Skocz do zawartości

Zdjęcie

Currentgen - News


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
4924 odpowiedzi na ten temat

#151 xell Napisany 29 sierpnia 2006 - 14:29

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
Szkoda, że nie napisali w newsie, jak to demo na PC się sprawowało w stosunku do dema na 360. A ogólnie to było to do przewidzenia, że multiplatformowe gry na kartach DX10 będą wyglądać lepiej niż na konsolowych odpowiednikach.
  • 0

#152 Ryan Napisany 29 sierpnia 2006 - 14:32

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Elaborate.

Niby czemu "było do przewidzenia"?
  • 0

#153 xell Napisany 29 sierpnia 2006 - 14:38

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
Bo karty DX10 mają dużo wyższą moc obliczeniową i bogatszą ilość funkcji?
  • 0

#154 MaxVarEmreis Napisany 29 sierpnia 2006 - 15:10

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Bo karty DX10 mają dużo wyższą moc obliczeniową i bogatszą ilość funkcji?

Wiecie, to mnie troche niepokoi. Wiadomo, ze konsole maja zamknieta architekturę i na PC, który pociagnie grafike z nowych konsol trzeba wydac majatek, ale zeby tak szybko PC osiagneły przewage ?? :/
Moze zamiast kupna PS3 trzeba było wydac kase na blaszaka ?? :trup:
  • 0

#155 xell Napisany 29 sierpnia 2006 - 15:27

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Wiecie, to mnie troche niepokoi. Wiadomo, ze konsole maja zamknieta architekturę i na PC, który pociagnie grafike z nowych konsol trzeba wydac majatek, ale zeby tak szybko PC osiagneły przewage ??

Carmack twierdzi zupełnie inaczej niż Ty. :tak: O ile Ty twierdzisz, że to źle, że konsole są tak szybko wyprzedzone przez PC, to Carmack się cieszy, że po raz pierwszy w chwili premiery konsol różnica między nimi a piecami jest tak niewielka, tzn. zawsze PC były sporo mocniejsze.
  • 0

#156 Ryan Napisany 29 sierpnia 2006 - 15:38

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
xelloss: ale przecież architektura CELLa jest bardziej elastyczna... (nAo) ;)
  • 0

#157 xell Napisany 29 sierpnia 2006 - 15:48

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
Ale BiA3 to gra multiplatformowa, gdzie podstawową platformą developerską jest chyba Xbox 360, więc raczej Gearbox nie będzie wykorzystywać sztuczek i kruczków Cella aby uzyskać grafikę taką jak na karcie DX10.
  • 0

#158 MaxVarEmreis Napisany 29 sierpnia 2006 - 16:10

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Wiecie, to mnie troche niepokoi. Wiadomo, ze konsole maja zamknieta architekturę i na PC, który pociagnie grafike z nowych konsol trzeba wydac majatek, ale zeby tak szybko PC osiagneły przewage ??

Carmack twierdzi zupełnie inaczej niż Ty. :tak: O ile Ty twierdzisz, że to źle, że konsole są tak szybko wyprzedzone przez PC, to Carmack się cieszy, że po raz pierwszy w chwili premiery konsol różnica między nimi a piecami jest tak niewielka, tzn. zawsze PC były sporo mocniejsze.

Wiekszosc zawsze twierdziła (na tym forum spotkałm sie z takimi opinjami), ze PC zostawały daleko w tyle przy premierach nowego sprzetu ( szczególnie PS2 jest tutaj podawane za przykład). I taki np X360 wyłamuje sie z tej tradycji, bo nie oferuje nic czego nie mogłby uzyskac PC ( głownie przy starcie tej konsoli było to tak rozpartywane).
  • 0

#159 xell Napisany 29 sierpnia 2006 - 16:27

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
Gdy ja grałem na PC w rozdziałce 1024x768, gry na PS2 działały w cudownej rozdzielczości 480i. Jakoś nie powiedziałbym, żeby to świadczyło o przewadze PS2. :hmmm:

X360 to bardzo mocna maszyna patrząc na datę premiery i cenę podczas premiery, ale nie można wymagać, żeby miażdżyła wydajnością PC z bebechami z 2007 sprzedawanymi po wyższej cenie. Zresztą takie PS3 będzie miało GPU "przestarzałe" w chwili premiery.
  • 0

