Muramasa Rebirth
#1 Napisany 19 września 2012 - 16:39
Muramasa na oledzie?
#2 Napisany 19 września 2012 - 17:52
#3 Napisany 19 września 2012 - 17:57
#4 Napisany 19 września 2012 - 18:14
#5 Napisany 19 września 2012 - 18:16
#6 Napisany 19 września 2012 - 18:26
Gierka na krótkie sesje jest fantastyczna i na tym ekraniku 2D na bank zabije
#7 Napisany 19 września 2012 - 18:28
#8 Napisany 19 września 2012 - 19:09
#9 Napisany 20 września 2012 - 02:38
Piec.
#10 Napisany 26 września 2012 - 15:36
Za developing portu odpowiada Vanillaware. Nowością jest dlc zawierające cztery krótkie scenariusze. Każda z tych historyjek ma innego głównego bohatera (pojawią się również nowi bossowie). Wg Kawano Muramasa na Vicie wygląda świetnie.
#11 Napisany 01 października 2012 - 20:11
#12 Napisany 22 października 2012 - 02:08
Muramasa ? Kto to/co to ?
Piec.
O ja gupi, gra wygląda ŚLICZNIE.
#13 Napisany 05 listopada 2012 - 14:02
"W wersji na PlayStation Vita zaimplementowaliśmy elementy rozgrywki, które zostały wycięte z edycji przeznaczonej na Wii. Mimo wszystko ekipa Vanillaware nie przepada za starymi projektami, więc znajdzie się tu również zupełnie nowa zawartość, która będzie korzystać z możliwości tej konsolki. W grze zawarliśmy nowe rozwiązania i bohaterów - niestety na ten temat nie mogę powiedzieć nic więcej."
#14 Napisany 11 stycznia 2013 - 00:49
#15 Napisany 22 czerwca 2013 - 15:16
Unboxing edycji specjalnej!
#16 Napisany 07 listopada 2013 - 19:04
W ruchu zabija
Skończyłem to cudeńko rok temu na Wii, ale na Vicie gra się dużo przyjemniej (skok pod "X" a nie na krzyżaku), graficznie masakruje kilka razy bardziej i fantastycznie się sprawdza na handheldzie.
Wcześniej nic nie masterowałem w Muramasie, teraz staram się wszystko zbierać, częściej forgeować, robić triale.
Boner!!!!
#17 Napisany 07 listopada 2013 - 20:02
Brałbym z miejsca, ale po Dragon's Crown baaaaardzo mi hype na chodzone mordo-klepko-slashery opadł, bo tamta gra jest wręcz koszmarna.
#18 Napisany 26 grudnia 2013 - 18:31
Tylko łatwiejszy poziom trudności dosyć banalny jak na razie, nie miałem okazji jeszcze zginąć mimo porwania się na challenge room sporo przekraczający mój level. Zmieniłbym w opcjach na trudniejszy, ale pewnie nie wpadnie mi już za niego trofik. Jeśli takowy w ogóle jest, bo większość z nich ukryta.
#19 Napisany 26 grudnia 2013 - 22:20
#20 Napisany 26 grudnia 2013 - 23:19
Gierka jest ponadczasowa i szkoda, że takich produkcji cały czas brakuje...
#21 Napisany 31 grudnia 2013 - 01:48
I gra jako Kisuke pękła. 56 level, 9 godzin z małym hakiem, wszystkie miecze odblokowane. A tu jeszcze kilka miejsc do zwiedzenia na mapie Zakładam, że przechodzenie Momohime zajmie mi podobnie dużo czasu.
#22 Napisany 31 grudnia 2013 - 08:58
Dwa razy trzeba skończyc chyba żeby zobaczyć wszystko, a póżniej jeszcze raz pójść obojętnie kim do bossa.
Mi zajęło pierwsze przejście na 100% tego co się dało ok 10h, drugie podejście sobie zostawiam na kiedys tam bo jak napisał Toecutter to gierka ponadczasowa i takich już nie robią więc nie chce jej na siłe szybciutko kończyć znowu
#23 Napisany 30 kwietnia 2014 - 21:40
grafika zajebista, tutorial mnie znudził, jap voice acting, w akcji wygląda zajebiscie
#24 Napisany 29 czerwca 2014 - 00:21
#25 Napisany 29 czerwca 2014 - 10:34
Dwoma, trzeba jeszcze po dwa razy każdą zatłuc głównego bossa - pierw mieczami które się odblokowują po pierwszym zatłuczenia, potem ostatnim mieczem który można wykuć, ale do tego musisz porobić jakieś jaskinie i zatłuc w postgame jakichś bossów zaciukiwałeś drugą postacią żeby ci wpadła reszta mieczyków (po pierwszym przejściu gry dojdzie ci możliwość rozwalania białych barier). Trochę roboty jest, a jak celujesz w platynkę to już w ogóle.