Killzone: Mercenary
#121 Napisany 22 sierpnia 2013 - 01:49
#122 Napisany 22 sierpnia 2013 - 08:39
#123 Napisany 22 sierpnia 2013 - 09:10
można pograć, tylko czy da się do tego podłączyć hs?
#124 Napisany 22 sierpnia 2013 - 10:11
To Vita nie ma mikrofonu?
#125 Napisany 22 sierpnia 2013 - 10:14
#126 Napisany 22 sierpnia 2013 - 10:55
fajnie, nie pomyślałem o tym, ale to powinno być nas słychac podczas gry...
#127 Napisany 22 sierpnia 2013 - 13:18
Jakoś totalnie nie leży mi sterowanie, Miałem problem z chodzeniem, a co dopiero z zabijaniem. Dlaczego postać rusza się jak cegła? Mam wrażenie, ze na PSP z jedną gałką biegało się jakoś płynniej.
#128 Napisany 22 sierpnia 2013 - 14:51
#129 Napisany 22 sierpnia 2013 - 14:53
Jakoś totalnie nie leży mi sterowanie, Miałem problem z chodzeniem, a co dopiero z zabijaniem. Dlaczego postać rusza się jak cegła? Mam wrażenie, ze na PSP z jedną gałką biegało się jakoś płynniej.
To powiedź kiedy grasz przyda się łatwy frag
#130 Napisany 22 sierpnia 2013 - 18:50
Killzone - #dayone! Nie mozna sie oderwac! Nie mozna bylo tak od razu, kur.wa mac? Nie mozna bylo przygotowac TAKIEJ gry na start? Nie byloby watpliwosci, ze Vita miecie rowno i po kolei
Panowie wymiatacze, ktorzy niejedna open bete widzieliscie - mam pytanie. Zdobyty w przenosnym Killzonie experience nie przekopiuje mi sie do pelnej wersji, prawda?
Coz, przynajmniej zapytalem
#131 Napisany 22 sierpnia 2013 - 18:58
nie wiem, ale wydaje mi się, że przeniosą, ale dadzą jakieś ograniczenie na betkę...ale tylko gdybam.
Dziś grałem, ale strasznie mnie mietli, ludzie którzy mają juz ta plansze w jedym palcu mają juz przewagę...
#132 Napisany 22 sierpnia 2013 - 19:11
Stary sie robie, ale takie tempo rozgrywki jest dla mnie kapitalne. Podnioslem troche czujnosc galeczek, ustawilem celowanie zyroskopami i jest po prostu IDEALNIE! Oczy mi sie swieca, jak widze taka grafike na PS Vita.
#133 Napisany 22 sierpnia 2013 - 22:27
#134 Napisany 22 sierpnia 2013 - 22:36
Grałem chwilę i nadal mi stoi jeśli chodzi o grafikę, ale na razie nie przekonałem się do sterowania.
#135 Napisany 22 sierpnia 2013 - 23:17
Daddy... no sorry, ze tak za Toba wszedzie na tym forum chodze, ale... to Ty nie grales w Uncharted Golden Abyss na Hard, bo ciezko sie strzelalo? Golden Abyss mial najfajniejszy model strzelania na przenosnej konsoli, a Killzone Mercenary ma dokladnie ten sam system pomagania sobie zyroskopami
#136 Napisany 22 sierpnia 2013 - 23:34
Daddy... no sorry, ze tak za Toba wszedzie na tym forum chodze, ale... to Ty nie grales w Uncharted Golden Abyss na Hard, bo ciezko sie strzelalo? Golden Abyss mial najfajniejszy model strzelania na przenosnej konsoli, a Killzone Mercenary ma dokladnie ten sam system pomagania sobie zyroskopami
To dla mnie zaszczyt, Tomaszu
Ja grałem na Hardzie w GA, ale nie pamiętam, żebym narzekał na strzelanie, może na początku, ale się szybko przyzwyczaiłem, w KZ:M pograłem tylko kilka minut i na razie się nie przekonałem - moja relacja była z tych kilku minut, olo. Ale ani w GA, ani w KZ nie próbowałem żyroskopami, ale jakoś tak wolę gałeczki niż machać konsolą, nawet jak trzeba się nauczyć nimi w danej grze sterować.
#137 Napisany 22 sierpnia 2013 - 23:36
nie trzeba, choć jest to ułatwienie
#138 Napisany 22 sierpnia 2013 - 23:37
Ciezkie zycie Cie zatem czeka, ojcze dwojki Zyroskop strasznie ulatwia zycie - zaryzykowalbym nawet tekst, ze jest precyzyjniejszy, od myszki komputerowej
#139 Napisany 03 września 2013 - 10:21
Odpalam na 4 dni przed premierą... Zadowolony, że mam pakiet podwójnego XP na 48 godzin
... I mam za swoje
Jest też pełna lista trofeów - i pokazuje, że roboty będzie tyle, co przy stacjonarnym, przeciętnym killzonie
http://www.ps3trophi...enary/trophies/
Ten post był edytowany przez Matt dnia: 03 września 2013 - 10:25
#140 Napisany 03 września 2013 - 16:28
#141 Napisany 03 września 2013 - 16:53
#142 Napisany 03 września 2013 - 21:07
Jest poprawka stabilności (wtf?!) do gry, która już na pewno leży w magazynach sklepów i na kartach pamięci pre orderowców ale nikt w nią jeszcze nie grał Miodzio Łudzę się, że może wraz z tym patchem odblokuje mi się wcześniejsza możliwość grania?!
#143 Napisany 03 września 2013 - 21:10
czyli już gra ma 4,5 GB czyli ktoś z kartą 4 GB nie zagra
#144 Napisany 03 września 2013 - 21:12
... się zassa, to powiem ile mam killzone'a na memory sticku
Ten post był edytowany przez Matt dnia: 03 września 2013 - 21:13
#145 Napisany 03 września 2013 - 21:54
#146 Napisany 03 września 2013 - 21:58
luzik, żal mi ludzi z małymi kartami, ale i na mojej 32 GB ciężko będzie znaleźć miejsce
#147 Napisany 03 września 2013 - 22:41
#148 Napisany 04 września 2013 - 13:04
Wersja Retail przesunięta o tydzień. I jak tu nie kupić na PSNie?
#149 Napisany 04 września 2013 - 16:06
wersja cyfrowa za 139 zl
#150 Napisany 04 września 2013 - 18:27
No, duzo nie zaplacilem za cyfrowego Killzone'a - niecale 28 GBP, a do tego dostalem 48 godzinne 'double xp' (moglem wybrac jakis tam karabinek do wojen w multiplayerze, ale przeciez XP jest najwazniejsze) Podobnie vitowy Rayman - sporo tanszy od wersji na PS3 (teraz chyba nawet wiem, dlaczego). To chyba najwieksza pojemnosciowo gra na vite - ponad 4 giga grafiki, eksplozji i pieknej animacji!