Skocz do zawartości

Zdjęcie

Lightning Returns: Final Fantasy XIII

Square Enix PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
166 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 01 września 2012 - 06:13

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
A1rLMx4CYAAG3gB.jpg

http://www.1up.com/p...iii-first-looks

Square na swojej imprezie z okazji 25-lecia serii FF zapowiedziało kolejną część XIII na 2013 rok. Można się było tego spodziewać. Przynajmniej nie nazwali gry XIII-3 ;p

Najważniejsze zmiany to fakt, że będziemy grali samą Lightning i stresować będzie nas czas, bo po 13 dniach skończy się świat. Kojarzy mi się to silnie z księżycem z Majory.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 12:49

  • 0

#2 BeSOS Napisany 01 września 2012 - 09:26

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ciekawe jak to rozwiążą bo timer to slaby pomysl. Chyba ze wogole tego nie wsadza do gry i podziela ja na np 13 chapterow i po sprawie.
  • 0

#3 Godot Napisany 01 września 2012 - 09:27

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Pewnie tak będzie. Granie na czas jest słabe
  • 0

#4 szczudel Napisany 01 września 2012 - 10:25

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
I fajno - bo 13-2 sie kończyło bardzo irytujacym clifhangerem.
Oby zmienili system walki - bo ten z 13/13-2 moze dla noobow jest widowiskowo/fajny ale dluzsze granie na nim jest słabe...
  • 0

#5 BeSOS Napisany 01 września 2012 - 10:47

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
warto wogole grac w ff1 13-2? zaznaczam ze ejdynka mi sie bardzo podobala ale jakos nie przekonaly mnie materialy z dwojki...
  • 0

#6 Pawlik Napisany 01 września 2012 - 13:09

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
właśnie, mnie tez 13 się podobała patrząc na ogólnie, miała słabe momenty przez które mieliśmy ciche miesiące, ale jako całość wspomina dość sympatycznie. Za 13-2 po demku mnie odrzuciło, warto zagrać ? I to zakończenie jest tak ważne, że lighting returns będzie się na tym opierać ?
  • 0

#7 Schrodinger Napisany 01 września 2012 - 13:23

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
FF13 jako osobna gierka nieobciążona bagażem legendy FFX i poprzednich jest całkiem spoko, ale w zestawieniu z poprzednimi częściami to krap z fabułą idiotyczną jak mało co. Ale wygladala za***iscie i miala fajny system walki, który pokazał idealnie w jakim kierunku muszą pójść jRPGi jeśli chcą zachować jakąś odmienność od zachodnich rpgów i przy tym liczyć sie w jakikolwiek sposób na rynku.

Też co jakiś czas myśle czy by XIII-2 nie uderzyć
  • 0

#8 ACZ Napisany 01 września 2012 - 15:53

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
gra bedzie chyba action rpg.

warto rowniez zaznaczyc, ze gra nie zostala zapowiedziana na WiiU. :hihi:
  • 0

#9 szczudel Napisany 01 września 2012 - 18:32

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Czy waro FF13-2? Cięzko powiedzieć - nie odczułem znaczacej poprawy wzgledem FF13 - jak wam 13 nie podeszlo to zapowiadane zmiany moze i sa [nieliniowość, mozliwość gadania z NPC, sub questy, szybkie wejscie w akcje - brak 30godzinnego tutoriala] ale jakoś nie jest to rewolucja. Mnie osobiście denerwowały stworki zamiast 3 towarzysza ale grało mi sie przyjemnie - na bezrybiu Jrpg w current-genowej oprawie można łyknać. Platyna nie trudna ale bardzo czasochłonna.

Za niska cene mozna brać. Ale osobiście załowałem ze złożyłem pre-ordera - nie popełnie tego blędu przy tej odsłonie.
  • 0

#10 szczudel Napisany 01 września 2012 - 18:38

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:

...i miala fajny system walki, który pokazał idealnie w jakim kierunku muszą pójść jRPGi jeśli chcą zachować jakąś odmienność od zachodnich rpgów i przy tym liczyć sie w jakikolwiek sposób na rynku.

Tzn co? Libra i "Auto BAttle" z szybki zmianami setów umiejętności postaci? System był swieży na max jedną pozycję - ale robienie w kolejnej odslonie praktycznie identycznego systemu walki to herezja. 13-2 próbowalo coś urozmaicic jakimiś QTE ale wyszlo to uber słabo. Niech lepiej zrobią tactical-friendly system jak w FFX albo hardcore-friendly jak w FFX-2 a nie takie widowiskowe bele co jak w 13.
  • 0

#11 Schrodinger Napisany 01 września 2012 - 18:41

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
Chodzilo mi o dynamike potyczek, efektownosc i zrezygnowanie z rozmych dupereli ... Przywracanie pelnego zycia po walkach to dla mnie juz standard :D
  • 0

#12 szczudel Napisany 01 września 2012 - 18:47

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Jakby w FF13 można bylo podporzadkować wybrane 4 umiejętności każdej postaci pod klawisze geometryczne plus dodac kombinacje np X+O. A kazdą potyczke lekko zwolnic aby samemu wyprowadzac kombinacje - jak w Xeanogears - to moze ten system miałby racje bytu [niech nawet byłaby to tylko opcja]. Oczywiście to byloby trudne dla 6 klas [tyle jest w ff13] - ale nie jest to do przeskoczenia dla srednio wprawnego gracza.
Taki system byłby satysfakcjonujący. A nie obecne auto-battle i tylko zonglowanie paradgrimami - czy jak sie to pisze.

