#61 Napisany 29 listopada 2012 - 17:30
#62 Napisany 29 listopada 2012 - 17:32
Ważne aby na PC wyszła ta gierka
#63 Napisany 12 czerwca 2013 - 16:49
Jest Varrick jest Morrigan, liczę na ładne połączenie wątków z I i II, oraz najlepsza grę serii
#64 Napisany 12 czerwca 2013 - 17:02
#65 Napisany 12 czerwca 2013 - 18:28
no cóż, zapowiada sie kolejny crapik od Bioware.
#66 Napisany 12 czerwca 2013 - 21:02
no cóż, zapowiada sie kolejny masterpiece od Bioware.
tak aczyk tak w końcu BioWare to nie Team ICO i zawsze dostarcza super gierunie.
#67 Napisany 12 czerwca 2013 - 21:28
musisz sie Stan pogodzic z faktem, ze bajołer juz od dawna nie sa pierwszoligowym studiem robiącym gry rpg, wiec kolejny dragon age wszystkim zwisa i powiewa. im szybicej sie z tym pogodzisz tym lepiej dla twojego zdrowia psychicznego.
#68 Napisany 12 czerwca 2013 - 21:38
Acz, musisz pogodzić się z faktem, że Team ICo nigdy nie było i nie będzie I ligowym studiem, tworzy same crapy, tak będzie lepiej dla twojego zdrowia psychicznego
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 12 czerwca 2013 - 21:40
#69 Napisany 12 czerwca 2013 - 21:41
chyba pomyliles tematy, bo siedzimy w temacie o dragon age.
#70 Napisany 12 czerwca 2013 - 21:43
chyba pomyliles tematy, bo siedzimy w temacie o dragon age.
Oj juz nie płacz, będzie dobrze, może kiedyś zrobią TLG, ale nie nastawiałbym sie na to dziesięciolecie.
#71 Napisany 13 czerwca 2013 - 00:04
oraz najlepsza grę serii
To nie będzie trudne
#72 Napisany 13 czerwca 2013 - 07:52
stan, krwawisz z pupy
#73 Napisany 13 czerwca 2013 - 11:34
krwawie z pupy
to przykre burn.
#74 Napisany 20 sierpnia 2013 - 16:56
Nowy filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=3FfDj1T43Hs
Ten post był edytowany przez Inuki dnia: 20 sierpnia 2013 - 16:56
#75 Napisany 02 września 2013 - 01:14
gejmplej
Szału ni ma.
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 02 września 2013 - 01:14
#76 Napisany 02 września 2013 - 09:58
Ed.
Aha, oba. To niech jakiś sprytny mod doda tagi do tematu. Wiki mówi o Win, ps3, ps4, x360 i xone.
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 02 września 2013 - 09:59
#77 Napisany 02 września 2013 - 11:07
Ogólnie graficznie bez szału np. w porównaniu do Witchera 3, gejmplej tez trochę odpustowy np.uderzenie dwuręcznym mieczem wywala skały? WTF? Oby fabularnie było spoko.
No i trzeba by chyba usunąć III z nazwy tematu
#78 Napisany 02 września 2013 - 12:28
"Zołn"?xone.
#79 Napisany 03 września 2013 - 14:25
Prezentacja na PAX:
Bardzo pozytywne wrażenia mam.
Laska, która to nagrywała podniecała się dosłownie wszystkim.
#80 Napisany 03 września 2013 - 14:40
No laska jest jakaś znerdowiała na maksa. Sama gra wygląd ładnie, choć bardziej przypomina bardzo ładną grę z tej generacji, niż z next gena.
#81 Napisany 03 września 2013 - 14:46
Sama gra wygląd ładnie, choć bardziej przypomina bardzo ładną grę z tej generacji, niż z next gena.
czyli wszystko się zgadza. dragon age od pierwszej części jest zawsze jakieś pół (albo więcej) generacji do tyłu w kwestii grafiki.
#82 Napisany 03 września 2013 - 16:25
No laska jest jakaś znerdowiała na maksa.
Jak szanujący się nerd wolałbym, żeby inni jak ja nie robili pod siebie widząc zapadający się mostek rodem z Half-Life 2.
czyli wszystko się zgadza. dragon age od pierwszej części jest zawsze jakieś pół (albo więcej) generacji do tyłu w kwestii grafiki.
No nie wiem, jeśli zestawisz z grami tego typu (open world RPG) z poprzedniej generacji - Skyrim, Risen 2 czy Dragon's Dogma - to DA:I wygląda duuużo lepiej.
#83 Napisany 03 września 2013 - 17:09
Jak szanujący się nerd wolałbym, żeby inni jak ja nie robili pod siebie widząc zapadający się mostek rodem z Half-Life 2.
a jak zajęczała, jak ta czarownica stworzyła sobie w ręku fireballa
#84 Napisany 03 września 2013 - 18:03
Powraca widok taktyczny i porządna aktywna pauza. Świat będzie bardziej otwarty. Powraca kreacja postaci (a więc nie tylko płeć, ale też rasa). Oprawa graficzna prezentuje się bardzo dobrze - zarówno pod względem technicznym (tu DAO i 2 słabowały), jak i projektów oraz stylu (tu DAO słabowało, a 2 dawała radę).
Zobaczymy, co to będzie. BioWare chyba po raz pierwszy od dawna ma światu coś do udowodnienia, bo chłodne przyjęcie DA2 i The Old Republic oraz kontrowersja (jakkolwiek idiotyczna by nie była) związana z zakończeniem ME3 musiały ich zaboleć.
Trochę martwi mnie, że powraca kółko dialogowe. W ME1 to był genialny pomysł, ale samo BioWare ani razu go dobrze nie zaimplementowało, przez co dialogi w ich grach sprowadzają się do wybierania ciągle niebieskiej lub czerwonej opcji.
