Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bayonetta 2

WiiU Platinum Games Bayonetta Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
417 odpowiedzi na ten temat

#301 Tawotnica Napisany 29 października 2014 - 01:15

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 068 Postów:

hHstHAI.jpg

 

:bowdown:

 

watching_avengers_i_understood_a_gif_ref


  • 1

#302 Kradziej Napisany 29 października 2014 - 01:20

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Czar prysł po tym jak zobaczyłem napisy. Na liczniku mam 10 h...

A. Czyli było super, ale "tylko" 10 godzin, więc do dupy. Jakby do tego dorobili jeszcze 20 godzin o połowę gorszych niż to co miałeś przez te 10, to czy ta 30-godzinna gra z wypadkową jakości 2/3 to jak odebrałbyś tę grę?
  • 0

#303 Tawotnica Napisany 29 października 2014 - 03:45

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 068 Postów:
Spoiler


i siup z 10h szybko zrobi się 20h. :gusta:

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 29 października 2014 - 05:08

  • 0

#304 mic Napisany 31 października 2014 - 13:24

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:

Troszkę dłużej musiałem poczekać, ale wreszcie mam  ;D

 

 

c5pdGvb.jpg


  • 5

#305 Tawotnica Napisany 31 października 2014 - 17:37

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 068 Postów:
Powstarzam sobie drugi raz story i nie mogę wyjść z zachwytu jak przegenialny jest początek Bayo2. Jazda bez trzymanki to mało powiedziane. Prolog + pierwsze IV rozdziały to tak mistrzowskie skonstruowanie napięcia, że po udanej walce z Lumen Sage ma się ochotę wyjść na balkon i z całego głosu krzyknąć "FUCK YEAH". Inne gry kończą stopniować akcję tam gdzie Bayonetta zaczyna :bowdown:

Względem pierwszej części art style wydaje mi się o niebo lepszy czy w tym konkretnym wypadku o piekło. Jak oglądałem na streamie Treehouse gameplay i Inaba opowiadał o "bardziej mechanicznym" koncepcie infernali to nie do końca to do mnie przemawiało, jednak w akcji nowi przeciwnicy prezentują się bardzo dobrze.

Niezdecydowani powinni jeszcze raz demko sprawdzić, pamietając że to zaledwie namiastka szaleństwa jakie ich czeka w pełnej wersji.
  • 0

#306 Kazuo Napisany 31 października 2014 - 17:56

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

 

 

Obejrzałem sobie tę walkę i chyba przekonało mnie to, żeby zacząć odkładać na Wii U. Ta dynamika, ta efektowność, ta EPICKOŚĆ. Goście z Platinum jednak są bogami slasherów.

 

 

 

HOLY FAKING SHIEEEET :mog:


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 31 października 2014 - 18:09

  • 0

#307 Luke Napisany 31 października 2014 - 18:57

Luke

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 755 Postów:
A dlaczego Kradziej te 20 h ma być gorsze? To jest jakoś uregulowane, że po 10 h developer ma prawo zacząć robić grę byle jak? W101 to gra na 25 h. Koniec Bayonetty był jak przerwa w połowie gry.
  • 0

#308 xell Napisany 31 października 2014 - 19:09

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 227 Postów:


A dlaczego Kradziej te 20 h ma być gorsze? To jest jakoś uregulowane, że po 10 h developer ma prawo zacząć robić grę byle jak? W101 to gra na 25 h. Koniec Bayonetty był jak przerwa w połowie gry.


Po pierwsze 10 godzin poświęcone na rozrywkę to dla normalnej dorosłej osoby dużo czasu. Po drugie ktoś musi te wszystkie cutscenki i bossfighty itp itd animować, reżyserować, testować itp i to nie jest tak, że nie zrobili dłuższej gry z czystej przekory czy lenistwa - mieli skończoną ilość ludzi i czasu.
  • 0

#309 Luke Napisany 31 października 2014 - 21:41

Luke

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 755 Postów:
To nikogo nie usprawiedliwia.

10 godzin poświęcone na rozrywkę to dla normalnej dorosłej osoby dużo czasu.