#160 Gość__* Napisany 29 sierpnia 2006 - 16:31

Gość__*
  • Goście
ale kiedy niby PC wyprzedzilo konsole? o_O jak wchodze do sklepu to na polkach nie ma ani Visty, nie ma tez kart obslugujacych DX10, a to, ze multiplatformowa gra bedzie wygladac na PC troche lepiej niz na next-genach o niczym nie swiadczy.. bo to, ze PCty beda coraz silniejsze jest rownie oczywiste, jak to, ze developerzy beda wyciskac z konsol coraz wiecej..
  • 0

#161 MaxVarEmreis Napisany 29 sierpnia 2006 - 17:17

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

ale kiedy niby PC wyprzedzilo konsole? o_O jak wchodze do sklepu to na polkach nie ma ani Visty, nie ma tez kart obslugujacych DX10, a to, ze multiplatformowa gra bedzie wygladac na PC troche lepiej niz na next-genach o niczym nie swiadczy.. bo to, ze PCty beda coraz silniejsze jest rownie oczywiste, jak to, ze developerzy beda wyciskac z konsol coraz wiecej..

Oczywiscie masz racje. Z perspektywy posiadacza X360 wyglada to mniej wiecej standardowo ( PC coraz bardziej zblizajacy sie do poziomu konsol i wreszcie je wyprzedzajace). Gorzej w przypadku PS3. Konsoli jeszcze nie ma, a juz "nie dorównuje PC" . Oczywiscie mozemy mówic o wskaźniku ceny do jakosci, ale to nie zmienia faktów.
Poprostu w takim swietle zapewnienia Sony o 10 letnim okresie "przydatkosci do spożycia" PS3 sa troche smieszne. Co bedzie za 2-3 lata, kiedy juz teraz uwaza sie, ze konsole sa za słabe (chyba, ze faktycznie te teksty były z palca wyssane).
  • 0

#162 filip Napisany 29 sierpnia 2006 - 17:36

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:

Oczywiscie masz racje. Z perspektywy posiadacza X360 wyglada to mniej wiecej standardowo ( PC coraz bardziej zblizajacy sie do poziomu konsol i wreszcie je wyprzedzajace).


Właśnie nie do końca. Pamiętam, spekulacje przed wyjściem dooma3 na xboxa. Wtedy mówiło sie o tym, że to jeszcze nie czas gdy PC jest silniejszy od konsoli i xbox da rade. A teraz w pierwszym roku po premierze konsoli słyszę, że nie dla niej crysis :nie:
Co gorsza dla PS3 również nie :ninja:

Oczywiście, tak jak już ktoś pisał, ten konkretny przykład to prawdopodobnie zagranie marketingowe... No ale przyznacie, że nie jest to optymistyczna wizja
  • 0

#163 Gość__* Napisany 29 sierpnia 2006 - 17:48

Gość__*
  • Goście
Bo taka prawda...wnętrzności PS3 i Xbox360 juz teraz nie zadziwiają...plus mała ilość pamięci aby pomiescić tak dużą ilośc texturek w hi-res i jak by nie patrzeć ogromne plansze... :^^:

Pomijam fakt że silnik do Crisis był pisany strikte pod PC...więc to kolejny problem z przenisieniem tej gry na konsole...
  • 0

#164 Danteusz Napisany 29 sierpnia 2006 - 17:54

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

Konsoli jeszcze nie ma, a juz "nie dorównuje PC"

Nie dorównuje PC których jeszcze nie ma.

Oczywiście, tak jak już ktoś pisał, ten konkretny przykład to prawdopodobnie zagranie marketingowe... No ale przyznacie, że nie jest to optymistyczna wizja

Też tak myślę, Crysis jest PC-exclusive mającym promować Vistę i DX10. Pewnie w ten sposób twórcy gry chcą wytłumaczyć wysłanie graczy do sklepów po nową kartę i system.

Bo taka prawda...wnętrzności PS3 i Xbox360 juz teraz nie zadziwiają...plus mała ilość pamięci aby pomiescić tak dużą ilośc texturek w hi-res i jak by nie patrzeć ogromne plansze...

Może pamięcią next-geny nie imponują, ale póki co nie ma tak silnego procesora jak Cell na rynku.
  • 0

#165 xell Napisany 29 sierpnia 2006 - 17:59

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Nie dorównuje PC których jeszcze nie ma.

Może pamięcią next-geny nie imponują, ale póki co nie ma tak silnego procesora jak Cell na rynku.

Carmack nie zgadza się z obiema tezami. :^^:
  • 0

#166 Danteusz Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:02

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

Carmack nie zgadza się z obiema tezami.

Koleś z Ninja Theory się zgadza.
  • 0

#167 MaxVarEmreis Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:05

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Carmack nie zgadza się z obiema tezami.

Koleś z Ninja Theory się zgadza.

Sorry, ale jesli to jest pojedynek na autorytety w tej dziedzinie, to "koleś" nie ma szans z Carmackiem
  • 0

#168 xell Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:05

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
Pokaż mi dokładny cytat, gdzie tak stwierdza?
  • 0

#169 Danteusz Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:09

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Nie ma cytatu bo to było luźne stwierdzenie wywnioskowane z dyskusji z poprzedniej strony tematu.
Co do silniejszych pecetów: są, ale nie dla przeciętnych ludzi. Nikt normalny nie kupuje Quad SLI, to jest sprzęt dla maniaków.

Które procesory do PC są silniejsze od Cell?
  • 0

#170 Gość__* Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:13

Gość__*
  • Goście

Które procesory do PC są silniejsze od Cell?


Zalerzy do czego..wielu myśli że cell to nie wiadomo co..owszem jest mocny ale nie do wszystkich operacji...
  • 0

#171 Danteusz Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:14

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Dyskutujemy o grach, wyliczanie łańcuchów białkowych raczej mało kogo z forumowiczów obchodzi.
  • 0

#172 TomisH Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:15

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 290 Postów:

Nie ma cytatu bo to było luźne stwierdzenie wywnioskowane z dyskusji z poprzedniej strony tematu.

Czyli nasz danteuszek znowu "bajczy" :przytul:
  • 0

#173 Danteusz Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:17

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Nie bajczę. Opinia kogoś kto od dawna nie był zwolennikiem konsol niekoniecznie jest miarodajna, tak samo jak słowa programisty konsolowego wykazującego wyższość Cella nad DX10
  • 0

#174 Gość__* Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:23

Gość__*
  • Goście

Cella nad DX10


Eee to tak jak bym udowadniał wyższość havoca nad Radeonem X850XT... :ninja:
  • 0

#175 Danteusz Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:27

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
ATI jakiś czas temu mówiło o możliwości zastąpienia kart fizycznych graficznymi z odpowiednimi shaderami więc wszystko jest możliwe :)
  • 0

#176 xell Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:32

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Nie bajczę. Opinia kogoś kto od dawna nie był zwolennikiem konsol niekoniecznie jest miarodajna, tak samo jak słowa programisty konsolowego wykazującego wyższość Cella nad DX10

...
1)Carmack jest zwolennikiem technologii, nie oskarżałbym go o konsolowe fobie czy pecetowe fanbojstwo
2)nAo tak w zasadzie nie wykazywał wyższości Cella nad DX10, jedynie stwierdził, że na PS3 można jeszcze uzyskać bardzo dużo w temacie grafiki, np. uzyskując za pomocą Cella coś, czego nie można uzyskać nawet za pomocą karty DX10.
  • 0

#177 Danteusz Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:35

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

1)Carmack jest zwolennikiem technologii, nie oskarżałbym go o konsolowe fobie czy pecetowe fanbojstwo

Od zawsze robił gry tylko na PC. Trudno żeby podcinał gałąź na której siedzi.

2)nAo tak w zasadzie nie wykazywał wyższości Cella nad DX10, jedynie stwierdził, że na PS3 można jeszcze uzyskać bardzo dużo w temacie grafiki, np. uzyskując za pomocą Cella coś, czego nie można uzyskać nawet za pomocą karty DX10.

Skoro ma większe możliwości to jest lepsze.
  • 0

#178 xell Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:42

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Od zawsze robił gry tylko na PC. Trudno żeby podcinał gałąź na której siedzi.

Pierwsze zdanie jest nieprawdziwe, a drugie nie za bardzo ma sens, biorąc pod uwagę, z jakich platform może uzyskać większe wpływy.

Skoro ma większe możliwości to jest lepsze.

To już jest twoja nadinterpretacja.
  • 0

#179 Danteusz Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:46

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Wszelkie konwersje gier ID na konsole są robione przez inne studia na zlecenie, Carmack najwyżej nadzorował przebieg prac.
  • 0

#180 xell Napisany 29 sierpnia 2006 - 18:50

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
Na blogu Carmacka można poczytać o jego osobistym zaangażowaniu w dwa projekty na telefony komórkowe. You loose.
  • 0