Skocz do zawartości

Zdjęcie

Tearaway


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
61 odpowiedzi na ten temat

#31 Dixi Napisany 25 listopad 2013 - 16:33

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3038 Postów:

Jest coś w tej grze jeszcze do robienia po skończeniu wątku głównego ? Coś na wzór LittleBigPlanet, jakieś tworzenie poziomów przez graczy czy coś w ten deseń?


  • 0

#32 twilitekid Napisany 25 listopad 2013 - 22:36

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6740 Postów:

Nikt nie pisze bo 90% posiadaczy Vity czeka aż niedocenione perełki zostaną docenione :)


  • 0

#33 Schrodinger Napisany 25 listopad 2013 - 22:57

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 54141 Postów:

o toto!


  • 0

#34 Tawotnica Napisany 01 grudzień 2013 - 21:43

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10437 Postów:

s3o7t2.jpg

Ciekawy dziwoląg to Tearaway. Dość mocno czuć, że to gra twórców LBP, chociażby po takiej samej możliwości ozdabiania postaci, powolnym tempie rozgrywki i tym krzyczącym „gra dla dzieci” sposobie narracji. Słoneczko z „You” mi się do tego jednoznacznie z teletubisiami kojarzy. :ftopa:  Domieszać styl jak z Paper Mario, strzelanie fotek jak w Wind Wakerze, zasysanie jak w Luigi’s Mansion i zamiana w kulkę niczym w Metroidzie i mamy materiał na ultymatywną Nintendowską gierkę od 1st party Sony, nie? Otóż nie. Klimatem bardziej Animal Crossing niż tytuły wymieniane wcześniej jest relaksującą, mocno casualową giereczką, w której samo poruszanie się po bajkowo wyglądającym i brzmiącym świecie cieszy michę.

 

Każdy, kto ma zamiar się Tearaway zainteresować musi zdawać sobie z tego sprawę, że to nie jest platformówka/zręcznościówka tylko bardziej wirtualny plac zabaw, pokazówka bajerów Vity niż cokolwiek bardziej sprecyzowanego.

 

Trzymając się porównań do Big N to Tearaway przypomina ogród sprzed zamku Peach w SMG64. Tu trochę połazimy po okolicy, cykniemy fotkę wiewióreczce, potem za pomocą tylnego panelu dotykowego uruchomimy mechanizm, który otworzy jakieś przejście, za którym z kolei możemy przyozdobić strach na wróble ręcznie rysowanymi dekoracjami. 

 

Opakowane jest to w historię ludka-koperty, który chce się dostać do człowieka ze słońca, czyli gracza. Taki tam pretekst do odkrywania kolejnych miejscówek, na mój gust fabuła mogłaby być tylko szczątkowo nakreślona, narrator w pełnym VA tylko burzy abstrakcyjną atmosferę wytworzoną przez antropomorficznych mieszkańców, mówiących w gibberish a la Okami. 

 

Czwarta ściana burzona tu jest często i bez owijania w bawełnę. Ja aż się niezręcznie czuję i nie chcę sobie robić fotek  przez co elementy z ‘real world’ wyglądają jak glitche, bo zamiast serii zdjęć ukazujących moją mimikę twarzy pojawia się sekwencja ujęć padleta od WiiU, poduszki czy co tam akurat mam pod ręką :olo:

 

No, w każdym bądź razie jak kogoś jara możliwość bycia częścią gry, to pewnie będzie zachwycony, ale gameplayowo to zbyt wyrafinowanie nie jest. Walka jest nudna i sprawia wrażenie zapychacza. Przy rysowaniu dekoracji boleśnie brakuje stylusa. Tylni panel jakkolwiek fajnie nie został wykorzystany, to jednak czasem niechcący się „wciśnie”, co się albo akceptuje albo się rezygnuje z wygodnego trzymania konsoli w rękach. Ponadto często jest się skazanym na automatyczną kamerę, bo zamiast zająć się drugim analogiem prawa ręka mizia ekran. Tearaway chce pokazać unikatowe dla Vity sterowania i robi to dobrze, a w wypadku rear-touch nawet świetnie, ale jednocześnie obnaża też wszystkie wady takiej a nie innej koncepcji sprzętowej Vity. Gdyby Tearaway wyszło na 3DSa, grałoby się dużo wygodniej, chociażby z prostego powodu, że stylus zasłania mniej ekranu niż paluch. 

