Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sadness!


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
724 odpowiedzi na ten temat

Ankieta: Czy Sadness kiedykolwiek powstanie? (69 użytkowników głosowało)

Czy Sadness kiedykolwiek powstanie?

  1. tak (18 głosów [19.57%])

    Procent głosów: 19.57%

  2. nie (32 głosów [34.78%])

    Procent głosów: 34.78%

  3. a co na to Piotr? (42 głosów [45.65%])

    Procent głosów: 45.65%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#31 Gość__* Napisany 13 kwiecień 2006 - 18:10

Gość__*
  • Goście
"Nibris decided to follow Nintendo's path, which definately (sic) fights the stagnation which has occurred in video games and creates new trends," he said. "With thise (sic) move, we want to create a unique environment, which is only available in Sadness."
meheheh, nie ma to jak znajomosc angielskiego ;f

a co do samej gry..jest doskonala, na prawde, geniusz autorów pokazuje już dobor tytułu.. dlaczego? bo dokladnie opisuje, co czuje me serce, gdy na to wszystko patrze.. no, ale jasne, pare osob zobaczylo, ze polacy robia gre na revo(wow po prostu), wiec automatycznie zaczynaja sie podniecac.. a jak juz admin(w sumie duza litera powinienem napisac, bo przeciez wszyscy wiemy o kulcie Admina_SN- nic osobistego)napisal, ze bedzie pokaz na e3 to cos mocnego musi sie szykowac.. tylko, ze dla kazdego szanujacego sie developera pokaz na e3 to nie przezycie(a chlopaki z nibris pewnie ciesza sie, ze pojada sobie na e3 w gierki innych pograc ;f) lecz norma.. w ogole fajny webiste maja.. ja sie na polskiego Riddicka szykuje.. widze już artwork z sadness na okladce czerwcowego egma wraz z wielkim "show steeler".. bankowo na artworku musi byc deskowaty(efekt polityki Nintendo moze) paszkwil z glowa wielkosci maczugi Herkulesa.. a jak juz przy maczudze jestesmy, moze autorzy pojda dalej i okaze sie, ze to cos nie jest kobieta o_O skandal obyczajowy gwarantowany, a Nibris staje sie polskim Rockstar XD

moze nagrody najlepszej gry e3 2k6 nie zdobędą.. ale Marianka maja w kieszeni :lol:

nie wierze, że goście, których strona wygląda, jak głupi żart, którzy nie potrafią napisać głupiego zdania po angielsku tak, żeby nie zostali wyśmiani zrobią coś dobrego.. ba, ja wątpie, że cokolwiek zrobią.. Raid over the River jakoś mi tu zalatuje.. i caly czas, gdy patrze na to wszystko odnosze wrazenie, ze koorwa, ktos tu 1 kwietnia przespal ;f

EDIT:
jeszcze jedno.. czy tylko ja oglądając te artworki mam wrażenie, że Nibris to zaklad pracy chronionej? o_O
  • 0

#32 ACZ Napisany 13 kwiecień 2006 - 19:28

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32311 Postów:
No, stronę mają wyczesaną na maksa, nie ma co ;] Chyba nawet nie mają człowieka od strony internetowej, więc ilość programistów w tym zespole pewnie można policzyć na palcach jednej dłoni ;]
Niech pokażą jakieś screeny, bo artworki to ja sobie mogę namalować na kartce ołówkiem.
  • 0

#33 szkudlarz Napisany 13 kwiecień 2006 - 22:29

szkudlarz

    Chocobo

  • Narybek
  • 16 Postów:
też macie problem

In a somewhat garbled statement, "Nibris employee" Lukasz "CassSept" Oskard praised the vision of Nintendo, which his company will develop for exclusively


http://www.gameonly.... ... file&u=944 gg - 6707117 pytajcie ziomka kim jest i skąd się wzięli. a może jakby to powiedział serio "Nibris mistyfikacja!!"? :lol:

ps. http://www.swiatnintendo.pl/forum/ :wink:
  • 0

#34 ACZ Napisany 13 kwiecień 2006 - 22:33

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32311 Postów:
Te typy z Nibris stworzyli chociaż kiedykolwiek jakąś grę na peceta?
  • 0

#35 TomisH Napisany 13 kwiecień 2006 - 22:48

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:

Ja was nie rozumiem, co kogo obchodzi ile oni maja Dev-kitow, ile osob jest odpowiedzialnych za projekt itd.

