Bo to koniec umiarkowanie dobrze zapowiadającej sie historii. Taki ze mnie beznadziejny przypadek co to ciagle wierzy w serie FF.
Lightning Returns: Final Fantasy XIII
#151 Napisany 21 października 2014 - 18:45
#152 Napisany 26 października 2014 - 17:07
Pogralem wiecej. Po pustyni poruszalem sie gladko. Jakies 10 godzin zrobilem przez 1 z zegara w grze. Ale co z tego jak moje "farmy" EP potrzebnych do zatrzymywania czasu wymarly i juz sie nie spawnuja.
Gra moze i mi sie coraz bardziej podoba ale im dluzej w nia gram tym bardziej widze ze jej rezyser stracil kontakt z rzeczywistoscia. (mozliwe ze sie powtarzam w tym stwierdzeniu) Zegar uniemozliwiajacy swobodna eksploracje, potwory ktore troche ten element poprawiaja koncza sie i znowu brakuje czasu...
No naprawde chcialbym uczestniczyc w spotkaniu na ktorym decyzyjnym ludziom przedstawia sie te pomysly, ci z aprobata kiwaja glowami i mowia - to material na hit...
Inna sprawa ze nie dam rady zadnego bossa zalatwic. Jestem po prostu za cienki. Teraz moze bedzie lepiej. Wybilem wszystkie szkielety i dostalem mocarny miecz.
Gdzie w tej grze mozna dostać czary wzmacniajace? Np haste lub brave? Mam wszystkie de- ale zadnegu buffu.
#153 Napisany 26 października 2014 - 20:10
#154 Napisany 27 października 2014 - 07:58
Hmm - to chyba słabo. Chyba bo na razie nie wiem jak to ma działac. BArdzo przydałoby mi się abym mógł miec Brave na sobie.
Pytania:
-Czy jest cos takiego, że moge miec na sobie wiecej niz jeden przedmiot?
-W których momentach wydłuza mi się EP bar?
-Czy wydłuża się pasek ATB w inny sposób niz poprzez strój/ekwipunek?
Gdzies o tym czytałem a nic takiego sie jeszcze nie stało . Dodam iz zadnego Story bossa nie rozwliłem.
#155 Napisany 27 października 2014 - 10:30
#156 Napisany 27 października 2014 - 11:45
Dokładnie - przebiezka po Dunes była przyjemna - bo te wielkie pancerniki były proste do ubicia i dawały 2EP. Mozna było calkowicie czas ignorowac. Jak pisałem w 1/2 godziny czasu zegara zrobiłem wszystkie możliwe SQ i CoP (te które były w zasięgu - czyli bez przedmiotów za Earth Eatera i kosmicznych *** questów) i mam teleport do końcowego bossa z Dunes (na którego jestem za słaby).
Boje sie iśc do do tego miasta na Y - tam prawie nie ma przeciwników - i czas znowu bedzie mnie kopał po tyłku
#157 Napisany 31 października 2014 - 10:30
Pograłem więcej, do tego stopnia, że zamknąłem pierwsze swoje 2 MAin Questy. Noela i Sazha. Liczba EP skoczyła mi na 7. Teraz moge w miare komfortowo szwędac się poświecie - tez dzięki temu, że jestem w sanie załatwić przeciwników dających po 2EP.
O ile Wildllands i Dunes to już stary dobry final (dzięki potworom z 2EP, a Dunes ma nawet fajny sytem taniego teleportu wewnątrz lokacji), to wizyta w maistach to nieustanny stres. Dla przykładu: przebieżka z Katedry do południowej stacji Luxerionu zjada 1EP - na Chronostatis. To jest pozbawione sensu całkowicie, w obie strony schodza 2 EP!! JEśłi się chce samemu grac i szukac questow [bez FAQa] to nalezaloby zrobic SAVE, pójść tam sprawdzić czy coś jest i wrocić, jak nic nie ma to LOAD i jedzie sie dalej.
Nie musze mówić jak skopana to jest konstrukcja.
Gra mi sie podoba - nawet na 8/10 - ale to tylko ze względu na to iż to Final.