Dynamika - dobrze
Widowiskowość - dobrze
Ale nie zbytnie uproszczanie.
  • 0

#13 Schrodinger Napisany 01 września 2012 - 18:56

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
W sumie jeszcze system w eternal sonacie mi sie cholernie podobal i wygladal troche tak jak tomopisujesz plus zabawa ze sloncem icieniem i zaleznymi od tego atakami. Gierka za***ista, mozesz sprawdzic
  • 0

#14 szczudel Napisany 01 września 2012 - 19:13

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:

W sumie jeszcze system w eternal sonacie mi sie cholernie podobal i wygladal troche tak jak tomopisujesz plus zabawa ze sloncem icieniem i zaleznymi od tego atakami. Gierka za***ista, mozesz sprawdzic

Tak, jak bym bardzo chcial skorzystać z porady to nie moge. Teraz mam tyle gier do ogrania [P+] a mam teraz ostatnie 2 miesiace grania online że niemożliwością byloby dla mnie poświecić tylec zasu Jrpgowi - trzeba gonić Deba :D
  • 0

#15 Tawotnica Napisany 02 września 2012 - 16:55

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
Prezentacja FTW:


oficjalna stronka: http://www.square-en...gReturnsFFXIII/
  • 0

#16 Kazuo Napisany 03 września 2012 - 04:48

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

warto wogole grac w ff1 13-2? zaznaczam ze ejdynka mi sie bardzo podobala ale jakos nie przekonaly mnie materialy z dwojki...

Druga część zjada na śniadanie pierwszą trzynachę (cholera, jak to głupio brzmi). Przynajmniej jeżeli chodzi o gameplay.


A tak w ogóle, to skończyliby już tą szopkę z kontynuowaniem trzynastki, męczeniem Versusa, poprawianiem czternastki i zabraliby się w końcu za pełnoprawne FF XV.
  • 0

#17 szczudel Napisany 03 września 2012 - 07:45

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Co racja to racja. FF15 chciałbym w klimacie FF9 - deformed i inny crazy shit. FF9 poczatkowo nie docenialem - nawet po dzis dzien wiem ze ja nie doceniam. Fajnie byłoby zagrać w FF z oldscollowa dusza. Futurystyczno - powazne FF sa fajne ale możnaby już troche od tej konwencji odpocząć i spróbowac coś nowego/klasycznego.
  • 0

#18 ACZ Napisany 05 września 2012 - 16:09

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
tymczasem fani ekranizują FFVII.
pojawil sie teaser:

  • 0

#19 Kazuo Napisany 05 września 2012 - 16:29

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:
Kiepsko to widzę. FFVII to nie bajka do nakręcenia za 20 dolarów. Przy ograniczonym budżecie może wyjść niezły kicz.
  • 0

#20 Tawotnica Napisany 18 grudnia 2012 - 20:32

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
Dodany obrazek

http://www.siliconer...l-fantasy-xiii/

nowe szaty królowej :potter:
  • 0

#21 Schrodinger Napisany 18 grudnia 2012 - 21:22

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
Większe cyce?
  • 0

#22 Pawlik Napisany 18 grudnia 2012 - 22:33

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
w dodatku jakby prawa pierś była sporo większa od lewej, no ale i tak props. Takie zmiany to ja rozumiem !
  • 0

#23 Schrodinger Napisany 18 grudnia 2012 - 23:43

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
też tak myślałem pawlik ale to tylko oświetlenie ;)
  • 0

#24 Kradziej Napisany 18 grudnia 2012 - 23:50

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Mam nadzieję, bo różnica wydaje się być znaczna :P
Ale teraz mniej widać nogi :(
  • 0

#25 Schrodinger Napisany 18 grudnia 2012 - 23:53

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
w sumie to ten pancerz przypomina trochę zbroje Cecil z początku FF4
  • 0

#26 Kradziej Napisany 19 grudnia 2012 - 08:36

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Cecil to był ziomek, nie ziomkówa.
  • 0

#27 Schrodinger Napisany 19 grudnia 2012 - 08:40

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
a mi ukradlo
  • 0

#28 Tawotnica Napisany 20 grudnia 2012 - 07:41

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
http://www.siliconer...-world-battles/

Trailer wyciekł. Te okulary na końcu xD

Dodany obrazek

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 grudnia 2012 - 07:54

  • 0

#29 ACZ Napisany 20 grudnia 2012 - 15:11

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
trailer:

  • 0

#30 Schrodinger Napisany 20 grudnia 2012 - 18:04

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
niepodoba mi się że nie tworzą nowego świata tylko ładują się w XIII ciągle :( i to bedzie action rpg? najs :D
  • 0



Inne z tagami: