comment on any specific one, but that is a big part of our strategy... taking advantage of what we have, and of all companies in this industry, there aren't very many that have as many great brands as Sega does across all of its hardware iterations as well as arcade IP.
#98 Gość__* Napisany 30 czerwca 2006 - 21:00
1. Nintendo DS Lite: 157.022
2. PlayStation 2: 25.467
3. PlayStation Portable: 24.737
4. Nintendo DS: 10.132
5. Game Boy Advance SP: 3.784
6. Game Boy Micro: 1.502
7. GameCube: 1.197
8. Xbox 360: 1.169
9. Game Boy Advance: 25
10. Xbox: 10
1. Valkyrie Profile 2 – PS2 – 281.510 – (281.510)
2. New Super Mario Bros. – NDS – 170.168 - (1.848.813)
3. More DS Brain Training - NDS – 57.752 – (2.594.989)
4. Winning Eleven 10 – PS2 – 49.926 – 863.457
5. Programme d'Entraînement Cérébral du Dr Kawashima : quel âge a votre cerveau ? – NDS – 38.766 – (2.437.374)
6. The King of Fighters XI – PS2 – 28.015 – (28.015)
7. Animal Crossing : Wild World – NDS – 27.780 – (2.857.990)
8. English DS training - NDS – 24.978 – (1.193.324)
9. Brain Training Aha Taiken - PSP – 23.548 – (23.548)
10. Digimon Story – NDS – 21.520 – (62.655)
#99 Gość__* Napisany 30 czerwca 2006 - 23:13
#100 Napisany 06 lipca 2006 - 20:33
#101 Napisany 07 lipca 2006 - 19:05
#102 Napisany 11 lipca 2006 - 11:58
Jeden z pierwszych tak wymiernych sukcesów nanotechnologii. Mam nadzieję, że MS interesuje się tematem... o_O
#103 Gość__* Napisany 14 lipca 2006 - 08:51
#104 Gość__* Napisany 15 lipca 2006 - 17:08
1.Nintendo DS - 593.000
2.PlayStation2 - 312.000
3.Xbox 360 - 277.000
4.PSP - 221.000
5.GBA - 189.000
6.Gamecube - 51.000
7.Xbox - 24.000
Znowu niska sprzedaż Xboxa360 w USA.
#105 Napisany 15 lipca 2006 - 18:40
#106 Napisany 16 lipca 2006 - 12:16
#107 Napisany 16 lipca 2006 - 12:25
#108 Napisany 16 lipca 2006 - 19:24
#109 Napisany 17 lipca 2006 - 13:14
Tak by wynikało z analizy z tej stronki.
Treyarch robi gre o WWII tylko na konsole, a co juz jest pewne, Infinity Wards pracuje nad CoD4. Jednak nie potwierdzili, że gra bedzie sie działa podczas WWII ( choć też nie zaprzeczyli), i nie potwierdzili jak narazie, że gra ukaze sie na konsole. Jest duze prawdopodobienstwo, że akacja CoD4 bedzie opowiadac historie walki na wspólczesnym polu bitwy....
Analiza jest bardzo prawdopodona, ponieważ informacje jakie zebrał gościu z tej stronki pochodza od Grant'a Collier'a, prezydenta IW....
Chetnie zobacze ich gre w dzisiejszych klimatach, ale mam nadzieje, że jednak konsole dostana takze ten tytuł....
#110 Napisany 18 lipca 2006 - 00:46
http://ps3.ign.com/a...9/719204p1.html
#111 Napisany 18 lipca 2006 - 13:13
Square Enix has denied that it is developing a sequel to Final Fantasy XI for PlayStation 3, Xbox 360 and Windows Vista PCs.
#112 Napisany 18 lipca 2006 - 14:21
Chetnie zobacze ich gre w dzisiejszych klimatach, ale mam nadzieje, że jednak konsole dostana takze ten tytuł....
ja juz powoli zygam tymi wszystkimi grami wojennymi. Jakby nie było, teraz tez dzieje sie historia i z wielka chęcią przeżyłbym własnie to w jakiejś grze - meteriału jest kupa; ile można walczyć ze szwabami czy ruskimi ;/
#113 Napisany 18 lipca 2006 - 15:48
ja juz powoli zygam tymi wszystkimi grami wojennymi. Jakby nie było, teraz tez dzieje sie historia i z wielka chęcią przeżyłbym własnie to w jakiejś grze - meteriału jest kupa; ile można walczyć ze szwabami czy ruskimi ;/
No w CoD 2 (bo o tą "gre wojenną" ci pewnie chodzi ) to ty noga jesteś, to fakt. Niech zrobią gre na twojego skilla gdzie najtrudniejszy poziom trudności to Easy
#114 Napisany 18 lipca 2006 - 17:25
Dobrze proszę pana
#115 Napisany 19 lipca 2006 - 16:11
http://ps3.ign.com/a... ... Sid=719371
i grę przy współpracy Clive'a Barkera- Clive Barker's Jericho
http://ps3.ign.com/a... ... Sid=719441
#116 Napisany 19 lipca 2006 - 21:27
Mam nadzieję, że będą jakieś chore klimaty jak w Księgach Krwii grę przy współpracy Clive'a Barkera- Clive Barker's Jericho
#117 Gość__* Napisany 21 lipca 2006 - 20:15
#118 Napisany 21 lipca 2006 - 20:16
#119 Napisany 21 lipca 2006 - 20:24
To samo można powiedzieć o Quake IV (też hula na enginie Dooma 3), który wygląda gorzej niż na pececie i ledwo trzyma 30 fps.
Poczekaj na pierwsze gry oparte o Unreal 3 Engine to zobaczysz wtedy, jak dobrze sobie konsole z nim radzą i za ile tysięcy musiałbyś kupić kompa, aby jakość była taka sama, jak na konsoli.
A aby grać w nowe gry na nowym shicie M$, czyli Viscie to nie tylko będziesz musiał wymienić kartę graficzną, bo ten gniot Vista będzie zżerał tyle zasobów, że głowa mała, a gdzie tu jeszcze mielić grę.