A w której Zeldzie jest inaczej? Za poboczne zadania zazwyczaj dostajesz masę rupii, albo serca i TP nie jest tu wyjątkiem. W TWW też tak było, a zadań była masa. Pod tym względem najlepiej wychodzi MAjora, bo gra na takich zadaniach głównie polega. Za to w PH nie ma ani side questów, bo nie ma, poza monotonnym i irytującym szukaniem części, co jest losowe, ani klimatu. Świat jest płytki, wyspy są kompletnie bez klimatu, w zasadzie nic na nich nie ma, każda jest podobna. O dungeonach nawet nie ma co mówić,m bo pod tym względem ta część leży jak żadna. Każdy z nich wygląda podobnie, jedynie lodowy wyróżnia się od innych kolorem ścian i podłoża, co miało mu chyba nadać klimat. Fabuła też bez podniety, idiotyczny towarzysz podróży. Fajne są tylko walki z bossami, gównie przez dobre wykorzystanie ekranu dotykowego i muzyka na morzu. Samo pływanie też jest w miarę, gdyby mapa miała coś do zaoferowania byłoby super, a nie jest. Kilka fajnych pomysłów, które mogli dać do TWW, jak piratka goniąca nas swoim statkiem itp.Gra jest zwyczajnie nudna, nie daje frajdy. Jest fajna tyko do momentu 2 lub 3 dungeonu, kiedy to czekasz aż w końcu się coś zacznie dziać i zdajesz sobie sprawę, że się nie doczekasz. Jest krótka i bez klimatu. Przy innych Zeldach wypada jak Huntersi przy Metroidach.
TP jest pod tym względem lepsza, też bardzo mało tego, ale chociaż serca, jaskinie, robaki, duchy pozwalają spędzić ładnych parę h na szukaniu.
I co mamy w zamian za te pare godzin szukania? Mase rupi, które i tak nie są do niczego w grze potrzebne. Części statku mają przynajmniej jakieś praktyczne zastosowanie. No i minigierki w PH są naprawdę fajne, w TP poza "stargame" gra nie oferuje w tej materii praktycznie nic. Łowienie ryb tez bardziej pdobało mi się na DeSie. Dla mnie TP to zdecydowanie najbiedniejsza jeśli chodzi o subquesty część sagi i nic tego nie zmieni.
#91 Napisany 16 lipca 2009 - 06:47
#92 Napisany 16 lipca 2009 - 08:48
Jest fajna tyko do momentu 2 lub 3 dungeonu, kiedy to czekasz aż w końcu się coś zacznie dziać i zdajesz sobie sprawę, że się nie doczekasz.
o! to dość trafne podsumowanie.
#93 Napisany 16 lipca 2009 - 15:36
A w której Zeldzie jest inaczej? Za poboczne zadania zazwyczaj dostajesz masę rupii, albo serca i TP nie jest tu wyjątkiem. W TWW też tak było, a zadań była masa. Pod tym względem najlepiej wychodzi MAjora, bo gra na takich zadaniach głównie polega. Za to w PH nie ma ani side questów, bo nie ma, poza monotonnym i irytującym szukaniem części, co jest losowe, ani klimatu.
