Sadness!
#31 Gość__* Napisany 13 kwietnia 2006 - 18:10
meheheh, nie ma to jak znajomosc angielskiego ;f
a co do samej gry..jest doskonala, na prawde, geniusz autorów pokazuje już dobor tytułu.. dlaczego? bo dokladnie opisuje, co czuje me serce, gdy na to wszystko patrze.. no, ale jasne, pare osob zobaczylo, ze polacy robia gre na revo(wow po prostu), wiec automatycznie zaczynaja sie podniecac.. a jak juz admin(w sumie duza litera powinienem napisac, bo przeciez wszyscy wiemy o kulcie Admina_SN- nic osobistego)napisal, ze bedzie pokaz na e3 to cos mocnego musi sie szykowac.. tylko, ze dla kazdego szanujacego sie developera pokaz na e3 to nie przezycie(a chlopaki z nibris pewnie ciesza sie, ze pojada sobie na e3 w gierki innych pograc ;f) lecz norma.. w ogole fajny webiste maja.. ja sie na polskiego Riddicka szykuje.. widze już artwork z sadness na okladce czerwcowego egma wraz z wielkim "show steeler".. bankowo na artworku musi byc deskowaty(efekt polityki Nintendo moze) paszkwil z glowa wielkosci maczugi Herkulesa.. a jak juz przy maczudze jestesmy, moze autorzy pojda dalej i okaze sie, ze to cos nie jest kobieta o_O skandal obyczajowy gwarantowany, a Nibris staje sie polskim Rockstar XD
moze nagrody najlepszej gry e3 2k6 nie zdobędą.. ale Marianka maja w kieszeni
nie wierze, że goście, których strona wygląda, jak głupi żart, którzy nie potrafią napisać głupiego zdania po angielsku tak, żeby nie zostali wyśmiani zrobią coś dobrego.. ba, ja wątpie, że cokolwiek zrobią.. Raid over the River jakoś mi tu zalatuje.. i caly czas, gdy patrze na to wszystko odnosze wrazenie, ze koorwa, ktos tu 1 kwietnia przespal ;f
EDIT:
jeszcze jedno.. czy tylko ja oglądając te artworki mam wrażenie, że Nibris to zaklad pracy chronionej? o_O
#32 Napisany 13 kwietnia 2006 - 19:28
Niech pokażą jakieś screeny, bo artworki to ja sobie mogę namalować na kartce ołówkiem.
#33 Napisany 13 kwietnia 2006 - 22:29
In a somewhat garbled statement, "Nibris employee" Lukasz "CassSept" Oskard praised the vision of Nintendo, which his company will develop for exclusively
http://www.gameonly.... ... file&u=944 gg - 6707117 pytajcie ziomka kim jest i skąd się wzięli. a może jakby to powiedział serio "Nibris mistyfikacja!!"?
ps. http://www.swiatnintendo.pl/forum/
#34 Napisany 13 kwietnia 2006 - 22:33
#35 Napisany 13 kwietnia 2006 - 22:48
No tyle mnie obchodzi, że bez devkitów to oni sobie mogą pomachać, wiesz, pilotem przed ekranem TV. A w dwie osoby też nikt killer-appa nie złoży.Ja was nie rozumiem, co kogo obchodzi ile oni maja Dev-kitow, ile osob jest odpowiedzialnych za projekt itd.
Jak na razie to ja sobie też mogę takie coś założyć - wymyślę nazwę firmy, zarzucę stronę, ze dwa-trzy fikcyjne tytuły w przygotowaniu na PS3 co to "zredefiniują współczesne pojmowanie gier wideo" plus ogólny outline, kumpel mi narysuje z dwa potworki i jedziemy z newsem do zachodnich portali
Myślicie, że trudno? I gdzieś newsa, że Kutaragi w gąszczu małych developerów wymienił polskie "InFurnace" [Inf3] (catchy, catchy!)
#36 Napisany 13 kwietnia 2006 - 23:12
#37 Napisany 14 kwietnia 2006 - 00:17
Mają miesiąc na przygotowanie rendera na E3 i dopiero na chybcika ludzi do tego szukają. Szybko się obudzili. Już widzę, jaki to żalosny render będzie zrobiony na szybko w miesiąc przez kilka osób (a może jedną osobę?)
