Oddworld: Stranger's Wrath HD
#1 Napisany 19 września 2012 - 17:13
#2 Napisany 19 września 2012 - 17:15
#3 Napisany 19 września 2012 - 17:29
#4 Napisany 19 września 2012 - 17:41
#5 Napisany 19 września 2012 - 19:40
Otóż gram sobie to i jestem już po "TWISCIE"
Gra robi sie coraz ciekawsza Ostatnia lokacja przed "twistem" jest super - rzeka daje wrazenie zwiedzania zyjacej krainy. O ile gameplay przed twistem jest stosunkowo monotonny to po twiscie już dzieja sie rzeczy rozmaite - gra nabiera rumieńców - az nie moge sie doczekac końcówki.
Uważaj czychu na trofea - moze i nie musisz złapac wszystkich zywcem, ale jesli [jak ja] kupisz jakies bezuzyteczne bzdety typu lornetka , dopałki i amunicja w sklepie to nie wyrobisz sie z 20k Moolah na twist i przepadnie Ci złoto.
Coś wiecej napisze albo po meczu albo jutro. W kazdym razie po monotonii częsci "łowcy nagród" cześć po twiście przyjemnie i pozytywnie zaskakuje. Jak troche żałowałem że zacząłem grac to teraz wrecz nie moge sie oderwac.
#6 Napisany 20 września 2012 - 02:35
#7 Napisany 20 września 2012 - 08:12
Gra jest naprawde dobra ale ta poczatkowa schematycznośc niszczy i wypacza cos co mozna nazwac "Stranger's Wrath experience", do tego stopnia że z czystym sumieniem nie poleciłbym gry każdemu a komus kto ma za duzo czasu i robi dlugie posiadówy z konsolą [tak aby szybko przebrnąc przez nudny poczatek].
Ten post był edytowany przez szczudel dnia: 20 września 2012 - 08:14
#8 Napisany 20 września 2012 - 12:41
#9 Napisany 20 września 2012 - 13:07
#10 Napisany 20 września 2012 - 13:11
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 20 września 2012 - 13:12
#11 Napisany 20 września 2012 - 15:21
Ten post był edytowany przez Holden dnia: 20 września 2012 - 15:22
#12 Napisany 20 września 2012 - 15:23
#13 Napisany 20 września 2012 - 17:00
#14 Napisany 20 września 2012 - 18:56
I o tym mówie - ten element z łapaniem przestepców jest po prostu dretwy i powinien zostac zmniejszony do minimum - dotakowo poczatkowe lokacje sa korytarzówkami co poteguje wrazenie nudy.Ja złapałem 3 przestępcę... a więcej nie dałem rady. Nuuuuuda.
Nie będę przekonywal abys jednak końćzył - sam gdyby nie to, że zawsze kończe gry fabularne które zaczne - to sam bym juz dawno zrezygnował. Ciagneło mnie do przodu to, że twist miał być - był , teraz jest fajnie - ale nie jestem pewien czy było warto brnac przez poczatkowe mulące etapy.
#15 Napisany 20 września 2012 - 18:56
I o tym mówie - ten element z łapaniem przestepców jest po prostu dretwy i powinien zostac zmniejszony do minimum - dotakowo poczatkowe lokacje sa korytarzówkami co poteguje wrazenie nudy.Ja złapałem 3 przestępcę... a więcej nie dałem rady. Nuuuuuda.
Nie będę przekonywal abys jednak końćzył - sam gdyby nie to, że zawsze kończe gry fabularne które zaczne - to sam bym juz dawno zrezygnował. Ciagneło mnie do przodu to, że twist miał być - był , teraz jest fajnie - ale nie jestem pewien czy było warto brnac przez poczatkowe mulące etapy.
#16 Napisany 22 września 2012 - 15:34
W każdym razie podtrzymuje wszystko co napisałem o nudnym początku. Gra jest wrecz przerazliwie nudna i schematyczna dla "lowcy nagród". Końcówka jest ciekawa i z przytupem, nawet lokacje sa o wiele ciekawsze. Scenografia, szczególnie kraina, robi przyjemne wrazenie, niestety powrót do budynków i innych takich juz po prostu kłuje w oczy. O ile zrozumiała jest monotonnia krainy [no bo ile może być gatunków drzew w kanionie] to identycznie wygladajace wnetrza Tamy [to nie spoiler - bo z samych trofeów można sie dowiedzieć ze sie tam dojdzie] nuża.