No tyle mnie obchodzi, że bez devkitów to oni sobie mogą pomachać, wiesz, pilotem przed ekranem TV. A w dwie osoby też nikt killer-appa nie złoży. :skacze:

Jak na razie to ja sobie też mogę takie coś założyć - wymyślę nazwę firmy, zarzucę stronę, ze dwa-trzy fikcyjne tytuły w przygotowaniu na PS3 co to "zredefiniują współczesne pojmowanie gier wideo" plus ogólny outline, kumpel mi narysuje z dwa potworki i jedziemy z newsem do zachodnich portali :lol:

Myślicie, że trudno? I gdzieś newsa, że Kutaragi w gąszczu małych developerów wymienił polskie "InFurnace" [Inf3] (catchy, catchy!) :lol:
  • 0

#36 TomisH Napisany 13 kwiecień 2006 - 23:12

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
Sorry za double posta, ale:
http://www.grafika.a... ... =157&t=157

E3! Render! JEEEEEEJ!
  • 0

#37 ACZ Napisany 14 kwiecień 2006 - 00:17

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32311 Postów:
LOOOOOOL, ROTFL buahahahaaaaa !!!!!!! :lol: :lol: :lol:
Mają miesiąc na przygotowanie rendera na E3 i dopiero na chybcika ludzi do tego szukają. Szybko się obudzili. Już widzę, jaki to żalosny render będzie zrobiony na szybko w miesiąc przez kilka osób (a może jedną osobę?) :|
Jak się polecają - "do słynnej gry..." lol
Jak nawet nie pokazali screenów z gry i w ich odczuciu gra już jest sławna. Dno.
  • 0

#38 TomisH Napisany 14 kwiecień 2006 - 00:27

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
Jakby wykręcili render na poziomie KILLZONE z zeszłorocznego E3, to kto wie, kto wie...
  • 0

#39 Gość__* Napisany 14 kwiecień 2006 - 06:48

Gość__*
  • Goście
Primo ROTR miał powstać przy udziale SN. Dawno jednak sobie to z głowy wybilismy bo jednak developing gry to coś na co ciężko brać się ekipie bez doświadczenia. Grę przejeła firma Nibris. Wersja na DS jest już zresztą mocno zaawansowana. Oni mają strasznie mało doświadczenia :D:D:D Dla przykładu (to chyba mogę pwiedzieć) za stronę graficzną gry odpowiadaja chłopcy, którzy robili Painkillera ( http://www.digitalamigos.com/ ) i tak małe doświadczenie mają na każdej pozycji :D:D:D Nie mogę powiedzieć wiele - zresztą wszystkiego też nie wiem. Ale wiem co będzie na E3 i radzę wstrzymać się z komentarzami do po E3 - naprawdę D Zwłaszcza jak zobaczysz na jakim stoisku będzie Sadness prezentowany :D
Naprawdę radze wyluzuować z negatywnymi komentarzami. Chyba, że to pomaga leczyć kompleksy... Do E3 zostało niewiele czasu. Zobaczycie ocenicie :D
  • 0

#40 Ney Napisany 14 kwiecień 2006 - 08:43

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8231 Postów:

Naprawdę radze wyluzuować z negatywnymi komentarzami. Chyba, że to pomaga leczyć kompleksy... Do E3 zostało niewiele czasu. Zobaczycie ocenicie

Zobaczymy - ocenimy...Ale nie dziw się że teraz się sypie tyle negatywnych komentrzay...Nibris ma tragiczną strone internetową,jej przedstawiciel nie potrafi angielskiego na przyzwoitym poziomie, te artworki nic kompletnie nie pokazują (a w dodatku jeden z nich jest kiepsko narysowany i wgóle wygladądją jak przerysowane z jakiegoś podręcznia od historii gdzie prezentowane są dawne stroje), w dodatku ta firma rzuca się na trzy projekty naraz i jeszcze (co już jest wogóle w pełni profesjonalne) trailer Sadness będą kleić w ostatniej chwili...

