Skocz do zawartości

Zdjęcie

Killzone: Mercenary


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
207 odpowiedzi na ten temat

#121 Outcast Napisany 22 sierpnia 2013 - 01:49

Outcast

    Mega Man

  • Narybek
  • 134 Postów:
Tyle że moga byc problemy z graniem razem. Wczoraj razem z ekipa zalozylismy imprezę i i ciągle kogoś wyrabywalo z naszego imprezowego lobby... Albo łączyło nas do różnych meczów.
  • 0

#122 Kradziej Napisany 22 sierpnia 2013 - 08:39

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Muszę przyznać, wygląda to ładnie. W ruchu pewnie pięć razy lepiej! Inna sprawa, że HUD zajmuje 75% ekranu :P
  • 1

#123 Sotaku Napisany 22 sierpnia 2013 - 09:10

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:

można pograć, tylko czy da się do tego podłączyć hs?


  • 0

#124 Hellmans Napisany 22 sierpnia 2013 - 10:11

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

To Vita nie ma mikrofonu?


  • 0

#125 Schrodinger Napisany 22 sierpnia 2013 - 10:14

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
no wlasnie o mikrofon mi chodzilo!
  • 0

#126 Sotaku Napisany 22 sierpnia 2013 - 10:55

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:

fajnie, nie pomyślałem o tym, ale to powinno być nas słychac podczas gry...


  • 0

#127 Psycho-Mantis Napisany 22 sierpnia 2013 - 13:18

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:

Jakoś totalnie nie leży mi sterowanie, Miałem problem z chodzeniem, a co dopiero z zabijaniem. Dlaczego postać rusza się jak cegła? Mam wrażenie, ze na PSP z jedną gałką biegało się jakoś płynniej.


  • 0

#128 Schrodinger Napisany 22 sierpnia 2013 - 14:51

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
Zwieksz czulosc galek
  • 0

#129 Sotaku Napisany 22 sierpnia 2013 - 14:53

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:

Jakoś totalnie nie leży mi sterowanie, Miałem problem z chodzeniem, a co dopiero z zabijaniem. Dlaczego postać rusza się jak cegła? Mam wrażenie, ze na PSP z jedną gałką biegało się jakoś płynniej.

To powiedź kiedy grasz :olo: przyda się łatwy frag :P


  • 0

#130 Matt Napisany 22 sierpnia 2013 - 18:50

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:

Killzone - #dayone! Nie mozna sie oderwac! Nie mozna bylo tak od razu, kur.wa mac? Nie mozna bylo przygotowac TAKIEJ gry na start? Nie byloby watpliwosci, ze Vita miecie rowno i po kolei :)

 

Panowie wymiatacze, ktorzy niejedna open bete widzieliscie - mam pytanie. Zdobyty w przenosnym Killzonie experience nie przekopiuje mi sie do pelnej wersji, prawda?

 

Coz, przynajmniej zapytalem :)

 

 


  • 0

#131 Sotaku Napisany 22 sierpnia 2013 - 18:58

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:

nie wiem, ale wydaje mi się, że przeniosą, ale dadzą jakieś ograniczenie na betkę...ale tylko gdybam.

Dziś grałem, ale strasznie mnie mietli, ludzie którzy mają juz ta plansze w jedym palcu mają juz przewagę...


  • 0

#132 Matt Napisany 22 sierpnia 2013 - 19:11

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:

Stary sie robie, ale takie tempo rozgrywki jest dla mnie kapitalne. Podnioslem troche czujnosc galeczek, ustawilem celowanie zyroskopami i jest po prostu IDEALNIE! Oczy mi sie swieca, jak widze taka grafike na PS Vita.


  • 0

#133 Outcast Napisany 22 sierpnia 2013 - 22:27

Outcast

    Mega Man

  • Narybek
  • 134 Postów:
Oczywiście na plejstejszyn network konserwacja i pograć nie można :(
  • 0

#134 Daddy Napisany 22 sierpnia 2013 - 22:36

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 945 Postów:

Grałem chwilę i nadal mi stoi jeśli chodzi o grafikę, ale na razie nie przekonałem się do sterowania. 


