Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sadness!


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
729 odpowiedzi na ten temat

Ankieta: Czy Sadness kiedykolwiek powstanie? (70 użytkowników głosowało)

Czy Sadness kiedykolwiek powstanie?

  1. tak (19 głosów [20.43%])

    Procent głosów: 20.43%

  2. nie (32 głosów [34.41%])

    Procent głosów: 34.41%

  3. a co na to Piotr? (42 głosów [45.16%])

    Procent głosów: 45.16%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#1 gruby Napisany 12 kwietnia 2006 - 08:15

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Dziwne, że nikt na naszym forum nie poruszył jeszcze tematu tej gry, a na zachodzie sporo ludzi juz rozkminia :D Sadness przygotowuje polski developer Nibris i będzie exclusivem na Revolution. Gra będzie całkowicie czarno-biała i ma być thrillerem osadzonym w realiach początku XX wieku. Tutaj macie info:
Polish developer NIBRIS recently disclosed to Revolution Report the unique graphical style of its game Sadness(working title), which is exclusively in development for Nintendo's next-generation console, code-named Revolution.

According to the announcement, Sadness will be completely in black and white. "NIBRIS decided to follow Nintendo's path, which definitely fights the stagnation which has occured in video games, and creates new trends. With this move, we want to create a unique environment, which is only available in Sadness," said NIBRIS Staff Member Łukasz Oskard. "But NIBRIS is not following the trend created though Sin City, but rather a game which is set pre-World War."

Sadness is currently without an official title and has a tentative release date of 2007. The game has been described as a gothic-horror title "only for adult players with strong nerves."

Tutaj artworki jakie już pokazali na Revolution Report:
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek


A tutaj opis, co w niej takiego niesamowitego.

Sadness (working title)

Category: Horror

Platform: Revolution

Date of Release: 2007 (tentative)

"...In my head there is a voice, different from the others. Whenever it
answers it overwhelms the remaining voices, it mixes up thoughts and
destroys peace. It tells me that I'm only mixed up in a thought which
yearns to prove its own existence. The voice which whispers that I'm not
really who I am and the perceived reality is only an abstraction created
by my own mind. It is the original voice, which wants to free itself
from my head, to free itself from the logic and reason it is being
stifled by. The voice of animal endurance at all costs, which forces
into unimaginable things. It is the voice of chaos which is now
screaming frightfully in my head for me to take an axe resting against
the wall and cut off my father's head."
~Maria Lengyel

The study of fear and the borders of human imagination... A trip to the
darkest corners of consciousness, in all of us... A trip to the hell of
the subconscious and not necessarily to return...

This gothic-horror (atmosphere) is not the an action game. If you're
counting on shooting, liters of blood and piles of dead bodies then
unfortunately you won't find this here. We are preparing for a mood
which will not leave you until the very end of the game. An irregular
scenario decides on such issues as schizophrenia or narcolepsy. Apart
from an extremely complex and rich-in-shock-factor scenario, the
power of our production is an innovative use of the Revolution controller.
Imagine driving away rats with a torch, throwing a rope (as a lasso)
when you want to climb over the wall, or slitting the throat of a
persecutor with a piece of glass... All of this with the help of the
Revolution controller. And this is only the beginning... We'll take you
on a journey to which no one has taken you before. The only question is
are you ready to experience it?

Attention! Game only for adult players with strong nerves.


Szykuje się coś na kształt Eternal Darkness :twisted:
  • 0

#2 PomezZ Napisany 12 kwietnia 2006 - 09:44

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:
Ciekawie zapowiadający się projekt. Developerzy mają bardzo odważne podejście do rynku. Podoba mi się to.

Gruby: ta gra ma jakąś stronkę??

  • 0

#3 gruby Napisany 12 kwietnia 2006 - 10:00

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

Gruby: ta gra ma jakąś stronkę??

