Need for Speed: Most Wanted
#1 Napisany 21 sierpnia 2012 - 12:56
#2 Napisany 21 sierpnia 2012 - 13:04
#3 Napisany 21 sierpnia 2012 - 20:39
"Most Wanted na PS Vita będzie identyczną grą jak ta z Xboksa 360 i PS3. Te same opcje, ten sam, duży świat, identyczne samochody i funkcje Autologa, a dodatkowo wyzwania. Jesteśmy bardzo dumni z tego co udało nam się osiągnąć na PS Vita. Wszystko działa fantastycznie.
...
Najważniejszą rzeczą są Punkty Szybkości, które możemy zdobywać na PS Vita, a później są one przenoszone do gry na PS3 i zbierają się w jedno. Wszystko po to, by konkurować ze znajomymi, którzy grają w Most Wanted."
#4 Napisany 22 sierpnia 2012 - 02:12
#5 Napisany 22 sierpnia 2012 - 06:49
#6 Napisany 22 sierpnia 2012 - 10:49
#7 Napisany 23 sierpnia 2012 - 03:50
Z jednej strony rozumiem, że stworzenie idnetycznej wersji jest wyzwaniem i wyczynem, z drugiej strony komunikat jaki płynie z wypowiedzi powyżej jest taki, że konsola szczyci się tym, że potrafi to samo co inne na rynku. Marketingowo to średnio działa. Trzeba mieć jakiś znak szczególny, by się przebić.
Konsola przenośna potrafi to samo co stacjonarki ? To dobrze, a nawet bardzo, powód do szczycenia się jest jak najbardziej. Wiem, grafika na pewno będzie nieco gorsza, ale do jasnej ciasne, od kiedy mam Vite, czuje się jak bym nosił PS3 w kieszeni.
Od dłuższego czasu ukazują się tylko kontynuacje i znane marki, bo to się sprzedaje i piję tu do wszystkich konsol
obecnych na rynku. Nie dziwi mnie więc biblioteka gier na Vite, nie dość, że nie najbogatsza, to dodatkowo opiewająca głównie w kolekcje/odgrzewane kotlety.
#8 Napisany 23 sierpnia 2012 - 08:10
#9 Napisany 29 października 2012 - 17:59
"Chcieliśmy dostarczyć wszystkie wspaniałe rzeczy z wersji przeznaczonej na konsole stacjonarne: otwarty świat, wolność, wybór, różnorodność i łączność ze światem. Wszystko to wydawało się osiągalne na tej maszynce, więc postanowiliśmy to uczynić.
To dokładnie taka sama gra jak wersja na PlayStation 3, niezależnie od natężenia ruchu i ilości graczy online. Wydaje mi się, że dokonaliśmy czegoś, co zdaniem właścicieli PS Vita mogło być niemożliwe na tej maszynce - stworzenie otwartego świata o tak wysokiej jakości to dość znaczące osiągnięcie."
#10 Napisany 29 października 2012 - 22:31
#11 Napisany 03 listopada 2012 - 05:44
#12 Napisany 03 listopada 2012 - 12:58
#13 Napisany 03 listopada 2012 - 18:55
Dlaczego? mniej funu dostarcza?Gram na PS3. W ostatniej chwili zrezygnowałem z wersji na Vitę bo dostałem cynk, że gra nie wspiera natywnej rozdzielczości. Ale czytam, że jest dobra i czekam aż będzie jakaś obniżka ceny. IMO 199 złotych za grę na handhelda to trochę za dużo.
banialuki.
#14 Napisany 03 listopada 2012 - 21:38
#15 Napisany 04 listopada 2012 - 09:43
Dlaczego? mniej funu dostarcza?
banialuki.
Na App Store jest wersja za 6 Euro dla iPada. Mniej funu dostarcza?
banialuki.
#16 Napisany 04 listopada 2012 - 10:33
#17 Napisany 04 listopada 2012 - 10:51
#18 Napisany 04 listopada 2012 - 10:52
#19 Napisany 04 listopada 2012 - 18:45
Nie grałem ale sądzę, ze to niegrywalna wydmuszka na licencji. Czyli funu brakNie odpowiedziałeś.
#20 Napisany 05 listopada 2012 - 20:16
#21 Napisany 08 grudnia 2012 - 11:26
Bezsens z tym nie dzieleniem trofeów, skoro gry mają identyczną listę, to powinny wpadać podwójnie
Ten post był edytowany przez DaddyMadCaddy dnia: 08 grudnia 2012 - 11:27
#22 Napisany 08 grudnia 2012 - 11:42
#23 Napisany 08 grudnia 2012 - 12:08
#24 Napisany 08 grudnia 2012 - 12:09
#25 Napisany 10 grudnia 2012 - 22:13
W wersji na vitę odhaczyłem już platynę Najgorsze były trofiki online - na przykład 'miej 5 znajomych grających w most wanted' albo 'graj ze znajomym we własną custom speedlistę. Normalnie wirus, a nie trofeum - niczym dziwka zapraszasz wszystkich do bycia znajomym i może z 1% zaakceptuje zaproszenie. Reszta trophiesòw łatwa i przyjemna - może z wyjątkiem 'smash all security gates', bo ich nie ma na mapie. Wyścigi i wyzwania są w większości mało frustrujące - wyjątkiem był Needle Point, gdzie jadąc albo Bugatti Veyronem, albo Koenigseggiem Agerą R trzeba było na odcinku 7 kilometrów wycisnąć średnią prędkość na poziomie 249 km/h! Dwa dni powtarzałem próbę - strasznie irytujące, głównie przez te cholerne korki na drogach. A teraz rzeźbię wersję na PS3 - dobijam 70%. Dynamit, a nie gra
Gdzie widać rzeczy na mapie (oprócz bramek?) w sensie jak znajdę furę to widzę punk podmiany, ale tak to z góry nie widzę gdzie co jest, np. billboardy do rozwalenia.
Na liście znajomych z PSV i tą grą mam tylko Ciebie Ciekawe jak te społecznościowe trofea zdobędę
Kup wersję ps3, pojeździmy znów razem. Ze znajomych tylko kurzy grywał i tylko jego czasy mam do pobijania.
Wiem, też bym z Tobą pograł, bo jesteś moim ulubionym współzawodnikiem w NFS, ale wziąłem wersję na PSV, bo mam tak dużo gier do ogrania "przed TV", że jak mogę w to samo popykać w innym miejscu, to wolę. Ale dalej gram czasem w HP, zapraszam do wyścigu jak co
#26 Napisany 10 grudnia 2012 - 22:25
#27 Napisany 10 grudnia 2012 - 22:32
Daddy, odpal mapę i zacznij używać tylnego touchpada. Przeciągnij palcem w lewo, albo w prawo, a zobaczysz odblokowane fury i np. rozbite billboardy. A co do trophy społecznościowych, to tak jak pisałem - trzeba porzucić godność i zapraszać hurtem ludzi do wspólnej zabawy. Vita wyświetla listę proponowanych graczy. Szlag by te trophies online. No, a za tydzień będzie DLC - zmasuję je z przyjemnością
Tylny touchpad - no tak, nie pomyślałem o tym, tak nie jestem jestem przyzwyczajony jeszcze do tej funkcji - dzięki