#391 Napisany 15 maja 2018 - 09:52
#392 Napisany 15 maja 2018 - 11:52
No mi się nigdy specjalnie nie podobał. Wciąż chciałbym, żeby DMCV był bardzo mroczny z wkurwionym Dante i gotyckim miasteczkiem à la Yharnam
#393 Napisany 15 maja 2018 - 12:26
#394 Napisany 15 maja 2018 - 19:16
Pierwsze DMC był całkiem mroczne, nawet mimo okazjonalnych sucharów Dantego. Dopiero od Dante's Awakening zrobiło się luźniej, co IMO chyba nikomu nie było potrzebne do szczęścia.
#395 Napisany 15 maja 2018 - 21:42
#396 Napisany 15 maja 2018 - 22:15
#397 Napisany 16 maja 2018 - 08:59
Atakuj gierkę. Nie wszystko musi podobać się każdemu. Kazek ocenia Bayo przez pryzmat swoich upodobań i mimo wszystko z pozycji weterana slasherów, którym chyba nie jesteś. Zacznij od harda, bo medium to mashowanie przycisków. Zacznij od jedynki, bo jest świetna i trochę spokojniejsza.
#398 Napisany 16 maja 2018 - 13:14
w sumie to tutaj kazuo mnie zdziwił, bo zawsze miałem go za japońskiego zjeba, co jara się nawet takim gównem jak kingdom hearts
#399 Napisany 16 maja 2018 - 13:22
#400 Napisany 16 maja 2018 - 16:17
Nieprawda, gry Sudy mi się podobały, a to był jeszcze większy odjazd niż Bayonetta.
Nakręciliście mnie totalnie na Bayo. Gra ma podobno dziwny, zakręcony jak tampon w pi@#!e japoński design. Kazuo, serio gameplay dla Ciebie jest bezpłciowy? Nigdy nie grałem, a ostatnio kupiłem intuicyjnie Bayo 1/2.
Nie jest bezpłciowy. Jest chaotyczny i niedoszlifowany, ale to nie znaczy że jest zły. Mi się nie podobał, ale jak widzisz pozostali chwalą, więc jest spora szansa, że i Tobie przypasuje
#401 Napisany 17 maja 2018 - 13:25
Nakręciliście mnie totalnie na Bayo. Gra ma podobno dziwny, zakręcony jak tampon w pi@#!e japoński design. Kazuo, serio gameplay dla Ciebie jest bezpłciowy? Nigdy nie grałem, a ostatnio kupiłem intuicyjnie Bayo 1/2.
Zdecydowanie warto. Pamiętam, że kupiłem ją jakiś czas po premierze i długie tygodnie leżała na półce.
Taki maksymalnie poirytowany, kipiący złością Asura w kapitalnym Asura's Wrath tudzież zuchwały, potężny syn Spardy świetnie spisują się w swojej roli. Roli, która polega na ubiciu wszystkiego nie zważając na gabaryty oponentów. A taka Bayo, no delikatne dziewczę w okularach, która ma kroić dziwnie prezentujące się byty....
Mateo, ale jak to wciąga.... ta gra nie jest rewelacyjna, jest fenomenalna. Wszystko w niej cudownie zagrało - soczysty system walki, kapitalna otoczka całości, niepowtarzalna sfera audio, niesamowite pojedynki, nawet wiedźma ostatecznie zachwyciła.
To jedna z tych gier, gdzie po jej ukończeniu z miejsca zabrałem się za przechodzenie jej raz jeszcze.
Dodam, że kontynuacja trzyma poziom wyznaczony przez poprzedniczkę.
A jak się skusisz, to kup wersję specjalną na Słicza - obie odsłony plus piękny stilbuk.
#402 Napisany 17 maja 2018 - 16:40
Wielka szkoda że gra z tak rozbudowanymi możliwościami doboru i ulepszania ekwipunku ma system walki który sprowadza się do odpalenia WT, nawalania byle czego, odpalenia Climax i znów nawalania. Inne gry z tego gatunku pokazują że wcale tak być nie musi, tutaj nie zbalasowali możliwości postaci tak aby korzystać z nich równomiernie. Bayo to jest świetna gra, ale mogłaby być jeszcze lepsza
#403 Napisany 17 maja 2018 - 17:54
No w skrócie.
Według mnie to już nawet DmC od Ninja Theory miał lepszy system walki, tam wręcz chciało się eksperymentować z combosami. Chociażby po wyrzuceniu przeciwnika w powietrze w głowie zaczynało kiełkować milion pomysłów jak zaorać lamusa taką kombinacją ciosów, żeby zginął nim dotknie ziemi. Bayo 2 nie dość, że nie zachęca do myślenia podczas starć to nawet nie jest to w tej grze specjalnie przydatne.
#404 Napisany 17 maja 2018 - 21:24
#405 Napisany 17 maja 2018 - 21:43
Grałem na hardzie.
#406 Napisany 17 maja 2018 - 21:54
#407 Napisany 17 maja 2018 - 22:41
#408 Napisany 18 maja 2018 - 06:51
#409 Napisany 18 maja 2018 - 08:29
#410 Napisany 18 maja 2018 - 08:36
Defiance to Legacy of Kai, nie Soul Reaver. To nie jest temat na pytania z ciekawości.
#411 Napisany 18 maja 2018 - 08:40
#412 Napisany 18 maja 2018 - 08:55
Ziomeczku, w serii masz 5 gier. Dwa Blood Omeny, dwa Soul Reavery i jeden Defiance. Defiance kończy cały Legacy of Kain i nie można go nazywać SR3. Jeżeli już masz się upierać swym brakiem pomyślunku, to SR3 i BO3 w jednym.
#413 Napisany 18 maja 2018 - 09:10
#414 Napisany 18 maja 2018 - 09:12
Już skończyłeś tego offtopa.
#415 Napisany 18 maja 2018 - 21:40
Kazuo, grałeś kiedykolwiek w Otogi? Grałem w 2014 i sama gra to było złoto. Oriental atmosphere + dobry slasher. Dla Ciebie imo nie ma trudnych slasherów, ale mega fajnie jakbyś zagłębił się w historie Raikoha. Jak kochasz ten gatunek, a nie grałeś, to atakuj Kaz. From Software powinni stworzyć trzecią część, ale Microsoft nie ma jaj.
Nie miałem po drodze z pierwszym xboxem, więc siłą rzeczy Otogi mnie ominęło. Na czym niby mam to atakować?
Kazuo i jeszcze jedno. Ty grałeś w trylogie Soul Reaver?
Grałem w SR2, BO2 i Defiance. Dobra seria, chociaż nigdy specjalnie mnie nie porwała.
#416 Napisany 18 maja 2018 - 22:48
Ten post był edytowany przez Mateo dnia: 18 maja 2018 - 22:52
#417 Napisany 19 maja 2018 - 08:03
Po tej całej gadce stwierdziłem, że odpalę sobie na Switchu pierwszą część, którą ostatnio ogrywałem z 7-8 lat temu. I o sztosie, jak to się trzyma. Zupełnie nie mam wrażenia grania w poprzednią część. Nie rozumiem jednak, dlaczego w tej części lock jest na R i nie da się tego zmienić. Trochę brakuje pożogi, którą można siać w dwójce po naciśnięciu L.
#418 Napisany 14 września 2018 - 09:05
Gierka sztos. W moim mniemaniu dołącza do nielicznego klubu gier w których sequel jest lepszy od oryginału. Mocne strony gry zostały już opisane i ja mogę się tylko podłączyć do grona piewców przygód Cerezy. Od siebie mogę dodać że większość plansz nie oparta na mechanice slasherskiej też dawała radę (
Natomiast z rzeczy irytujących wymieniłbym przede wszystkim nawet nie krótki czas gry ale ewidentnie widoczny brak budżetu/czasu. Jest to widoczne w wielu aspektach gry: cut-scenkach, które trochę obchodzą ten problem stylizacją but still..., wykorzystywaniem assetów z poprzedniej części, ponowne wykorzystywanie plansz z poprzednich rozdziałów no i w fabule. Nie oszukujmy się nikt nie oczekuje tu Planscape'a, zresztą fabuła była debilna już w Bayo 1, ale tu ewidentnie jest pocięta i widać że nie starczyło budżetu. Bayo 1 była bardziej doszlifowana i dopiesczona. Mógłbym jeszcze grze zarzucić za mało festyniarstwa i niedorzeczności ala kilka pierwszych rozdziałów - grze ten klimat tylko wychodzi na dobre - próby dodawania dramatyzmu i powagi były bez sensu. Ale to i tak jest bez znaczenia bo gra się zarąbiście. Do tego gra ma ten arcadowy feeling starych gier Segi z epoki Megadrive'a i Saturna. Dla mnie czysto gameplayowo najlepszy slasher ever. 9-/10 would play again.
A i jeszcze z mniejszych grievance's bym dodał że nie rozumiem czemu do każdej walki użyto innego utworu zamiast ciągłego korzystania z tej nuty:
Za mało jej było w grze. Rzeźnia pomiotów nieba i
Ten post był edytowany przez drAKul dnia: 14 września 2018 - 09:08
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|