  • 0

#135 Matt Napisany 22 sierpnia 2013 - 23:17

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:

Daddy... no sorry, ze tak za Toba wszedzie na tym forum chodze, ale... to Ty nie grales w Uncharted Golden Abyss na Hard, bo ciezko sie strzelalo? :P Golden Abyss mial najfajniejszy model strzelania na przenosnej konsoli, a Killzone Mercenary ma dokladnie ten sam system pomagania sobie zyroskopami :D


  • 0

#136 Daddy Napisany 22 sierpnia 2013 - 23:34

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 945 Postów:

Daddy... no sorry, ze tak za Toba wszedzie na tym forum chodze, ale... to Ty nie grales w Uncharted Golden Abyss na Hard, bo ciezko sie strzelalo? :P Golden Abyss mial najfajniejszy model strzelania na przenosnej konsoli, a Killzone Mercenary ma dokladnie ten sam system pomagania sobie zyroskopami :D

 

To dla mnie zaszczyt, Tomaszu :sir:

 

Ja grałem na Hardzie w GA, ale nie pamiętam, żebym narzekał na strzelanie, może na początku, ale się szybko przyzwyczaiłem, w KZ:M pograłem tylko kilka minut i na razie się nie przekonałem - moja relacja była z tych kilku minut, olo. Ale ani w GA, ani w KZ nie próbowałem żyroskopami, ale jakoś tak wolę gałeczki niż machać konsolą, nawet jak trzeba się nauczyć nimi w danej grze sterować.


  • 0

#137 Sotaku Napisany 22 sierpnia 2013 - 23:36

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:

nie trzeba, choć jest to ułatwienie


  • 0

#138 Matt Napisany 22 sierpnia 2013 - 23:37

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:

Ciezkie zycie Cie zatem czeka, ojcze dwojki :) Zyroskop strasznie ulatwia zycie - zaryzykowalbym nawet tekst, ze jest precyzyjniejszy, od myszki komputerowej :)


  • 0

#139 Matt Napisany 03 września 2013 - 10:21

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Zrobiłem PSN Pre order, przyszło wczoraj w południe...

Kill1.jpg

Odpalam na 4 dni przed premierą... Zadowolony, że mam pakiet podwójnego XP na 48 godzin :)

Kill2.jpg

... I mam za swoje :)

Kill3.jpg

Jest też pełna lista trofeów - i pokazuje, że roboty będzie tyle, co przy stacjonarnym, przeciętnym killzonie :)

http://www.ps3trophi...enary/trophies/

Ten post był edytowany przez Matt dnia: 03 września 2013 - 10:25

  • 0

#140 Sotaku Napisany 03 września 2013 - 16:28

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:
Pewnie zrobię platyne jak już kupie...ile instalacja zajmuje?
  • 0

#141 Matt Napisany 03 września 2013 - 16:53

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
3,33 GB. Kurde, ależ będzie wygrzew w piątek :D Niech mi się tylko akces odblokuje :D
  • 0

#142 Matt Napisany 03 września 2013 - 21:07

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Hey, look at this :)

Kill5.jpg

Jest poprawka stabilności (wtf?!) do gry, która już na pewno leży w magazynach sklepów i na kartach pamięci pre orderowców :P ale nikt w nią jeszcze nie grał :) Miodzio :) Łudzę się, że może wraz z tym patchem odblokuje mi się wcześniejsza możliwość grania?! :P
  • 0

#143 Sotaku Napisany 03 września 2013 - 21:10

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:

czyli już gra ma 4,5 GB :shock: czyli ktoś z kartą 4 GB nie zagra :P


  • 0

#144 Matt Napisany 03 września 2013 - 21:12

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Debeef :/ To się nie kumuluje :) To nie DLC. Zbędne pliki są kasowane.


... się zassa, to powiem ile mam killzone'a na memory sticku :)

Ten post był edytowany przez Matt dnia: 03 września 2013 - 21:13

  • 0

#145 Matt Napisany 03 września 2013 - 21:54

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Debeef, przepraszam :) Gra zajmuje 4607 MB - właściciele standardowych czwórek nie pograją w digitala. Miałeś rację :)
  • 0

#146 Sotaku Napisany 03 września 2013 - 21:58

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:

luzik, żal mi ludzi z małymi kartami, ale i na mojej 32 GB ciężko będzie znaleźć miejsce


  • 0

#147 Schrodinger Napisany 03 września 2013 - 22:41

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
Chamstwo i gwalt w oko w bialy dzien
  • 0

#148 Texz Napisany 04 września 2013 - 13:04

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Wersja Retail przesunięta o tydzień. I jak tu nie kupić na PSNie?


  • 0

#149 ACZ Napisany 04 września 2013 - 16:06

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:

wersja cyfrowa za 139 zl


  • 0

#150 Matt Napisany 04 września 2013 - 18:27

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:

No, duzo nie zaplacilem za cyfrowego Killzone'a - niecale 28 GBP, a do tego dostalem 48 godzinne 'double xp' (moglem wybrac jakis tam karabinek do wojen w multiplayerze, ale przeciez XP jest najwazniejsze) :P Podobnie vitowy Rayman - sporo tanszy od wersji na PS3 (teraz chyba nawet wiem, dlaczego). To chyba najwieksza pojemnosciowo gra na vite - ponad 4 giga grafiki, eksplozji i pieknej animacji!


  • 0