Lightning Returns: Final Fantasy XIII
#91 Napisany 22 stycznia 2014 - 23:48
#92 Napisany 23 stycznia 2014 - 03:17
Ja po Xenoblade i Ni no Kuni tym bardziej.
#93 Napisany 05 lutego 2014 - 15:49
#94 Napisany 05 lutego 2014 - 15:51
tragedyja
#95 Napisany 06 lutego 2014 - 06:02
Strój Lary pasuje do Błyskawicy jak strapon do odbytu Lucka.... chociaż nie, kiepski przykład, to akurat pasuje
#96 Napisany 06 lutego 2014 - 09:37
ta gra wygląda jak koniec PS2, ewentualnie jakaś reedycja HD...
#97 Napisany 06 lutego 2014 - 09:44
Kiedyś czytalem, że SE chce podnieś sprzedaz gry w etapie przed premierowym (prawdopodobnie chodziło o pre-ordery).
Nie wydaje mi się, że zapewnianie miliona zbędnych DLC służy temu. Ok - dostaja miejsca w serwisach growych co może być odczytane jako darmowa reklama, ale ile mozna pokazywac nowe ciuszki.
Gra wyląduje u mnie w czytniku [każdy FF mam na fizycznym nośniku] - ale coraz bardziej (jakby juz i tak wszyscy o tym nie wiedzieli) ta gra przypomina nachalny wyciagacz kasy. Dzięki Bogu kończy sie FF13-x - nie zdzierżyłbym juz kolejnej edycji z tym nijakim systemem walki. Szanuje koncept taśmowości FF celem zapewnienia firmie utrzymania na rynku. Ale niech chociaż system walki zmieniają. Silnik niech będzie nawet ten sam ale niech ta gra daje jakieś nowe wyzwania.
Czekam na FFXa którego rozwalkowalem w każda stronę bardziej niz na nowego Finala [13-3]. Czy SE nie robi badan opini graczy? Przeciez po jednym juz mieliby informacje zwrotna iż besztaja dobry wizerunek marki.
Ten post był edytowany przez szczudel dnia: 06 lutego 2014 - 09:48
#98 Napisany 06 lutego 2014 - 09:47
nie wiem jak im to wychodzi, że co nowszy fajnal tym brzydszy. 13 można wiele zarzucić, ale nie to, że jest brzydka. Do tej pory bardzo miło wspomina oprawę graficzną, 13-2 odrzuciło mnie po bardzo brzydkim demie, a tutaj to już nawet trailery są paskudne, aż boje się co będzie w samej grze, jak do trailerów wybiera się najlepsze lokacje...
Ten post był edytowany przez Pawlik dnia: 06 lutego 2014 - 09:57
#99 Napisany 06 lutego 2014 - 09:53
Mam zasade iz w dema gier RPG nie gram. Tzn może sobie nawet sciagnę lookne na grafike ale odkładam nim skończy się demko.
Nie mam zamiaru próbowac gry przed finalnym produktem. Nie wiem na ile demo jest wiarygodne. Aż mi się wierzyć nie chce aby grafika była gorsza niż w poprzedniczce. Nie zauważyłem tez aby FF13-2 było brzydsze od FF13. To co można powiedziec dobrego o FF13 to to "że tak powinny wyglądac JRPGi". Na duzym TV, siedząc w miare daleko od TV to podczas normalnej gry można uwierzyć w fotorealizm [przynajmniej postaci].
Bardziej niż filmy i dema zaufam ocenie innych który w to zagraja. Powoli wyrastam z ocen i tego całego szaleństwa. Jak ktoś o podobnych gustach co ja zagra i powie "OK" to wezme może nawet wcześniej niz planowałem. Z branżowych mediów to Gametrailers ma oceniaczy którzy prezentuja gust zbliżony do mojego.
EDIT: Bulwersuje mnie fakt iż SE za stroje postaci z innych gier [np Ezio lub N7 w 13-2, lub oczywisty przykład w poscie wyżej] - każe sobie placić. To powinno byc wliczane w autopromocje. Jakoś nikt mnie za nic nie chciał obciązac jak całe DS3 przeszedłem sobie w stroju N7.
Ten post był edytowany przez szczudel dnia: 06 lutego 2014 - 09:59
#100 Napisany 06 lutego 2014 - 10:00
ja już od dawna nie kierują się ocenami, jak widzę zapowiedzi to już wiem czy chce w to zagrać czy nie, no chyba, że faktycznie oceny serwisów są druzgocące, w tedy czekam na opinię znajomych czy faktycznie gra zbombiła czy recenzenci to lamusy.
#101 Napisany 06 lutego 2014 - 10:52
Czekamy na 15.