Sama gra chyba nie, ale Nibris ma... Wpisz nazwę developera w googla najlepiej, bo nie pamiętam (chyba http://www.nibris.com, ale nie jestem pewien). Póki co niewiele na niej nie ma, ale szykuje się zmiana lay'a itd. Przynajmniej tak napisali na RR. Chłopaki z Nibrisa robią też Raid over the River (strzelaninę z widokiem od góry) na DS-a i Revo.
  • 0

#4 Ney Napisany 12 kwietnia 2006 - 10:53

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Ja jakoś w tego Nibrisa wogóle nie wieże (obym się mylił)...Nie moge na ten temat tutaj za dużo powiedzieć (jakby co walcie na gg:) ) ale powiedzmy że czytałem scenariusz do "Raid over the river" i wogóle miałem kontakt z materiałami od Nibris i powiem jedno - kiepsko to wygląda...Ale tak jak mówie - chciałbym się mylić.
  • 0

#5 Voo Napisany 12 kwietnia 2006 - 11:35

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:

Ja jakoś w tego Nibrisa wogóle nie wieże


no to jest nas dwóch

patrzę na ich stronę w necie i mogę się tylko usmiechnąć z politowaniem

swoją drogą to polskie gry na konsole rodzą się w bólach - Chmielarz wciąz nie moze urodzić Painkillera, projekt The Roots na X-boxa upadł (zdązyli wydac tylko wersje na n-gage), Metropolis skrobał coś tam na X360 ale gra ostatnio zmieniła tytuł i juz jest tylko na PC itd. A skoro ludzie z jako-takim doswiadczeniem mają takie problemy to czego spodziewac się po jakiś krasnoludkach z Krakowa?
  • 0

#6 BeSOS Napisany 12 kwietnia 2006 - 12:04

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
no niestety jakos w Nibris nie wierzę - no i jeszcze samo to, że wybrali revo jako konsolę docelową o_O
  • 0

#7 Gość__* Napisany 12 kwietnia 2006 - 12:10

Gość__*
  • Goście
Bo dev-kity REVO sa najtansze (chyba)

Gra cała czarno biała ?, konkurencja wymaga HDTV (PS3, X360) a na konsoli Nintedno wystarczy czarno biały TV ;)
Ale jestem tego samego zdanie co poprzednicy, nie sadze ze to bedzie bardzo dobra gra.
  • 0

#8 Voo Napisany 12 kwietnia 2006 - 12:54

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:
nie "nie będzie bardzo dobra" tylko " w ogóle jej nie będzie"

mozna od razu odłozyć na półkę z napisem "miałem sen, że jestem developerem"

prędzej byłbym skłonny uwierzyć w ten projekt na NDS ale... jakoś nie wierzę.
  • 0

#9 Gość__* Napisany 12 kwietnia 2006 - 13:20

Gość__*
  • Goście
No to po E3 chyba kilka oóśb zmieni zdanie :D
  • 0

#10 gruby Napisany 12 kwietnia 2006 - 13:24

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Ja wierzę :D I czekam...
  • 0

#11 Voo Napisany 12 kwietnia 2006 - 13:44

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:
a swistak ze SN tradycyjnie siedzi i zawija w sreberka ;) Nie ma co dywagować, bo narazie nie ma o czym poza trzema obrazkami i ambitnym pomysłem. Jak zobaczę sensowną stronę developera to temperatura wzrosnie mi do letniej, jak dowiem się, że projekt ma wydawcę - będzie juz ciepło. Na razie pozostaje czekać i zyczyc więcej szczęscia niz innym polskim projektom.
  • 0

#12 fingus Napisany 12 kwietnia 2006 - 14:44

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Chyba wstrzymam się od komentarza, czy głębszej analizy, bo musiałby niestety dołączyć do chóru niedowiarków. Jest parę faktow, każących mi wątpić w ten projekt. Jednak szczerze życzę chłopakom powodzenia, kto wie, może jakimś niesamowitym cudem się uda i wyrośnie nam w Polsce jakiś drugi Ubisoft? 8)
  • 0

#13 Ney Napisany 12 kwietnia 2006 - 14:54

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Najlepiej niech ich Nintendo przygranie i zrobi z nich drugie Rare:).A co to tych artworków to w tym pierwszym wydaje mi się żę głowa tej pani jest troche nieproporcjonalna (za duża) do reszty ciała o_O (albo mi się tak zdaje...długo już przed monitorem siedze...).I wogóle te artworki wyglądają jakby robili horror w klimatach "Lalki" Prusa:).
Trzeba jednak przyznać że stylistyka gry al'a "Sin City" to ciekawy pomysł...
  • 0

#14 Ryo-San Napisany 12 kwietnia 2006 - 15:37

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
ze wzgldu na taniutkie dev kity(szczegolnie ten pierwszy model za 2 tys dolcow) do Revo kazdy moze sobie pozwolic na developping;] tylko czy ilosc przejdzie w jakosc;]

Gra cała czarno biała ?

