Pillars of Eternity
#421 Napisany 20 kwietnia 2015 - 15:01
#422 Napisany 20 kwietnia 2015 - 15:07
#423 Napisany 20 kwietnia 2015 - 16:49
Warto brać edycje edycję awanturnika?
Przeoczyłeś chyba mój post z kulturalnego szopingu. Dla ludzi którzy chcą mieć pudełko na półce warto. Reszta może spokojnie dorwać klucz na jakimś serwisie za 60 zł.
#424 Napisany 15 maja 2015 - 21:56
Zrobiłem sobie dłuższą przerwę od Pillars of Eternity i wróciłem niedawno. Na szczęście powrót nie okazał się wcale problematyczny. Pamiętam dokładnie fabułę oraz wszystkie wątki.
Prawie 85 godzin pokazuje mi licznik na Steamie. Skończyłem II akt i zabrałem się za III. Nie mam mowy żeby twórcy odwalili kichę. Ostatni akt jest również dopracowany co pozostałe i obfituje w wiele zadań. Dostęp do Gawędy, Dorzecza Wiązów, Staropieśni, Północnej Głuszy, Swiątyni Hylei i Wyspy Pochówków zapewnia nam mnóstwo godzin grania oraz bardzo fajne zadania które potrafią mnie skutecznie odciągnąć od zakończenia gry.
Na tą chwilę dysponuję w mojej drużynie 6 zabójcami którym przeciwstawić mogą się jedynie smoki. Ukończyłem budowę warowni w Cead Nua. Kończę zadania z Gajówki. Mam 12, maksymalny poziom a w dzienniku nieskończone jeszcze kilkanaście zadań łącznie z wątkiem głównym. Szkoda, że nie ustalili wyższego progu. Gdybym zaczął 4 osobową drużyną zdecydowanie szybciej osiągnąłbym ostateczny poziom. Być może nawet w II akcie.
W między czasie gra została nieco usprawniona za pomocą 1,6 gb patcha który skutecznie odwlókł mój powrót. Są to zarówno zmiany kosmetyczne jak i całkiem fajne udogodnienia.
Pewnie dobiję do tych 100 godzin chociaż wiem, że trochę tego czasu to puste godziny które nabiły się same.
#425 Napisany 18 maja 2015 - 19:52
Ależ ta gra jest cudna. Wypełniłem wszystkie zadania z Gajówki. Koleś która tam urzęduje powiedział, że wszyscy złoczyńcy i potwory poukrywały się przede mną a moja karma sprawia, że nikt nie próbuje nawet podnieść na mnie ręki.
Udało mi się też spełnić wszystkie zachcianki bóstw. Jedno z lepszych zadań w grze! Teraz ruszyłem na Wyspę Pochówków i wygląda na to, że niedługo kończę grę.
Powoli zacząłem sobie przeglądać z czystej ciekawości osiągnięcia na Steamie. Odpocznij 10 razy przez całą grę? Zabij mniej niż 175 przeciwników? Przejdź grę solo? Skończ na najwyższym poziomie? Zabij wszystkie smoki? Zapowiada się ciężka przeprawa ale dla weterana który przeszedł IWD na Sercu Furii nie powinno być tak źle.
Już zacząłem planować postać na następną wyprawę.
#426 Napisany 18 maja 2015 - 22:15
#427 Napisany 19 maja 2015 - 21:17
#428 Napisany 28 maja 2015 - 21:05
można jakoś obejść ten limit 12 poziomu ? pamiętam jak w Arcanum w połowie gry dobiłem do maksa, bodajże 10 poziom doświadczenia - siadła cała motywacja względem dodatkowych historii [sama gierunia miodna i cudowna, polecam]
#429 Napisany 28 maja 2015 - 22:20
#430 Napisany 29 maja 2015 - 07:54
Ja też zrobiłem prawie wszystko i dobiłem do 12 poziomu na początku III aktu. Grałem 6 osobową drużyną.
#431 Napisany 30 maja 2015 - 08:52
Wg mnie najlepiej było to rozwiązane w Me1,gdzie limit doświadczenia jest gigantyczny, a dalsze poziomy przynosiły znikomy przyrost umiejętności, ale jakiś tam progres mimo wszystko był pod koniec giereczki.
#432 Napisany 30 maja 2015 - 09:17
można jakoś obejść ten limit 12 poziomu ? pamiętam jak w Arcanum w połowie gry dobiłem do maksa, bodajże 10 poziom doświadczenia - siadła cała motywacja względem dodatkowych historii [sama gierunia miodna i cudowna, polecam]
http://www.nexusmods...rnity/mods/52/?