Zwłaszcza jak zobaczysz na jakim stoisku będzie Sadness prezentowany

Nawet jak będzie prezentowany na stoisku Nintendo to co to zmieni?Nintendo pewnie by każdego na swoje stoisko wzięło żeby tylko pokazać że sporo firm pracuje nad grami na Revo,że gier będzie dużo itd...Kiedyś Too Human było prezentowane na stoisku Sony...Co z tego wyszło?
Naprawde chciałbym (i pewnie każy z nas by chciał) żeby coś z tego wyszło.Zawsze jest lepiej jak jest więcej dobrych gier (tym bradziej z Polski) ale narazie różowo to nie wygląda...Kto wie może Miyamoto Nibrisa kiedyś odwiedzi (tak jak odwiedził dawno temu Retro Studios i skasował im wszystkie projekty na GCN bo to szmiry dla niego były i kazał im robić Metroida) i powie im że mają robić np Kid Icarusa wraz z Nintendo:)
  • 0

#41 TomisH Napisany 14 kwiecień 2006 - 11:32

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:

Primo ROTR miał powstać przy udziale SN. Dawno jednak sobie to z głowy wybilismy bo jednak developing gry to coś na co ciężko brać się ekipie bez doświadczenia. Grę przejeła firma Nibris. Wersja na DS jest już zresztą mocno zaawansowana. Oni mają strasznie mało doświadczenia

Zamienił stryjek siekierkę na kijek?

Poza tym jak to grę przejęła firma Nibris, jak Nibris.net i swiatn.pl są zarejestrowane na tą samą osobę, ba! - nibris jest zarejestrowane na swiatn.pl?

nazwa domeny swiatn.pl
firma NIEZALEŻNY INSTYTUT BADAŃ RYNKOWYCH I SPOŁECZNYCH PIOTR BABIENO


Registrant:
P.P.H.U. Swiat N Piotr Babieno
ul. Szlak 33/9
Krakow, 31-153
PL

Domain name: nibris.net


  • 0

#42 ACZ Napisany 14 kwiecień 2006 - 11:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32311 Postów:
Sprawa śmierdzi ;]
  • 0

#43 szkudlarz Napisany 14 kwiecień 2006 - 11:44

szkudlarz

    Chocobo

  • Narybek
  • 16 Postów:
wiadomo, piotr ... orłowski :lol:
  • 0

#44 Mani Napisany 14 kwiecień 2006 - 12:19

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
Kto wie może po E3 to dostaną ludzi i $$ od wielkiego N i jakoś to sie nieźle potoczy ? CHoć cudów sie nie spodziewam ... że po ile stoi DEVkit do REVO ? To może my się zrzucimy na jeden i też zrobimy jakiegoś masakratora, który zniszczy konkurencję ? Kt otam kupi Sadness jeśli Metroid 3 wyjdzie.Napewno nie ja mimo iż chętnie zobacze jak sobie Sadness poradzi na E3.
  • 0

#45 Gość__* Napisany 14 kwiecień 2006 - 12:32

Gość__*
  • Goście
Tomish to była ironia jakbyś nie zuważył.
Domena nibris była wykupiona przez mnie zanim była jeszcze gra. Jak już sie bawisz w dedektywa to przejdz sie do sadu i zrób wyciag KRS do kogo nalezy społka NIBRIS. Wtedy bedziesz mógł mówić o jakości i o tym jaki jest kapitał gry... Moze jak zobaczysz liczbe zer na koncu kapitału spółki to zrozumiesz, ze to nie zabawa kilku kolesi...
  • 0