Przejdziesz po prostu szybciej i będziesz znowu sypał kasą, aby poświęcić kolejne 10 godzin. Nikt zresztą nie karze ci poświęcać 10 h jednego dnia.

I tak jestem zachwycony Bayonettą 2. Nie zamieniłbym tego miodnego doświadczenia na raptem 160 zł. Problem w tym, że nie czuję się jakbym przeszedł grę. Bardziej jak po obejrzeniu filmu, ponieważ gra pozostawia po sobie wspomnienie długiej przygody.
  • 0

#310 Tawotnica Napisany 01 listopada 2014 - 08:43

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 068 Postów:

Moim zdaniem Bayo ma bardzo arcadowy feeling, a gry arcade mają to do siebie że się szybko kończą i żeby się nimi porządnie nasycić nie wystarczy jedno przejście.

 

Nawet cutscenki niczemu innemu nie służą niż zmianie settingu w efekciarski sposób i napakowaniem gry jeszcze większą ilością odwołań do klasyków Segi, Ninty czy Capcomu. Przypominają bardziej odmóżdżone wstawki CG z bijatyk typu Soul Calibur niż typowe japońskie przerwyniki filmowe z których słyną Square czy Kojinami. Pod tym względem gra pasuje dobrze do platformy Nintendo, bo idealnie się wpisuje w maksymę Miyamoto "gameplay first". 

 

Do tego dochodzi Tag Climax, który już całkiem sprawia wrażenie jakby żywcem został wyjęty z salonu gier. Grając samemu w story już się momentami za dużo dzieje na ekranie, więc łatwo sobie wyobrazić jaką dyskoteką jest co-op. Podoba mi się, że samemu dobiera się zestaw kart z przeciwnikami i można sobie w ten sposób zrobić włąsny boss rush mode. Szkoda, że nie ma jeszcze osobnej zakładki dla Muspelheimów, bo chętnie bym się zmierzył np. z trzema "no damage" pod rząd  :challenge:


  • 0

#311 xell Napisany 01 listopada 2014 - 18:14

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 227 Postów:
Ta, jeśli B2 jest jak jedynką to po ukończeniu gry na normalizacji jeszcze sporo grania, mi pierwsze przejście zajęło 8h , a łącznie miałem koło 30 po zsumowaniu wszystkiego.
  • 0

#312 Michalson Napisany 02 listopada 2014 - 21:15

Michalson

    Blanka

  • Narybek
  • 179 Postów:

na liczniku 10 godzin i 1 minuta i skończyłem Story Mode. Boże, ta gra to masakrator - przez 90% czasu czułem się tak, jakbym przechodził ostatni poziom. Napięcie, epickość, mnóstwo akcji... ech :) przejdę jeszcze raz. Jak na razie GOTY dla mnie.


Ten post był edytowany przez Michalson dnia: 02 listopada 2014 - 21:17

  • 0

#313 Kazuo Napisany 03 listopada 2014 - 02:57

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Też chcę :(


  • 0

#314 Kaxi Napisany 03 listopada 2014 - 09:13

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 142 Postów:

Też skończyłem, ale nie patrzyłem ile na zegarze. Wydaje mi się, że więcej niż 10 h. Ale kurde, patrzę na moje oceny, na zrobione side-misje, znalezione kruki i w końcu Tag Climax, i widzę, że grę dopiero liznąłem. No a przecież pierwsza część czeka...


  • 0

#315 morciba Napisany 05 listopada 2014 - 21:33

morciba

    Pikachu

  • Narybek
  • 74 Postów:

:cooo:  :cooo: Ciagle zapominam jaka ta konsola wygodna z pisaniem na forum. Od ktorej czesci zaczac? Nie gralem wczesniej w bayo. Na razie pogralem chwile w pierwsza czesc i jest bardzo dobrze, ale boje sie ze przy dwojce bedzie mniejsze wow. Co radzicie?


  • 0

#316 Kaxi Napisany 05 listopada 2014 - 21:42

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 142 Postów:

Spokojnie można zacząć od dwójki, jeśli chcesz od razu wskoczyć w akcję, o której wszyscy tu piszemy :) Chyba że jesteś cierpliwy, to wtedy chronologicznie, przynajmniej przejdziesz od gry ciut słabszej do lepszej.