Sin City bylo tez czarno biale a nie zmienia to faktu ze to najlepszy film roku 2k5;] mimo tego ze konkurencja w postaci chociazby Gwiezdnych Wojen III miala kosmiczne efekty specjalne..
akurat styl gry moze byc tylko na plus ale tak jak moi poprzednicy nie pokladam nadziei w tym tytule wlasnie ze wzgledu na developer'a..nie sadze aby Nirbis(hmmm o_O) dostal od wydawcy sumke z 6 zerami na devloping, a tutaj nie ma co sie oszukiwac - kasa to podstawa..

a czy na E3 pokaz Sadness bedzie doruwnywal pokazom konsolowych gigantow..watpie..imo gra przejdzie bez wiekszego echa..no ale chcialbym sie mylic..
  • 0

#15 gruby Napisany 12 kwietnia 2006 - 19:44

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

a czy na E3 pokaz Sadness bedzie doruwnywal pokazom konsolowych gigantow..watpie..imo gra przejdzie bez wiekszego echa..no ale chcialbym sie mylic..

Oczywiście póki co trudno w ogóle coś powiedzieć o grze. Ale co do prezentacji- mam dziwne przeczucie, że będzie ok. :wink:
  • 0

#16 BeSOS Napisany 12 kwietnia 2006 - 20:53

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
co do artów - arty jak arty, sadze ze takie coś nawet sam bym namalował. Nie widze tu żadnego geniuszu czy choćby obietnicy czegoś wiecej niz przeciętnego.
I tak jak Ney napisał - lala z 1szego artworka faktycznie ma za duży łep - no chyba, że tak miało być, w końcu to horror i takie coś może zaniepokoić o_O
  • 0

#17 gruby Napisany 12 kwietnia 2006 - 21:03

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

lala z 1szego artworka faktycznie ma za duży łep - no chyba, że tak miało być, w końcu to horror i takie coś może zaniepokoić o_O

:lol: hahaha... Stary, to było dobre 8)
Mi akurat się artworki podobają. Szczególnie ten drugi. Ciekaw jestem jak zostana przełożone na materię wirtualną. Ale nic to- trzeba czekać. Do E3 już bliziutko. :wink:
  • 0

#18 ACZ Napisany 12 kwietnia 2006 - 21:05

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 142 Postów:
Ja mam jeszcze ciemniejsze przeczucia. Sądzę, że gra się wcale nie ukaże.
  • 0

#19 BeSOS Napisany 12 kwietnia 2006 - 21:11

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
no ok, ale chodzi o to, że te artworki nie sa niczym szczególnym - tak poprostu wygladali ludzie ileś lat temu i tyle. Artwork powinien jakoś przykuc uwagę, pokazać wizję świata autorów, a to sa zwyczajne arty o_O

co do kolorystyki - to, ze akurat gra bedzie czarno-biała zaliczam na plus, bo jest to coś nietypowego i w sumie efekt wyjść może ciekawy...tylko, co to jest NIBRIS o_O
  • 0

#20 Gość__* Napisany 12 kwietnia 2006 - 21:27

Gość__*
  • Goście
Heh zawsze narzekamy :D


http://boards.ign.co... ... 4897471/p1

http://www.gamespot.... ... 534&page=5

Inni wierza w Polaków bardziej niż my...
  • 0

#21 Gość__* Napisany 13 kwietnia 2006 - 06:49

Gość__*
  • Goście

Heh zawsze narzekamy :D
Inni wierza w Polaków bardziej niż my...


Tylko że oni nie mają pojęcia o polskich realiach w sferze developingu gier na konsole w przeciwieństwie do graczy z Polski, więc forumowicze z IGN traktują ten projekt jako kolejną zapowiedź gry, nie wiedząc, że istnieje duże zagrożenie nie zakończenia projektu.
GameSpot dał newsa, ale właśnie końcówka newsa sprawiła, że tym bardziej nie wierzę w projekt, czyli te 2 błędy w wypowiedzi pracownika Nirbis skomentowane "sic'ami". Każdy może popełnić błąd, ale w przypadku promowania gry takie rzeczy nie powinny mieć miejsca i świadczą o nieprofesjonaliźmie.
  • 0

#22 Voo Napisany 13 kwietnia 2006 - 12:05

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:
haha, złośliwe małpy z Gamespotu ;)

poza tym coś im się tam na Gamespocie pomieszało - piszą, że akcja ma się dziac "pre-World War," czyli w latach 30-tych a mi się wydaje że "World War" oznacza tutaj I wojnę swiatową a więc akcję na przełomie XIX i XX wieku. Na to przynajmniej wskazują stroje dziewczyny z artworków.

