trailer:
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 21 sierpnia 2014 - 17:14
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 21 sierpnia 2014 - 17:14
MS jak MS. A Nintendo?
Jaki jest status tej giereczki?
Data premiery? Dalej na PS3?
Jaki jest status tej giereczki?
Data premiery? Dalej na PS3?
Gra dalej powstaje, więcej info po nowym roku.
http://www.thesixtha...-playstation-3/
Ok, dzięki
Lubię takie horrory nie do końca na serio, więc trzymam rękę na (słabnącym) pulsie.
Przenieść do dział (PS4) - wyjdzie na nextgena.
Trailerek:
Czekałem na tę giereczkę na PS3 jeszcze, ale ps4 też może być. Wygląda jak Domek w lesie. Czy tam Chatka.
W sumie graficznie brzydko, ale klimat typowego filmowego slashera jest.
Był gameplay po konfie i wydaje mi się, że mało tam game było Mam nadzieję, że się mylę i będzie dobrze...
Mysle ze wyjdzie to glupio bo horrorow typu Chainsaw Massacre czy Piatek 13go na konsolach nie bylo wiec w polaczeniu z (zakladam) slabym voice actingiem wyjdzie komedia a pewnie mo-capu tez nie dadza na poziomie Beyonda...
pssite.com:
Twórcy gry, czyli Supermassive Games zarzekają się, że Until Dawn ma być najbardziej nieliniową grą w historii, a wszystko za sprawą setek zakończeń i tysięcy ścieżek, którymi może podążyć fabuła zgodnie z naszymi wyborami. Wiele z nich jest ściśle powiązanych z elementem rozgrywki, który nazwano przewrotnie Efektem Motyla.
Ośmioro przyjaciół musi przetrwać w górach tocząc bój z nieznanym przeciwnikiem. Gracz kontroluje każdego z nich, wybierając za nich najważniejsze decyzje, a te dzielą się na trywialne w stylu "podnieść zapałki lub je zostawić", aż do decyzji bardzo poważnych jak np. postrzelenie znajomego. Until Dawn jest tak skonstruowane, że każdy z bohaterów może zginąć lub przeżyć - wyłącznie od decyzji gracza zależy, jak wielu przyjaciół przeżyje najbliższe godziny. Jeśli zginą - już nie pojawią się w grze - gra nie pozwala na restartowanie rozgrywki. Rozgrywka dostosuje się automatycznie do sytuacji, w której dana postać już nie wystąpi, więc należy z uwagą podejmować kolejne wybory.
W pewnych momentach gry, w prawym górnym rogu pojawi się mały symbol motyla - oznacza to, że nieważne jak mała była to decyzja, to wpłynie ona na przyszłą rozgrywkę w dosyć znaczący sposób. Dzięki temu przygotowano sporo zakończeń, w których najważniejsze wybory będą decydujące dla ostatecznego wyniku naszej rozgrywki. Wystarczy otworzyć złe drzwi, wpaść na jakiś trop lub zrobić coś wyjątkowo głupiego i cały misterny plan przeżycia pójdzie się kochać. Pod koniec gry możliwe jest, że paru znajomych wymieniających się doświadczeniami zobaczy zupełnie inne sceny, tak jakby grali w różne gry.
Wierzcie lub nie, ale Supermassive nagrało każdy dialog i scenkę dla wyborów, których możemy dokonać przez całą rozgrywkę - do tego celu zatrudniono aż 200 aktorów, z Hayden Panettiere na czele, by w pełni oddać charakter tego tytułu.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 14 sierpnia 2014 - 17:53
premiera latem.
trailer:
Tylko czemu ten ręczniczek tak mocno się trzyma?
Ponoc wydadza DLC day 1 ktore go poluzuje.
Ta gra pokazuje trend usuniecia Movea. Przeciez tu az sie prosi aby zostal. Poczatkowo bylem zwolennikiem zyro w padach ale sie wyleczyłem. Takze albo pelne butto control albo Move.
mi sie podoba taki szit plus kocham tematyke Day1 jak 80% zgarnie.