  • 0

#317 morciba Napisany 12 listopada 2014 - 11:00

morciba

    Pikachu

  • Narybek
  • 74 Postów:

Przeszedłem pierwszą część na normalu. Wszystkie etapy zaliczyłem na poziomie "stone", czyli generalnie nie ma się czym chwalić, ale poziom trudności mi odpowiadał. Ginąłem na tyle często, żeby nie było szans na jakiś lepszy wynik, ale na tyle rzadko, żeby nie zdążyć się zniechęcić :-) Szczególnie pogrążały mnie climaxy (X+A jednocześnie), albo inne qte, gdzie ginąłem kilka razy zanim zorientowałem się co trzeba nacisnąć.

 

Rozgrywka bardzo satysfakcjonująca. Dość dawno nie grałem w tak intensywną i wciągającą grę - Platinium zna się na swojej robocie. Fabuła bez fajerwerków, po prostu jest, ale wszystkie przerywniki są bardzo fajnie zrobione i nie trwają zbyt długo, w sam raz żeby palce odpoczęły. Technicznie jest nieźle, ale są momenty gdzie gra się przycina, zwłaszcza pod koniec. Podsumowując, świetna gra, prawie pozbawiona wad :-)

 

Po przejściu jedynki, od razu uruchomiłem dwójkę i tak na szybko mogę powiedzieć, że początek zapowiada, że będzie jeszcze lepiej niż w jedynce :-) Poza tym grafika wydaje się jakby ładniejsza.


  • 0

#318 Tawotnica Napisany 13 listopada 2014 - 01:15

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 068 Postów:

Imo jest dużo lepiej niż w jedynce. Dopiero teraz odfoliowałem i wrzuciłem do czytnika Bayo1: wyprane kolory, beznadziejny Angel Attack, wkurzające QTE po których się ginie i co chwila te ścianki, które trzeba rozwalać kombosami już od pierwszych rozdziałów rażą. Do tego strasznie brakuje mi Umbran Climax, który jest dużo lepszy niż Torture Attack (aka. moar qte).

 

 

 

 


  • 0

#319 Kaxi Napisany 20 listopada 2014 - 09:46

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 142 Postów:

Czy ja dobrze to ogarniam, że żeby poprawić sobie ocenę, muszę za jednym podejściem przejść całą misję razem z tymi challenge'ami, które już zrobiłem? Nawet jeśli na pure platinium? Nie mogę wersu po wersie poprawiać, nadpisując tylko fragmenty które udało mi się poprawić?


  • 0

#320 philipo Napisany 23 listopada 2014 - 15:22

philipo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 912 Postów:

http://www.gram.pl/a...-recenzja.shtml


  • 2

#321 Tawotnica Napisany 23 listopada 2014 - 15:35

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 068 Postów:

http://www.gram.pl/a...-recenzja.shtml

to recka Kaxiego, gdyby komuś brakowało motywacji do kliknięcia w link ;)
  • 1

#322 Kazuo Napisany 23 listopada 2014 - 16:54

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Miazga. Jeszcze niech tylko wyjdzie Xenoblade i kupuje Wii U.


  • 0

#323 morciba Napisany 24 listopada 2014 - 10:20

morciba

    Pikachu

  • Narybek
  • 74 Postów:

http://www.gram.pl/a...-recenzja.shtml

 

Dobra recenzja. Zgadzam się z Kaxim, samą prawdę napisał :-)

 

Wczoraj skończyłem tryb fabularny na trzecim climaksie i oceniam, że to najlepsza gra w jaką grałem w tym roku. Biorąc pod uwagę najbliższe premiery nie widzę nic, co mogłoby zagrozić Bayonetcie zgarnąć mój prywatny tytuł GOTY. Intensywność, gameplay, design - to wszystko jest na najwyższym poziomie. Polecam.

 

Dodam, że ten gatunek nie należy do moich ulubionych, ale dobra gra to dobra gra. Chyba spróbuję wrócić teraz do God of War-a, od którego w zeszłym roku się odbiłem.