Inni wierza w Polaków bardziej niż my...


newsa na Gamespocie nie nazwałbym niestety dowodem wiary ;)

nie chce wyjśc na kutafona co źle zyczy Polakom, myslę, że wszyscy zyczymy im tu jak najlepiej. Ale życie developera w Polsce to niestety "nie-je-bajka"
  • 0

#23 ACZ Napisany 13 kwietnia 2006 - 12:11

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 142 Postów:
Ja powtórzę swoje zdanie. Gra spoali na panewce i nie wyjdzie w ogóle. Ogólnie to pierwsze słyszę o jakimś tam Nibris.
  • 0

#24 BeSOS Napisany 13 kwietnia 2006 - 12:21

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
lol, teraz przeczytałem newsa z Gamespotu XD
Nie wiem, dla mnie Nibris chyba za bardzo się wczuło w rolę developera i zapomnieli popracować nad angielskim o_O A hasła typu ' tylko w Sadness jest możliwe przedstawienie czegośtam' zalatują dla mnie przechwałkami zachodnich developerów ;] Ale może tak trzeba o_O

Mnie bardzo ciekawi kto tworzy Nibris. Jeśli ś-n jest z Nibris jakoś związany, to moglibyście podać jakieś info - ile osób tworzy gry, jakie maja doświaczcenie itp...bo niestety wtej chwili wyglada to tak jakby kilku marzycieli porywało się z motyką na słońce o_O
  • 0

#25 TomisH Napisany 13 kwietnia 2006 - 14:37

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 290 Postów:
Czy tylko mi nie gra tytuł Raid over the River? o_O
Poza tym, że tak spytam - ile osób pracuje nad grą? Ilu macie programistów? Ilu grafików? Ile kompów? Jaki sprzęt? Ile devkitów stoi w studio? Bo macie jakieś studio, prawda?

Żeby się nagle nie okazało, że cały Nibris to 2-3 osoby :lol:
  • 0

#26 ACZ Napisany 13 kwietnia 2006 - 15:31

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 142 Postów:
No, jak gry na Revo mają robić takie mini studyjka programistyczne bez kasy, jak Nibris no to już mam obraz tego, jak miażdżącymi hitami będzie supportowane Revo :lol:
Na 95% nic z tej gry nie będzie i wie to każdy, nawet najbardziej zatwarrdzialy fanboj firmy hydraulika.
  • 0

#27 me&myself Napisany 13 kwietnia 2006 - 15:58

me&myself

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 518 Postów:
lol na http://www.gamefront.de info o Sadness jest newsem dnia...
  • 0

#28 Matrox Napisany 13 kwietnia 2006 - 16:04

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3 057 Postów:
Ja was nie rozumiem, co kogo obchodzi ile oni maja Dev-kitow, ile osob jest odpowiedzialnych za projekt itd. wiadomo, ze odrazu nie wyskocza z podziemi z calkowicie profesjonalnym studiem w ktorym nad gra dlubie 50 osob, wazne, ze ktos robi cokolwiek, niz zeby wszyscy robili wielkie "nic".
  • 0

#29 ACZ Napisany 13 kwietnia 2006 - 16:17

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 142 Postów:
To niech mnie najpierw Nibris zatrudni na stanowisko marketingu (duże pieniędzy nie wezmę) niż klepie głupoty w wywiadach na Gamespocie ;] Wtedy może coś z tej gry będzie ;]
  • 0

#30 Voo Napisany 13 kwietnia 2006 - 17:51

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:
Myśle, że nie ma sensu się powtarzać - do ekipy Nibrisu na pewno juz dobitnie dotarło, co większość z nas myśli o szansach tego projektu. Cierpliwie czekajmy i liczmy na to, że jednak czyms nas zaskoczą.
  • 0