#102 Napisany 06 lutego 2014 - 16:48
Przecież FFXIII-2 było bardzo ładne i na pewno o wiele grywalniejsze od skopanej "pierwszej" Trzynastki. Inna sprawa, że do Xeno to się i tak nie umywało.
#103 Napisany 11 lutego 2014 - 18:07
Mnóstwo ocen już się pojawiło:
It's a strong end to an uneven trilogy, then. There is little consistency across the three games, from the ultra-focused linearity of Final Fantasy 13, to the dimension-hopping skittishness of its sequel and on to this almost entirely freeform conclusion. It's a deliberate demonstration from the team that it's able to deliver on various approaches to game design (and tone) within the Final Fantasy umbrella. From its dazzling battle system to its overarching temporal puzzle, this is the best of the set - even if it's dragged down by an exhaustingly impenetrable plot that its creators will no doubt be pleased to be done with.
#104 Napisany 11 lutego 2014 - 18:14
czyli krap
lepiej czekac na reedycje X
#105 Napisany 12 lutego 2014 - 04:32
Mój brat też już gra (wersja z torrentów, ma przerobionego xboxa) i mówi, że takie rozbudowane, że bez solucji ciężko, można się nieźle zgubić. Ja chyba poczekam aż stanieje do tych 50zł i przejdę sobie kiedyś na pleju.
#106 Napisany 12 lutego 2014 - 06:44
#107 Napisany 18 lutego 2014 - 07:51
Gram. Znaczy pograłem wczoraj z 2h, minął pierwszy dzień in-game i jeszcze jestem trochę zdezorientowany z czym to się je. Najbardziej uciskającą zmianą jest całkowity brak expa. Statystyki na stałe poprawiają jedynie skompletowane questy, więc po zrobieniu głównego wątku zapierdzielałem od ludka do ludka, chcąc jak najwięcej zadań wykonać zanim się skończy czas i co chwila zerkałem na mapę, żeby nie zmarnować ani chwili na błądzenie po mieście, które z typowymi dla trzynastek rynnami już ma niewiele wspólnego.
Nie wiem czy słusznie się tak przejmuję ograniczeniem czasowym, bo nawet bez przygotowania schematów i ulepszania ataków pierwsze questy*** poszły gładko, więc mam nadzieję, że jak gdzieś pobłądzę, to nie odbije się to zbyt negatywnie np. na walkach z bossami.
A propos walk, to te z przydupasami służą głównie do farmienia lootu i nabijania paska ataków specjalnych. Hardkorowcom, lubiącym wyciskać ostatnie soki z systemu walki przypasuje coś, co się nazywa "chaos zone" i w postaci ciemnej mgły jest porozsiewane randomowo po miejscówkach. Przeciwnicy w tej sferze są mocniejsi, szybciej schodzą im debuffy, dłużej trzymają buffy i mają cały czas aktywny regen, w związku z czym potrafią nieźle skopać dupsko jeżeli ich się efektywnie nie staggeruje. Pierwsze wrażenie hands-on z Lightning Returns mam lepsze niż po kiepsko zmontowanych trailerach i demku, które obejmowało sam początek gry i pokazywało niewiele z nowych pomysłów.
#108 Napisany 18 lutego 2014 - 08:29
Mój brat ma na liczniku już z 15 h i twierdzi, że nie ma tragedii, ot taka gierka na 7/10.
Informuj na bieżąco Tawot, może jeszcze się jakoś przekonam do tego Fajnala.
#109 Napisany 18 lutego 2014 - 08:30
Cały problem polega na tym, że i tak ta grę kupie i od razu wsadze do czytnika [nawet jakbym grał w co innego] jak tylko stanieje do 100pln.
Jestem takim beznadziejnym przypadkiem ktory zawsze bedzie grał w gry z pod szyldu FF. To sa chyba jedyne AAA JRPGI obecnej generacji [nie liczac NNK]
#110 Napisany 18 lutego 2014 - 12:08
Chyba jeszcze Talesy można podpisać pod AAA.
Mimo wszystko na tej generacji FF jest zwyczajnie do dupy. Już wolę pojedyncze eksperymenty w stylu Resonance of Fate.
#111 Napisany 18 lutego 2014 - 12:58
ROF był fajny ale kolorystyka i setting byl męczący. w sumie cala gra dziala sie w jednej lokacji
Te całe Tales of .. to dla mnie nie AAA bo brakuje im A za grafikę. One za bardzo wyglądają jak pozycje 3A z Ps2 a jednak na Ps3 oczekiwania sa wieksze [graficznie]. Nie mówię, że to zle gry ale to nie sa takie AAA JRPGi czasów Ps3.
Jeszcze nie gralem w nic z Tales of.. na ps3 wlasnei przesz szate graficzną - modele "manga deformed" i cell shading mnie skutecznie odrzucają.