#158 Napisany 30 listopada 2014 - 10:21
Doszedlem do finalowego bossa. Juz dawno nie odbilem sie tak od sciany. Jak juz pokonalem 3 forme sie ucieszylem - tyle ze wtedy pokazala sie 4... Nie jestem slaby, zrobilem ponad 60 questow i CoP. No sorry - powinienem smignac przez ostatniego bossa, ale...
Ogladnalem na youtubie jak go trzeba pokonac. Dochodze do wniosku iz w tej czesci gracz jest niewolnikiem stragger. Nie przypominam sobie aby w 13 i 13-2 bylo to az tak istotne. Wychodzi na to ze nie wystarczy po prostu dobrze walczyc - trzeba slepo podazac za warunkami na stragger. Denerwuje mnie to. W starym dobrym finalu mozna bylo Emerald weapona rozwalic majac jakas strategie albo po prostu dobrze walczac.
Po tygodniowym maratonie zwienczonym speed-runem przez ostatnie 6 dni i koncowke, robie sobie przerwe. Potem wracam do 7 dnia, zabijam te Omegi co mnie meczyly w Trial dungeonie (cyklop i Storm Dragon plus dobije te latajace owady bo mialem z nimi przy ktoryms trialu klopot) jak ubije omegi to potem sie nie spawnuja.
Z ta gra to mam sinusoide milosci-nienawisci....
Ten post był edytowany przez szczudel dnia: 30 listopada 2014 - 10:29
#159 Napisany 20 lipca 2018 - 09:19
Mówisz, że warto sprawdzić Lightning's Returns? Olałem totalnie po tym jak sparzyłem się na FFXIII i FFXIII-2, ale do dzisiaj zastanawiam się czy jednak nie kupić i przejść dla świętego spokoju.
a podobał ci się system walki w XIII? LR ma tę samą podstawę, ale grasz samą Lightning, która dostaje od groma profesji i ekwipunku do wyboru. Nie ma w grze punktów doświadczenia, levelujesz robiąc questy.
Cały czas tyka zegar, który trzeba zatrzymywać i cofać, coś na modłę Majora's Mask - świat czeka zagłada i jak braknie czasu to zaczynasz od początku.
Ciężko o większe dziwadło w serii.
#160 Napisany 20 lipca 2018 - 09:20
zaczynasz od początku ale masz już postać rozwiniętą?
#161 Napisany 20 lipca 2018 - 09:26
Nie jest to jednak tak restrykcyjne jakby się wydawało na papierze. Celem gry jest dotarcie do 13 dnia, za wykonane zadania zbiera się walutę, którą można wymieniać na przedłużanie czasu o kolejne dni.
#162 Napisany 20 lipca 2018 - 10:27
#163 Napisany 20 lipca 2018 - 11:25
Pytanie czy dzisiaj warto jeszcze się w to pchać? LR już na premierę była potworkiem. Engine zupełnie nieprzystosowany do platformingu i eksploracji, grafika brzydka, dość niejasne tutoriale etc., ale koncept ma lepszy niż rynna XIII.
Nie obraziłbym się na remaster trylogii na currenty, wtedy bez oporów bym polecił wskoczyć.
Lightning i reszta ekipy z FFXIII to takie moje guilty pleasure - 'Moms are tough', głos Ali Hillis, przegenialny OST, a Lightning Returns jest momentami tak absurdalnie głupie, że aż znowu dobre imo.
#164 Napisany 20 lipca 2018 - 11:35
trylogia na ps4 to pewnie kwestia czasu i już coś tam dłubią
skoro jest 7,9,10,10-2,12, na ps4 to i miejsce na 13 jest
#165 Napisany 20 lipca 2018 - 12:11
#166 Napisany 20 lipca 2018 - 12:12
FFXII sobie ograj, tam gemplej to złoto
#167 Napisany 20 lipca 2018 - 12:19
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , Wczoraj, 14:43 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
TraumatariumRozpoczęte przez Tawotnica , 27 lut 2024 Eligos Games i 4 więcej... |
|
|