#433 Napisany 30 maja 2015 - 09:31
no i fajnie
#434 Napisany 30 maja 2015 - 12:19
Aj, faktycznie, ja na bounties uwagę zwróciłem późno i zrobiłem może z 3-4. Dużo tego było?Jak się jest łowcą głów to wtedy exp nabija się błyskawicznie, jak ktoś sobie to odpuści to zapewne limit doświadczenia jest na styk.
#435 Napisany 30 maja 2015 - 12:22
Dużo
Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 30 maja 2015 - 16:47
#436 Napisany 30 maja 2015 - 13:01
#437 Napisany 30 maja 2015 - 16:31
Z zadaniami pobocznymi w jest tak, że jak gra Ci się podoba to i wypełnianie zadań jest przyjemne. Wszystkie questy z Gajówki polegają na znalezieniu i ubiciu danego typa. Jedne są łatwe inne mogą sprawić trudność. Ja miałem maksymalny poziom jak zabrałem się za te zadania. Tylko walka z Witrakami sprawiła mi problem i musiałem walczyć drugi raz.
#438 Napisany 17 czerwca 2015 - 19:45
#439 Napisany 18 czerwca 2015 - 16:16
Jestem nieziemsko podekscytowany. Wiedzieliśmy, że Obsidian wysmaży jakiś byczy dodatek do PoE i wiedzieliśmy, że powie o nim coś na/po E3 (tak wynikało z tweetów pracowników itd.), ale kurde bele, to będzie genialne. Podstawka jest wspaniała, a teraz maja rozpracowany system, mechanikę, świat, i technologię to mogą zacząć robić prawdziwe cuda. Więcej ciekawszych i epickich walk, nowi kompani, nowe przedmioty, nowe lokacje (i to jeszcze zimowe - normalnie jakby ktoś mi do serduszka zajrzał i zobaczył, że uwielbiam zimowe miejscówki! No i to miły aspekt dla fanów Icewind Dale!), czysta RPG-owa zajebistość.
Ja się nie mogę doczekać. E3 2015 potężnie daje czadu, ale ja chyba najbardziej podekscytowany jestem tym shitem. Z reguły mówię o grach "oby premiera jak najpóźniej", bo mam zawalony grafik albo chcę ograć poprzednie części serii. Tutaj powiem: oby premiera jak najszybciej!!!
ed: OLO, ledwo co napisałem tego posta, wszedłem na fejsa - a tam mi wskoczył link do pokazu gameplayu
http://www.twitch.tv...1592?t=5h33m30s
Ten post był edytowany przez Kradziej dnia: 18 czerwca 2015 - 16:18
#440 Napisany 18 czerwca 2015 - 20:19
Możesz podsumować, co nowego będzie w dodatku?
#441 Napisany 18 czerwca 2015 - 23:06
Ale:
- 1 nowy kompan (poweidziałbym, że 2, ale nie mam pewności)
- nowe lokacje, wiadomix, tym razem pomykamy po The White March
- poprawki w gameplayu: można odpalić AI kompanów i można odpalić jakieś skalowanie (czy poziomów - nie wiem, bo nie dosłuchałem)
#442 Napisany 19 czerwca 2015 - 05:14
W trailerze napisali, że będzie będzie można osiągnąć wyższy poziom, pojawią się nowi kompani i nowe umiejętności.
#443 Napisany 05 sierpnia 2015 - 20:51
#444 Napisany 05 sierpnia 2015 - 20:53
5 dni po Hong-Kongu
#445 Napisany 06 sierpnia 2015 - 20:22
Ja wciąż czekam na kolejnego patcha, który pozwoli mi dalej pchnąć fabułę.
#446 Napisany 09 sierpnia 2015 - 08:56
wiem, że gra chodzi na każdym piekarniku ale czy na dobrym PC można ustawić jakieś "ultra" czy coś
#447 Napisany 09 sierpnia 2015 - 09:14
#448 Napisany 18 września 2015 - 09:52
Włączyłem sobie dziś Steam i widzę, że jakiś 2.2 gb patch się ściąga do PoE. Ktoś sprawdzał co tam dodali?
#449 Napisany 18 września 2015 - 21:35
To jest ten patch 2.0, wyszedł razem z dodatkiem. AI kompanów i skradanie wybranymi postaciami to główne zmiany.
#450 Napisany 18 września 2015 - 21:38
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|