Jak się polecają - "do słynnej gry..." lol
Jak nawet nie pokazali screenów z gry i w ich odczuciu gra już jest sławna. Dno.
#38 Napisany 14 kwietnia 2006 - 00:27
#39 Gość__* Napisany 14 kwietnia 2006 - 06:48
Naprawdę radze wyluzuować z negatywnymi komentarzami. Chyba, że to pomaga leczyć kompleksy... Do E3 zostało niewiele czasu. Zobaczycie ocenicie
#40 Napisany 14 kwietnia 2006 - 08:43
Zobaczymy - ocenimy...Ale nie dziw się że teraz się sypie tyle negatywnych komentrzay...Nibris ma tragiczną strone internetową,jej przedstawiciel nie potrafi angielskiego na przyzwoitym poziomie, te artworki nic kompletnie nie pokazują (a w dodatku jeden z nich jest kiepsko narysowany i wgóle wygladądją jak przerysowane z jakiegoś podręcznia od historii gdzie prezentowane są dawne stroje), w dodatku ta firma rzuca się na trzy projekty naraz i jeszcze (co już jest wogóle w pełni profesjonalne) trailer Sadness będą kleić w ostatniej chwili...Naprawdę radze wyluzuować z negatywnymi komentarzami. Chyba, że to pomaga leczyć kompleksy... Do E3 zostało niewiele czasu. Zobaczycie ocenicie
Nawet jak będzie prezentowany na stoisku Nintendo to co to zmieni?Nintendo pewnie by każdego na swoje stoisko wzięło żeby tylko pokazać że sporo firm pracuje nad grami na Revo,że gier będzie dużo itd...Kiedyś Too Human było prezentowane na stoisku Sony...Co z tego wyszło?Zwłaszcza jak zobaczysz na jakim stoisku będzie Sadness prezentowany
Naprawde chciałbym (i pewnie każy z nas by chciał) żeby coś z tego wyszło.Zawsze jest lepiej jak jest więcej dobrych gier (tym bradziej z Polski) ale narazie różowo to nie wygląda...Kto wie może Miyamoto Nibrisa kiedyś odwiedzi (tak jak odwiedził dawno temu Retro Studios i skasował im wszystkie projekty na GCN bo to szmiry dla niego były i kazał im robić Metroida) i powie im że mają robić np Kid Icarusa wraz z Nintendo:)
#41 Napisany 14 kwietnia 2006 - 11:32
Zamienił stryjek siekierkę na kijek?Primo ROTR miał powstać przy udziale SN. Dawno jednak sobie to z głowy wybilismy bo jednak developing gry to coś na co ciężko brać się ekipie bez doświadczenia. Grę przejeła firma Nibris. Wersja na DS jest już zresztą mocno zaawansowana. Oni mają strasznie mało doświadczenia
Poza tym jak to grę przejęła firma Nibris, jak Nibris.net i swiatn.pl są zarejestrowane na tą samą osobę, ba! - nibris jest zarejestrowane na swiatn.pl?
nazwa domeny swiatn.pl
firma NIEZALEŻNY INSTYTUT BADAŃ RYNKOWYCH I SPOŁECZNYCH PIOTR BABIENO
Registrant:
P.P.H.U. Swiat N Piotr Babieno
ul. Szlak 33/9
Krakow, 31-153
PL
Domain name: nibris.net
#42 Napisany 14 kwietnia 2006 - 11:43
#43 Napisany 14 kwietnia 2006 - 11:44
#44 Napisany 14 kwietnia 2006 - 12:19
#45 Gość__* Napisany 14 kwietnia 2006 - 12:32
Domena nibris była wykupiona przez mnie zanim była jeszcze gra. Jak już sie bawisz w dedektywa to przejdz sie do sadu i zrób wyciag KRS do kogo nalezy społka NIBRIS. Wtedy bedziesz mógł mówić o jakości i o tym jaki jest kapitał gry... Moze jak zobaczysz liczbe zer na koncu kapitału spółki to zrozumiesz, ze to nie zabawa kilku kolesi...