#112 Napisany 18 lutego 2014 - 13:55
Lost Odyssey na początku generacji było najbliżej AAA. Może nie wypalało gałek ocznych grafiką, ale to jeden z najobszerniejszych jRPGów na HD-twiny. Nawet tradycyjny, turowy system walki po latach okazuje się przyjemną odmianą, kiedy na stacjonarkach większość produkcji poszła w walkę w czasie rzeczywistym.
Wracając do Finali, to Type-O może w tym roku doczeka się w końcu tłumaczenia (już wszystko jedno czy fanowskiego czy oficjalnego) i ma szansę odratować trochę reputację świata Nova Crystallis.
#113 Napisany 18 lutego 2014 - 14:43
Tak LO, to jedyny konkurent dla FF13. Moim zdaniem bardziej Finalowy - no damm, nawet statek na mapie świata był!!
Tak czy inaczej to 2 pozycje
#114 Napisany 18 lutego 2014 - 14:51
o, to może ktoś chce kupić LO? Mam to fajne wydanie azjatyckie
#115 Napisany 18 lutego 2014 - 14:51
LO byłoby jedną z najważniejszych pozycji jRPGowych ever, gdyby nie zjebali klimatu po dwóch dyskach [']
#116 Napisany 18 lutego 2014 - 15:03
o, to może ktoś chce kupić LO? Mam to fajne wydanie azjatyckie
Nie ma potrzeby mam piekne 4 płytowe [X360 - hd gen buahaha] po angielsku.
Pamietam że napęd był taki głośny, że nawet pomimo instalacji musiałem grać w sluchawkach by zagłuszały dzwięk DVD-roma.
#117 Napisany 18 lutego 2014 - 15:16
o, to może ktoś chce kupić LO? Mam to fajne wydanie azjatyckie
Nie ma potrzeby mam piekne 4 płytowe [X360 - hd gen buahaha] po angielsku.
Pamietam że napęd był taki głośny, że nawet pomimo instalacji musiałem grać w sluchawkach by zagłuszały dzwięk DVD-roma.
Jakim cudem DVD pracowało ci po instalacji?
#118 Napisany 18 lutego 2014 - 15:47
@X360 Support team.
Na pewno odpowiedza
#119 Napisany 23 lutego 2014 - 09:21
Przykład: zakończenie głównego wątku w Luxerion odbywa się w slumsach, dostępnych jedynie od 00-06 rano i jeżeli ktoś nie jest kompletnie zagubiony to wymagania, żeby tam się dostać spełni do ~13. Teraz przez 11 godzin opcji jest parę:
- można robić zadania poboczne
- można pofarmić ataki na potworkach
- można pojechać pociągiem do innej miejscówki i tam zacząć main-questa
- albo to wszysko olać i się przespać w hotelu
Ja najpierw zrobiłem ze trzy fetch-questy, po czym nie chciało mi się już biegać ciągle po tym samym mieście i wybrałem się do Yussan. Tam pchnąłem fabułę do przodu, ale spóźniłem się o parę minut, bo dalszy ciąg tamtejszego main questa jest o 18:00. No sweat, to i tak robiłem ponad programowo, więc wróciłem do Luxerion, poszukać miejscówek z potworami, żeby nazbierać trochę lootu. Po północy poganiałem się z
Podoba mi się taki układ, bo nie mam ambicji, żeby za pierwszym podejściem ogarnąć wszystko na 100% (nie wiem czy się tak da w ogóle). Nawet ten log w menusach zapełniony ścianami tekstu się w tej części FFXIII przydaje, bo rozgrzebując wiele wątków równocześnie łatwo się pogubić.
#120 Napisany 23 lutego 2014 - 18:51
Wreszcie jakiś pozytyw tego Fajnala - ta swoboda brzmi bardzo fajnie.
o, to może ktoś chce kupić LO? Mam to fajne wydanie azjatyckie
Nie ma potrzeby mam piekne 4 płytowe [X360 - hd gen buahaha] po angielsku.
Pamietam że napęd był taki głośny, że nawet pomimo instalacji musiałem grać w sluchawkach by zagłuszały dzwięk DVD-roma.
Miałem identyko. To był pierwszy tytuł jaki odpaliłem na x360 i bałem się, że inne gry też będą mi tak buczeć
Ogólnie spoko gierka jak na początek generacji, ale mimo wszystko wyżej stawiam Resonance of Fate (design, system walki, poziom trudności), a nawet Tales of Vesperia (śliczna cel-shadingowa grafika i ten bajkowy klimat). Ofkors Xeno i NnK to w ogóle inna liga, więc ich nawet tu nie porównuję. Najbardziej szkoda mi jednak, że na tej generacji nie wyszło żadne Kingdom Hearts - przy możliwościach graficznych ps3/x360 i zdolności grafików S-E to byłaby petarda.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|