Póki co jestem zainteresowany. Grę pewnie kupię w dzień premiery, bo to duże RPG od BioWare. Mięskiem w tych grach są nie walki, a rozmowy, historie, postaci i wybory - a tego nie da się pokazać w prezentacji, demie czy trailerze.
Ten post był edytowany przez Kradziej dnia: 03 września 2013 - 18:04
#85 Napisany 03 września 2013 - 19:49
Dragon Age origins wygląda dużo lepiej od Skyrima...
#86 Napisany 03 września 2013 - 20:02
dragon age to w sumie tylko niewielkie lokacje wybierane z mapy. jest kilka większych miejscówek, ale moim zdaniem to za mało na 'open world'. wiedźmin 2 miał na moje oko większe tereny w poszczególnych aktach, a gierka wygląda topowo na x360 - mnóstwo szczegółów, cienie, zmienna pora doby, ładnie zrobione i animowane postacie... czyli da się, a w oprawie dragon age tego wszystkiego brakuje.No nie wiem, jeśli zestawisz z grami tego typu (open world RPG)
#87 Napisany 03 września 2013 - 20:18
Byle dalo sie w to grac nie znajac 1 i 2.
#88 Napisany 03 września 2013 - 20:22
Zobaczymy, co to będzie. BioWare chyba po raz pierwszy od dawna ma światu coś do udowodnienia, bo chłodne przyjęcie DA2 i The Old Republic oraz kontrowersja (jakkolwiek idiotyczna by nie była) związana z zakończeniem ME3 musiały ich zaboleć.
Przede wszystkim to pierwsza gra Bioware od czasów BG1 z prawdziwą eksploracją - muszą się martwić nie tylko o główną ścieżkę fabularną, ale też o stworzenie całej fikcyjnej krainy i wypełnienie jej sensownymi rzeczami - ciekawe, jak dadzą sobie radę. Ale na tej prezentacji dali odczuć, że mają bardzo konkretną wizję takiej gry (np. wspomnieli brak skalowania przeciwników jak w Elder Scrollsach), więc mnie całkiem zaintrygowali, a przed obejrzeniem w ogóle się giereczką nie interesowałem.
W DA2 nie grałem, demo nawet intrygowało zaczątkiem scenariusza, ale poziom wyglądał dosłownie jak kupa g*wna, a walka była tak nieciekawa, że sobie odpuściłem. Recenzje dodatkowo wspominały o recyklingu miejscówek i częstych loadingach oraz ogólnie kiepsko wykonanym mieście, w którym toczy się akcja. Słyszałem opinię dwóch osób, że fabuła była świetna, ale nie byłbym dla niej przebrnąć przez słabo wykonaną giereczkę.
dragon age to w sumie tylko niewielkie lokacje wybierane z mapy. jest kilka większych miejscówek, ale moim zdaniem to za mało na 'open world'. wiedźmin 2 miał na moje oko większe tereny w poszczególnych aktach, a gierka wygląda topowo na x360 - mnóstwo szczegółów, cienie, zmienna pora doby, ładnie zrobione i animowane postacie... czyli da się, a w oprawie dragon age tego wszystkiego brakuje.
Mówiliście, że Inquisition wygląda jak "bardzo ładną gra z tej generacji", no to porównując Inquisition z odpowiednikami z tej generacji (czyli właśnie Skyrim, DD, Risen) - nawet z ich wersjami pecetowymi, to pozycja Bioware zostawia je daleko z tyłu. Origins faktycznie prezentowało się dość słabo, zwłaszcza porty konsolowe, ale nie o tym była mowa.
#89 Napisany 03 września 2013 - 20:27
Mi sie podoba, wyglada jak podrasowany Witcher 2 styka.
Byle dalo sie w to grac nie znajac 1 i 2.
Nie ta gra na razie nie wygląda lepiej niż Witcher 2.
#90 Napisany 03 września 2013 - 21:24
Tró. Co prawda nie wiadomo, na ile świat będzie otwarty, a na ile będą to osobne lokacje, ale większe, niż do tej pory. Niemniej to, że nie będzie skalowaniaa siły przeciwników, a pchanie się w niebezpieczne miejsce będzie skutkowało naszym zniszczeniem mnie kręci.Przede wszystkim to pierwsza gra Bioware od czasów BG1 z prawdziwą eksploracją - muszą się martwić nie tylko o główną ścieżkę fabularną, ale też o stworzenie całej fikcyjnej krainy i wypełnienie jej sensownymi rzeczami - ciekawe, jak dadzą sobie radę. Ale na tej prezentacji dali odczuć, że mają bardzo konkretną wizję takiej gry (np. wspomnieli brak skalowania przeciwników jak w Elder Scrollsach)
Ja samym pomysłem na scenariusz - "RPG, którego akcja dzieje się w jednym mieście na przełomie 10 lat" - podjarał nieziemsko i na grę czekałem bardzo. Niestety, pomysłu - moim zdaniem - nie zrealizowano dobrze. Chociażby dlatego, że w ogóle nie czuło się upływu tych dziesięciu lat ani przywiązania do miasta.W DA2 nie grałem, demo nawet intrygowało zaczątkiem scenariusza
Recykling miejscówek to coś, co w recenzji niskobudżetowego crapa byłoby porównywane z krzywdzeniem czyjejś matki, ale to wysokobudżetowa gra była, to w wielu recenzjach uszło jej płazem.
W sumie to nawet zastanawiałem się nad tym, żeby do gry wrócić i upewnić się/zmienić swoją opinię, bo niektórym gra się podobała (na forum chociażby Stan i Taikun), ale te czterdzieści godzin wolę przeznaczyć na jakiegoś RPG-owego klasyka.