  • 1

#324 gruby Napisany 17 kwietnia 2015 - 14:29

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Wow. Jestem po 4 godzinkach i bayo miazdzy jajka. :) mega klimat ma ta cześć, dużo ciekawszy od jedynki. Walki to jazda po bandzie, chociaż finiszery mniej krwawe i ogolnie słabsze niż w pierwszej części. Za to setpieces sa fantastyczne.

Nie podoba mi sie tylko walka pod woda i w powietrzu. Tzn jest ok, ale moim zdaniem zamula to troche mega efektowny styl naziemnych potyczek. Mam nadzieje ze w dalszej części gry bedzoe tego mniej.

Ten post był edytowany przez gruby dnia: 17 kwietnia 2015 - 14:30

  • 1

#325 gruby Napisany 21 kwietnia 2015 - 10:03

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Tryb story zaliczony. Warto dla tej perełki kupic wiiu, i shit you not! Ostatnia walka to po prostu poezja, w ogóle bayo2 ma mega fantastycznych bossów. To co mi sie na maksa podoba to, ze niewielu tu wielkich i przerośniętych szefów, zajmujących 99% ekranu. Te najlepsze walki sa z postaciami wzrostu bayonetty, ale robiacych wrażenie wachlarzem ciosów i taktyka. Miód.

B2 to archetyp gry akcji, zero dłużyzn i łażenia w zwolnionym tempie po nudnych lokacjach. Najlepszy system walki, zróżnicowani przeciwnicy, fenomenalne set pieces, oczojebna grafika w 60fpsach, opcjonalne znajdźki i tony bonusów do odblokowania- to jest szkoła robienia gier, ktora lubię najbardziej. :) dosć powiedzieć, ze po raz pierwszy od uncharted 3 od razu po napisach siadłem do drugiej sesji. Miód, miód, miód. Jedynkę uważałem za grę prawie idealna, ale dwójka usprawnia każdy aspekt z pierwowzoru. A nowy design bayonetty i jeanne to juz tak totalny fapping, ze bardziej sie nie da.

Ten post był edytowany przez gruby dnia: 21 kwietnia 2015 - 10:04

  • 3

#326 Kaxi Napisany 21 kwietnia 2015 - 10:26

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 142 Postów:

Bayo 2 jest tak fajna, że do dziś nie chciało mi się przejść Bayo 1 :/


  • 0

#327 Kazuo Napisany 22 kwietnia 2015 - 01:58

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Na szczęście są jeszcze developerzy, którzy nie traktują graczy jak śmieci. Jakieś platne DLC, coś? Nie, wszystko na płycie i z tego co widzę, w najwyższej jakości. Kiedy już kupię Wii U, to będzie moja pierwsza gra.


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 22 kwietnia 2015 - 02:00

  • 0

#328 jakub Napisany 22 kwietnia 2015 - 07:18

jakub

    Link

  • Narybek
  • 255 Postów:

Bayo 2 jest tak fajna, że do dziś nie chciało mi się przejść Bayo 1 :/

Właśnie dlaczego zacząłem od pierwszej części, którą byłem zachwycony... a potem włożyłem drugą płytę i zostałem rozwalony na kawałki. 

 

Muszę przejść za jakiś czas na wyższym poziomie trudności.


  • 0

#329 gruby Napisany 22 kwietnia 2015 - 13:13

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Mnie zdziwiło co innego. Wsadzam płytę z roczna gierka i zero patchow czy updatow. Szok, tym bardziej ze nie trafiłem na ani jednego buga.

Ja juz zacząłem 3rd climax i zacząłem trialsy, które pokazują klasę systemu walki.
  • 2

#330 Tynio Napisany 22 kwietnia 2015 - 22:35

Tynio

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 416 Postów:

Ja odwlekam grę w 1, ale chyba nadejdzie ten dzień gdzie zacznę w końcu grać.

Zawsze coś wypadnie jak nie gra to delegacja lub wyjazd  do rodziny. 


  • 0



Inne z tagami: