Kolejna giereczka z najwyższej półki od mojego ulubionego developera. Ale będzie p*zganie jak kupię Wii U
#241 Napisany 25 września 2014 - 13:53
#242 Napisany 25 września 2014 - 13:55
#243 Napisany 25 września 2014 - 14:08
Bez pro controlera, to chyba nie ma po co podchodzi do tej gry. Coś nie widze grania w slashery na padlecie.
Chyba, że akurat potrzebujesz/chcesz zagrać off-tv
#244 Napisany 27 września 2014 - 00:56
Platinum nie jest technicznym teamem, jedynie Vanquish im wyszedl.
bez przesady, Bayo na X360 wygladala bardzo dobrze. nie dosc, ze 60fps to jeszcze MSAAx2.
#245 Napisany 27 września 2014 - 03:18
A Revengance to może nie?
#246 Napisany 27 września 2014 - 12:08
DigitalFoundry wzięło się za port jedynki. Można odetchnąć, jest bardzo dobrze:
"Alongside the likes of Need for Speed: Most Wanted, Bayonetta stands out as one of the best ports available on the Wii U. It's clear that a lot of time and effort was poured into this release in order to preserve and in places improve upon the original experience. While it's not dramatically superior to the original Xbox 360 version, we'd have to give it the nod as the definitive version of the game. The elimination of screen-tear, faster loading, and solid performance levels make a huge difference."
Niestety piszą też, że nawet dwójka jest trochę mniej płynna.
#247 Napisany 09 października 2014 - 14:38
Co Wy tu jeszcze robicie, kiedy jest demo an eShopie??!!
#248 Napisany 09 października 2014 - 15:00
#249 Napisany 09 października 2014 - 15:48
Gramy w Driveclub z Plusa
#250 Napisany 09 października 2014 - 18:20
#251 Napisany 09 października 2014 - 18:50
Matko, ale to dobre!
Jest szybko, super płynnie, brutalnie, intuicyjnie i wywalone w kosmos No i ładnie, zwłaszcza w tym tempie. Nie wiem czy te absurdalne tempo akcji z czasem się nie nudzi, ale na ten moment jestem mega zajarany
#252 Napisany 09 października 2014 - 23:21
Rewelacja! Wygląda prześlicznie (pierwsza niekreskówkowa gra na Wii U, o której mogę tak z czystym sumieniem powiedzieć), jest dynamiczna i daje dużo frajdy. Przynajmniej w tych dziesięciu minutach Miałem wziąć kiedyś tam, gdy stanieje, ale w tej sytuacji chyba skuszę się o wiele wcześniej.
#253 Napisany 10 października 2014 - 11:33
Demo ograne Super wrażenia mam po nim, cały czas szybka i płynna akcja - myślę że będę się dobrze bawił i cieszę się z mojego preordera
#254 Napisany 10 października 2014 - 12:05
No demo mnie utwierdziło, że preorder był dobrą decyzją
Zamiast nasycić, najarało mnie jeszcze bardziej. Dawno nie miałem hajpu na giereczkę, raczej spokojne oczekiwanie.
#255 Napisany 10 października 2014 - 13:17
Dwa razy sobie przeszedłem i już wiem, że kupię
#256 Napisany 10 października 2014 - 15:07
Ale ta gra jest dziwna. Klikałem przyciski jak leci i udało mi się przejść demo.
Nawet fotkę cykłem
#257 Napisany 10 października 2014 - 15:10
Ile bym dał żeby taką Bayonettę poznać w realu
#258 Napisany 10 października 2014 - 17:00
Ale ta gra jest dziwna. Klikałem przyciski jak leci i udało mi się przejść demo.
Nawet fotkę cykłem
Demo jest wyraznie na easy ustawione. Ai tak nie wykrecilem zlota.
#259 Napisany 10 października 2014 - 21:32
demo reprezentuje całą grę, czy to tylko wycinek konkretnego chapteru? Bo jeżeli to drugie, to ja nie wiem czy dam radę ogarnąć to co się będzie działo w pełnej wersji.
Demo to jedna wielka jazda bez trzymanki. Czasami nie wiedziałem nawet co się dzieje, dziewczyna obok siedziała i patrzyła, to mówiła, że w ogóle nie ogarniała
#260 Napisany 10 października 2014 - 21:36
Święte słowa Jazda bez trzymanki na odrzutowcu. Liczę, że dalej jest jeszcze lepiej.
#261 Napisany 12 października 2014 - 10:07
Pograłem i ja. Chwilami nie wiedziałem co się dzieje, szczególnie podczas walki ze smokiem, przez co ostro obrywałem. Dobrze, ze dali to demo, przynajmniej wiem, że nie chcę tej gry. Sladhery to zupełnie nie moja bajka.
#262 Napisany 12 października 2014 - 11:59
Nie ogarnianie co się dzieje jest częścią funu
#263 Napisany 12 października 2014 - 13:00
#264 Napisany 12 października 2014 - 13:49
Nie ogarnianie co się dzieje jest częścią funu
Eeee, czułem się prawie jak w W101, z tą różnicą, że tu widzę co się dzieje, ale jestem co sekundę zaskakiwany. Dla mnie mało w tym frajdy, ale gra wygląda bombowo i jak ktoś lubi slashery to pewnie będzie zachwycony.
#265 Napisany 13 października 2014 - 11:08
#266 Napisany 13 października 2014 - 11:12
#267 Napisany 13 października 2014 - 12:02
No coś Pan. 720p nejtiw.Poza tym jak ta gra wygląda, grafika ostra jak żyleta, to jest 1080p?
#268 Napisany 13 października 2014 - 12:08
#269 Napisany 13 października 2014 - 12:13
i klatki tyż!
Oceny świetne ma ta gra i ciągle mnie do siebie nie przekonuje. Zbyt pstrokata, zbyt tandetna... jak jedynka.
#270 Napisany 13 października 2014 - 14:11
Spróbujcie zagrać stylusem. Uniki robi się trudniej, ale reszta jest dużo łatwiejsza, trochę jak na autopilocie - jakby wersja dla casuali. Chociaż klasycznie też nie jest trudno, losowe wciskanie przycisków działa. Na podstawie dema stwierdzam, że ta gra jest bardziej do oglądania niż do grania
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|