#46 Napisany 14 kwietnia 2006 - 13:14
żeby jednak nie było, chciałybm żeby polacy robili gry także na revo i żeby było o nas głośno. po prostu brak mi wiary w ten projekt, ale niech ci będzie, że poczekam na e3 i wtedy najwyżej zwrócę honor.
pozdrawiam
#47 Napisany 14 kwietnia 2006 - 13:21
Żeby sprawa była jasna - nie jestem z jakiejś konkurencyjnej firmy zajmującej się programowaniem na Revo, ba! - nawet nie znam swiatan (SzWIATAN ) - po prostu nie lubię jak ktoś mi wciska kit. A kitem zalatuje mi tutaj na kilometr. Tym samym nie będę chodził do żadnego sądu, bo mnie - jako osobie prywatnej - Wasze (Twoje?) "szachrajstwa", jak to się potocznie mówi "zwisają" i szkoda z tym zachodu. Sprawdzenie domeny to było całe 5 minut roboty
Poza tym, o ile się orientuję, macie właśnie jedna sprawę w sądzie z Lukas-Toys, więc tym bardziej nie chcę się dokładać
Jeśli dostaniecie pieniążki (w co jakoś nie wątpię, bo na co taka 'mistyfikacja', jeśli nie dla kasy?) to mam nadzieję, że pójdą one w projekt, a nie na przykład do kieszeni Pana Piotra Orłowskiego.
#48 Napisany 14 kwietnia 2006 - 14:01
Z tym bym polemizował . Engine Offset zrobiło 3 gości. 3!!. Nie zaden render, tylko cały, od podstaw silnik. Dodatkowo wszystko wyglada tak, że . Oczywiście prawdopodobieństwo, że 2 osoby zrobią coś takiego jest niezmiernie małe, ale jak widać nie niemozliwe heh.No tyle mnie obchodzi, że bez devkitów to oni sobie mogą pomachać, wiesz, pilotem przed ekranem TV. A w dwie osoby też nikt killer-appa nie złoży.
#49 Gość__* Napisany 14 kwietnia 2006 - 14:05
a co do sadness.. jeszcze będziemy mieli polską wersję afery gizmondo XD
ten gość też chciał zawojować świat
#50 Napisany 14 kwietnia 2006 - 14:10
Silnika nie pisze się w tydzień.
#51 Napisany 14 kwietnia 2006 - 14:14
Wiesz, wydaje mi sie ze zrobienie engina to nie w kij dmuchał. Inaczej kazda firma robiła by sobie własny, a nie kupowała juz gotowe. Oczywiście moga to takze robic dla własnej wygody ( po co tracic czas), jednak wydaje mi sie, że to ciagle nie jest taka prosta sprawa. Nie słyszałem o zalewie rynku przez czyjes silniki ( a tak by było, gdyby to była prosta sprawa, nie widze łatwiejszego sposoby zarobku dla domorosłych programistów). Mozliwe, że zrobienie gry, jest trudniejsze, niż zrobienie silnika ( nie wiem nie znam sie ), ale myśle, że nawet do zrobienia silnika potrzeba talentu i umiejętności. Taki UT3, był robiony ładnych pare lat, ładnych kilka milionów w to wpakowano i troche ludzi także przewineło sie przez ten projekt, z czego można wyciagnac wnioski.rotfl.. engine to jedno, a zrobienie gry to drugie.. dobrą gre można było zrobić w garażu 10 lat temu, ale dzisiaj? muahahahahaha
#52 Napisany 14 kwietnia 2006 - 14:47
#53 Napisany 14 kwietnia 2006 - 15:38
#54 Napisany 14 kwietnia 2006 - 20:03
#55 Napisany 14 kwietnia 2006 - 22:23
#56 Napisany 14 kwietnia 2006 - 22:50
my ci uświadamiamy, że kolesie coś ściemniają i grają w jakieś śmieszne gierki, a ty piszesz wielce obrażony, że ich pojeżdżamy i najlepiej żeby nikt nie robił nic
Obraony, niby o co, to nie ja ta gre pisze ? Z waszych komentarzy wlasnie wynika, ze najlepiej to jakby wszyscy siedzieli i dlubali w nosie.
#57 Napisany 14 kwietnia 2006 - 23:15
#58 Napisany 25 kwietnia 2006 - 06:47
#59 Napisany 25 kwietnia 2006 - 09:23
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"