Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bayonetta 2

WiiU Platinum Games Bayonetta Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
417 odpowiedzi na ten temat

#121 Stan Napisany 12 czerwca 2013 - 15:16

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 206 Postów:

Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że Wii U straci ekskluzywność bayo 2 :hmmm: 


  • 0

#122 xell Napisany 12 czerwca 2013 - 16:29

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:

Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że Wii U straci ekskluzywność bayo 2 :hmmm:

Nie ma szans - Szrotendo wykupiło IP od Segi i opłaca tworzenie tej giereczki - chyba że samo Szrotendo wyda to na swoją następną konsolę albo stanie się wydawcą 3rd party.

 

A sama giereczka cudeńko.


  • 0

#123 Stan Napisany 12 czerwca 2013 - 16:32

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 206 Postów:

Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że Wii U straci ekskluzywność bayo 2 :hmmm:

Nie ma szans - Szrotendo wykupiło IP od Segi i opłaca tworzenie tej giereczki - chyba że samo Szrotendo wyda to na swoją następną konsolę albo stanie się wydawcą 3rd party.

 

A sama giereczka cudeńko.

A to nawet nie wiedziałem, że IP należy do Szrotendo, 

 

A sama gra nadal ma tragiczny design. 


  • 0

#124 Malutki Napisany 12 czerwca 2013 - 20:16

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:


  • 1

#125 Malutki Napisany 13 czerwca 2013 - 17:50

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Platinum aiming for 60fps with Bayonetta 2

We'll do our best. RT @Horrorkraut: Hi, can you tell us whether Bayonetta 2 will run smoothly with 60 fps? The first one on 360 only had 60

http://gonintendo.co...story&id=205101

 

 

E3 2013 Stage Demo

Spoiler

bayoposingtmbvn.gif

Jest spora szansa ,że pierwsza część również pojawi się na WiiU

The nintendo rep on the gamespot stream said they had "nothing to announce at this time" when someone asked about bayo 1 coming to wii u.

http://www.neogaf.co...=583576&page=10

 


  • 0

#126 Scorpio Napisany 13 czerwca 2013 - 19:08

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Kusa pupa na konsoli N ... wrota piekieł się otwierają :D


  • 0

#127 philipo Napisany 13 czerwca 2013 - 19:12

philipo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 913 Postów:

http://tvgry.pl/?ID=3412


  • 0

#128 Malutki Napisany 13 czerwca 2013 - 19:25

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

BMlkyglCcAA1lkB.jpg

tumblr_mocc7onnr21s8ouhxo1_1280.jpg


  • 0

#129 Scorpio Napisany 13 czerwca 2013 - 20:11

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Czy to jest ten/ta Bayo co przy jedynce? :D


  • 0

#130 Kaxi Napisany 17 czerwca 2013 - 21:11

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

MO0EwBQ.png


  • 0

#131 twilitekid Napisany 17 czerwca 2013 - 22:22

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
Tak mi sie pomyslalo - moze nowa Zelde niech zrobia z Platynowymi? Okami im sie udalo ;). Choc nie wiem jakim procentem obecnego PG bylo Clover...
  • 0

#132 nole Napisany 19 czerwca 2013 - 09:47

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

Kurde, jak się nazywa ta amerykańska porno-milfa do Bayo podobna?

W każdym razie N powinno ją zatrudnić do promocjii gry aby trochę podostrzyć swój wizerunek. :twisted: :evil: :twisted:  


  • 0

#133 Kaxi Napisany 20 czerwca 2013 - 10:22

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

 

Pojemne 13 minut z Bayonettą.


  • 0

#134 Malutki Napisany 07 sierpnia 2013 - 08:52

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Going Platinum: Bayonetta 2, combat design, and the Nintendo angle

Bayonetta is so gameplay-focused that I honestly feel that Nintendo would understand it very well. Do you find that's the case?

YH: Yes, exactly. And all of the things we want to do in the game, they're not standing in our way, in that sense. But it's almost as if they are a very critical player that can sit back and give us great advice on how we're creating the game.

AI: Working with Nintendo, one thing that comes out of that is that we're not able to cover up weaknesses in the core gameplay by making the graphics prettier or adding cutscenes, or whatever. The concern, first and foremost, is the core of the game and the quality of the gameplay. They really have our back in that sense. And that's actually a little bit unnerving, working with people who are such perfectionists in that sense.

It's a very showy game, and at the same time it's very responsive, quick, and deep. How do you pull both of those things off at the same time? Many games do one or the other.

YH: A lot of that comes down to the battle programmer, Don-san. His sense of being able to establish a feeling that feels right, but also to counter that with the visual representation of something -- so something might feel right, but doesn't necessarily have that action reflected on the screen -- is something that he's very good at.

In a sense you're saying it's really a technical challenge to make it feel that way, rather than a gameplay design challenge?

YH: Yes, that's absolutely the case. From a design perspective, we throw things at the battle programmer. We can come up with materials that say, "We'd like it to be this way." We have requests. In that sense, we do leave it up to the programmer. There's discussion of small things -- "Bring this more to the forefront" or "implement it in this sense" -- but essentially a vision that's then implemented and allowed by the skill of the programmer.