#46 szkudlarz Napisany 14 kwiecień 2006 - 13:14

szkudlarz

    Chocobo

  • Narybek
  • 16 Postów:
wyluzuj, gryzie cię to, że zauważył, że piszecie na sn o tej grze miliony wykrzykników i przy tym udajecie, że nie jesteście z tym związani? casssept też dobry, napisał newsa o tym jak pracownik nibris - łukasz oskard - mówi o ich grach... przy czym tak naprawdę tym pracownikiem jest autor newsa, czyli casssept :lol: po co ta szopka? propagandę jakąś wciskacie czy co robicie bo nie rozumiem? pranie mózgów małolatom?

żeby jednak nie było, chciałybm żeby polacy robili gry także na revo i żeby było o nas głośno. po prostu brak mi wiary w ten projekt, ale niech ci będzie, że poczekam na e3 i wtedy najwyżej zwrócę honor.

pozdrawiam
  • 0

#47 TomisH Napisany 14 kwiecień 2006 - 13:21

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
Drogi Piotrku,

Żeby sprawa była jasna - nie jestem z jakiejś konkurencyjnej firmy zajmującej się programowaniem na Revo, ba! - nawet nie znam swiatan (SzWIATAN :shock:) - po prostu nie lubię jak ktoś mi wciska kit. A kitem zalatuje mi tutaj na kilometr. Tym samym nie będę chodził do żadnego sądu, bo mnie - jako osobie prywatnej - Wasze (Twoje?) "szachrajstwa", jak to się potocznie mówi "zwisają" i szkoda z tym zachodu. Sprawdzenie domeny to było całe 5 minut roboty ;)

Poza tym, o ile się orientuję, macie właśnie jedna sprawę w sądzie z Lukas-Toys, więc tym bardziej nie chcę się dokładać :wink:

Jeśli dostaniecie pieniążki (w co jakoś nie wątpię, bo na co taka 'mistyfikacja', jeśli nie dla kasy?) to mam nadzieję, że pójdą one w projekt, a nie na przykład do kieszeni Pana Piotra Orłowskiego.
  • 0

#48 MaxVarEmreis Napisany 14 kwiecień 2006 - 14:01

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

No tyle mnie obchodzi, że bez devkitów to oni sobie mogą pomachać, wiesz, pilotem przed ekranem TV. A w dwie osoby też nikt killer-appa nie złoży. :skacze:

Z tym bym polemizował :). Engine Offset zrobiło 3 gości. 3!!. Nie zaden render, tylko cały, od podstaw silnik. Dodatkowo wszystko wyglada tak, że :shock: . Oczywiście prawdopodobieństwo, że 2 osoby zrobią coś takiego jest niezmiernie małe, ale jak widać nie niemozliwe heh.
  • 0

#49 Gość__* Napisany 14 kwiecień 2006 - 14:05

Gość__*
  • Goście
rotfl.. engine to jedno, a zrobienie gry to drugie.. dobrą gre można było zrobić w garażu 10 lat temu, ale dzisiaj? muahahahahaha :lol:

a co do sadness.. jeszcze będziemy mieli polską wersję afery gizmondo XD
Dodany obrazek
ten gość też chciał zawojować świat :lol:
  • 0

#50 TomisH Napisany 14 kwiecień 2006 - 14:10

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
Zgadza się, różnica jest taka, że PF już cos pokazało, a Nibris ma 3 atworki i szukają ludzi do rendera na E3 - czy to oznacza, ze mają już silnik, czy że nic nie mają? :lol:
Silnika nie pisze się w tydzień.
  • 0

#51 MaxVarEmreis Napisany 14 kwiecień 2006 - 14:14

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

rotfl.. engine to jedno, a zrobienie gry to drugie.. dobrą gre można było zrobić w garażu 10 lat temu, ale dzisiaj? muahahahahaha :lol:

Wiesz, wydaje mi sie ze zrobienie engina to nie w kij dmuchał. Inaczej kazda firma robiła by sobie własny, a nie kupowała juz gotowe. Oczywiście moga to takze robic dla własnej wygody ( po co tracic czas), jednak wydaje mi sie, że to ciagle nie jest taka prosta sprawa. Nie słyszałem o zalewie rynku przez czyjes silniki ( a tak by było, gdyby to była prosta sprawa, nie widze łatwiejszego sposoby zarobku dla domorosłych programistów). Mozliwe, że zrobienie gry, jest trudniejsze, niż zrobienie silnika ( nie wiem nie znam sie ), ale myśle, że nawet do zrobienia silnika potrzeba talentu i umiejętności. Taki UT3, był robiony ładnych pare lat, ładnych kilka milionów w to wpakowano i troche ludzi także przewineło sie przez ten projekt, z czego można wyciagnac wnioski.
  • 0

#52 f5k Napisany 14 kwiecień 2006 - 14:47

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1864 Postów:
A może to jest tak że teraz nie mają nawet silnika ale mają jakiś tam ogólny koncept na to czym ma być Sadness i na E3 pokażą rendera by po części uświadomić ludziom co to ma być i jakiś zalążek klimatu pokazać w filmiku.
  • 0

#53 TomisH Napisany 14 kwiecień 2006 - 15:38

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
To nie "moze" jest tak, to "na pewno" tak jest.
  • 0

#54 Matrox Napisany 14 kwiecień 2006 - 20:03

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3057 Postów:
Macie racje, niech nic nie robia, niech siada na 4 literach i wysmiewaja innych. Przeciez wy juz wiecie, ze z tego nic nie bedzie, to po co sie meczyc, lepiej dlubac w nosie...
  • 0

#55 szkudlarz Napisany 14 kwiecień 2006 - 22:23

szkudlarz

    Chocobo

  • Narybek
  • 16 Postów:
my ci uświadamiamy, że kolesie coś ściemniają i grają w jakieś śmieszne gierki, a ty piszesz wielce obrażony, że ich pojeżdżamy i najlepiej żeby nikt nie robił nic :o
  • 0

#56 Matrox Napisany 14 kwiecień 2006 - 22:50

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3057 Postów:

my ci uświadamiamy, że kolesie coś ściemniają i grają w jakieś śmieszne gierki, a ty piszesz wielce obrażony, że ich pojeżdżamy i najlepiej żeby nikt nie robił nic :o


Obraony, niby o co, to nie ja ta gre pisze ? Z waszych komentarzy wlasnie wynika, ze najlepiej to jakby wszyscy siedzieli i dlubali w nosie.
  • 0

#57 Ganon Napisany 14 kwiecień 2006 - 23:15

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1362 Postów:
Hmm... Co tam nie wierzyc, iz Nibris cos tam dlubie - jak mowil Ryo, dev-kity sa tanie, duzo mlodych, niedoswiadczonych teamow moze cos stworzyc, a Ninny w dodatku potwierdzilo, ze bedzie takie zespoly wspierac. Pozostaje kwestia jakosci tejze produkcji, bo dwa arty i kilka enigmatycznych informacji na razie za wiele nie mowia. Aha. No i wypada mi rzucic czyms w stylu - uwierze, jak zobacze. O, wlasnie to zrobilem.
  • 0

#58 Voo Napisany 25 kwiecień 2006 - 06:47

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:
wg krótkiej wzmianki w ostatnim PSXE Nibris liczy sobie 14 osób, nie ma jeszcze devkita Revo a na E3 zaprezentowane zostanie demo Raid over the River na DSa. Tyle.
  • 0

#59 ACZ Napisany 25 kwiecień 2006 - 09:23

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32311 Postów:
Jak nie mają jeszcze devkita to jest to równoznaczne z tym, że gra nie jest jeszcze w żadnym stadium developingu. Do piekła w takim razie z tym tematem.

___________________
Ngawang Sangdrol
Dodany obrazek
"I was ready to die. They will never take my heart"
  • 0

#60 Godot Napisany 25 kwiecień 2006 - 09:34

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23619 Postów:
racja
  • 0