Porównanie do WW jest nie na miejscu Zadań popocznych było tam o wiele więce, były 100 x ciekawsze i bardziej miodne, (juz samo robienie zdjęć zabiera więcej czasu i daje więcej frajdy, niż wszytkie sidequesty w TP razem wizięte), prócz rupi zdobywało się pare przydatnych gadzetów, a same rupie przynajmniej do czegoś tam się przydawały w TP były kompletnie bezużyteczne, minigierek było sporo więcej i było o wiele lepsze, o wiele więcej było jakichś ukrytuch jaskiń czy tajemnych lokacji, rzeczy do skompletowania, nie mówiąc już o tym że sama luźna eksploracja świata w WW dawała stokroć więcej sadysfakcji niż w TP, a no i drugoplanowe postaci w TP były do bani, w WW było kilka ciekawych. Tak więc porównanie do Wind weakera to nieporozumienie, już bardziej do Ocariny bym to odniósł bo tam też nie było tego wiele, ale przynajmniej było o wiele ciekawiej. Tu już nawet nie chodzi o to że w TP jest bardzo mało subqestów, chodzi o to, że nawet te które znajdują się w grze są najzwyczajniej w świecie naude! TP po prostu dla mnie poza wątkiem głównym nie oferuje zupełnie nic! Nie kłócę się PH pod tym wgledem też jest słabiutka (ale jest tam przynajmniej pare bardzo fajnych minigierek), ale nawet tak mierna zelda jak PH jest pod tym wzgledem o schodek wyżej niż TP. Chyba tylko Link's Awakening dorównuje mrocznej kiężniczce jeśli chodzi o brak zadań pobocznych, ale tylko w wersji podstawowej, bo w wersji DX (na GBC) jest już całkiem poboczny pełnoprawny dungeon (średni bo średni ale jest!) i zdjęcia można robić. Zresztą sama główna linia gry w LA to mistrzostwo w TP to tylko rzemiosło, więc nie ma co tych gier porównywać
#94 Napisany 16 lipca 2009 - 16:31
#95 Napisany 10 sierpnia 2012 - 20:45
#96 Napisany 10 sierpnia 2012 - 20:50
Czyli jak się wezmę za kolejne duże zeldy to mi rozwalą mózgoczaszkę? Już poluję na WW
yup, zdecydowanie. PH to jedna z gorszych odsłon serii. Bierz Ocarina of Time 3D na początek - po tym już żadna Zelda nie będzie 9/10 ;p
#97 Napisany 10 sierpnia 2012 - 20:52
#98 Napisany 10 sierpnia 2012 - 20:55
Minish Cap
obie powinny być do ogrania na jakichś emu
#99 Napisany 10 sierpnia 2012 - 20:55
Musiałbym 3DSa kupić a poza Zeldą nie ma w co na tym grać.
to w takim razie musisz polować na limitkę WW z Ocariną na drugiej płycie
#100 Napisany 10 sierpnia 2012 - 20:59
A Link to the Past
Minish Cap
obie powinny być do ogrania na jakichś emu
No tak, ale to też kosztuje majątek. Stówkę za 10 letnią grę na antyczną już konsolkę? Chyba tylko mógłbym wziąć ukraść ROMa bez kupowania karta albo na jakimś Virtual Console do czego też potrzebowałbym 3DSa. Sprawdziłem też "demo" Okaryny z N64, ale nie wydaje mi się, żeby w to się dało grać bez skrzywienia. Już prędzej poczekam na więcej dobrych powodów do kupna 3DSa.
Teraz priorytetem jest Wind Waker.
#101 Napisany 10 sierpnia 2012 - 21:28
#102 Napisany 11 sierpnia 2012 - 23:05
Oot technicznie troche juz ssie, ale od tej gry nie da sie oderwac. Jesli PH ci sie podoba to wal smialo w inne, a i Spirit Tracks sprawdz, bo wciaga PH nosem.No tak, ale to też kosztuje majątek. Stówkę za 10 letnią grę na antyczną już konsolkę? Chyba tylko mógłbym wziąć ukraść ROMa bez kupowania karta albo na jakimś Virtual Console do czego też potrzebowałbym 3DSa. Sprawdziłem też "demo" Okaryny z N64, ale nie wydaje mi się, żeby w to się dało grać bez skrzywienia. Już prędzej poczekam na więcej dobrych powodów do kupna 3DSa.
Teraz priorytetem jest Wind Waker.
#103 Napisany 17 sierpnia 2012 - 12:24
#104 Napisany 17 sierpnia 2012 - 13:21
PH mi totalnie nie podszedł (zresztą podobnie jak Minish Cap), ale chciałem się dowiedzieć czy warto spróbować Spirit Tracks???
Jak ci PH nie podchodzo to nawet się nie bierz za Spirit Tracks. Więcej tego samego. Inna sprawa, że ST byłoby dużo lepsze niżPH, gdyby nie ten przenudny pociąg. Całą resztę robi lepiej. Spirit tower w przeciwieństwie do tej głównej świątyni z ph nie jest czasówka i nie trzeba powtarzać milion razy tego samego piętra no i manewrowanie zeldą jest fajne.
#105 Napisany 18 sierpnia 2012 - 08:50
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|