As an example of that sort of relationship, sometimes suddenly you realize the game is really difficult. Then there's a discussion between us that maybe we should ease up on enemies a little bit, or make certain adjustments that way... so it's definitely not a one-way relationship.

Bayonetta was Platinum's first big game. You've come a long way since then. Do you feel you have as much to prove with the sequel as you did with the original?

YH: Of course, this time, we want to prove ourselves in the sense that we want to show we can make something even better than the original. We're known for making original titles -- this is our first sequel. In that sense, there's still a lot to prove. We want to achieve something greater than the original in many ways.

AI: When Platinum Games was first established, we were working on a number of titles. But, in particular, Bayonetta was the first major title, and we felt like we had to put a lot into it -- so much so that we felt like the future of the company depended on the title. So in that sense, everybody in the company had a strong feeling of value placed in that title, so in that sense it was a very, very critical title.

This time around, with Bayonetta 2, we have to increase the bar. So in the same way, not so much in establishing our reputation around this title, but establishing where we can take the company -- and in that sense, again, it's just as critical as the original.

http://www.neogaf.co...ad.php?t=645247


  • 0

#135 Malutki Napisany 21 listopada 2013 - 10:06

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Kamiya once again says Platinum wants to re-release Bayonetta on Wii U

As I've told u before, we want to release Bayo1 for WiiU, but that's what Ninty decides. So ask Ninty.

http://gonintendo.co...story&id=217440


  • 0

#136 nole Napisany 21 listopada 2013 - 13:17

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:
Gdzie jest jakaś petycja? KCE PODPISAĆ!
  • 0

#137 mic Napisany 25 listopada 2013 - 16:09

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:

Jeśli chodzi o petycje to na gafie jest odpowiedni temat Operation Dead Angels:

 

http://www.neogaf.co...ad.php?t=720818

 

Na miverse zaś ludzie piszą w temacie W101

 

https://miiverse.nin...558073057261979

 

Kto może to warto dać to symboliczne "yeah" zwłaszcza tam gdzie jest ich już sporo nabite :)


  • 0

#138 Tawotnica Napisany 25 listopada 2013 - 20:05

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
Po co komu pierwsza Bayonetta na WiiU? Podpisałbym petycję, żebu zamiast tego ogarnęli jakieś DLC do W101.
  • 0

#139 Kaxi Napisany 25 listopada 2013 - 20:28

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

Jakby była jakoś solidnie dopakowana, to może bym kupił, ale w sumie po co? Wolałbym żeby Bayo 2 wyszła w marcu zamiast listopadzie niż żeby portowali jedynkę.


  • 0

#140 Godot Napisany 25 listopada 2013 - 20:29

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Najlepiej niech z ps3 konwertują :cf:
  • 0

#141 Tawotnica Napisany 13 lutego 2014 - 23:44

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:
Nowy trailer:

  • 0

#142 Malutki Napisany 13 lutego 2014 - 23:45

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Soczyście :)

 


  • 0

#143 Kaxi Napisany 13 lutego 2014 - 23:46

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:

Na tym ekranie za dużo się dzieje o_O


  • 0

#144 erzetPL Napisany 13 lutego 2014 - 23:48

erzetPL

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 961 Postów:

Dokładnie. O wiele za dużo. Nie przemawia do mnie Bayo 2. :( A po cichu liczyłem na tą gierkę. 


  • 0

#145 Tawotnica Napisany 13 lutego 2014 - 23:48

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

Na tym ekranie za dużo się dzieje o_O

 
dlatego WiiU ma dwa. Na drugim ekranie dla równowagi nie będzie się działo nic.  :pf2:

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 14 lutego 2014 - 00:05

  • 4

#146 funditto Napisany 14 lutego 2014 - 00:00

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:

W Japońskim Direct'cie było info, że u nich Bayo 2 wyjdzie latem


  • 0

#147 Spuczan Napisany 14 lutego 2014 - 08:34

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

Nowy trailer:

Mały Kazuo który tkwi w każdym z nas mówi, że trzeba będzie w to zagrać :tak: .


  • 0

#148 burnstein Napisany 14 lutego 2014 - 08:38

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

W przypadku tej gry to raczej mały Rajkoch. Przypominam:

 

Spoiler


  • 0

#149 BeSOS Napisany 14 lutego 2014 - 08:51

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Wyglada jak jedynka, nie wiem czy nie gorzej :hmmm: Ale ja nie ejstem fanem wiec od poczatku mnie ten tytul ziebi bardziej niz grzeje.


  • 0

#150 gruby Napisany 14 lutego 2014 - 10:16

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Wykurw. Najbardziej jarajaca gra ze wszystkich platform. Wyglada swietnie a gameplay nawet na filmiku jara bardziej od 90% gierek. Platinum rządzi.

Ten post był edytowany przez gruby dnia: 14 lutego 2014 - 10:17

  • 1



Inne z tagami: