Skocz do zawartości

Zdjęcie

Killzone: Mercenary


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
207 odpowiedzi na ten temat

#31 ACZ Napisany 30 styczeń 2013 - 22:25

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32230 Postów:
znowu polska ma temat na neogafie, bo mamy ponownie cos jako pierwsi. :cf:
http://www.neogaf.co...ad.php?t=510284

szykuje sie najladniejsza gra na vite.

- Engine is nearly 1:1 from PS3 version
- They added a few new gimmicks to the engine, so they can utilize more PS Vita
- Game is gorgeous, clear and crispy textures, big draw distances
- Character models are awesome, the same with animation
- Stable FPS even with gigantic action inside levels
- Literally - game is like portable Killzone 3, looking better than Uncharted.


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 30 styczeń 2013 - 22:26

  • 0

#32 hubson Napisany 30 styczeń 2013 - 22:45

hubson

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3120 Postów:
Byleby gra nie była upośledzoną wersją killzone z ps3...
  • 0

#33 Schrodinger Napisany 30 styczeń 2013 - 22:52

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 56975 Postów:
znowu jaranko renderami killzone'a ? :cf:

grafika 1:1 z PS3 biorac pod uwage fakt ze w Vicie ARM ? najs dajcie jeszcze bulszituf

Ten post był edytowany przez Taikun dnia: 30 styczeń 2013 - 22:53

  • 0

#34 Cola Napisany 31 styczeń 2013 - 02:40

Cola

    Kinda Funny best friend

  • Forumowicze
  • 4104 Postów:
Hype panowie, robimy hype.
  • 0

#35 Danteusz Napisany 31 styczeń 2013 - 08:01

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29345 Postów:
Oczywiście że grafika nie będzie 1:1 jak na PS3, choćby z powodu rozdzielczości
  • 0

#36 Schrodinger Napisany 31 styczeń 2013 - 08:43

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 56975 Postów:
widzialem trailer, fajne, pewnie kupie ale animacjs muli
  • 0

#37 Godot Napisany 31 styczeń 2013 - 08:49

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23615 Postów:
Kupisz? Po co? Będzie w plusie
  • 0

#38 Danteusz Napisany 31 styczeń 2013 - 08:59

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29345 Postów:
Screeny i trailer:
http://blog.eu.plays...meplay-details/
Graficznie jest pełen wypas, ale trailerowi jakoś brakuje mocy
  • 0

#39 Schrodinger Napisany 31 styczeń 2013 - 10:41

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 56975 Postów:
w plusie to wyjdzie po roku od premiery ... w sumie tez jakis sens :D chyba ze bedzie latwa plaryna ro kupie i sprzedam
  • 0

#40 Danteusz Napisany 31 styczeń 2013 - 10:48

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29345 Postów:
Premiera 18 września, więc trochę poczekasz zanim trafi do Plusa
  • 0

#41 TEXZ Napisany 31 styczeń 2013 - 12:12

TEXZ

    Pet Eater

  • Forumowicze
  • 28505 Postów:
Myślałem że to jakiś zlepek szybkich misji ala COD na Vitę, ale nie, będzie pełnoprawny singiel. Grubo.
  • 0

#42 Kaxi Napisany 31 styczeń 2013 - 12:18

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12236 Postów:
Dick stab mocny, ale gra na niektórych ujęciach wygląda na 30fps (większość akcji), na innych na 60 fps (podchodzenie do skrzynki)
  • 0

#43 ACZ Napisany 31 styczeń 2013 - 14:44

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32230 Postów:
jestem w szoku jak GG pocisneli vIte. to wyglada prawie jak na ps3. o_O
w tym momencie wszelkie pseudo fpsy na srajpady moga possac paleczke.
moim zdaniem plynnosc animacji jest taka sama jak na ps3. killzone ma taki styl, aby czuc bylo ciezar postaci.
uwielbiam killzonowy efekt dźwiekowy zdobytego fraga. :^^:

ponizej 6 minut gameplayu.

  • 0

#44 TEXZ Napisany 31 styczeń 2013 - 15:01

TEXZ

    Pet Eater

  • Forumowicze
  • 28505 Postów:
Animka jest jaka jest bo GG maja jeszcze czas na optymalizację. KZ2 też na pierwszych trailerach odbiegał i to znacznie od finalnej wersji. Must have !
  • 0

#45 ACZ Napisany 31 styczeń 2013 - 15:10

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32230 Postów:
Dodany obrazek
  • 0

#46 Vincent Napisany 31 styczeń 2013 - 15:59

Vincent

    Mokujin

  • Narybek
  • 32 Postów:
Ehh killzone na handheldzie do tego FPP i komu to potrzebne. Strzelanki to nie gry na handhelda Sony chyba tego nigdy nie pojmie. Gra wygląda niesamowicie no ale co dalej. To dalej nudna strzelanka. Takie Tearaway wciąga killzona bez popity(mówie o designie nie grafice i pomyśle na rozgywkę) i jeszcze raz pokazuje jakie gry powinny się ukazywać na handheldy.
  • 0

#47 Spuczan Napisany 01 luty 2013 - 00:13

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9615 Postów:
Trailer zaje*sty! Właśnie takie gry przekonują mnie o zakupie Vity. Oby tylko nie była to jakaś krótka popierdółka na 3 godziny. Chcę przenośnego Killzone'a z możliwościa gry multiplayer!
  • 0

#48 ACZ Napisany 01 luty 2013 - 14:27

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32230 Postów:
bedzie multi, ale tylko na 8 graczy.

Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 01 luty 2013 - 14:27

  • 0

#49 Sotaku Napisany 02 luty 2013 - 00:04

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 38483 Postów:
Pięknie to wygląda :tak:
  • 0

#50 TEXZ Napisany 02 luty 2013 - 08:56

TEXZ

    Pet Eater

  • Forumowicze
  • 28505 Postów:

bedzie multi, ale tylko na 8 graczy.

Wystarczy. W KZ2-3 przy większej liczbie graczy i większych mapach robił się syf.
  • 0

#51 Sotaku Napisany 02 luty 2013 - 09:46

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 38483 Postów:
Powiedz że żartujesz...jakbys pisał o MAG to bym się zgodził, ale killzone?
  • 0

#52 TEXZ Napisany 02 luty 2013 - 22:56

TEXZ

    Pet Eater

  • Forumowicze
  • 28505 Postów:
Wolałem mniejszą liczbę graczy na mniejszych mapkach.
  • 0

#53 Sotaku Napisany 02 luty 2013 - 23:00

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 38483 Postów:
Ja raczej w dwójce widzialem problem w launcherach...bez nich nie było tego chaosu
  • 0

#54 Spuczan Napisany 02 luty 2013 - 23:18

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9615 Postów:
Ośmiu na Vicie to świetny pomysł. Myślę, że więcej i tak nie potrzeba.
  • 0

#55 ACZ Napisany 04 luty 2013 - 20:58

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32230 Postów:

Gra fabularnie osadzona jest niedługo po rozpoczęciu pierwszego Killzone'a. Twórcy starają się odtworzyć doświadczenie płynące z grania na PlayStation 3, nie obcinając różnych elementów tytułu. Systemy silnika gry odpowiadające za efekty dźwiękowe oraz rendering zostały zastąpione, ale przykładowo sztuczna inteligencja stoi na równie wysokim poziomie jak w Killzone 3. Co więcej gra została wzbogacona o refleksje świetlne np. na podłogach.
Jeżeli chodzi o sterowanie to, mimo różnic między DualShockiem a przyciskami PlayStation Vita odczucia w kontrolowaniu postaci pozostaną niezmienne względem poprzedniczek na PlayStation 2 i 3.
W Najemniku znajdziemy 9 misji w trybie dla jednego gracza. Każda z nich wystarczy nam na ok. 40-60 minut. Wszystko zostanie opatrzone w ładną spójną narrację tworząc pełną historię pełną zwrotów akcji.
Po przejściu każdej z misji, będziemy mogli powtórzyć ją w jednym z trzech trybów: Ukrycie, Precyzja oraz Demolka (Covert, Precision, Demolition). W zależności od naszego wyboru liczyć się będzie niewykrywalność naszych działań lub dokładność zabójstw lub nowe cele do zniszczenia.
Jednym z najważniejszych nowych elementów gameplayu jest obecność sklepu, w którym kupujemy wyposażenie dla naszej postaci, więc możemy iść na misje z takimi gadżetami jakie sobie wybierzemy. Jeżeli chodzi o niewykrywalność podczas misji, to będziemy musieli chować ciała wrogów, inaczej zostaniemy wykryci. W przypadku ataków wręcz będziemy mogli skorzystać z dotykowego ekranu konsoli.


Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 0

#56 Godot Napisany 04 luty 2013 - 22:09

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23615 Postów:
Yes! Doświadczenia ze stacjonarnej konsoli na handheldzie! Nareszcie Sony doszło do tego, że tego właśnie ludzie oczekują. Dokładnie dlatego Nintendo sprzedało 150 milionów NDSów, a Apple 500 milionów sprzętów z iOS!

oh... wait...
  • 0

#57 Danteusz Napisany 04 luty 2013 - 22:11

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29345 Postów:
Mi to pasuje, choć przyszłości temu nie wróżę
  • 0

#58 TEXZ Napisany 04 luty 2013 - 23:04

TEXZ

    Pet Eater

  • Forumowicze
  • 28505 Postów:
Mnie to nie boli, biorę na bank.
  • 0

#59 Psycho-Mantis Napisany 04 luty 2013 - 23:06

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9221 Postów:
Wygląda fajnie, ale toto powinno wyjść na PS3, a nie na Vitę, tak jak Greg mówi.
  • 0

#60 Schrodinger Napisany 04 luty 2013 - 23:06

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 56975 Postów:
ehhh k***a słony kiedy wy się nauczycie ... powiem wam że uncharted golden abyss jest fajne, ale stanąłem na 3 rozdziale i nei chce mi sie dalej grać bo to właśnie normalna gra na handheldzie :/ chyba sprzedam, kupie 3DS i ponaperdalam pokemowami po trawie
  • 0