 

That said, to i tak bardzo jasny punkt w bibliotece PSV. Little Big Planet Vita mnie zupełnie nie wkręciło, Tearaway za to przechodzę z przyjemnością. Duży plus dla Media Molecule. 
 


  • 5

#35 Spuczan Napisany 01 grudzień 2013 - 22:44

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9267 Postów:

Fajnie piszesz o grach Tawot  :bowdown:


  • 1

#36 Tawotnica Napisany 02 grudzień 2013 - 23:12

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10437 Postów:
Jeszcze parę screenów dorzucę, bo skończyłem grać.

Tutaj na zdjęciu "BVB - Echte Liebe":
24xiceb.jpg

w spoilerze nic strasznego nie ma, ale może ktoś nie chce widzieć dalszych etapów gry:

Spoiler



Szkoda, że dopiero na koniec jak się pojawiają bajery z żyroskopem rozgrywka nabiera rumieńców. Ostatni poziom powodował gdzieniegdzie małe 'wow', a pomysł na zakończenie był bardzo satysfakcjonujący. Niższą od cenę Tearaway uzasadnia czas gry potrzebny na przejście - to pozycja na na max. 6-7h i jakby się uprzeć to w tym czasie też można wymasterować, bo nie liżąc ścian tylko dając się wciągnąć w klimat zrobiłem 80%.

Aha, jeszcze dosyć fajnym bajerem jest stronka tearaway.me: http://tearaway.me/u/know_naim
W grze robimy zdjęcia różnym przedmiotom i postaciom i niektóre pojawiają się na stronce jako szablon do druku, z którego można zrobić własny papierowy model. Ja jestem leworęczny i nie mam w ogóle smykałki do origami czy sklejania, więc się nawet nie biorę, ale sam pomysł przeniesienia świata gry do świata rzeczywistego przeuroczy.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 02 grudzień 2013 - 23:32

  • 0

#37 ACZ Napisany 12 sierpień 2014 - 21:26

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 31476 Postów:

Dopakowana wersja wyląduje gdzieś w 2015.

 

trailer:


  • 0

#38 Schrodinger Napisany 12 sierpień 2014 - 23:19

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 54141 Postów:

oagarnąłem platyne w vicie, dobra popierdółka, ale robić z tego grę na currenta to nieporozumienie 


  • 0

#39 Jedyn Napisany 13 sierpień 2014 - 06:38

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20917 Postów:

Myslalem ze zrobia jakies nowe gowno, bo rok temu cos pokazywali o rzezbieniu za pomoca move :hihi:

Wiec w sumie jak dla mnie lepsze to niz kolejne social multi gowno bo nie gralem w Tearaway na Vicie.


  • 0

#40 nole Napisany 29 wrzesień 2014 - 19:02

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4278 Postów:
Pól godziny prezentacji stage demka z EGX.



Co najważniejsze twórcy zapewniają, że nawet jesśli ktoś już ograł na Vicie, to tutaj czeka go praktycznie zupełnie inna przygoda: drastycznie powiększone światy wypchane nowymi questami i całkowicie zmienione sterowanie pod Duala.

Ten post był edytowany przez nole dnia: 01 grudzień 2016 - 16:14

  • 0

#41 ACZ Napisany 07 grudzień 2014 - 23:30

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 31476 Postów:

trailer:


  • 1

#42 szczudel Napisany 11 grudzień 2014 - 14:11

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4593 Postów:

Wychodzi ze tylko my dwaj to na razie skonczylismy :)

Mamy tez calkiem inny poglad na gre. Odnosze wrazenie ze Ci sie podobala ze wzgledow technicznych. Mnie jej niekompletność odrzucila ale widze ze tobie sie udalo obejsc ten aspekt.


Ten post był edytowany przez szczudel dnia: 11 grudzień 2014 - 14:13

  • 0

#43 Schrodinger Napisany 11 grudzień 2014 - 14:18

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 54141 Postów:

tez skonczylem i wbilem platyne :reggie: ale to było zaraz po premierze, oczekiwałem czegoś lepszego dostałem popierdółkę z łatwą platyną


  • 0

#44 Sotaku Napisany 13 grudzień 2014 - 10:22

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 38290 Postów:
Czyli trzeba kupić :olo:
  • 0

#45 szczudel Napisany 13 grudzień 2014 - 12:04

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4593 Postów:

Pierwsza polowa mozna sie zauroczyć. Druga - gameplayowo rozwija skrzydła ale stylistycznie, klimatycznie i jakosciowo kuleje.

 

Platyna z pozoru latwa. Jest kilka irytujących trofeow a inne sie perfidnie glitchuja.


  • 1

#46 Schrodinger Napisany 13 grudzień 2014 - 12:31

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 54141 Postów:
plusuje szczudla, szaleństwo, ale dobrze pisze
  • 0

#47 Sotaku Napisany 13 grudzień 2014 - 14:43

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 38290 Postów:
Szczudel bardzo się poprawił da się z nim pisać...zostało mu jeszcze "w ogóle" do przyswojenia i będzie git ;)
  • 0

#48 Dixi Napisany 12 czerwiec 2015 - 21:13

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3038 Postów:

Premiera 9 września, podobnie jak Ratcher & Clank w niższej cenie 39.99$.


  • 0

#49 ACZ Napisany 19 sierpień 2015 - 20:55

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 31476 Postów:

do edycji specjalnej bedzie pluszak.

PS4_Tearaway_Unfolded_Plush_Toy_3D_ENG_1


  • 0

#50 ACZ Napisany 08 wrzesień 2015 - 21:55

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 31476 Postów:

gra ma nowe poziomy, a stare sa powiększone + nowe gameplayowe pomysły.

must have, szczegolnie dla tych co nie grali. dzieciakom tez sie spodoba.

 

ponoć dzis dali demo na stora.


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 08 wrzesień 2015 - 21:56

  • 0

#51 Schrodinger Napisany 08 wrzesień 2015 - 23:45

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 54141 Postów:
walnąłem platyne na vicie, pod koniec mnie gra cholernie zmęczyła bo była mocno drętwa i nie wykorzystywała w pełni potencjału imo, tak że poczekam aż wejdzie do plusa
  • 0

#52 Kurzy Napisany 09 wrzesień 2015 - 00:17

Kurzy

    #hasztag_440%

  • Forumowicze
  • 13442 Postów:
Chciałbym w to zagrać ale mam nadzieje cały czas, ze kupie Vitke i ogram to na niej.
  • 0

#53 ACZ Napisany 15 wrzesień 2015 - 23:46

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 31476 Postów:

heh


  • 0

#54 nole Napisany 16 wrzesień 2015 - 01:26

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4278 Postów:

Niestety gra ostro zbombiła w UK. Debiut dopiero na 33 miejscu. No szkoda wielka :(. Dla porównania - Until Dawn już 2 tydzień w czołówce (5 i 6 miejsce).


  • 0

#55 Spuczan Napisany 08 listopad 2016 - 22:41

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9267 Postów:

Tearaway_Unfolded_20161107110800.jpg

 

Nigdy nie byłem fanem grania z żoną, dziewczyną czy dzieckiem. Ale Tearaway może to zmienić. Kupiłem dla córki i odpaliłem. Sadzam Małą na kolanach i pozwalam jej wciskać różne przyciski. Czasem zrobi zdjęcie, skoczy na bębenku lub pokazuje mi gdzie są gazety. Mała najbardziej lubi unieszkodliwiać Pudłaki i odpakowywać czerwone prezenty. A ja mam ogromną frajdę z obserwowania jej uśmiechniętej buzi.

