Monster Hunter 3 Ultimate
#31 Napisany 07 marca 2013 - 17:23
#32 Napisany 11 marca 2013 - 12:34
#33 Napisany 11 marca 2013 - 14:33
#34 Napisany 16 marca 2013 - 12:13
#35 Napisany 18 marca 2013 - 10:48
Co za bzdury. Wielkim mieczem możesz blokować, mieczem i tarczą możesz blokować. Kataną, młotem nie możesz. Zależy od klasy broni. Pewnie że nie ma autonamierzania, bo nie na tym gra polega. Jak sobie wyobrażasz autonamierzanie Lao Shan Lunga czy tutaj Jehn Morena? LOL Co i tak jest nie do końca prawdą, bo np. pociski pellet mają autonamierzanie. MH to bardzo bogata i głęboka gra pod względem mechaniki.
Możesz sobie też na bowguna zamontować np. długą lufę albo np. tarczę i wtedy automatycznie blokujesz kosztem zadawanych obrażeń. Wielkim mieczem akurat możesz zmienić kierunek ataku, itd. itp.
"Nie chcę powiedzieć, że system jest źle zaprojektowany"
oh, dzięki Bogu ;]
#36 Napisany 18 marca 2013 - 11:49
#37 Napisany 18 marca 2013 - 12:30
#38 Napisany 19 marca 2013 - 10:38
#39 Napisany 19 marca 2013 - 11:28
Oj pamiętam jak ja długo się męczyłem nad schwytaniem Great Jaggiego ( cała niedziela mi zleciała ,a wystarczyło kupić pewien przedmiocik ze sklepiku), ale im więcej czasu poświęcałem MH tym bardziej gierka mi się podobała i nie miałem problemów z mechaniką tego tytułu . Dla mnie Ultimate będzie zakupem obowiązkowym w przyszłości.Na razie po paru podejściach do Tri, które za każdym razem kończyły się na próbie złapania Great Jaggiego rzucałem grę w kąt
#40 Napisany 20 marca 2013 - 08:37
z tym minusem 'archaiczna oprawa i konstrukcja' to racja. Gdyby się pozbyli męczących loadingów i menusy przemodelowali na nieco bardziej user-friendly to moja chęć do wkręcenia się wzrosłaby parokrotnie. Na razie po paru podejściach do Tri, które za każdym razem kończyły się na próbie złapania Great Jaggiego rzucałem grę w kąt. Rozumiem, że w Monster Hunterze chodzi właśnie o to, żeby wszystko samemu sobie wypracować, kombinować w z eq, wymyśleć strategię etc., ale za każdym razem stromy learning curve w połączeniu z poczuciem 'toporności' gry mnie odrzucał. Pewnie dam serii jeszcze szansę jak czwórka wyjdzie u nas na 3DSa, ale do odświeżonej trójki nie mam zamiaru wracać, jeżeli jedyne co odświeżono to rozdzielczość.
Learing curve jest morderczy. Naprawdę trudny i wymagający. Bez kitu. Dla każdej klasy broni jest oddzielny. Mało tego. Jeszcze poza opanowaniem broni trzeba opanować posługiwanie się tą bronią w walce z konkretnym potworem. Tzn. że możesz już w miarę czaić jak grać np. młotem przeciw Garudze, ale przeciw Tigrexowi musisz nauczyć się grać inaczej a przeciw Rathalosowi w jeszcze inny sposób. Do tego dochodzi właśnie sposób namierzania potwora, co jest związane z umiejętnością dobrej oceny odległości a jest to dość specyficzne i równie trudne co opanowanie broni. Całkowicie się zgadzam, że learnig curve odrzuca. I to odrzuca bardzo mocno. Ale jak się już wciągniesz to przepadłeś dla świata. ;]
#41 Napisany 20 marca 2013 - 08:53
#42 Napisany 21 marca 2013 - 10:04
#43 Napisany 21 marca 2013 - 10:15
Jeszcze poza opanowaniem broni trzeba opanować posługiwanie się tą bronią w walce z konkretnym potworem. Tzn. że możesz już w miarę czaić jak grać np. młotem przeciw Garudze, ale przeciw Tigrexowi musisz nauczyć się grać inaczej a przeciw Rathalosowi w jeszcze inny sposób.
podejrzewam, że taki guide do gry:
http://www.capcom-un...-by-brady-games
może się przydać świeżakom. Zaledwie 500 (!) stron O.o
#44 Napisany 21 marca 2013 - 10:35
1. Poradnik nie jest w formie fizycznej.
2. Nie można go kupić w naszym kraju.
#45 Napisany 21 marca 2013 - 13:06
pewnie seria jeszcze zagości na konsolach Sony. Portable 3rd wyszło na PS3 w wersji HD, ale nie doczekało się lokalizacji.
Fakt, zupełnie zapomniałem o tej konwersji. Ale o ile mnie pamięć nie myli to Japończycy mieli z nią sporo problemów, głównie natury technicznej.
#46 Napisany 21 marca 2013 - 13:21
#47 Napisany 21 marca 2013 - 14:35
#48 Napisany 26 marca 2013 - 10:33
Recenzja od Ign :
Ocena :
#49 Napisany 26 marca 2013 - 18:29
To tak do klimatu:
#50 Napisany 26 marca 2013 - 18:53
Pierwsza część poradnika do MH3U:
#51 Napisany 27 marca 2013 - 09:33
Monster Hunter 3 Ultimate gets off-screen play update in Japan
http://gonintendo.co...story&id=198997
Ten post był edytowany przez Malutki dnia: 27 marca 2013 - 10:20
#52 Napisany 04 kwietnia 2013 - 19:19
Druga część poradnika :
#53 Napisany 04 kwietnia 2013 - 19:49
Ktoś w to gra tu na forumie?
#54 Napisany 07 kwietnia 2013 - 19:16
ja w demie nie pokonałem królika - powiecie mi jak? mam jakies pulapki zakladac, czy walic mieczem i uciekac? Nie rozumiem stylu gry - i moze dlatego. A jak nie rozumiem, to sie zniechecam - co jest brakiem zainteresowania.
#55 Napisany 08 kwietnia 2013 - 07:08
ja w demie nie pokonałem królika - powiecie mi jak? mam jakies pulapki zakladac, czy walic mieczem i uciekac? Nie rozumiem stylu gry - i moze dlatego. A jak nie rozumiem, to sie zniechecam - co jest brakiem zainteresowania.
Ja w demie też nie pokonałem królika Demo rzuca na głęboką wodę, nie tłumacząc zasadniczo nic. Przegrałem w giereczke 20h a z Logombi (tym królikiem) jeszcze nie walczyłem O Lagicariusie (tym drugim potworku) nie wspomnę.
W pełnej wersji zaczynasz od zdecydowanie łatwiejszych polowań
Co do samej taktyki, to podstawą jest poznanie jego ruchów, ataków. Schodzisz z linia ataku i wykorzystujesz opóźnienie jakie po nich ma. Bardzo ważnym czynnikiem jest też broń, której używasz. Jednymi możesz blokować, drugimi nie. Z jednymi możesz wykonywać uskoki, drugie oferują bardzo ograniczony zestaw ruchów bohatera. Pamiętaj, że potworki nie mają widocznego paska HP. Jedynym wyznacznikiem ich stanu zdrowia jest zachowanie (kuleją jak mają mało). Można im też niszczyć niektóre "elementy", np. pazury, albo zbroję, co daje wymierne skutki w postaci zmniejszenia ilości staminy i lepszego dropu po pokonaniu. Nie pamiętam czy w demie były oferowane jakieś pułapki, ale jeśli są to można użyć (choć w normalnej grze używa się tego raczej do łapania na żywca potworka).
Gra przypomina trochę Dark Souls, liczy się skill, broń i nauka zachowań przeciwnika.
#56 Napisany 08 kwietnia 2013 - 09:18
ja w demie nie pokonałem królika - powiecie mi jak? mam jakies pulapki zakladac, czy walic mieczem i uciekac? Nie rozumiem stylu gry - i moze dlatego. A jak nie rozumiem, to sie zniechecam - co jest brakiem zainteresowania.
Może ten filmik będzie dla Ciebie przydatny
Max ma rację. W tej grze liczy się cierpliwość ,taktyka i skill. Na chama nic tu nie wskórasz.
Ale bym sobie pograł na WiiU w monstera
#57 Napisany 08 kwietnia 2013 - 09:47
To nie jest IP Nintendo, tylko mają jakiegoś dila na wyłączność, tak? Może trafi też na inne konsole? Bo wygląda ciekawie, nie na tyle, aby kupić dla niej konsolę, ale chętnie sprawdziłbym ten tytuł.
#58 Napisany 08 kwietnia 2013 - 09:58
Nie sprawdziłeś MH na Wii ? Dużo żeś stracił...
#59 Napisany 08 kwietnia 2013 - 09:58
To nie jest IP Nintendo, tylko mają jakiegoś dila na wyłączność, tak? Może trafi też na inne konsole? Bo wygląda ciekawie, nie na tyle, aby kupić dla niej konsolę, ale chętnie sprawdziłbym ten tytuł.
To jest gra Capcomu, do nich należy IP. Nintendo jest tylko dystrybutorem w Europie. Nie licz jednak na pojawienie się tej gry na innych platformach, niż Nintendo, w najbliższym czasie. W tej chwili mają jakiś dil z z nimi, co do wyłączności. Poprzednie części pojawiały się na konsolach Sony (np. PSP), teraz kochają się z Nintendo. Kolejna część, MH4, jest zapowiedziana tylko na 3DSa. A giereczka jest przednia. Takie połączenie Diablo i Dark Souls Ocena Kaxiego, 6/10, nie jest miarodajna, a przynajmniej nie jest dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z MH.
Ten post był edytowany przez MaxVarEmreis dnia: 08 kwietnia 2013 - 10:01
#60 Napisany 08 kwietnia 2013 - 10:26
No, z 3DS już prędzej bym zaeksperymentował, bo nieco wiecej gier do ogrania będzie w razie czego. Na Wii niestety nie miałem okazji, ale prawdę mówiąc w niewiele gier grałem na Wii. Zawsze jakieś ciekawsze tytuły mi się cisnęły na konsoli obsługującej HD, więc Wii pozostało dla tych paru giereczek zestawu obowiązkowego.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kunitsu-Gami: Path of the GoddessRozpoczęte przez ACZ , 11 cze 2023 Capcom, PS5, XSX, XSS |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Dragon's Dogma 2Rozpoczęte przez ACZ , 16 cze 2022 Capcom, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Resident Evil 4 REmakeRozpoczęte przez Sylvan Wielki , 03 cze 2022 Capcom, XSX, PS5, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
ExoprimalRozpoczęte przez Kazuo , 10 mar 2022 Capcom, XONE, XSX, PS4, PS5, PC |
|
|