Wogóle nierówna ta gra, nudna jak cholera na poczatku, potem na zmiane zauracza aby znowu na chwile gracza znudzić. Obiektywnie to chyba wyzej 6.6 bym nie dał. Gdyby skrócono poczatek byłaby 8. Jak gra mogłaby tak zyskać na skróceniu, zapytacie. Otóz mogłaby.
Nie polecam nikomu kto ma malo czasu na gry.
#17 Napisany 22 września 2012 - 15:35
#18 Napisany 22 września 2012 - 16:27
#19 Napisany 26 września 2012 - 16:37
Moolah mam w chwili obecnej okolo 11k (w sklepie nic nie kupuję), wiec sadze, ze do konca gry dam rade wyciagnac 20k, bo typuje, ze jeszcze nie dotarlem do polowy gry. nadal jestem w tym drugim miasteczku i w miejscowce z rzeką jeszcze nie bylem.
#20 Napisany 26 września 2012 - 19:23
#21 Napisany 26 września 2012 - 19:36
#22 Napisany 30 września 2012 - 16:38
w miejscowce z Palooką uzbieralme ponad 2 tysiaczki, a przy McGee ponad 1800, wiec po dwoch kolejnych powinienen miec juz Moolah.
na hardzie łapanie ich żywcem jest potwornie trudne, wiec tylko dwoch z jednych z pierwszych bossów tak zlapalem, a kolejnych to juz zabijam. duzo zbieram kasy na pionkach przed bossem, bo staram sie żywcem wyłapywac wszystkich. nawet tych samobójców co sie podpalają i lecą na nas z dynamitem.
ogolnie przy grze bawię się smerfastycznie i pomalutku się nią delektuję. bedę cisnąl platynę, chociaz z tym moze różnie być, bo gra ma kilka zgliczowanych trofików. jak sie mi trafi glicz to pewnie oleję.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 30 września 2012 - 16:39
#23 Napisany 30 września 2012 - 16:48
Widze ze jestes zatwardziałym graczem ja do momentu lokacji z rzeka juz miewalem napady checi odłozenia gry.
#24 Napisany 30 września 2012 - 16:48
Edit:
w sklepie caly czas nic nie kupuję. jak wpadnie Moolah to wtedy się obkupię. ;]Też zbierałem absolutnie kazdego common-enemy zywcem, rozwalalem absolutnie każda skrzynkę i brakło mi z 1.500. Owszem nie wszystkich złapałem żywcem ale nie uzbierałem 20k tylko dlatego że kupiłem lornetke i inne nieprzydatne dopałki w sklepie. W lokacji z zeka pamietaj ze masz jaskinie z kryształami [trofik] powinienes uzbierac kase i zdobyc. Jak szukałes znajdziek z jakims fakiem to moze nawet wpadnie Ci platynka za jednym podejściem [hard].
platyna nie bedzie za pierwszym podjesciem, bo przeoczylem te poukrywane beczki co trzeba je rozwalac.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 30 września 2012 - 16:52
#25 Napisany 30 września 2012 - 16:50
#26 Napisany 30 września 2012 - 16:56
to niebo a ziemia jesli chodzi o jakosc, bo przciez to jest rimejk (np. postacie mają wiecej trojkątow + bardzo dobre AA i stałe 60 fps), a nie tylko podbicie rozdzialki. przed wersją na ps3 wyszla tez ta odslona na peceta, ale byla spartolona. dlatego najlepsza wersja Strangera jest na nadrzędną konsolę.nie ponieważ z uwagi na wsteczną kompatybilność (ktorej na upośledzonej konsoli nie ma, hehe) gierka jest też na kloca
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 30 września 2012 - 16:57
#27 Napisany 30 września 2012 - 17:01
#28 Napisany 30 września 2012 - 18:03
Wyszedł niedawno patch na PC nanoszący wszystkie zmiany z PS3to niebo a ziemia jesli chodzi o jakosc, bo przciez to jest rimejk (np. postacie mają wiecej trojkątow + bardzo dobre AA i stałe 60 fps), a nie tylko podbicie rozdzialki. przed wersją na ps3 wyszla tez ta odslona na peceta, ale byla spartolona. dlatego najlepsza wersja Strangera jest na nadrzędną konsolę.
#29 Napisany 30 września 2012 - 21:38
do Moolah brakuje mi juz tylko niespelna 1200, a jeszcze mam do ubicia dwoch typów.
jak juz bede mial 20k to trofik wpadnie od razu czy mam udac sie jeszcze gdzies do tego typa co mi dal ten papier z 20.000 ?
edit:
lol, pytam sie jak ci przeciez nie wpadlo, wiec skad mozesz wiedziec.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 30 września 2012 - 22:53