 

Tearaway_Unfolded_20161107111151.jpg

 

Od siebie dodam, że gram na PS4. Fabuła jest ciekawa (Pudłaki zrobiły dziurę w niebie!), gameplay świetny a grafika urocza. Gram mi się bardzo dobrze i chętnie sam przeleciałbym całą gierkę by odkryć jak się skończy ta historia. Zbieranie jest fajne, robienie zdjęć przywołuje wspomnienia z Beyond Good & Evil a pomaganie sprawia masę frajdy

 

Tearaway_Unfolded_20161107111321.jpg

 

Polska wersja jest bardzo dobra w przeciwieństwie do XCOM2 który zawiera takie kwiatki jak spacja przed każdym "j". Głosy i dźwięki są wyśmienicie dobrane i pasują. Gierka jest dla mnie pod każdym względem lepsza od LBP którego nikomu bym nie polecił. Za to Tearaway polecam nie tylko tym którzy mają dzieci.

 


  • 0

#56 Spuczan Napisany 29 listopad 2016 - 10:27

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9267 Postów:

36% za mną a ja latałem papierowym samolotem, odwiedziłem Szczelinę Borostworów (fani Kajko i Kokosza mogą być ), laboratorium, bawiłem się akordeonem, ubijałem pudłaki, robiłem zdjęcia i byłem w podobnej sytuacji jak izrealaelici którzy przeprawiali się przez Morze Czerwone.

 

Tearaway_Unfolded_20161125085951.jpg

 

W tej grze jest co robić. Każda plansza to pokaz mistrzowskiego dizajnu. Ludzie z Media Molecule przeszli samych siebie. Efekty jakie możemy podziwiać na ekranie telewizora co chwilę wprawiają mnie w zachwyt. Do tego mogę się artystycznie wyżyć bo praktycznie cały czas coś trzeba narysować lub stworzyć. Osoby które nie są plastycznie uzdolnione nie mają się czym martwić bo nawet jak wyjdzie wam jakiś kulfon postać z telewizora i tak powie wam, że to jest ładne. Sarkastyczne sk***ysyny.

 

Pomysł z akordeonem jest dziecinnie prosty ale fantastyczny. To samo można napisać o świeceniu światłem (światełko w padziku jednak się do czegoś przydało?) czy tworzeniu wiatru. W tej grze cały czas operujemy touchpadem i jest to jedyna gra w której mnie to nie irytuje.
 
Tearaway_Unfolded_20161125081221.jpg
Spoiler

  • 1

#57 Sotaku Napisany 29 listopad 2016 - 10:31

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 38290 Postów:
Wczoraj dla dzieciaków kupiłem na ps4...nic innego nie skusiło mnie w tej promocji...nie odpalałem jeszcze ale już wiem, że córce się na pewno spodoba.
  • 0

#58 Schrodinger Napisany 29 listopad 2016 - 10:31

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 54141 Postów:

wiesz że to nie światełko świeci po ekranie tylko łapie kontroler ruchu w padzie? a gierke odpalilem i calkiem fajna, wydaje mi sie ze pozmieniali sporo w porownaniu do oryginalu z vity, ale zlapalem dwa bugi ze sie pozacinaly postaci i wylaczylem


  • 0

#59 Spuczan Napisany 29 listopad 2016 - 10:40

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9267 Postów:


wiesz że to nie światełko świeci po ekranie tylko łapie kontroler ruchu w padzie? 

Naprawdę? Myślałem, że żarówka w padzie pod wpływem fotosyntezy rozczepia światło w pokoju a cząsteczki gazu tworzone wskutek nadmiernego nagromadzenia się elektronów walencyjnych w ich powłoce kierują je dalej aż natrafią na telewizor. I właśnie wtedy chomiki które naświetlają ekran zbierają to światło. Muszę o tym jeszcze poczytać bo to co ty piszesz brzmi nieprawdopodobnie.

 

Spoiler
 


  • 0

#60 Schrodinger Napisany 29 listopad 2016 - 11:16

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 54141 Postów:

 


 Naprawdę?

 

 

Tak.


  • 0