Wow! Chris Roberts i spółka to geniuszeDo tej pory na grę zebrano już ponad 187 mln $, lolo.
Star Citizen
#61 Napisany 04 czerwca 2018 - 12:00
#62 Napisany 16 lipca 2018 - 23:34
Star Citizen od lat znajduje się w fazie produkcji. Gra nakręca użytkowników obietnicami przeogromnego, otwartego świata, płynnej walki i ekonomi zarządzanej przez graczy. Postępy w produkcji są jednak tak wolne, że część zniecierpliwionych osób zaczęła wycofywać swoje wsparcie finansowe. I wiecie co? Już nie mogą tego zrobić.
Chris Roberts i jego Cloud Imperial Games wycofali z regulaminu wpis o refundacjach. Oznacza to, że wszelkie prośby o refundację wpłaconych pieniędzy będą ignorowane lub też rozpatrywane negatywnie. Nie dziwi jednak taka zagrywka ze strony twórców. Gra znajduje się ciągle w produkcji, a końca nie widać.
#63 Napisany 11 października 2018 - 21:47
jak to leciało? "nigdy nie dadzo"
ale i tak czekam he he
#64 Napisany 12 października 2018 - 12:45
Połowa z tych 200 baniek, czy ile tam już wyskamowali, poszła na znane ryje?
#65 Napisany 12 października 2018 - 12:51
rozumiem ze to singiel do tego mmo ta? geniusze, dali znane ryje i teraz mogą kolejne miliony na tym ciągnąć
#66 Napisany 12 października 2018 - 16:07
Cavill, Scully, Gary Oldman, Luke Skywalker, Mark Strong, Gimli, Cebulowy Rycerz i Krennic z Rogue One
kto bogatemu zabroni
Ten post był edytowany przez cwany-lis dnia: 12 października 2018 - 16:11
#67 Napisany 12 października 2018 - 18:10
piekne
https://youtu.be/j9WS3rG6c88
Ten post był edytowany przez Chewie dnia: 19 października 2018 - 23:17
#68 Napisany 20 grudnia 2018 - 20:45
https://www.polygon....-player-release
#69 Napisany 22 grudnia 2018 - 11:46
w 2020? Może dożyje
#70 Napisany 30 lipca 2020 - 12:11
https://www.eurogame...dron-42-roadmap
Nowa dekada, a SC nadal dostarcza
#71 Napisany 30 lipca 2020 - 13:26
(...)
Jak ta gra wyglada. Cala podstawka ma wyjsc do 2015. Po postawieniu krzyzyka na Ace Combat moje podniebne ambicje mam zamiar przerzucic na ta gierunie. 1080p, 3 monitory, drazek i galaktyka jest moja
he he
#72 Napisany 30 lipca 2020 - 15:09
Życie ponad śmiercią. Siła ponad słabością. Developing ponad ukończeniem.
#73 Napisany 06 września 2020 - 21:51
Arcy-ciekawy materiał o tej "grze" - co prawda z 2016, ale nadal w wielu aspektach aktualny. Niektóre dramy, jakie miały tam miejsce deklasują wszystko co widział ten forumek
#74 Napisany 11 września 2020 - 08:35
(...)
Jak ta gra wyglada. Cala podstawka ma wyjsc do 2015. Po postawieniu krzyzyka na Ace Combat moje podniebne ambicje mam zamiar przerzucic na ta gierunie. 1080p, 3 monitory, drazek i galaktyka jest moja
he he
Całe szczęście, że wypuścili 2 części Ace Combat i fantastyczny Microsoft Flight Simulator olo.
Ten post był edytowany przez MonsieurWoland dnia: 11 września 2020 - 08:35
#75 Napisany 11 września 2020 - 09:23
#76 Napisany 20 września 2020 - 09:27
NANI!? To jeszcze nie wydali singla? Zaraz im się skończy licencja na aktorów.
#77 Napisany 20 września 2020 - 11:15
#78 Napisany 20 września 2020 - 14:46
#79 Napisany 20 września 2020 - 20:48
Ponadto Roberts zatwierdza wszystko sam osobiście - każdą mechanikę, projekt rury w bazie etc. Ludzie wydają setki dolarów na myśliwce a nawet krążowniki podczas gdy balans samej rozgrywki stoi pod olbrzymim znakiem zapytania.
#80 Napisany 21 września 2020 - 09:18
Podobno po wyjściu nowego MS Flight Simulatora, który ma ładniejsze chmury niż SC, priorytet ma nowy silnik pogodowy, żeby położenia chmur wokół gracza A będącego na planecie i gracza B będącego na orbicie tej samej planety się zgadzały.
A ja myślałem że Polyphony to mistrzowie robienia graczy w wała hehe.
#81 Napisany 23 października 2023 - 09:29
Kampania single player, ponoć w fazie polerowania teraz i na ostatniej prostej:
Nie wygląda to źle
#82 Napisany 23 października 2023 - 19:51
Nie zdziwię się jak gierka okaże się lepsza od Starfielda
#83 Napisany 25 października 2023 - 16:49
A ja nie zdziwię się jak temat zakończy się na tej stronie.